Re: Problem sa servisom...
Poslato: 09 Avg 2017, 23:56
Savin je dobar ovlasceni servis mozda da odes kod njih.
forum Kluba ljubitelja automobila GARAŽA
https://forum.garaza.rs/
Kabe je napisao:Drugar, nategni ti to do kraja. Zatrzi kompletan izvestaj sta i kako je radjeno. Ako ga dobijes (ili ne dobijes), onda lepo skockas uredan email sa kompletnim timeline sta se sve dogadjalo i prosledi ga centrali Peugeota (na vise adresa). Podigni ih preko drustvenih mreza takodje ako ne odgovore na email u nekom razumnom roku, a te likove iz servisa naguraj u CC maila cisto pro forme.
Samo jako i bez pardona.
Srecno...
Prvi put kad sam ostavljeno auto trebalo je da se zameni samo leptir staklo. I po preuzimanju auta ja vidim da je keder ostecen, tj oni ga ostetili kad su radili. I u toku test voznje pocne da mu se cuje to strujanje vazduha. Na moju reklamaciju oni kazu kao ok zamenicemo i keder a to sto cujem je kao mozda do leptir stakla kao reklamiracemo to novo od uvoznika i dobicemo drugo.ljubitelj je napisao:Sumnjam da daju takav spisak radova, kao stranka u maloprodaji dobijes racun za materijal i izvrsene usluge i to je njihova obaveza.
Izvestaje tog tipa mozda im trazi generalni uvoznik odnosno centrala proizvodjaca kroz interne procedure.
Ali ne razumem zasto se 2 puta kupuje novo staklo a isto tako 2 puta stavlja stari dihtung/keder.
Zasto se ne stavi novi komplet, znaci i nove sve gumene delove, zabice, nosace, drzave ogledala, dihutnge i sta vec eventualno ima?
Odeš da odradiš veliki servis i oni ti stave polovne kaiševe. Zato što si i došao sa starim polovnim...boske87 je napisao:na moje pitanje zasto stavljaju polovan, kao pa i vas stari je bio polovan.
Nema sta da se natezes u Srbiji. Sklopi email za preko, napravi kompletan timeline sa kompletnim postupkom sta je sve radjeno, koliko dana, koliko puta si se vracao i na kraju dodaj da odbijaju da ti to dokumentuju. Takodje, kazi da ces biti spreman da angazujes i pravnu zastitu.Kabe je napisao:boske87 je napisao:Kabe je napisao:Drugar, nategni ti to do kraja. Zatrzi kompletan izvestaj sta i kako je radjeno. Ako ga dobijes (ili ne dobijes), onda lepo skockas uredan email sa kompletnim timeline sta se sve dogadjalo i prosledi ga centrali Peugeota (na vise adresa). Podigni ih preko drustvenih mreza takodje ako ne odgovore na email u nekom razumnom roku, a te likove iz servisa naguraj u CC maila cisto pro forme.
Samo jako i bez pardona.
Srecno...
Trazio sam izvestaj tj zapisnik sta je sve radjeno na autu. Oni odbijaju da mi to daju, jer kao ne mogu ja njima da naredjujem. Kao imas racun, a na racunu nema da je menjan i keder i spisak svih radova.
Trazio sam od valjda "direktora" Boban spisak sta je sve radjeno sa njegovim potpisom i pecatom receno mi je da oni to ne mogu da daju. Ne znam kome da se obratim da bi dobio kompletan izvestaj.
Centrala Peugeota - tu mislis kod nas ili....