DPF i regeneracija
Re: DPF i regeneracija
Audi A4 B8 2.0 tdi ...Interesuje me da li je neko skidao DPF i kakva su iskustva?
Re: DPF i regeneracija
Radio servis danas, pa se igrao sa dijagnostikom. Bilo je prica o tome koliko kola cesto rade regeneraciju DPF filtera.
2.2 CDI, poslenji put radio pre 18.500km, zaprljanost filtera 21 neka jedinica od 200.
Do sad na 118.000km uradjene 3 regeneracije, s tim sto je ranije vise vozen po gradu. Zadnjih 45.000km samo otvoreno.
2.2 CDI, poslenji put radio pre 18.500km, zaprljanost filtera 21 neka jedinica od 200.
Do sad na 118.000km uradjene 3 regeneracije, s tim sto je ranije vise vozen po gradu. Zadnjih 45.000km samo otvoreno.
- pankoz
- Postovi: 716
- Pridružio se: 09 Avg 2014, 21:05
- Garaža: Citroen C4 Grande Picasso 1.,6 hdi , Citroen C3 1,4 hdi
- Lokacija: Vojvodina
Re: DPF i regeneracija
Ovo sa regeneracijom DPF filtera je ove zime postalo baš frustrirajuće.Na svakih 150-200 km radi regeneraciju .Nisam prešao ni 1500 km od poslednjeg malog servisa a regeneracije se rade kao popizdele.Da napomenem da prilikom servisa i isčitavanja dijagnostike,komjuter izbaci podatak da je zasićenost DPF filtera bila 36%.Vidim da se i na nekom drugom forumu ljudi žale na češće periode regeneracije.Trenutno mi komjuter pokazuje 83% kvalitet ulja,ako to može tako da se nazove.
- Day Walker
- Postovi: 23325
- Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
- Garaža: Audi Q3, Škoda Kamiq
- Lokacija: Beograd
Re: DPF i regeneracija
Gde sipaš gorivo i u kakvim uslovima voziš?
Meni generalno najduže izdrži bez regeneracije kad je odradim na autoputu i na visokim obrtajima. Spali džedaje..
Meni generalno najduže izdrži bez regeneracije kad je odradim na autoputu i na visokim obrtajima. Spali džedaje..
Brzine idu u H-a !!!
- pankoz
- Postovi: 716
- Pridružio se: 09 Avg 2014, 21:05
- Garaža: Citroen C4 Grande Picasso 1.,6 hdi , Citroen C3 1,4 hdi
- Lokacija: Vojvodina
Re: DPF i regeneracija
Sipam isključivo Nisov Ultra D odkako sam kupio auto (malo jače od 2 god.).
Najčešća relacija mi je u dužini od 17,5 km (do posla) i to je svakodnevna u oba pravca,90 % otvoren put,sa dva semafora.Uglavnom kad sve saberem oko 70 % vožnje je otvoreni put (magistrala),a ostatak je lokal.
Inače pre ovog "ledenog" doba radila se regeneracija na oko 350 km.
Najčešća relacija mi je u dužini od 17,5 km (do posla) i to je svakodnevna u oba pravca,90 % otvoren put,sa dva semafora.Uglavnom kad sve saberem oko 70 % vožnje je otvoreni put (magistrala),a ostatak je lokal.
Inače pre ovog "ledenog" doba radila se regeneracija na oko 350 km.
- Day Walker
- Postovi: 23325
- Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
- Garaža: Audi Q3, Škoda Kamiq
- Lokacija: Beograd
Re: DPF i regeneracija
Samo ga sutra vozi na višim obrtajima da spali sranja i prati situaciju. Moguće da je zbog ovog vremena, sporije se greje, više troši itd.
Brzine idu u H-a !!!
- grujicd
- Postovi: 8429
- Pridružio se: 16 Jan 2012, 13:32
- Garaža: Honda Jazz 1.4 2007 & CR-V 2.0 2012
- Lokacija: Beograd
Re: DPF i regeneracija
Drugar koji vozi Astru J mi se isto žalio na česte regeneracije, mada je njemu gro vožnje po gradu.
- pankoz
- Postovi: 716
- Pridružio se: 09 Avg 2014, 21:05
- Garaža: Citroen C4 Grande Picasso 1.,6 hdi , Citroen C3 1,4 hdi
- Lokacija: Vojvodina
Re: DPF i regeneracija
U tome je i poenta češće regeneracije.Dok on meni postigne radnu temperaturu ja već skoro stigao na destinaciju.
Ne idu baš veliki obrtaji i hladan motor
Ne idu baš veliki obrtaji i hladan motor
Re: DPF i regeneracija
Nije dizel ni da se vozi pothlađen 80% vremena
Re: DPF i regeneracija
Nije, ali nemaju svi problem. Crni Oktavijus ima dnevnu rutu od 6km u jednom smeru i sem jednom u ove gotovo 4 godine nismo bili svesni da postoji DPF (prvi i poslednji put sipano na NIS). Bilo bi zanimljivo pročitati sa dijagnostike broj regeneracija. To prosto - radi.
- grujicd
- Postovi: 8429
- Pridružio se: 16 Jan 2012, 13:32
- Garaža: Honda Jazz 1.4 2007 & CR-V 2.0 2012
- Lokacija: Beograd
Re: DPF i regeneracija
^McGruja
Ali jeste izbor br. 1 u Srbiji jer je jedino pitanje koje te pita komšija "koliko troši" (gde se odgovara minimalnom potrošnjom na otvorenom, normalno), a niko te ne pita "koliko često regeneriše" i "koliko te zeza DPF".
Ali jeste izbor br. 1 u Srbiji jer je jedino pitanje koje te pita komšija "koliko troši" (gde se odgovara minimalnom potrošnjom na otvorenom, normalno), a niko te ne pita "koliko često regeneriše" i "koliko te zeza DPF".
- pankoz
- Postovi: 716
- Pridružio se: 09 Avg 2014, 21:05
- Garaža: Citroen C4 Grande Picasso 1.,6 hdi , Citroen C3 1,4 hdi
- Lokacija: Vojvodina
Re: DPF i regeneracija
DPF filteri su neizbežni kod svih novijih vozila,i oni definitivno vremenom donose svoje probleme.
Najbolje da sad idem okolnim putem na posao da bi se motor ugrejao po ovom hladnom vremenu.Šta tek da kažu oni koji voze uglavnom kratke i gradske relacije???McGruja je napisao:Nije dizel ni da se vozi pothlađen 80% vremena
Re: DPF i regeneracija
Kod dizela DPF samo valjda. Ja mislim da ga beli oktavijus nema, a Euro 6 je.
- Day Walker
- Postovi: 23325
- Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
- Garaža: Audi Q3, Škoda Kamiq
- Lokacija: Beograd
Re: DPF i regeneracija
Slobodno ga zgazi posle par minuta.
Nece mu biti nista.
Meni Corsa radi regeneraciju na 300-400km... Nekad i manje.. Zavisi od uslova vožnje, a Corsa se 90% vozi po BGu.
Beli oktavijus je benzin, dizel ti jbm
Nece mu biti nista.
Meni Corsa radi regeneraciju na 300-400km... Nekad i manje.. Zavisi od uslova vožnje, a Corsa se 90% vozi po BGu.
Beli oktavijus je benzin, dizel ti jbm
Brzine idu u H-a !!!
- pankoz
- Postovi: 716
- Pridružio se: 09 Avg 2014, 21:05
- Garaža: Citroen C4 Grande Picasso 1.,6 hdi , Citroen C3 1,4 hdi
- Lokacija: Vojvodina
Re: DPF i regeneracija
Tvoja Corsa je još relativno nova,pa ređe malo radi regeneracije.Moja Astra nedavno prešla 200k km.
Mada,kao što neko reče na jednom hrvatskom forumu,kad DPF počne toliko da jede govna ide on napolje
Mada,kao što neko reče na jednom hrvatskom forumu,kad DPF počne toliko da jede govna ide on napolje