Servis kočnica
Re: Servis kočnica
Imam jedno pitanje za iskusnije clanove, tj. samo hocu da potvrdim svoju sumnju ili da dobijem neke druge smernice.
Levi zadnji tocak se okrece teze od desnog, posle zamene zadnjih plocica, a cini mi se da je i pre zamene isao nesto teze, desni ide lagano, bez ikakvog otpora. Nova plocica naleze na deo diska na kome je bila rdja pre zamene, i taj deo je ispupcen u odnosu na ostatak diska, tj. ocigleno plocice nisu nalegale na taj deo, a nove sada ostavljaju trag po tom delu, tj. skinule su rdju, pa pretpostavljam da je to uzrok, tj. nejednako potrosen disk, pa plocica kaci taj deo i zbog toga postoji otpor pri okretanju?
Levi zadnji tocak se okrece teze od desnog, posle zamene zadnjih plocica, a cini mi se da je i pre zamene isao nesto teze, desni ide lagano, bez ikakvog otpora. Nova plocica naleze na deo diska na kome je bila rdja pre zamene, i taj deo je ispupcen u odnosu na ostatak diska, tj. ocigleno plocice nisu nalegale na taj deo, a nove sada ostavljaju trag po tom delu, tj. skinule su rdju, pa pretpostavljam da je to uzrok, tj. nejednako potrosen disk, pa plocica kaci taj deo i zbog toga postoji otpor pri okretanju?
Re: Servis kočnica
U krajnjem slučaju ćeš morati malo da obradiš taj deo koji kači, ali vozi prvo malo pa prati stanje.
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
- Mladen7
- Postovi: 2129
- Pridružio se: 10 Jul 2014, 17:11
- Garaža: Alfa Romeo 159 1.9 JTDm 16v Sportwagon
- Lokacija: Beograd ,NBg
Re: Servis kočnica
Trebao si dati diskove na obradu, kad je toliko očigledno da su neravnomerno trošeni,
sad kad je ovakvo stanje što Geza kaže prati...
Druga mogućnost je da ti glave klipovi na kočionim čeljustima.
sad kad je ovakvo stanje što Geza kaže prati...
Druga mogućnost je da ti glave klipovi na kočionim čeljustima.
Re: Servis kočnica
To je i neka moja ideja, da predjem neku km, pa da skinem tocak i vidim sta se desava, mozda plocica skine tu rdju, tj. trulez i ona se malo ukopa i mozda krene da funkcionise normalno. Zaglavljivanje klipova obacujem kao mogucnost, ne bas u potpunosti, zbog toga sto su cceljusti skoro menjane, a tom prilikom su promenjena i creva. Cini mi se da se taj tocak ovako ponasao i posle tih radova, ali ne mogu da se setim tacno.
- Blackshadow
- Postovi: 775
- Pridružio se: 22 Dec 2013, 01:41
- Garaža: W 211 2004 E200 NGT 163KS
- Lokacija: Voždovac
Re: Одг: Servis kočnica
Napravio si grešku u koracima!
Menjao si čeljusti i creva a ostavio stari (neobrađen ) disk. Ako si siguran da su klešta dobra promeni diskove i stavi ponovo nove pločice, meni liči da su kljesta za reparaciju.
Menjao si čeljusti i creva a ostavio stari (neobrađen ) disk. Ako si siguran da su klešta dobra promeni diskove i stavi ponovo nove pločice, meni liči da su kljesta za reparaciju.
Kanis li pobijediti, ne smijes izgubiti!
Re: Servis kočnica
Plocice treba da budu iste povrsine pa time i da ista mesta na disku dodiruju. Kako to nije slucaj treba dobro proveriti sta je posredi.
Inace, to sto je povrsinska korozija diska ce se samo vrlo brzo skinuti, i ako disk inace nije vec ranije ostecen nema nikakve smetnje niti ga treba obradjivati.
Nakon 500km kocenja, voznja sa kocenjem recimo gradska a ne auto put, pipni jagodicom prsta, ako se oseca jasno i dalje ris menjaj diskove u paru.
Obrada se obicno ne isplati, skines radni materijal i stanjis disk cime se skrauje radni vek a potrosis novac.
Disk ima granicu minimalne debljine a to treba izmeriti i ispostovati.
Obrada lako moze da dostigne ili cak da disk bude ispod minimuma debljine.
Inace, to sto je povrsinska korozija diska ce se samo vrlo brzo skinuti, i ako disk inace nije vec ranije ostecen nema nikakve smetnje niti ga treba obradjivati.
Nakon 500km kocenja, voznja sa kocenjem recimo gradska a ne auto put, pipni jagodicom prsta, ako se oseca jasno i dalje ris menjaj diskove u paru.
Obrada se obicno ne isplati, skines radni materijal i stanjis disk cime se skrauje radni vek a potrosis novac.
Disk ima granicu minimalne debljine a to treba izmeriti i ispostovati.
Obrada lako moze da dostigne ili cak da disk bude ispod minimuma debljine.
- dag81
- Postovi: 7269
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:09
- Garaža: BMW1 118d i Doblo JTD radna makina :)
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Одг: Servis kočnica
Jedno taxi udruzenje menja gume kod mene na Golfovima 6, diskovi guraju 350-400.000km.
- dag81
- Postovi: 7269
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:09
- Garaža: BMW1 118d i Doblo JTD radna makina :)
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Одг: Servis kočnica
Kad krenu parcici da odpadaju za zamenu su.
Bas su rage Golfonje. Plivajuce svi imaju fiksne, to kaze(sef voznog parka) da su promenili na oko 150k km. A ostalo kaze da je skoro sve fabricko, trap i tako to. Poneki malo trokira, ali generalnu 90% auta rade mirno i tiho. Vecina ih je sa 3xx.xxx-4xx.xxxkm.
Bas su rage Golfonje. Plivajuce svi imaju fiksne, to kaze(sef voznog parka) da su promenili na oko 150k km. A ostalo kaze da je skoro sve fabricko, trap i tako to. Poneki malo trokira, ali generalnu 90% auta rade mirno i tiho. Vecina ih je sa 3xx.xxx-4xx.xxxkm.
- Delija
- Postovi: 18945
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:48
- Garaža: BMW M340i | Honda CR-V
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Servis kočnica
Zadnje plocice su mi negde izmedju 5 i 6 mm (prednje izmedju 6 i 7 mm). Naravno mogu da merim samo spoljne bez skidanja tocka - pretpostavljam da su i unutrasnje tu negde. Glupi senzor se "zaglavio" na 2200 km vec vise od 2000 km i ne mrda. Nije ni cudo sto su to sr od sistema izbacili na G30. Za prednje kaze da imaju jos 6000 km.
Zrele za menjanje, naravno - ali koliko je hitno?
U frci sam ovih dana na poslu, a i zauzet subotom prepodne tako da ne stizem da odem do servisa
Zrele za menjanje, naravno - ali koliko je hitno?
U frci sam ovih dana na poslu, a i zauzet subotom prepodne tako da ne stizem da odem do servisa
Life is not measured by the number of breaths you take but by the moments that take your breath away...
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 23815
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Servis kočnica
Sa tim mozes jos da se vozas ihahaj ako vozis iole normalno, pod uslovom da su isto potrosene sve. Nista nije bas hitno toliko.
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
- Delija
- Postovi: 18945
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:48
- Garaža: BMW M340i | Honda CR-V
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Servis kočnica
Life is not measured by the number of breaths you take but by the moments that take your breath away...
- Delija
- Postovi: 18945
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:48
- Garaža: BMW M340i | Honda CR-V
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Servis kočnica
Zamena kocione tecnosti - sitnica. 5k.
Life is not measured by the number of breaths you take but by the moments that take your breath away...
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 23815
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Servis kočnica
Sa rukama sve zajedno?
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
- passenger
- Postovi: 14231
- Pridružio se: 07 Maj 2016, 10:20
- Garaža: KIA Cee'd sw 1.6 crdi Opel Corsa C GSI
Re: Servis kočnica
Šta je sa besplatnim održavanjem do 100k km?
''...and into the forest I go to lose my mind and find my soul''