Ovlašćeni servisi - iskustva !
- DukeNS
- Pobednik Garaža - Head 2 Head lige
- Postovi: 7094
- Pridružio se: 26 Nov 2012, 17:07
- Lokacija: Ravnica
Re: Ovlašćeni servisi - iskustva !
Ja sam sa Grand M-om bas zadovoljan. Vec 11 godina kod njih teram Mazde i ekipa koja radi prijem je super i uvek je bilo ispostovano sve sto se dogovorimo.
- carov2
- Postovi: 4206
- Pridružio se: 23 Apr 2012, 20:24
- Garaža: Audi A4
- Lokacija: Pirot, Kladovo
- Kontakt:
Re: Ovlašćeni servisi - iskustva !
Pera takodje voli da ne zaštiti enterijer/volan, pa posle ne opere ruke, već ga, "na brzinu" istera, pa posle ceo auto miriše kao da je Tigar svratio u FAM.sasha015 je napisao:Uzasni su....
Meni su nestale 2 kapice za ventile.
Operu mi auto bez mog znanja.Skuvaju 2 kafe,da mi uniste zeludac i daju da cackam nova vozila,mameci me da kupim.
Na rastanku mi uvale jelkicu sa logom firme.
I sve to uz osmeh....
Uzasni su.
Mnogo mi je bolje kod Pere,dok sedim na ladnoj klupi ,gledam kako menja filter kabine i ispusta ulje u masnu kofu,koje mi prska po nogavicama...
Sent from my LE2120 using Tapatalk
Re: Ovlašćeni servisi - iskustva !
Ovi u Hyundai servisu u Nišu takođe ne zaštite volan i menjač i predaju mi zamašćen. Uvek.
Na poslednjem servisu su mi dolili vodu u rashladni sistem i to sa slavine. To sam video kada sam kući pregledao snimak sa kamere ali pošto je vrlo mala količina nisam hteo da dižem galamu.
Pre par godina kada sam reklamirao nešto oko ručne, skidali su disk tako što su ga lupali čekićem, a posle ga verovatno bacili na beton. Na preuzimanju sam primetio jer videlo se kroz felnu da je sav izguljen i tu sam već digao galamu. Komentar majstora je bio "sledeći put ga skidaj sam". Našli smo neki kompromis da ga samo ofarbaju crnim sprejem tako na licu mesta ...
Sledeći put, zamena tpms senzora bez balansiranja točka. Saznao sam na najgori način. Auto je iznenada počeo da bruji kao da će se raspasti na 130km/h. Desilo se dva puta, pa sam im odvezao auto. Pre toga sam shvatio da se crvena tačka na gumi ne gađa sa tačkom na felni kao na ostala tri točka, a da su balans tegovi ostali isti. Tvrdili su da nije do toga ali ajde izbalansiraće točak. Naravno, problem se posle nije javio.
Pri ugradnji elektronike za auto prikolicu, povezali su samo nešto najosnovnije da bi signalizacija radila. Uputstvo kaže da kad se spoji prikolica, moraju da se isključe parking senzori i zadnje maglenke. Kod mene se to ne dešava. I kad pregori sijalica na prikolici, treba da se javi zvučni signal. Ni to ne radi. Nisam imao živaca da se ubeđujem, bitno mi je bilo da radi signalizacija...
Tako da sa njima uvek mora oprezno.
Na poslednjem servisu su mi dolili vodu u rashladni sistem i to sa slavine. To sam video kada sam kući pregledao snimak sa kamere ali pošto je vrlo mala količina nisam hteo da dižem galamu.
Pre par godina kada sam reklamirao nešto oko ručne, skidali su disk tako što su ga lupali čekićem, a posle ga verovatno bacili na beton. Na preuzimanju sam primetio jer videlo se kroz felnu da je sav izguljen i tu sam već digao galamu. Komentar majstora je bio "sledeći put ga skidaj sam". Našli smo neki kompromis da ga samo ofarbaju crnim sprejem tako na licu mesta ...
Sledeći put, zamena tpms senzora bez balansiranja točka. Saznao sam na najgori način. Auto je iznenada počeo da bruji kao da će se raspasti na 130km/h. Desilo se dva puta, pa sam im odvezao auto. Pre toga sam shvatio da se crvena tačka na gumi ne gađa sa tačkom na felni kao na ostala tri točka, a da su balans tegovi ostali isti. Tvrdili su da nije do toga ali ajde izbalansiraće točak. Naravno, problem se posle nije javio.
Pri ugradnji elektronike za auto prikolicu, povezali su samo nešto najosnovnije da bi signalizacija radila. Uputstvo kaže da kad se spoji prikolica, moraju da se isključe parking senzori i zadnje maglenke. Kod mene se to ne dešava. I kad pregori sijalica na prikolici, treba da se javi zvučni signal. Ni to ne radi. Nisam imao živaca da se ubeđujem, bitno mi je bilo da radi signalizacija...
Tako da sa njima uvek mora oprezno.
Re: Ovlašćeni servisi - iskustva !
Што се овлашћених тиче, врло је битно бирати код кога купујете ауто, управо због лоших искустава људи са каснијим сервисирањем.
Sent from my DN2103 using Tapatalk
Sent from my DN2103 using Tapatalk
- Uroš S.
- Postovi: 10890
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:17
- Garaža: Fabia 1.0 TSI DSG | Yamaha X-Max 300 TechMax 2023. | Polar Forester
- Lokacija: Blokovi
Re: Ovlašćeni servisi - iskustva !
Pa može da se održava u celoj mreži ovlašćenih, kakve veze ima gde je kupljeno?
Sent from my SM-N970F using Tapatalk
Sent from my SM-N970F using Tapatalk
Re: Ovlašćeni servisi - iskustva !
Nisam nikada posedovao nov auto da bih morao da idem u ovlaceni, ali me zanima zbog cega ljudi kojima je auto izasao iz garancije teraju i dalje u ovlasceni servis, pogotovo kad znaju da ih farbaju, kradu i napalcuju papreno?
- Day Walker
- Postovi: 23325
- Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
- Garaža: Audi Q3, Škoda Kamiq
- Lokacija: Beograd
Re: Ovlašćeni servisi - iskustva !
Ima gomila razloga koje ne razumeju oni koji ne zele da ih razumeju. Pocevsi od toga da taj ovlasceni placa licencu, specijalne alate, obuke, opremu po najnovijim standardima, ljudi koji ne rade na crno itd.
Uostalom, svaka popravka u ovlascenom ima garnciju za razliku od Pere.
Kad je frka panika, ne zna da se resi problem, opa sad ovlasceni valja, a do tad je Pera bolji jer manje “klepa”.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Uostalom, svaka popravka u ovlascenom ima garnciju za razliku od Pere.
Kad je frka panika, ne zna da se resi problem, opa sad ovlasceni valja, a do tad je Pera bolji jer manje “klepa”.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Brzine idu u H-a !!!
Re: Ovlašćeni servisi - iskustva !
Svaki ovlašćeni je priča za sebe... Ponaosob
Kao i neovlašćeni
Kao i neovlašćeni
Poslednja izmena od dzonic87 u 01 Feb 2022, 19:16, izmenjeno 1 put ukupno.
Ovlašćeni servisi - iskustva !
[mention]Dare4x4 [/mention] oni su bili medju najboljima u Nisu, jedan od razloga za biranje Hyu ili Mazde, znaci kolega Gruja popustio kontrolu :-(
Mislim da je sve do stava zaposlenih i njihovog odnosa prema poslu.
Meni je hit bio u Kia servisu u Nisu, posto su mi 2014 naplatili prvi servis 17+ k rsd i nisu mi dali fiskalni, kuci primetim da je ulje na pola na sipci.
Odem da reklamiram, i kaze mi sef servisa u fazonu “jel da, ti to odlicno znas”, podjebava.
Odem do majstora, on neki ok lik, i kaze mi mi uvek sipamo 3 litra ( po servisnom uputstvu je 3.6). Odem nazad kod sefa servisa i pitam ga da dopune do vrha sipke, a on kaze moze ako platis jos litar.
To je bio razlog sto vise ne zelim sa njima (tim servisom konkretno) nikakvog posla, Ceed je leteo vrlo brzo, doduse zbog drugih razloga.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Mislim da je sve do stava zaposlenih i njihovog odnosa prema poslu.
Meni je hit bio u Kia servisu u Nisu, posto su mi 2014 naplatili prvi servis 17+ k rsd i nisu mi dali fiskalni, kuci primetim da je ulje na pola na sipci.
Odem da reklamiram, i kaze mi sef servisa u fazonu “jel da, ti to odlicno znas”, podjebava.
Odem do majstora, on neki ok lik, i kaze mi mi uvek sipamo 3 litra ( po servisnom uputstvu je 3.6). Odem nazad kod sefa servisa i pitam ga da dopune do vrha sipke, a on kaze moze ako platis jos litar.
To je bio razlog sto vise ne zelim sa njima (tim servisom konkretno) nikakvog posla, Ceed je leteo vrlo brzo, doduse zbog drugih razloga.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: Ovlašćeni servisi - iskustva !
По мени има, не бих наводио разлоге, све је то и индивидуално.Uroš S. je napisao:Pa može da se održava u celoj mreži ovlašćenih, kakve veze ima gde je kupljeno?
Sent from my SM-N970F using Tapatalk
Ал значи кад купим ауто у одређеној ауто кући, па ме ти исти зову с времена на време да питају како сам задовољан услугом, комуникацијом са њима, дал имам замерки на њихов рад....
Sent from my DN2103 using Tapatalk
- carov2
- Postovi: 4206
- Pridružio se: 23 Apr 2012, 20:24
- Garaža: Audi A4
- Lokacija: Pirot, Kladovo
- Kontakt:
Re: Ovlašćeni servisi - iskustva !
Ovo su neke stvari koje su "ispod haube" i koje direktno ne utiču na uslugu niti mogu direktno da se osete/vide.Day Walker je napisao:Ima gomila razloga koje ne razumeju oni koji ne zele da ih razumeju. Pocevsi od toga da taj ovlasceni placa licencu, specijalne alate, obuke, opremu po najnovijim standardima, ljudi koji ne rade na crno itd.
Uostalom, svaka popravka u ovlascenom ima garnciju za razliku od Pere.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Da prostiš, zabole klijenta što su radnici prijavljeni i što servis ima visoke troškove poslovanja.
Pre neki dan mi bio vlasnik neke štamparije koji mi priča da ima 35 radnika, pa zbog toga je 4 rsd po jednom katalogu skuplji od druge štamparije koja ima 15.
Ok, ali što bih ti ja platio 400k rsd više zbog toga.
Ali ima objektivnih prednosti i ja mogu da razumem ljude koji nakon garantnog perioda nastave održavanje u ovlašćenom servisu.
Ima nečeg u tome da žele urednu servisnu istoriju, kada su već par godina održavali auto u ovlašćenom, što baš na kraju "da sjebe" servisnu. ....zato što većina planira auto uskoro da proda i konta samo još par servisa, to je i onako jedan godišnje, razlika u novcu je tolika, dobar deo ću da izvučem prodajom ili benefit će biti dosta brža prodaja auta.
Stalni klijenti će biti obavešteni o fabričkim opozivima, kao i dobiti popust za određene usluge, ili delove, koju mogu biti jako skupi, a da nemaju alternativu na after market tržištu.
- Realno, mnogo manja šansa za mutljavinu u odnosu na neovlašćene servise.
Za nešto više novca, možeš dobiti kvalitetnije filtere (ne mora da znači), ali teško da ćeš dobiti nekvalitetnije.
Naravno, generalno, ima odličnih neovlašćenih servisa i obrnuto, loših ovlašćenih.
Ali verovatnoća je verovatnoća, ovlašćeni je sigurnije rešenje.
- Odnos koji se stvori sa ljudima, upoznaš ljude, oni upoznaju auto, takodje će ovlašćeni Audi servis bolje poznavati Audi auto, od nekog servisa koji radi svakakva vozila, jednostavno je ovo normalno. Plus imaju podršku fabrike za rešavanje različitih problema, dobro poznatih problema.
- Moje iskustvo, daleko pedantniji prema autu, ne štede zaštitne folije.
- Stalno mogu novije automobile da provere, da li imaju poslednji softver za motor, menjač i slično.
Ja prvi sada kombinujem i generalno ne idem u ovlašćeni servis, ali objektivno, da je ista cena, gde biste išli?
@Dare4x4
Čudi me malo ova priča za MG auto, ja sa njima nemam mnogo loše iskustvo, do duše Mazda i Iveco vozila.
Ljubazni su, hoće da pomognu, brzi su, nisu nešto skupi...a što se tiče nečeg negativnog...
Jesu mi bili malo sumnjivi skoro, Iveco Daily 2015. 250k km, otišla glava motora navodno.
Skidali je, slali na proveru, ovo, ono, na kraju vratili, kao sve su sredili, vozilo bilo tamo dve nedelje, ceh 120k rsd.
Ovi naši vozači kažu da su nas za nešto zavrnuli.
Kombi gotovo da nije grejao, ponekad je dizao temperaturu.
Sent from my LE2120 using Tapatalk
Re: Ovlašćeni servisi - iskustva !
@ikac2000
@carov2
Ovo je Ideal auto, nije AutoMG iako je isti gazda.
Servisni savetnik je skroz dobar lik, uvek se ispričamo puno i pun je zanimljivih priča o kolima i hoće da izađe u susret. Očigledno ima dosta obaveza, non stop ga zovu i samo ide tamo ovamo, plus prima i izdaje vozila, naplaćuje itd... Tako da sigurno ne uspeva da isprati baš sve. Kaže, dođu majstori ujutru i uzmu da čačkaju telefone umesto da čitaju servisna uputstva Ta dvojica koji su stalno tu kada odem su... onako, dosta dugo rade taj posao ali ne mogu reći da mi ulivaju poverenje niti da su komunikativni. Ja idem kod njih jer su mi najbliže, servis košta oko 13000din i isplatilo se jer ovo što su mi menjali u garanciji daleko prevazilazi cenu svih servisa zajedno. Kad prođe skroz garancija, razmisliću šta ću. Umem da zamenim ulje i filtere ali njihova cena u prodaji je ista ili veća nego u ovlašćenom.
Sem toga, ovde nemam majstora kog poznajem dobro jer sam sva prethodna kola održavao sam. Moj auto je jedini u gradu tako da lokalni majstori sigurno znaju o njemu manje nego ovlašćeni itd.
@carov2
Ovo je Ideal auto, nije AutoMG iako je isti gazda.
Servisni savetnik je skroz dobar lik, uvek se ispričamo puno i pun je zanimljivih priča o kolima i hoće da izađe u susret. Očigledno ima dosta obaveza, non stop ga zovu i samo ide tamo ovamo, plus prima i izdaje vozila, naplaćuje itd... Tako da sigurno ne uspeva da isprati baš sve. Kaže, dođu majstori ujutru i uzmu da čačkaju telefone umesto da čitaju servisna uputstva Ta dvojica koji su stalno tu kada odem su... onako, dosta dugo rade taj posao ali ne mogu reći da mi ulivaju poverenje niti da su komunikativni. Ja idem kod njih jer su mi najbliže, servis košta oko 13000din i isplatilo se jer ovo što su mi menjali u garanciji daleko prevazilazi cenu svih servisa zajedno. Kad prođe skroz garancija, razmisliću šta ću. Umem da zamenim ulje i filtere ali njihova cena u prodaji je ista ili veća nego u ovlašćenom.
Sem toga, ovde nemam majstora kog poznajem dobro jer sam sva prethodna kola održavao sam. Moj auto je jedini u gradu tako da lokalni majstori sigurno znaju o njemu manje nego ovlašćeni itd.
- carov2
- Postovi: 4206
- Pridružio se: 23 Apr 2012, 20:24
- Garaža: Audi A4
- Lokacija: Pirot, Kladovo
- Kontakt:
Re: Ovlašćeni servisi - iskustva !
Da, znam da je druga firma za Hyundai, ali ovo je praktično zgrada do zgrade, isto dvorište što se kaže, povezani da nema gde.
Ovaj tvoj slučaj, pa ti bato nema šta da razmišljaš sa takvim uslovima.
Poređenje, danas za Pasata B8, mali servis u neovlašćenom...
Sent from my LE2120 using Tapatalk
Ovaj tvoj slučaj, pa ti bato nema šta da razmišljaš sa takvim uslovima.
Poređenje, danas za Pasata B8, mali servis u neovlašćenom...
Sent from my LE2120 using Tapatalk
Re: Ovlašćeni servisi - iskustva !
Da se plati..
Nego
Ne znam kako je u Nišu za Hyu, ali znam za, recimo PSA, servis Svileni - iako nije više ovlašćeni, šije po profesionalnosti sve PSA servise (doduše i MS Auto u Pančevu je odličan)
Nego
Ne znam kako je u Nišu za Hyu, ali znam za, recimo PSA, servis Svileni - iako nije više ovlašćeni, šije po profesionalnosti sve PSA servise (doduše i MS Auto u Pančevu je odličan)
Re: Ovlašćeni servisi - iskustva !
Pa eto, ne mogu da kažem ni da sam skroz nezadovoljan, a ni da sam prezadovoljan. Ni autom ni servisom. Možda su moja očekivanja previsoka ali ipak ove neke, da kažemo, sitnice nisu nešto neotklonjivo. Nastavljamo saradnju i nadajmo se najboljem, tj da se nećemo viđati više od jednom godišnje