Stranica 1 od 69
DPF i regeneracija
Poslato: 05 Feb 2013, 16:56
od djiuliju
Day Walker je napisao:Kilometraza 7550km, servis zakazan sutra ujutru...
Posto je 80% kilometraze napravljeno po beogradu, DPF naravno razredi ulje i tako napravi nepredvidjeni trosak..
Elem, jutros ukljucim auto i na bordu mi iskoci da je vreme za servisiranje.. Prvo pomislim da nisu lepo podesili u servisu, odem do njih, kad cvrc.. Mora da se zameni ulje i filteri.
Priznajem, delom sam kriv jer nisam znao da DPF kada radi regeneraciju ne izbaci svaki put obavestenje..
Pojasnio mi je majstor kako sl put da raspoznam kada je regeneracija filtera zapoceta..
Zbog ekologije u poslednje vreme sve vise moramo da robujemo kolima. Te isteruj na autoput, te nemoj ga gasis kad radi regeneraciju, te ovo, te ono...jbt, kupis gradski auto, a smeta mu sto je vozen po gradu
Re: Corsa 1.3 cdti
Poslato: 05 Feb 2013, 17:15
od Day Walker
Pazi proces ciscenja tj regeneracije DPF-a...
Isteras na autoput, vozis ga npr u 3. 90km/h tj da bude preko 3000 o/min i vozis ga tako 20-25km i ocistice se....
Re: Corsa 1.3 cdti
Poslato: 05 Feb 2013, 17:16
od Grujic
Ekologiju plaćaju krajnji korisnici...
Re: Corsa 1.3 cdti
Poslato: 05 Feb 2013, 17:18
od Day Walker
Ma nabijem ih ja na k....
Ako u buducnosti bude smarao DPF, vozim ga da ga softverski iskljuce...
Re: Corsa 1.3 cdti
Poslato: 05 Feb 2013, 17:28
od NexT
Day Walker je napisao:Pazi proces ciscenja tj regeneracije DPF-a...
Isteras na autoput, vozis ga npr u 3. 90km/h tj da bude preko 3000 o/min i vozis ga tako
20-25km i ocistice se....
WTF? :trljamoci:
Da ga nisu malo preterali?
A i lakse ti je u petoj da ga vozis preko 3000
Re: Corsa 1.3 cdti
Poslato: 05 Feb 2013, 17:36
od nixa
Glupava ekologija...
Re: AW: Corsa 1.3 cdti
Poslato: 06 Feb 2013, 16:33
od Floyd
Nisam znao da i Opel ima varijabilni serviani interval kao Merc
Meni je na Alfi bio fiksni na 20kkm a kod BMW-a na 30kkm.
Gesendet von meinem GT-N7000 mit Tapatalk 2
Re: Corsa 1.3 cdti
Poslato: 06 Feb 2013, 16:36
od Day Walker
Opel isto ima fiksni na 15k kod nas, 30k u Evropi... ali u Srbiji ocigledno nema kad je dizel sa DPFom u pitanju.. Posto je razredio ulje, morao sam da odradim servis.
Re: Corsa 1.3 cdti
Poslato: 06 Feb 2013, 16:40
od nikaragva
Ako sipaš GM ulje, a verovano u ovl. servisu jesi, meni se to dešavalo da se ulje razredi na nekoj određenoj kilometraži i počne auto da ga troši. Do tog momenta ne troši ništa i onda za 500km potroši pola litre.
Re: Corsa 1.3 cdti
Poslato: 06 Feb 2013, 16:47
od maniaxxx
Meni ja na opelima u 160 hiljada kilometara potrošilo možda litar ulja. I to svaki na početku oko pola litra i posle nikada više, sipao sam GM ulje ( koje je u stvari valvoline )
Re: Corsa 1.3 cdti
Poslato: 06 Feb 2013, 16:54
od Day Walker
nikaragva je napisao:Ako sipaš GM ulje, a verovano u ovl. servisu jesi, meni se to dešavalo da se ulje razredi na nekoj određenoj kilometraži i počne auto da ga troši. Do tog momenta ne troši ništa i onda za 500km potroši pola litre.
Meni ne trosi, samo poveca nivo ulja zbog razredjenosti usled zaprljanosti DPFa, i zbog toga mora da se ispusti, da ne bi otislo sve u PM
Sto se tice samog GM ulja, koristim ga godinama u nazad, tako da nemam lose misljenje o njima.
Re: Corsa 1.3 cdti
Poslato: 06 Feb 2013, 16:58
od nikaragva
Jel ti lampica neka javila da ulje nije ok ili su pukom slučajnošću gledao proveravao nivo, pa si utvrdio da ima više?
Re: Corsa 1.3 cdti
Poslato: 06 Feb 2013, 17:07
od Day Walker
Bord mi je izbacio Inspection oil, otisao u servis, i odmah su znali o cemu je rec.
I stvarno kad je izvadio merac, bilo je malo preko maximuma.
E sad, pre nedelju dana sam proveravao nivo ulja i sve je bilo ok.
Re: Corsa 1.3 cdti
Poslato: 06 Feb 2013, 17:34
od Bax
Pa u cemu je fora, odakle raste nivo ulja?
Meni je na Astrama Classic bilo propisano da servis radim na 30.000km, imam knjizicu gde to pise.
Doduse ja sam radio na 15-20.000km, jer nisam prelazio vecu kilometrazu na godinu.
Re: Corsa 1.3 cdti
Poslato: 06 Feb 2013, 17:35
od daka
nikaragva je napisao:Ako sipaš GM ulje, a verovano u ovl. servisu jesi, meni se to dešavalo da se ulje razredi na nekoj određenoj kilometraži i počne auto da ga troši. Do tog momenta ne troši ništa i onda za 500km potroši pola litre.
Ja presao 45000km i uvek je na meracu bilo na MAX ulje,nikad ali stvarno nikad nije potrosio ni "kap"kod svake zamene!