Stranica 2 od 2

Re: Problem sa servisom...

Poslato: 09 Avg 2017, 23:56
od Ralee
Savin je dobar ovlasceni servis mozda da odes kod njih.

Re: Problem sa servisom...

Poslato: 10 Avg 2017, 09:08
od boske87
Kabe je napisao:Drugar, nategni ti to do kraja. Zatrzi kompletan izvestaj sta i kako je radjeno. Ako ga dobijes (ili ne dobijes), onda lepo skockas uredan email sa kompletnim timeline sta se sve dogadjalo i prosledi ga centrali Peugeota (na vise adresa). Podigni ih preko drustvenih mreza takodje ako ne odgovore na email u nekom razumnom roku, a te likove iz servisa naguraj u CC maila cisto pro forme.

Samo jako i bez pardona.

Srecno...

Trazio sam izvestaj tj zapisnik sta je sve radjeno na autu. Oni odbijaju da mi to daju, jer kao ne mogu ja njima da naredjujem. Kao imas racun, a na racunu nema da je menjan i keder i spisak svih radova.
Trazio sam od valjda "direktora" Boban spisak sta je sve radjeno sa njegovim potpisom i pecatom receno mi je da oni to ne mogu da daju. Ne znam kome da se obratim da bi dobio kompletan izvestaj.
Centrala Peugeota - tu mislis kod nas ili....

Re: Problem sa servisom...

Poslato: 10 Avg 2017, 09:39
od ljubitelj
Sumnjam da daju takav spisak radova, kao stranka u maloprodaji dobijes racun za materijal i izvrsene usluge i to je njihova obaveza.

Izvestaje tog tipa mozda im trazi generalni uvoznik odnosno centrala proizvodjaca kroz interne procedure.

Ali ne razumem zasto se 2 puta kupuje novo staklo a isto tako 2 puta stavlja stari dihtung/keder.

Zasto se ne stavi novi komplet, znaci i nove sve gumene delove, zabice, nosace, drzave ogledala, dihutnge i sta vec eventualno ima?

Re: Problem sa servisom...

Poslato: 10 Avg 2017, 09:57
od boske87
ljubitelj je napisao:Sumnjam da daju takav spisak radova, kao stranka u maloprodaji dobijes racun za materijal i izvrsene usluge i to je njihova obaveza.

Izvestaje tog tipa mozda im trazi generalni uvoznik odnosno centrala proizvodjaca kroz interne procedure.

Ali ne razumem zasto se 2 puta kupuje novo staklo a isto tako 2 puta stavlja stari dihtung/keder.

Zasto se ne stavi novi komplet, znaci i nove sve gumene delove, zabice, nosace, drzave ogledala, dihutnge i sta vec eventualno ima?
Prvi put kad sam ostavljeno auto trebalo je da se zameni samo leptir staklo. I po preuzimanju auta ja vidim da je keder ostecen, tj oni ga ostetili kad su radili. I u toku test voznje pocne da mu se cuje to strujanje vazduha. Na moju reklamaciju oni kazu kao ok zamenicemo i keder a to sto cujem je kao mozda do leptir stakla kao reklamiracemo to novo od uvoznika i dobicemo drugo.
Onda menjaju opet leptir staklo i keder. Keder opet stavljaju neki polovan. I ja opet reklamiram oni 3x put kenjaju keder i opet stavljaju u dobrom stanju ali opet polovan (na moje pitanje zasto stavljaju polovan, kao pa i vas stari je bio polovan. I kao ovo vam cinimo uslugu jer nije sigurno da smo mi ostetili keder, mozda je tako i bilo :-D).

Nadam se da sam pojasnio situaciju...

Re: Problem sa servisom...

Poslato: 10 Avg 2017, 10:46
od ljubitelj
Jasno.

Gumeni delovi/ dihtunzi su obicno za jednokratnu upotrebu.

Staklo kao staklo sasvim sigurno ne propusta vazduh i nije problem, meni je besmisleno da se novo staklo menja ponovo za novo staklo.

Pricam napamet na osnovu sturog opisa, ocito negde nije ispostovana servisna procedura proizvodjaca bilo u radnim operacijama bilo u zameni svih potrebnih predvidjenih delova.

Mozda konstultovati drugi servis za misljenje,pregled ?

Re: Problem sa servisom...

Poslato: 10 Avg 2017, 12:17
od Geza
boske87 je napisao:na moje pitanje zasto stavljaju polovan, kao pa i vas stari je bio polovan.
Odeš da odradiš veliki servis i oni ti stave polovne kaiševe. Zato što si i došao sa starim polovnim...

Re: Problem sa servisom...

Poslato: 10 Avg 2017, 12:28
od Velja
Dugogodišnje održavanje policajskih vozila ostavilo traga...

Re: Problem sa servisom...

Poslato: 10 Avg 2017, 12:50
od nikaragva
Izgleda. Kurcobolja za klijenta level milion.

Re: Problem sa servisom...

Poslato: 10 Avg 2017, 14:54
od Kabe
Kabe je napisao:
boske87 je napisao:
Kabe je napisao:Drugar, nategni ti to do kraja. Zatrzi kompletan izvestaj sta i kako je radjeno. Ako ga dobijes (ili ne dobijes), onda lepo skockas uredan email sa kompletnim timeline sta se sve dogadjalo i prosledi ga centrali Peugeota (na vise adresa). Podigni ih preko drustvenih mreza takodje ako ne odgovore na email u nekom razumnom roku, a te likove iz servisa naguraj u CC maila cisto pro forme.

Samo jako i bez pardona.

Srecno...

Trazio sam izvestaj tj zapisnik sta je sve radjeno na autu. Oni odbijaju da mi to daju, jer kao ne mogu ja njima da naredjujem. Kao imas racun, a na racunu nema da je menjan i keder i spisak svih radova.
Trazio sam od valjda "direktora" Boban spisak sta je sve radjeno sa njegovim potpisom i pecatom receno mi je da oni to ne mogu da daju. Ne znam kome da se obratim da bi dobio kompletan izvestaj.
Centrala Peugeota - tu mislis kod nas ili....
Nema sta da se natezes u Srbiji. Sklopi email za preko, napravi kompletan timeline sa kompletnim postupkom sta je sve radjeno, koliko dana, koliko puta si se vracao i na kraju dodaj da odbijaju da ti to dokumentuju. Takodje, kazi da ces biti spreman da angazujes i pravnu zastitu.

Ako ti je mrsko da sve to radis (meni ne bi bilo jer ne volim da kupujem bolest za svoje pare), skoknes do Glass servisa da ti ispitaju sve to (naravno o tvom trosku).