Korozija na novijim vozilima
- Day Walker
- Postovi: 23287
- Pridružio se: 12 Jan 2012, 01:58
- Garaža: Audi Q3, Škoda Kamiq
- Lokacija: Beograd
Re: Korozija na novijim vozilima
I moj drugar ima ptoblem na G5 oko zadnjih rubova.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Brzine idu u H-a !!!
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 23734
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Korozija na novijim vozilima
Pa nije slucajno da su bas od plastike, msjei su to dobro osmislili. A tek Corvette, odavno je od plastike.Geza je napisao:I onda se neko buni zbog plastičnih krila na Renaultu.
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Re: Korozija na novijim vozilima
Znam jednog majstora koji peskari pod, a za skidanje delova, nisam siguran, ali i ako ne radi to, uvek moze da se angazuje neki mehanicar, servis, koji ce to da obavi.
- methane.master
- Postovi: 21560
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:30
- Garaža: Clio III ph2 1,2 16V
Re: Korozija na novijim vozilima
Ti Gezo baš dolivaš ulje na vatru.Geza je napisao:I onda se neko buni zbog plastičnih krila na Renaultu.
Širim haos!
Re: Korozija na novijim vozilima
Posle obrade ovim uljanim preparatima sa inhibitorima korozije uopste nema potrebe u peskarenju.jeepbole je napisao:Najbolja opcija bi onda trebala biti sa tim uljanim preparatima za privremeno, posto cu ja kasnije raditi peskarenje i generalno sredjivanje svake tackice korozije sad me interesuje jel neko imao iskustva sa peskarenjem i da li ima neka firma u srbiji koja radi peskarenje +demontazu delova po potrebi zbog nepristupacnosti +farbanje, zastita, sve ? Mislim iskljucivo za pod automobila, gore je sve ok.
Kakvi problemi resava peskarenje?
Da li je moguce peskarenje u
Savovima iznutra ? - Ne. Profilima iznutra? - Ne. Skrivenim supljinama (krila, vrata itd) iznutra? - Ne.
Zasto onda peskarenje?..
Za peskarenje je potrebno rasturiti auto, ko vama garantuje, da posle sklapanja ce sve biti ok? I koliko ce to kostati!
Fizicki i hemijski aktivni uljani preparati pri regularnoj obradi (jednom u dve godine) u potpunosti resavaju ovaj problem. Oni sprecavaju nastanak korozije i suzbijaju je tamo gde je vec nastala. Za primenu u realnim uslovima nije poznata tehnologija bolje od ove.
Re: Korozija na novijim vozilima
Nije Švabo bio blesav kad je napravio Trabant... A ovaj G5 je verovatno bio nedelju dana parkiran pored Kosta Konkordije pre nego je uvezen
Re: Korozija na novijim vozilima
Oce da korodira ako je farban znam ja jednog belog isto tako.
Re: Korozija na novijim vozilima
Za supljine, po meni, ulje je ok, posebno ako ima blata, prasine, itd. Ukoliko ti delovi nisu izlozeni blatu, ja bi radije fertan. Sto se tice poda, meni se ne svidja mastan, nauljen pod, i uvek sam za peskaranje, i dalji tretman, prajmer, zastita, farbanje. Vise volim fabricki izgled. Za peskarenje ne mora da se rastura bas sve, postoj mini pistolji za peskarenje, tako da se mlaz lako koncentrise na manju povrsinu.
- kvcali
- Postovi: 3008
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:02
- Garaža: Omega B2 2.0
- Lokacija: Kraljevo
- Kontakt:
Re: Korozija na novijim vozilima
jel ovaj golf sa slike dizel ?
GS, GS/E, GSE, GTE, GSI, OPC # Irmscher, Mantzel, Steinmetz, Zender, Lexmaul, Mattig, Rieger, Kissling
http://www.opelteamserbia.com/forum
Re: Korozija na novijim vozilima
Pitanje nije u tome, sta se svidja tebi ili meni, nego u tome, sta ce efektivno raditi u realnim uslovima.botr je napisao: Sto se tice poda, meni se ne svidja mastan, nauljen pod, i uvek sam za peskaranje, i dalji tretman, prajmer, zastita, farbanje. Vise volim fabricki izgled.
Metode o kojih pisete odlicno odgovaraju za spoljne ofarbane povrsine, koje ce sigurno da budu pojedene korozijom, ako necete da zastitite karoseriju iznutra.
Metode sa prajmerom, zastitom i farbanjem (takodje i Fertan) su skuplji i nisu efektivni zbog temeljne pripreme, koja nije moguca u realnim uslovima za donji deo, savove i unutrasnje supljine, ovo nije cisto ravno i odmasceno laboratorsko parce lima! Povrsina, koju treba zastititi, sastoji od profila, spojeva, savova, skrivenih supljina, priprema kojih nije moguca. Zato nam trebaju preparati koji ne iziskuju pripreme, naprimer, uljani preparati sa inhibitorima korozije. Specialno ulje (nije motorno i nije transmisiono) se razliva, svudu prolazi kroz blato i staru koroziju u sve savove i mikropukotine zbog jakog kapilarnog efekata, istiskujuci vodu, a inhibitori korozije pasiviraju metal, cine ga pasivnim odnosno kiseonika.
Pod tankim providnim slojem ovog preparata uvek imate uzuzetni fabricki izgled, ako ste poceli da obradjujete auto do pocetka korozije.
Ako je korozija vec nastala, bolje obraditi ne providnim vrstom uljanog preparata, ispod koga ce korozija biti suzbijena.
Zasto rasturati auto, ako je toga moguce izbegnuti, to nije profesionalno. Nema smisla u peskarenju spolja, ako to ne mozes da uradis iznutra, korozija pocine da se krece iz spojeva, savova (varenih i valjenih) i mikropukotina. A peskarenje tamo nije moguce, a znaci da nista ne resava.botr je napisao:Za peskarenje ne mora da se rastura bas sve, postoj mini pistolji za peskarenje, tako da se mlaz lako koncentrise na manju povrsinu.
Re: Korozija na novijim vozilima
https://www.facebook.com/ScienceNatureP ... 420184818/
Re: Korozija na novijim vozilima
Da li wd-40 moze da zaustavi koroziju ? Kako ce da reaguje na ovaj pod ?jeepbole je napisao:Pozdrav svima, ja bih zeleo da cujem misljenja strucnih ljudi, ljudi koji su imali slican problem sa korozijom poda auta. Naime rec je o jeep grand cherokee 2006 kupljen pre neki dan u gradu Chur na istoku Svajcarske (planinsko mesto). Motor, menjac interijer pogon sve fantazija extra ocuvano ali kad sam video vesanje, pod sa takvom korozijom zamalo da se slogiram , neznam koliko je to lose. Sad me to toliko muci da sam morao da sa vama podelim ovo za pocetak pa da vidim sta dalje. Do duse auto sam uzeo po dobroj ceni i ulozio bih za ove korozije i vise novca. Sta da poprskam po rdji da makar suzbijem dalje sirenje dok ne odem na generalno sredjivanje i interesuje me kako najbolje i gde u srbiji i da li je uopste moguce ovo kvalitetno uraditi i produziti zivotni vek koroziranih mesta da bar narednih 10 godina budem miran od rdje ? Evo i fotki...
Re: Korozija na novijim vozilima
Pre bih potopio donji deo u Coca Colu nego u WD-40.
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Re: Korozija na novijim vozilima
Kakv WD. Prva kiša će to da opere. Nekad su kod nas sipali pregorelo motorno ulje u šupljine. Ovaj Jeep je zaista vozilo da se izbegava po svemu.
Ja imama sličan problem. Prvo čelilna četka, valjalo bi i peskarenje, malom peskarom na dostupnim mestima. Onaj knovertor korozije je jedino rešenje, pa posle zaštita i vosak. To i ja planiram letos da radim, nešto sam a nešto uz pomoć farbara. Veća sam konsultovao stručnije ljude. Mada će to sve biti više umirivanje savesti
Ja imama sličan problem. Prvo čelilna četka, valjalo bi i peskarenje, malom peskarom na dostupnim mestima. Onaj knovertor korozije je jedino rešenje, pa posle zaštita i vosak. To i ja planiram letos da radim, nešto sam a nešto uz pomoć farbara. Veća sam konsultovao stručnije ljude. Mada će to sve biti više umirivanje savesti