Bio si u pravu, nije se restartovalo nista.nikaragva je napisao:Nece se restartovati, ako odmah po vadjenju stare baterije, stavis novu. Recimo u roku od minut, pet, deset minuta, ili koliko je vec namesteno.
Servis - Razno
Re: Servis - Razno
Re: Servis - Razno
https://youtu.be/MMSra36QpoA
Brat ima ovakav problem, usla voda u far pa iz njega se slila u gepek i do sedista. Kako moze da se resi magljenje i prodiranje vode u far?
Brat ima ovakav problem, usla voda u far pa iz njega se slila u gepek i do sedista. Kako moze da se resi magljenje i prodiranje vode u far?
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 23804
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Servis - Razno
Prvo nek proveri cep i da li mu je negde slomljen far.
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
-
- Postovi: 2
- Pridružio se: 22 Mar 2017, 00:38
Re: Servis - Razno
Pozdrav ljudi, vidim da ste jedan od rijetkih aktivnih foruma pa reko mozda ce moci neko da mi pomogne. Pa da probam
Vozim Ssangyong kyrona 06 2.0 xdi
Sve je bilo Ok dok nije poceo da prokuvava, problem je bio dihtung na glavi motora i to sam rijesio i danas otisao po auto. Poslije 200km motor je poceo da gubi snagu i upalila se check engine lampica, zavucem se pod auto i imam sta vidjeti
Katalizator se u potpunosti uzario. Sacekam da se ohladi i dodjem doma i sad sam u grdnom problemu posto zivim u malom mjestu gdje je sve preko golfa 2 visoka tehnologija i majstori ne znaju bas.
Skontao sam da je problem u katalizatoru nesto ga je zacepilo i zagrijalo, moguce da je stigao visak goriva, moguce da je zacepljen od starosti, posto auto je preslo 200k kilometara i ne vjerujem da je mijenjan.
Moje pitanje je, da li slucajno neko zna da li moj auto ima 2 lambda senzora? Ubih se ne mogu da nadjem taj info.
I ako ima samo jedan kako da bajpasujem katalizator.
Nalazim po netu za druga auta da to rijese sa jednom metalnom cijevi koju provuku. Pa da li je to dobra ideja?
Drugo mi je rjesenje slepa auta 100km do prvog pravog servisa dje ce mi uzeti ko zna koliko love.
Hvala ljudi unaprijed
Sent from my ALE-L21 using Tapatalk
Vozim Ssangyong kyrona 06 2.0 xdi
Sve je bilo Ok dok nije poceo da prokuvava, problem je bio dihtung na glavi motora i to sam rijesio i danas otisao po auto. Poslije 200km motor je poceo da gubi snagu i upalila se check engine lampica, zavucem se pod auto i imam sta vidjeti
Katalizator se u potpunosti uzario. Sacekam da se ohladi i dodjem doma i sad sam u grdnom problemu posto zivim u malom mjestu gdje je sve preko golfa 2 visoka tehnologija i majstori ne znaju bas.
Skontao sam da je problem u katalizatoru nesto ga je zacepilo i zagrijalo, moguce da je stigao visak goriva, moguce da je zacepljen od starosti, posto auto je preslo 200k kilometara i ne vjerujem da je mijenjan.
Moje pitanje je, da li slucajno neko zna da li moj auto ima 2 lambda senzora? Ubih se ne mogu da nadjem taj info.
I ako ima samo jedan kako da bajpasujem katalizator.
Nalazim po netu za druga auta da to rijese sa jednom metalnom cijevi koju provuku. Pa da li je to dobra ideja?
Drugo mi je rjesenje slepa auta 100km do prvog pravog servisa dje ce mi uzeti ko zna koliko love.
Hvala ljudi unaprijed
Sent from my ALE-L21 using Tapatalk
- Mladen7
- Postovi: 2129
- Pridružio se: 10 Jul 2014, 17:11
- Garaža: Alfa Romeo 159 1.9 JTDm 16v Sportwagon
- Lokacija: Beograd ,NBg
Re: Servis - Razno
Taj auto sem katalizatora ima i DPF (filter čestica) takođe na izduvu. Verovatno su ti zapušeni i jedan i drugi , čak je moguće da si problem sa glavom motora imao baš zbog njih, sledeće što je u velikom riziku je turbina.
Možeš se rešiti katalizatora cevkom, kao što kažeš( ili montiranjem zamenskog novog), a i DPF(preskup je nov) jednostavno fizički odstraniti ali da ti ECU (kompjuter) ne bi očitavao greške bilo bi dobro da ti to odradi neko ko i softverski gasi DPF, a umesto lambda sondi se stavljaju takozvane varalice ako umesto kataliz. staviš cev.
Moguće je da su kat i dpf izvedeni u jednom kućištu(redak auto nisam siguran) ,to što ti se usijalo. Ako ima lambda sondu samo ispred još je lakše , to bi trebalo da se vidi odozdo.
Ako je pitanje da li je dobra ideja u smislu rada motora, sigurno da, a kao što rekoh ako i softverski rešiš i staviš varalice (ako ima i pre i posle filtera i kataliz.)nemaš ama baš nikakav problem naprotiv auto će za nijansu ići bolje a turbina će rasterećenije raditi.
Možeš se rešiti katalizatora cevkom, kao što kažeš( ili montiranjem zamenskog novog), a i DPF(preskup je nov) jednostavno fizički odstraniti ali da ti ECU (kompjuter) ne bi očitavao greške bilo bi dobro da ti to odradi neko ko i softverski gasi DPF, a umesto lambda sondi se stavljaju takozvane varalice ako umesto kataliz. staviš cev.
Moguće je da su kat i dpf izvedeni u jednom kućištu(redak auto nisam siguran) ,to što ti se usijalo. Ako ima lambda sondu samo ispred još je lakše , to bi trebalo da se vidi odozdo.
Ako je pitanje da li je dobra ideja u smislu rada motora, sigurno da, a kao što rekoh ako i softverski rešiš i staviš varalice (ako ima i pre i posle filtera i kataliz.)nemaš ama baš nikakav problem naprotiv auto će za nijansu ići bolje a turbina će rasterećenije raditi.
-
- Postovi: 2
- Pridružio se: 22 Mar 2017, 00:38
Re: Servis - Razno
Hvala lijepona odgovoru. Odradicu ovo pa cu postovati sta sam uradio, posto kao sto si rekao rijetka su auta neko kad gugla mogao vidjeti rjesenje problema.
Cuo sam neki zvuk kling prije nego sto je auto prestalo da gubi snagu, sad me strah da nije mozda i turbina otisla...
Sent from my ALE-L21 using Tapatalk
Cuo sam neki zvuk kling prije nego sto je auto prestalo da gubi snagu, sad me strah da nije mozda i turbina otisla...
Sent from my ALE-L21 using Tapatalk
- Saša
- Postovi: 13039
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Servis - Razno
Zar ovo užarenje katalizatora nije normalna stvar? Meni u uputstvu auta stoji da ne parkiram iznad suvog lišća, trave i slično baš zbog toga, da ne bi došlo do požara...
- Mladen7
- Postovi: 2129
- Pridružio se: 10 Jul 2014, 17:11
- Garaža: Alfa Romeo 159 1.9 JTDm 16v Sportwagon
- Lokacija: Beograd ,NBg
Re: Servis - Razno
Nije normalno ovako da se užari ,ovo je debelo preko radne temperature katalizatora.
Uputstvo ima smisla skroz jer lišće i sl mogu lako da buknu od izvora na kome je 400-600 stepeni
@GandalfWhite
Da ništa ne bakzuziramo bolje.
Uputstvo ima smisla skroz jer lišće i sl mogu lako da buknu od izvora na kome je 400-600 stepeni
@GandalfWhite
Da ništa ne bakzuziramo bolje.
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 23804
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Servis - Razno
Ovo ovako nije normalno, tako da se uzari moze izduvna grana kad je pod opterecenjem, na 800°C, ovde nesto nevalja, ili je zapusen, poliva ga gorivom ili ko zna sta.
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
- igor_harris
- Postovi: 2210
- Pridružio se: 12 Jan 2017, 13:47
- Garaža: 2004 Mazda 3 (1.6CD)
- Lokacija: Beograd
Re: Servis - Razno
Da li postoji mogucnost da auto udje u safe mode ako mu nivo rashladne tecnosti padne ispod minimuma?
Re: Servis - Razno
Neki automobili smanjuju količinu ubrizganog goriva, Kada temperatura predje neku vrednost npr.105°.
Safe mode je obicno propraćen zutom lampicom, koji je konkretno auto u pitanju?
TT
Safe mode je obicno propraćen zutom lampicom, koji je konkretno auto u pitanju?
TT
- nmaric1993
- Postovi: 516
- Pridružio se: 15 Maj 2015, 15:13
- Garaža: Volvo v40 1.9 TD
Re: Servis - Razno
Nece zbog toga u safe mod....
- igor_harris
- Postovi: 2210
- Pridružio se: 12 Jan 2017, 13:47
- Garaža: 2004 Mazda 3 (1.6CD)
- Lokacija: Beograd
Re: Servis - Razno
Yaris 1.4 d4d. Drugaru se to jutros desilo.
Najverovatnije je usao u safe mode, kaze nije hteo preko 1500 obrtaja. Od lampica, jedino je upalio zutu lampicu za rashladnu tecnost. Kasnije u toku dana je i dalje svetlela lampica, ali nije ulazio u safe mode vise.
Ocistili smo EGR za svaki slucaj, mada nije bio preterano zapusen kako zna da bude.
Sutra ce da ga ocita na dijagnostici, mada ne znam dal ce nesto pokazati posto nije palio uopste check engine ni tome slicno.
Najverovatnije je usao u safe mode, kaze nije hteo preko 1500 obrtaja. Od lampica, jedino je upalio zutu lampicu za rashladnu tecnost. Kasnije u toku dana je i dalje svetlela lampica, ali nije ulazio u safe mode vise.
Ocistili smo EGR za svaki slucaj, mada nije bio preterano zapusen kako zna da bude.
Sutra ce da ga ocita na dijagnostici, mada ne znam dal ce nesto pokazati posto nije palio uopste check engine ni tome slicno.
Re: Servis - Razno
Moguće ako ima senzor nivoa rashladne tecnosti.
Jel samo ispod minimuma ili nema tecnosti uopste u posudi.
Jel dolio...[WHITE SMILING FACE]
TT
Jel samo ispod minimuma ili nema tecnosti uopste u posudi.
Jel dolio...[WHITE SMILING FACE]
TT
Re: Servis - Razno
Ta zuta lampica je signal za vodu u filteru. Ne razumem bas najbolje sta mislis pod tim lampica za rashladnu tecnost!? Ima lampicu za temperaturu vode.igor_harris je napisao:. Od lampica, jedino je upalio zutu lampicu za rashladnu tecnost. Kasnije u toku dana je i dalje svetlela lampica, ali nije ulazio u safe mode vise.
Gesendet von meinem SM-J500FN mit Tapatalk