Juce sam gledao situaciju, nije strasno, gumicasta fabricka zastita se izgrebala u duzini od 20ak cm na gredi, ali metal se vidi nesto sitno mozda par crtica od koji CM, srecom podloga nije bila puno gruba. NA vecini ogrebanog dela je ostala bazna boja.
Uglavnom oprao malo sve benzinom, zatim presao sa Ehom 3u1 farbom sve gde je otpala zastita, u 2 ruke, sacekacu koji dan da se to lepo osusi, pa ide bitumenski sprej preko.
Korozija na novijim vozilima
Re: Korozija na novijim vozilima
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Re: Korozija na novijim vozilima
A evo jos jedan dodatak, naime na Astri 1.4 turbo, korozija je ozbijno krenula da nagriza mlad motor i prekrila broj motora. To nam je skrenuta paznja na tehnickom.
Evo je procedura kako to da sanirate
Dakle ovo mi je otkrio neki tip sto radi na tehnickom.
Uzmete braon skoc brajt, to je nesto sto najvise lici na oni zicu na sundjeru za sudove. Grebe, ali je mekse od celika, i ne ljusti ostecene brojeve dalje.
Znaci namazete malo wd40 na tu skoc brajt krpicu i trljate da skinete koroziju.
Kad broj postane opet lepo vidljiv onda se isti prebrise prvo obicnom krpicom, a potom premaze bakarnom mascu koja je otporna na temperature, i trebalo bi da uradi zastitu broija od oksidacije do narednog tehnicnog pregleda....
Bakarna masti ima u tubici od 300rsd na bivljaku, dok je taj skoc brajt 100rsd u farbari.
https://roma.rs/skoc-brajt-u-listicima-7414
Evo je procedura kako to da sanirate
Dakle ovo mi je otkrio neki tip sto radi na tehnickom.
Uzmete braon skoc brajt, to je nesto sto najvise lici na oni zicu na sundjeru za sudove. Grebe, ali je mekse od celika, i ne ljusti ostecene brojeve dalje.
Znaci namazete malo wd40 na tu skoc brajt krpicu i trljate da skinete koroziju.
Kad broj postane opet lepo vidljiv onda se isti prebrise prvo obicnom krpicom, a potom premaze bakarnom mascu koja je otporna na temperature, i trebalo bi da uradi zastitu broija od oksidacije do narednog tehnicnog pregleda....
Bakarna masti ima u tubici od 300rsd na bivljaku, dok je taj skoc brajt 100rsd u farbari.
https://roma.rs/skoc-brajt-u-listicima-7414
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Re: Korozija na novijim vozilima
To je stara fora za broj motora samo pitanje koliko je poceo da rdja i dal ces sve brojeve ocistiti da budu vidljivi kod nekih je to bas plitko tackasto uradjeno pa ga korozija lako sjebe ali ako je u pocetnoj fazi korozije to pomaze
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 23825
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Korozija na novijim vozilima
Kao np kod Renaulta.
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Re: Korozija na novijim vozilima
Ovde se to desilo na 5 godina starom autu, sa manje od 50.000km. I zaista je broj bio dosta nacet.
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Re: Korozija na novijim vozilima
mnogi imaju taj problem, PSA, fiat (verzije pre plocice) itd. i to mahom posle nekih 10ak godina krece, renoa sam imao dosta iz uvoza i nikad nije bio problem dok kod fiata i psa jeste.... kod astre je bas rano krenulo