Korozija na novijim vozilima
Re: Korozija na novijim vozilima
Fabrika zna da uradi auto, koji ce 30 godina da odoleva koroziji, tj radili su ih jos krajem 80tih.
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Re: Одг: Korozija na novijim vozilima
Na koji ciljas?
sent using Tapatalk
sent using Tapatalk
Re: Korozija na novijim vozilima
Na primer BX, 309, to su kola koja smo imali u porodici iz te generacije. Nikakav problem sa korozijom nisu imala, ali da vidis koja je ono zastia bila, pola cm debela i neunistiva, a i lak je bio toliko debeo da su ga grebali srafcigerom, ja uzmem smirglu, izravnjam , poliram i izravnjam, i nema nista...
A imao je jos bug, da je sipao vodu u gepek, zbog felericnih dihtunga. Korozija danas ne bi smela uopste da se spominje, kao problem na vozilima, sa ovim nivoom tehnologije.
A imao je jos bug, da je sipao vodu u gepek, zbog felericnih dihtunga. Korozija danas ne bi smela uopste da se spominje, kao problem na vozilima, sa ovim nivoom tehnologije.
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
Re: Korozija na novijim vozilima
Ali onda bi kola trajala, trajala... A industrija zahteva 4-6 godina novo vozilo
Re: Одг: Korozija na novijim vozilima
Iz cega proizilazi da se Loganu nema sta zameriti
sent using Tapatalk
sent using Tapatalk
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 23815
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Korozija na novijim vozilima
+1
Trajace 10 godina, a onda valja pod presu. Pricao sam sa kolegom inzenjerom ciji zet radi u komponentasu BMW-a i kaze da se delovi projektuju na 100000 sati, sad nisam siguran da li rada ili vremenski ukupno.
Trajace 10 godina, a onda valja pod presu. Pricao sam sa kolegom inzenjerom ciji zet radi u komponentasu BMW-a i kaze da se delovi projektuju na 100000 sati, sad nisam siguran da li rada ili vremenski ukupno.
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Re: Korozija na novijim vozilima
Pežo 405 je bio šampion antikorozivne zaštite. Samo je Audi 80 jaje, mogao da ga prati.
Danas su Francuski auti šampioni zaštite. Pogledajte PUG 307 u policiji, ni jedan nema boje po pragovima, a oni se sijaju ko pocinkovani oluci i posle 10 godina bez boje. A neki "naduvani" i novi ( da se ne ljuti DW) požute za 1 godinu.
Dacija je u početku bla problem, ali je fabrika "mazala" svima po želji. Ne treba zaboraviti da je tadašnaj cena dacije bila kao i danas, a cena drugih vozila je bia na nebu. Bla je jeftinija blizu za duplo od nekog jeftinog normalnog auta.
Danas Dacija zaista nema nekih reklamacija na koroziju.
Što se Kalosa i Sparka tiče, gledao sam kod limara zbog havarije otvorene profile pragova, i to je bila unutra potpuno žutilo, posle 2-3 godine, kao i vrata iznutra u donjem delu.
Za Evropu vozilo traje 4-5 godina, ali kod nas živi drugi život ( i treći i četvrti, pa je bitno)
Danas su Francuski auti šampioni zaštite. Pogledajte PUG 307 u policiji, ni jedan nema boje po pragovima, a oni se sijaju ko pocinkovani oluci i posle 10 godina bez boje. A neki "naduvani" i novi ( da se ne ljuti DW) požute za 1 godinu.
Dacija je u početku bla problem, ali je fabrika "mazala" svima po želji. Ne treba zaboraviti da je tadašnaj cena dacije bila kao i danas, a cena drugih vozila je bia na nebu. Bla je jeftinija blizu za duplo od nekog jeftinog normalnog auta.
Danas Dacija zaista nema nekih reklamacija na koroziju.
Što se Kalosa i Sparka tiče, gledao sam kod limara zbog havarije otvorene profile pragova, i to je bila unutra potpuno žutilo, posle 2-3 godine, kao i vrata iznutra u donjem delu.
Za Evropu vozilo traje 4-5 godina, ali kod nas živi drugi život ( i treći i četvrti, pa je bitno)
Send from ZX Spectrum 8 bit 16kB
Re: Korozija na novijim vozilima
To za pug nije tacno !
Na mom 307 koji 2004 god, koji je na 115kkm se na nekim mestima gde je malo zagrebano vidi korozija... Dok na fabiji istog godista i priblizne km nema joj ni traga ni glasa.
Na mom 307 koji 2004 god, koji je na 115kkm se na nekim mestima gde je malo zagrebano vidi korozija... Dok na fabiji istog godista i priblizne km nema joj ni traga ni glasa.
- Saša
- Postovi: 13057
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Одг: Korozija na novijim vozilima
Meni je "dovoljno" da znam i da fabrika nije zaštitila auto kako treba u startu, a ne još i da krene korozija. Ništa gore od tog zla, motor kada crkne još i popraviš nekako, ali koroziju još niko ne zaustavi kada jednom krene.
Tapatalk
Tapatalk
Re: Korozija na novijim vozilima
Pug 307 je za klasu iznad Skode u antikorozivnoj zaštiti.
Škodu vozim stalno (bolje reći i ne izlazim iz nje) i ona je na nivou VW, a to je dobro ali nije naj naj.
Škodu vozim stalno (bolje reći i ne izlazim iz nje) i ona je na nivou VW, a to je dobro ali nije naj naj.
Send from ZX Spectrum 8 bit 16kB
Re: Korozija na novijim vozilima
Jel to ova sa avatara?
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 23815
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Korozija na novijim vozilima
To osrednja zastita?
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Re: Korozija na novijim vozilima
Ta sa avatara Skoda 1000MB je nešto mlađa od mene (kad je napravljena i kupljena još sam bio u pelenama)
E ta Skoda je krpljena detaljno 3 puta (menjani pragovi, pod, jenom krila...), farbana 3 puta i živela do neke 2001 godine. Uvek je bila u porodici a i sad je složena negde iza. Za nju postoji i 60% limarije od prohroma (ručni rad), pa ako je neko zainteresovan, nek javi. Ima i par motora i koječega drugog. Odustali smo od reparacije zbog vremena, koga nemamo.
Pored te škode, prošle su i 100, 110, 110R, 105, 120. U ovoj 120 bio je i motor od Juga 1,1 sa nekih 75ks. A 1000MB je prošla mnoge faze i faze ludila i faze porodice.
Na ovoj škodi sa avatara sam naučio da vozim, ja sa njom prešao 150-200 kkm ( ko bi znao).
Od nje se borim sa korozijom, pa preko navedenih gore modela, redom.... + lade, kečevi i ko zna šta sve.
Ali pandam i nešto mlađi, skodi 1000km, Opel Kadet, koga smo imali neko vreme, bio je karton limarija...
Eto, posle skoda, opet sam osuđen na Skodu, mimo moje volje.
Zahvaljujući skodi, naučio sam limarske i farbarske radove.
E ta Skoda je krpljena detaljno 3 puta (menjani pragovi, pod, jenom krila...), farbana 3 puta i živela do neke 2001 godine. Uvek je bila u porodici a i sad je složena negde iza. Za nju postoji i 60% limarije od prohroma (ručni rad), pa ako je neko zainteresovan, nek javi. Ima i par motora i koječega drugog. Odustali smo od reparacije zbog vremena, koga nemamo.
Pored te škode, prošle su i 100, 110, 110R, 105, 120. U ovoj 120 bio je i motor od Juga 1,1 sa nekih 75ks. A 1000MB je prošla mnoge faze i faze ludila i faze porodice.
Na ovoj škodi sa avatara sam naučio da vozim, ja sa njom prešao 150-200 kkm ( ko bi znao).
Od nje se borim sa korozijom, pa preko navedenih gore modela, redom.... + lade, kečevi i ko zna šta sve.
Ali pandam i nešto mlađi, skodi 1000km, Opel Kadet, koga smo imali neko vreme, bio je karton limarija...
Eto, posle skoda, opet sam osuđen na Skodu, mimo moje volje.
Zahvaljujući skodi, naučio sam limarske i farbarske radove.
Send from ZX Spectrum 8 bit 16kB
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 23815
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Korozija na novijim vozilima
Da imas 110r mozda bi se i culi za neko vreme.
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Re: Korozija na novijim vozilima
Peugeot 405 se nije proslavio.
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...