pozdrav svima
ima već sigurno dve godine kako mi se pojavio dosta gadan zvuk kada se vozilo nađe u kretanju gore dole, nisu samo rupe i ležeći policajci nego svaki ulazak u veću nizbrdicu koji se završava naglim izlaskom sa polaskom uzbrdo, zvuk je kombinacija škripe, zarđalosti i žvakanja. kad je vreme suvo onda nestane ili se smanji, kad je vlažno onda se vrati pa jovo nanovo
posete raznim trapadžijama po beogradu, niko pojma nema, nagađanje napamet, tako sam promenio desnu kuglu /fakat bio luft ali nije ovo o čemu pričam/, za tim i prednji levi silen blokovi jer je zvuk dolazi spreda levo
dok mi na praznicima u grčkoj dobar ovlašćeni servis majstor nije istresao auto iz gaća u divljoj test vožnji, izašao, podigao auto na dizalicu i upro prstom u zadnji trap - zglob leve poluosovine uz diferencijal /auto je 4x4/
u servisu su rekli originalni unutrašnji zglob 220e plus ruke /ne bi trebalo da je strašno/
i onda kreću tantalove muke
u srbiji /zastupnik, razni servisi/ se ispostavlja da ne može samo zglob nego mora cela polusovina za 25000 rsd tj oko 220e za repliku SMR koju ne znam kakva je
grci ostaju pri svome, mogu da urade i samo unutrašnji zglob za 220e ili poluosovinu za mnogo više para
u beogradu je poluosovina originalna u ovlašćenom 58.000
pitanje za mišljenje je sledeće, da li bi menjali samo unutrašnji zglob original ili celu poluosovinu repliku, šta bi po vama bilo bolje
prešao sam oko 250000 sa vozilom i sa sadašnjim cenama polovnih ne planiram da menjam do daljeg.
zamena zadnje leve poluosovine, dileme i nedoumice
Re: zamena zadnje leve poluosovine, dileme i nedoumice
Nisi nam rekao ni koji je auto.
Sama poluosovina je metalna šipka sa žlebovima na krajevima. Ako žlebovi nisu pohabani i ako nije iskrivljena, ne vidim zbog čega bi se menjala cela.
Sama poluosovina je metalna šipka sa žlebovima na krajevima. Ako žlebovi nisu pohabani i ako nije iskrivljena, ne vidim zbog čega bi se menjala cela.
Re: zamena zadnje leve poluosovine, dileme i nedoumice
mene u toj operaciji samo brine zamena jednog dela poluosovine, 10 godina star auto, razdvajanje delova, ugradnja novog.
sa druge strane zamenska SNR cela poluosovina ili originalni suzuki unutrašnji zglob poluosovine sa manžetnom.
prijatelj je dao možda najbolji savet, završavaj to u dobrom servisu van srbije, ovde samo gledaju da ti ugrade najjeftinije a šta posle, videćemo.
vrv će tako i biti.
sa druge strane zamenska SNR cela poluosovina ili originalni suzuki unutrašnji zglob poluosovine sa manžetnom.
prijatelj je dao možda najbolji savet, završavaj to u dobrom servisu van srbije, ovde samo gledaju da ti ugrade najjeftinije a šta posle, videćemo.
vrv će tako i biti.
Re: zamena zadnje leve poluosovine, dileme i nedoumice
Nema to veze sa Srbijom.
Svaki servis gleda da zaradi. Original ti je prioritet, to sam iščitao iz teksta. Slažem se. Onda nema smisla voziti auto u Grčku pa ako zeznu nešto... opet u Grčku? Napravi to u BG , kaži šta želiš da se ugradi i onda im zajaši na kičmu ako nešto ne bude u redu.
Poslano sa mog SM-A346B koristeći Tapatalk
Svaki servis gleda da zaradi. Original ti je prioritet, to sam iščitao iz teksta. Slažem se. Onda nema smisla voziti auto u Grčku pa ako zeznu nešto... opet u Grčku? Napravi to u BG , kaži šta želiš da se ugradi i onda im zajaši na kičmu ako nešto ne bude u redu.
Poslano sa mog SM-A346B koristeći Tapatalk
Re: zamena zadnje leve poluosovine, dileme i nedoumice
Nije napisano glavno. zašto i kako je uopšte došlo do kvara?
Taj sklop traje doživotno na autu (ako je sve ok i napravljeno i konstruisano) i ne menja se, poluosovina sa zglobovima.
Dakle, dijagnozom treba utvrditi uzrok kvara koji traje celih 2 godine. Možda je za te 2 godine vožnje, a opet nije navedeno gde se i koliko km vozilo (možda i van puteva?), došlo do kvara i poluosovine osim samog homo zgloba.
Kako god, daljinski nema rešenja.
Nabavka delova je stvar želja tj finansija i ovde i u Grčkoj.
Original je uglavnom komplet sklop, fabrike i ovlašćeni se ne zanimaju popravkama već uglavnom samo zamenama. Pitanje je i šta je taj original zglob u Grčkoj, kod prozvodjača ili je baš Suzuki.
Kako je nepoznato o kom se autu radi ne mogu ni pretpostaviti da li kod nas ima ili nema ponude delova.
Pretpostavljam da se radi o SNR koji je robna marka bugarskog trgovca delovima, kineska ekonomik produkcija, barem tako se kod nas prodaje upravo u bugarskom lancu prodavnica.
Dakle, prvi korak je utvrditi diagnostikom kvara zašto se dogodilo, i koliko je tokom 2 godine korišćenja došlo ili nije do oštećenja ostalih delova osim zgloba.
Sigurica je original Suzuki komplet polusoovina sa oba zgloba i sa pratećim ugradnim materijalom.
Koji monterski servis će uradti je manje važno od ovog gore iznetog, i to će gotovo svaki uraditi lagano i dobro. (ako nije nešto baš specifično komplikovano na tom nekom Suzukiju).
Cene delova i rada i ovde i u Grčkoj kada se sve sabere treba staviti na papir ali nešto mi se ukazuje da je grčka varijanta skuplja opcija.
I ako je već opredeljenje za inostranstvo, što Grčka ja bih pre išao u Madarjsku zemlju gde je Suzuki maltene domaće vozilo i svakako se lakše nadju i delovi i servisi a cene rada bi trebale da su sličnije našima i jeftinije od grčkih. Uz to je i stotine kilometara bliže pa i time jeftinije.
Taj sklop traje doživotno na autu (ako je sve ok i napravljeno i konstruisano) i ne menja se, poluosovina sa zglobovima.
Dakle, dijagnozom treba utvrditi uzrok kvara koji traje celih 2 godine. Možda je za te 2 godine vožnje, a opet nije navedeno gde se i koliko km vozilo (možda i van puteva?), došlo do kvara i poluosovine osim samog homo zgloba.
Kako god, daljinski nema rešenja.
Nabavka delova je stvar želja tj finansija i ovde i u Grčkoj.
Original je uglavnom komplet sklop, fabrike i ovlašćeni se ne zanimaju popravkama već uglavnom samo zamenama. Pitanje je i šta je taj original zglob u Grčkoj, kod prozvodjača ili je baš Suzuki.
Kako je nepoznato o kom se autu radi ne mogu ni pretpostaviti da li kod nas ima ili nema ponude delova.
Pretpostavljam da se radi o SNR koji je robna marka bugarskog trgovca delovima, kineska ekonomik produkcija, barem tako se kod nas prodaje upravo u bugarskom lancu prodavnica.
Dakle, prvi korak je utvrditi diagnostikom kvara zašto se dogodilo, i koliko je tokom 2 godine korišćenja došlo ili nije do oštećenja ostalih delova osim zgloba.
Sigurica je original Suzuki komplet polusoovina sa oba zgloba i sa pratećim ugradnim materijalom.
Koji monterski servis će uradti je manje važno od ovog gore iznetog, i to će gotovo svaki uraditi lagano i dobro. (ako nije nešto baš specifično komplikovano na tom nekom Suzukiju).
Cene delova i rada i ovde i u Grčkoj kada se sve sabere treba staviti na papir ali nešto mi se ukazuje da je grčka varijanta skuplja opcija.
I ako je već opredeljenje za inostranstvo, što Grčka ja bih pre išao u Madarjsku zemlju gde je Suzuki maltene domaće vozilo i svakako se lakše nadju i delovi i servisi a cene rada bi trebale da su sličnije našima i jeftinije od grčkih. Uz to je i stotine kilometara bliže pa i time jeftinije.
Re: zamena zadnje leve poluosovine, dileme i nedoumice
Evo ovako, pitanje o dijagnostici kvara je umesno ali izlišno jer je to nemoguće ni u Srbiji ni u Grčkoj, nema načina da se to utvrdi. Pa meni ove dve godine kako se javio taj zvuk petoro trapadžija nije moglo da utvrdi razlog kvara jer su svi gledali prednji trap, izmenjao sam silne kugle, sile blokove itd, prosto ljudi nemaju pojma zapravo.
Trenutno sam u Grčkoj, izbor je sledeći
1. Kupovina original zgloba, 220e, stiže za min 20 dana, ne mogu toliko da ostanem ovde, znači vožnja u ovakvim stanju do Bgd pa nazad u junu/redovan plan/, dotle će deo stići.
2. Vožnja do Srbije, kupovina Febest zgloba u Beogradu, 130e, ugradnja.
3. Vožnja do Srbije, kupovina SNR cele poluosovine u Beogradu, 220e, ugradnja.
4. Kupovina SNR poluosovine u Grčkoj, 280e, ugradnja.
Eto to su opcije. Vlasnik Toyota -Suzuki servisa ovde je u fazonu da bi išao na originalan deo, da su zamenski hit & miss a ovo je rizična pozicija.
Za celu original poluosovinu nemam 500+ evra.
Auto je prešao 250.000, motor dobar, ostalo onako, 10 godina eksploatacije. Cenim da mu je prošlo zlatno vreme za prodaju pa ću ga vrv zadržati dok ide, bar mi se sada čini da bi u eventualnoj prodaji i kupovini svežijeg bio na ozbiljnom gubitku.
Sent from my M2101K6G using Tapatalk
Trenutno sam u Grčkoj, izbor je sledeći
1. Kupovina original zgloba, 220e, stiže za min 20 dana, ne mogu toliko da ostanem ovde, znači vožnja u ovakvim stanju do Bgd pa nazad u junu/redovan plan/, dotle će deo stići.
2. Vožnja do Srbije, kupovina Febest zgloba u Beogradu, 130e, ugradnja.
3. Vožnja do Srbije, kupovina SNR cele poluosovine u Beogradu, 220e, ugradnja.
4. Kupovina SNR poluosovine u Grčkoj, 280e, ugradnja.
Eto to su opcije. Vlasnik Toyota -Suzuki servisa ovde je u fazonu da bi išao na originalan deo, da su zamenski hit & miss a ovo je rizična pozicija.
Za celu original poluosovinu nemam 500+ evra.
Auto je prešao 250.000, motor dobar, ostalo onako, 10 godina eksploatacije. Cenim da mu je prošlo zlatno vreme za prodaju pa ću ga vrv zadržati dok ide, bar mi se sada čini da bi u eventualnoj prodaji i kupovini svežijeg bio na ozbiljnom gubitku.
Sent from my M2101K6G using Tapatalk
Re: zamena zadnje leve poluosovine, dileme i nedoumice
Za Grčku ne znam, u Srbiji je svakako moguća dijagnostika ali za to je potrebno i adekvatno znanje.
Očito nisi išao kao pravih, to menjanje nasumice delova pre utvrdjivanja kvara (upravo je to dijagnostika) gotovo uvek ne reši problem bez podosta ulaganja u nasumice radove.
Ako nemaš para za original delove onda i nema dileme, ili zamenski za koji imaš para ili polovni original sa nekog otpada za koji imaš para.
Ali pitanje ostaje zašto se to desilo sa baš levom stranom a nije sa ostale 3 poluosovine, za istu predjenu kiilometražu. Jer može opet nakon zamene u kraćem roku da ponovo bude isti problem ako se nije pronašao i otklonio uzrok.
Kao kada se guma nepravilno troši usled lošeg ugla (nekog od) trapa, zamenom same gume sa novom se privremeno "reši" problem ali se ubrzano i novi deo (guma) ponovo pokvari.
No i dalje se ne zna o kom vozilu/modelu je reč...
Ako imaš poverenja u tog majstora u Grčkoj pitaj njega za preporuku delova, pogotovu ako će on ugradjivati. Cene su takve kakve su, tu nema mnogo izbora.
Ako nemaš vremena da čekaš u Grčkoj za taj originalni zglob onda ga naruči da ti stigne u Beograd (ili gde već).
Očito nisi išao kao pravih, to menjanje nasumice delova pre utvrdjivanja kvara (upravo je to dijagnostika) gotovo uvek ne reši problem bez podosta ulaganja u nasumice radove.
Ako nemaš para za original delove onda i nema dileme, ili zamenski za koji imaš para ili polovni original sa nekog otpada za koji imaš para.
Ali pitanje ostaje zašto se to desilo sa baš levom stranom a nije sa ostale 3 poluosovine, za istu predjenu kiilometražu. Jer može opet nakon zamene u kraćem roku da ponovo bude isti problem ako se nije pronašao i otklonio uzrok.
Kao kada se guma nepravilno troši usled lošeg ugla (nekog od) trapa, zamenom same gume sa novom se privremeno "reši" problem ali se ubrzano i novi deo (guma) ponovo pokvari.
No i dalje se ne zna o kom vozilu/modelu je reč...
Ako imaš poverenja u tog majstora u Grčkoj pitaj njega za preporuku delova, pogotovu ako će on ugradjivati. Cene su takve kakve su, tu nema mnogo izbora.
Ako nemaš vremena da čekaš u Grčkoj za taj originalni zglob onda ga naruči da ti stigne u Beograd (ili gde već).
Re: zamena zadnje leve poluosovine, dileme i nedoumice
Gazzo ti li si?
Sent from my motorola edge 30 ultra using Tapatalk
Sent from my motorola edge 30 ultra using Tapatalk