Servis automatskog menjača
Re: Servis automatskog menjača
DPF sam apsolutno bzvz naveo kao primer....EGR,klapna gasa,senzor turbine,turbina,dizna itd itd itd...to se lako i cesto menja koliko vidim i cujem iz tudjih primera,zalbi neresenih problema posle zamena istih i "dijagnostika izbacila gresku" varijanti.
Prijateljici na ovom novijem Mercedesu GLE dizelu (valjda naslednik ML-a,ne mogu da ih pohvatam vise) ,u servisu rekli "mora da se menja DPF filter" ,toliko o resavanju problema...
Inace auto uzet NOV kod nas,prva vlasnica, ni blizu 100 000km nema, mislim oko 90 000 mozda.
Prijateljici na ovom novijem Mercedesu GLE dizelu (valjda naslednik ML-a,ne mogu da ih pohvatam vise) ,u servisu rekli "mora da se menja DPF filter" ,toliko o resavanju problema...
Inace auto uzet NOV kod nas,prva vlasnica, ni blizu 100 000km nema, mislim oko 90 000 mozda.
- carov2
- Postovi: 4204
- Pridružio se: 23 Apr 2012, 20:24
- Garaža: Audi A4
- Lokacija: Pirot, Kladovo
- Kontakt:
Re: Servis automatskog menjača
Svakako je bolje zameniti EGR ventil, nego ga softverski i fizički "ugasiti".
Zapravo, zamena dela je često bolje rešenje, nego "popravka" koja često i nije moguća, već je zamena jedino rešenje.
Zamena dela na autu koji ima preko 300k km, takođe bolje nego "krpljenje".
Tvoja priča ide u smeru, delovi su zamenjeni, a nisu trebali, moglo je da se reši drugačije, a često nije tako, naprotiv.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Zapravo, zamena dela je često bolje rešenje, nego "popravka" koja često i nije moguća, već je zamena jedino rešenje.
Zamena dela na autu koji ima preko 300k km, takođe bolje nego "krpljenje".
Tvoja priča ide u smeru, delovi su zamenjeni, a nisu trebali, moglo je da se reši drugačije, a često nije tako, naprotiv.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: Servis automatskog menjača
Auto ima bolji odziv na gas sa ugašenim EGR, lično bih uvek gasio da vozim dizela tako da zavisi od osobe do osobe.
Re: Servis automatskog menjača
Moja prica ide apsolutno u pravom smeru posto kao sto sam vec i naveo,mnogima zamenjeni delovi koje je majstor rekao da treba da se zamene jer je dijagnostika izbacila gresku na EGR ventilu (npr)..nisu resili problem i dalje im se javlja greska i imaju problema sa autom i dalje.
Tako da...ako greska izbacuje na primer turbinu nizak pritisak ili slicno...jel to nuzno znaci treba zamena turbine? Ili..mozda je spalo neko vakuum crevo koje treba vratiti ili puklo-zameniti..?
Po mojoj nekoj logici...treba pronaci kvar,a ne menjati delove kako sta dijagnostika izbaci/menjaj...i..."majstore..opet nece da ide.." nov egr,nova turbina..
Banalizujem sa primerima,poenta je jasna, ne mislim samo na EGR, nego generalno na svaki deo...nije svaka greska koju izbaci dijagnostika - menjaj to.
Tako da...ako greska izbacuje na primer turbinu nizak pritisak ili slicno...jel to nuzno znaci treba zamena turbine? Ili..mozda je spalo neko vakuum crevo koje treba vratiti ili puklo-zameniti..?
Po mojoj nekoj logici...treba pronaci kvar,a ne menjati delove kako sta dijagnostika izbaci/menjaj...i..."majstore..opet nece da ide.." nov egr,nova turbina..
Banalizujem sa primerima,poenta je jasna, ne mislim samo na EGR, nego generalno na svaki deo...nije svaka greska koju izbaci dijagnostika - menjaj to.
- Ivan
- Postovi: 9884
- Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
- Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
- Lokacija: Novi Sad
Re: Servis automatskog menjača
To samo ako se ugasi pokvaren egr, sa ispravnim nema nikakve razlike.S388 je napisao:Auto ima bolji odziv na gas sa ugašenim EGR, lično bih uvek gasio da vozim dizela tako da zavisi od osobe do osobe.
Stim da je vecini ljudi deo "ispravan" dokle god nekako radi pa makar i vrlo lose.
Послато са SM-A528B помоћу Тапатока
Re: Servis automatskog menjača
Mislim da ipak ima neke razlike između potpuno ispravnog i ugašenog EGR samo što je ta razlika manja nego u slučaju kada 1. put izbaci grešku za EGR (od tog trenutka bih smatrao deo pokvarenim)
Re: Servis automatskog menjača
Nema razlike, jer u opterećenju je EGR uvek zatvoren. On se otvara samo kad je motor manje opterećen. Koga zanima kako radi može da se igra sa Torque Pro, staviš grafike opterećenja i otvorenosti EGR pa gledaš kako radi. Možeš da vidiš čak i ako ECU ne prijavljuje nikakvu grešku kada od zaprljanosti ili zamora krene da kasni i ne zatvara blagovremeno.
Re: Servis automatskog menjača
Pa baš sam mislio na tu razliku jer dok se EGR zatvori prođe neko vreme a kada je ugašen on je uvek zatvoren i zbog toga je bolji odziv.
Re: Servis automatskog menjača
Milisekunde, ne može ljudski osećaj da primeti.
EGR ne pravi razliku u radu motora dok je ispravan, problem je što se veoma lako i veoma brzo "pokvari" tj isprlja a to može da bude i posle samo 10-20,000km a ne postoji još sistem automatskog čišćenja.
I nije samo EGR nego kompletan usis je "problem" kod gotovo svih motora sa direktnim ubrizgavanjem bilo dizeli bilo benzinci a to su praktično svi danas.
Inače, dijgnostika u većini slučajeva ne prijavljuje greške delova niti ima veze sa time koji deo je u kvaru da treba zamenu.
Kodovi greške služe da se lakše i brže sprovede dijagnostika na osnovu analize kako samih tih kodova tako i radnih parametara tj signala.
U veoma retkim situacijama postoji dijagnostika koja direktno očitava grešku nekog dela, možda 10% i to samo ako je deo sa aktivnom kontrolom rada (ima dvosmernu komunikacija sa ECU).
Sve ostalo je na čoveku tj majstoru da uradi dijagnostiku šta je poreklo kvara tj pribeležene greške u radu nečega.
EGR ne pravi razliku u radu motora dok je ispravan, problem je što se veoma lako i veoma brzo "pokvari" tj isprlja a to može da bude i posle samo 10-20,000km a ne postoji još sistem automatskog čišćenja.
I nije samo EGR nego kompletan usis je "problem" kod gotovo svih motora sa direktnim ubrizgavanjem bilo dizeli bilo benzinci a to su praktično svi danas.
Inače, dijgnostika u većini slučajeva ne prijavljuje greške delova niti ima veze sa time koji deo je u kvaru da treba zamenu.
Kodovi greške služe da se lakše i brže sprovede dijagnostika na osnovu analize kako samih tih kodova tako i radnih parametara tj signala.
U veoma retkim situacijama postoji dijagnostika koja direktno očitava grešku nekog dela, možda 10% i to samo ako je deo sa aktivnom kontrolom rada (ima dvosmernu komunikacija sa ECU).
Sve ostalo je na čoveku tj majstoru da uradi dijagnostiku šta je poreklo kvara tj pribeležene greške u radu nečega.
Re: Servis automatskog menjača
Onda sam sigurno imao iskustva sa zaprljanim EGR
Re: Servis automatskog menjača
Pa tako je, meni je na benzincu bilo potrebno čiščenje EGR, rasklapanje, već na 140,000km.
A moj benzinac je 1995. godište pa je to još stari EGR tip sa povelikim cevima i uopšte otvorima za izduvne gasove. Doduše evo ga na oko 250,000km još uvek se drži i sada bi trebalo verovatno da se opet očisti.
Original.
Na dizelima je još gore tj još brže se zaprljaju, uglavnom.
A moj benzinac je 1995. godište pa je to još stari EGR tip sa povelikim cevima i uopšte otvorima za izduvne gasove. Doduše evo ga na oko 250,000km još uvek se drži i sada bi trebalo verovatno da se opet očisti.
Original.
Na dizelima je još gore tj još brže se zaprljaju, uglavnom.
- carov2
- Postovi: 4204
- Pridružio se: 23 Apr 2012, 20:24
- Garaža: Audi A4
- Lokacija: Pirot, Kladovo
- Kontakt:
Re: Servis automatskog menjača
Kabal je napisao:Meni Porsche Novi Sad nece ni da daju ponudu za servis menjaca
Sent from my SM-S918B using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 23816
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Servis automatskog menjača
Karter kartel.
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
- stefankmn
- Pobednik Garaža - Kup takmičenja
- Postovi: 1344
- Pridružio se: 03 Feb 2015, 12:09
- Garaža: VW PASSAT B8 1.6 TDI
Servis automatskog menjača
Zna li neko gde mogu da nadjem dihtunge za mehatronik DQ200?
Video sam da pocelo ulje da curi malo.
Trebalo bi da ih bude 3 komada.
Pitao u autokomercu ali imaju samo jedan veliki,ostali valjda dolaze uz mehatronik
Sent from my iPhone using Tapatalk
Video sam da pocelo ulje da curi malo.
Trebalo bi da ih bude 3 komada.
Pitao u autokomercu ali imaju samo jedan veliki,ostali valjda dolaze uz mehatronik
Sent from my iPhone using Tapatalk