Majstori za izbegavanje
Re: Majstori za izbegavanje
Može tu nešto i da pukne, meni puklo na stilu pa sjebalo lamelu
Sent from my MI 4LTE using Tapatalk
Sent from my MI 4LTE using Tapatalk
- pedja
- član 001
- Postovi: 14181
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:52
- Garaža: SX4 1,6/120 TNG
- Lokacija: Beograd
Re: Majstori za izbegavanje
Off topic
To i jeste poenta nebuloze koju sam opisao u prvom postu, kada su krenuli komentari kao da sam pao sa Marsa.
Fiskalni račun se izdaje po izvršenoj usluzi. Međutim, neki ugostitelji izdaju fiskal za svaku turu, iz različitih razloga, a čuo sam baš razne. Na kraju saberu i naplate. Tu dolaze do problema da sve kucaju na gotovinnu, a ti npr platiš karticom. U KV su poslovnom partneru, koji nas je vodio na rucak, skupili nekoliko fiskala (za svaku porudžbinu) kucanih na keš i poslali knjigovođi da mu pošalje fakturu
Čudna situacija je u tome što na stolu imaš uredno kucane fiskale, a da nisi platio ništa. Realno gledano, ne moraš ni platiti, jer imaš fiskale kod sebe. Ludo, zar ne?
Kako god to zvučalo, nije jedina nelogičnost koja se sreće. Dešava se i da različiti zakoni, tj nadležnosti različitih inspekcija, dođu u međusobnu koliziju, te da ne možeš ispuniti jedno, a da ne kršiš drugo. Ako to znaš - dobro je, ako ne, možeš popiti kaznu. Sa dosta inspekcija sam imao posla, mnogo Zakona pročitao... Znam ja vrlo dobro šta ste pokušali da mi pojasnite i šta je zdrav razum, ali mnogo šta nije ovde u redu, a vi se tu nešto čudite. Na kakvim sam sve razgovorima prisustvovao i učestovovao...
U junu, u CG, sam dobio gomilu fiskala, odmah po narudžbini, a u restoranskim softverima neki imaju opciju da na kraju izbace zbirni račun, koji nije fiskal, ali je zbir prethodno izdatih fiskala za taj sto - kao info, da ne moraju sabirati ručno.
I da se vratim na početak - Samo sam konstatovao da Dovla teoretski ne mora platiti razliku na računu, ukoliko su mu dali fiskalni račun, na kojem piše da je pun iznos plaćen u kešu ili karticom, bez obzira što im je ostao kratak. Teoretski, fiskalni račun je dokaz o uplati. Dovla je napisao da je uzeo račun na veći iznos. Ukoliko im ga nije vratio, zbog storniranja, to je to. Ako ćemo po Zakonu, ne bi smeli ni da ga storniraju, bez njegovih podataka i svojeručnog potpisa, sa obzirom da je iznos računa preko 500,00 dinara.
Off topicHeinz je napisao:Off topic
Čemu onda služi ovo obaveštenje, pošto meni sada više ništa nije jasno
To i jeste poenta nebuloze koju sam opisao u prvom postu, kada su krenuli komentari kao da sam pao sa Marsa.
Fiskalni račun se izdaje po izvršenoj usluzi. Međutim, neki ugostitelji izdaju fiskal za svaku turu, iz različitih razloga, a čuo sam baš razne. Na kraju saberu i naplate. Tu dolaze do problema da sve kucaju na gotovinnu, a ti npr platiš karticom. U KV su poslovnom partneru, koji nas je vodio na rucak, skupili nekoliko fiskala (za svaku porudžbinu) kucanih na keš i poslali knjigovođi da mu pošalje fakturu
Čudna situacija je u tome što na stolu imaš uredno kucane fiskale, a da nisi platio ništa. Realno gledano, ne moraš ni platiti, jer imaš fiskale kod sebe. Ludo, zar ne?
Kako god to zvučalo, nije jedina nelogičnost koja se sreće. Dešava se i da različiti zakoni, tj nadležnosti različitih inspekcija, dođu u međusobnu koliziju, te da ne možeš ispuniti jedno, a da ne kršiš drugo. Ako to znaš - dobro je, ako ne, možeš popiti kaznu. Sa dosta inspekcija sam imao posla, mnogo Zakona pročitao... Znam ja vrlo dobro šta ste pokušali da mi pojasnite i šta je zdrav razum, ali mnogo šta nije ovde u redu, a vi se tu nešto čudite. Na kakvim sam sve razgovorima prisustvovao i učestovovao...
U junu, u CG, sam dobio gomilu fiskala, odmah po narudžbini, a u restoranskim softverima neki imaju opciju da na kraju izbace zbirni račun, koji nije fiskal, ali je zbir prethodno izdatih fiskala za taj sto - kao info, da ne moraju sabirati ručno.
I da se vratim na početak - Samo sam konstatovao da Dovla teoretski ne mora platiti razliku na računu, ukoliko su mu dali fiskalni račun, na kojem piše da je pun iznos plaćen u kešu ili karticom, bez obzira što im je ostao kratak. Teoretski, fiskalni račun je dokaz o uplati. Dovla je napisao da je uzeo račun na veći iznos. Ukoliko im ga nije vratio, zbog storniranja, to je to. Ako ćemo po Zakonu, ne bi smeli ni da ga storniraju, bez njegovih podataka i svojeručnog potpisa, sa obzirom da je iznos računa preko 500,00 dinara.
Re: Izbegavati AUTOLINE servis u Beogradu!!! Obavezno procit
Odlicna dopuna temenidza je napisao:Donekle tačno, ali važi uglavnom za motore iz prošlosti. Aktuelni sve više imaju potisni cilindar korpe integrisan sa druk ležajem, i to bi na JTDm izgledalo ovako:ljubitelj je napisao: Jos jednom, druk lager je lezaj, cista mehanika i ne moze da curi.
Što bi značilo da itekako može da procuri.
Kao sto si napisao integrisan sklop, potisni cilndar sa druk lezajem a ne druk lezaj. To nisu iste stvari a samo i jedino o druk lezaju ima pomena u pocetnom postu. A on ne moze da procuri, lezaj ko lezaj.
Mozda jeste to sto si okacio ali to ne pise da je takav deo u pitanju a jedina info je to sto je napisano u startu.
I ova sitnica pokazuje koliko treba biti precizan u opisu da bi se pravilno razumelo gde je nastao problem. Mozda i nije onda u pitanju ulje menjaca koje je menjano kako je napisano nego ulje potisnog cilindra.
-
- Postovi: 7
- Pridružio se: 08 Avg 2016, 18:52
- Lokacija: BGD
Re: Majstori za izbegavanje
Ok, sada ispada da ne znam ni gde sam bio, ni sa kim sam pricao, ni sta mi je receno! Pa nisam sa kruske pao!
Sve ono sto je napisano u prvom postu je tacno! Dakle, receno mi je od strane komercijaliste da je DRUK PROCUREO, sta god to znacilo, i usput mi je pomenuto da je ULJE U MENJACU crno i da treba da se menja.
Druga stvar, ovako izgleda druk na Meganu:
Sve ono sto je napisano u prvom postu je tacno! Dakle, receno mi je od strane komercijaliste da je DRUK PROCUREO, sta god to znacilo, i usput mi je pomenuto da je ULJE U MENJACU crno i da treba da se menja.
Druga stvar, ovako izgleda druk na Meganu:
Re: Majstori za izbegavanje
Pa na slici nije druk lager vec bas ono sto je Nidza nagovestio kao mogucnost.
Tipican druk lager izgleda ovako.
Tipican druk lager izgleda ovako.
Re: Izbegavati AUTOLINE servis u Beogradu!!! Obavezno procit
Pojedini uvoznici/prodavci muvaju sa setovima kvacila. Konkretno, za Alfu sam kupio Luk repsatz u kome su dosi korpa, lamela i druk lager, sve to za 13.000 dinara. Korpa i lamela su u jednoj, a druk u drugoj kutiji, pa sve zajedno u jednoj vecoj kutiji. U jednoj prodavnici su korpa i lamela 10k, a drug 7k dinara, u istim onim odvojenim kutijama. Neko to sve kupuje zajedno, pa odvaja da bi vise zaradio, to mi je jedino logicno objasnjenje.dag81 je napisao:A jesi li ti proverio u prodavnici koliko je set kvacila i ide li sa druk lagerom?
Cesto nije u kompletu i nije ovavezan da se menja pri zameni seta. Kod nekih auta koata i 15 20.000din samo druk lager.
Cena od 200e za kvacilo sa drukom rekao bih da je skroz korektna. Ruke su samo 50-60e.
Ali ono sto zapinje pri promeni brzina, to je vec greska servisa tj majstoram
Послато са LG-D855 уз помоћ Тапатока
Ne znam kakav je menjac u Meganu, ali koliko mi je poznato ulje se ne ispsuta iz menjaca radi zamene seta kvacila.
Era je napisao:Ako se radi o Meganu benzincu, on ima gadan problem sa kvačilima i ne procuri druk ležaj nego nekakva hidraulika kvačila. Znam samo da neki majstori to novo nisu umeli montirati. Ako su ti napravili zadaovoljavajuće to problematično kvačilo za 30 000, ne znam čemu se buniš
Hidrodruk lezaj, druk lezaj i cilindar kvacila u jednom, meni je uvlacio vazduh, a nekome ispusta ulje.
ljubitelj je napisao:Ja ovde vidim da nisi u pravu sa zakljuckom koji si stvorio sebi u glavi, a prema opisu koji si dao.
Nema potrebe za jakim tonom, kvar je dobro poznat, desava se, i cena je u okviru ocekivane.
Prvo, tehnicki deo. Druk lager ili potisni lezaj nema ulje, nije u ulju, niti ima niti moze bilo sta da procuri.
Netacno je to sto si napisao, tj nemoguce.
Drugo, kvacilo se po pravilu kod novijih auta menja u kompletu a to znaci sva 3 dela koja cine taj sklop i to su ti ispravno rekli u servisu u startu.
Kvacilo se ne prodaje kao komplet, kao jedan deo nego kao 3 zasebna dela sa 3 broja reze dela pa se tako kao zasebni i kupuju po potrebi.
I tu je negde kod tebe pogresna pretpostavka, ako su ti rekli cenu za LUK komplet verovatno su i naveli oznake modela, i originalnog broja za sva 3 rezervnog dela.
Pogledaj gore, postoji potisni lezaj kroz koji tece ulje. Cilindar u kabini, vodovi do hidrodruk lezaja, nema cilindra na menjacu.
Nadjoh i slike:
Re: Majstori za izbegavanje
Kod vozila sa prednjom vučom trebalo bi da se ispušta ulje iz menjača jer da bi skinuo menjač sa auta, ti moraš da povadiš poluosovine, a samim tim i manžetne do menjača i ulje bi tu iscurilo.
To što je ulje crno, ne znači da je za zamenu. Imaš ulja koja sadrže grafit i crna su i kad su nova. Recimo, Motul gearbox 80w90.
To što je ulje crno, ne znači da je za zamenu. Imaš ulja koja sadrže grafit i crna su i kad su nova. Recimo, Motul gearbox 80w90.
-
- Postovi: 1
- Pridružio se: 28 Okt 2016, 22:47
- Lokacija: beograd
Re: Majstori za izbegavanje
Majstori za izbegavanje su u auto lavu.Zasto? nije nikakva anti reklama,ljudi ne mogu propasti, ubijaju se od posla jer imaju najbolju lokaciju u Beogradu,ugao Ibarske magistrale i Jablanicke,uvek dupke puno.Meni kao coveku koji godinama ide kod njih je zasmetalo sledece ,pocinjem.Mozda neko pomisli da sam promasio jer je tema majstori za izbegavanje a ne auto servisi za izbegavanje,ali u tom auto servisu rade majstori,zar ne?Dopustite da svima objasnim sta mi je zasmetalo kod njih.
PRVO.NJihova sam stara musterija,jos iz dana kad su imali radnjicu u zelezniku,prvo u radnih akcija a potom gde je danas singidunum.Nebitno sad.Moram reci da
su prvih godina stvarno dobro radili,ruku na srce.Ali,kako je moj auto postajao stariji i losiji,uvek nekako se desavalo da mi uleti u termin neki Bmw ili neki bolji automobil,ja vozim Fiat Stila. A Danas mi je puko film.Prosle nedelje odem i uradim veliki servis,30 000 hiljada,mada mu i nije bilo vreme ,al aj.Kaze mi radnica da treba da zamenim plastiku koja stiti motor(suzpleh) jer ce mi voda unistiti motor i kaiseve pa cu opet morati veliki servis,ali to sam za plastiku znao jer sam je i sam skinuo.Ok.Odem na Dusanovac kupim plastiku ,dam 4500 hiljade.Zovem auto lav.Kaze dodjite u 16:30.Molim,kazem ja? to znaci da ce do 5 biti zavrsen,jer radite do 5,tako je izvesni Nikola.ok kazem ja.koja je cena?kaze on 600 din...nema problema..Dodjem danas..16"30 kaze majstor,nije vam originalan deo.Poslovodja kaze,udaren branik morate kod limara,treci momak kaze nemamo vremena.
Pomerim se ja u stranu,i cujem sta pricaju.Poslovodja kaze ovom radniku,momci ko ce da mu namesta taj suzpleh,skiniga sa kanala,imamo coveka kome treba da se promeni nesto na jaguaru.Dolazi poslovodja i kaze meni misleci da nisam cuo.Znate gospodine,ovo vam mnogo izadje ,preko 1600 dinara,bolje uradite sami na kanalu.Ja kazem zar nije 600 dinara.Sad ga ja zezam,kazem ma moze 1600.KAze on ,znate nemamo vremena.Ok ajde odlucite se odlepim na kraju:deo nije originalan,ili je branik udaren,prvo cena 600 ,sad 1600,sedmi kaze nemate vremena.Eto.Kao covek sam se osecao bedno,nikako,kao neki jadnik.Sto se tice auto lava,tamo vise necu krociti kao i u planetu guma jer je po meni poraz otici tamo gde su te ponizili.Na kraju je jedan Jaguar dobio Fiat Stila ,ali je stilo uzvratio na
forumu,izvinjavam se ako sam promasio temu.Hteo bih da dodam da u auto lavu se majstori menjaju kao na traci,kako onda da nauce posao? pozz
PRVO.NJihova sam stara musterija,jos iz dana kad su imali radnjicu u zelezniku,prvo u radnih akcija a potom gde je danas singidunum.Nebitno sad.Moram reci da
su prvih godina stvarno dobro radili,ruku na srce.Ali,kako je moj auto postajao stariji i losiji,uvek nekako se desavalo da mi uleti u termin neki Bmw ili neki bolji automobil,ja vozim Fiat Stila. A Danas mi je puko film.Prosle nedelje odem i uradim veliki servis,30 000 hiljada,mada mu i nije bilo vreme ,al aj.Kaze mi radnica da treba da zamenim plastiku koja stiti motor(suzpleh) jer ce mi voda unistiti motor i kaiseve pa cu opet morati veliki servis,ali to sam za plastiku znao jer sam je i sam skinuo.Ok.Odem na Dusanovac kupim plastiku ,dam 4500 hiljade.Zovem auto lav.Kaze dodjite u 16:30.Molim,kazem ja? to znaci da ce do 5 biti zavrsen,jer radite do 5,tako je izvesni Nikola.ok kazem ja.koja je cena?kaze on 600 din...nema problema..Dodjem danas..16"30 kaze majstor,nije vam originalan deo.Poslovodja kaze,udaren branik morate kod limara,treci momak kaze nemamo vremena.
Pomerim se ja u stranu,i cujem sta pricaju.Poslovodja kaze ovom radniku,momci ko ce da mu namesta taj suzpleh,skiniga sa kanala,imamo coveka kome treba da se promeni nesto na jaguaru.Dolazi poslovodja i kaze meni misleci da nisam cuo.Znate gospodine,ovo vam mnogo izadje ,preko 1600 dinara,bolje uradite sami na kanalu.Ja kazem zar nije 600 dinara.Sad ga ja zezam,kazem ma moze 1600.KAze on ,znate nemamo vremena.Ok ajde odlucite se odlepim na kraju:deo nije originalan,ili je branik udaren,prvo cena 600 ,sad 1600,sedmi kaze nemate vremena.Eto.Kao covek sam se osecao bedno,nikako,kao neki jadnik.Sto se tice auto lava,tamo vise necu krociti kao i u planetu guma jer je po meni poraz otici tamo gde su te ponizili.Na kraju je jedan Jaguar dobio Fiat Stila ,ali je stilo uzvratio na
forumu,izvinjavam se ako sam promasio temu.Hteo bih da dodam da u auto lavu se majstori menjaju kao na traci,kako onda da nauce posao? pozz
- trojanac
- Editor in Chief
- Postovi: 29982
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
- Garaža: KIA Ceed JD 1.4
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Re: Majstori za izbegavanje
Danas je teško naći majstora od poverenja, a kamoli servis gde se menjaju majstori, radnici na prijemu, loša komunikacija, sve to dovodi do propusta.
Posetite www.garaza.rs !
- stefankmn
- Pobednik Garaža - Kup takmičenja
- Postovi: 1335
- Pridružio se: 03 Feb 2015, 12:09
- Garaža: VW PASSAT B8 1.6 TDI
Re: Majstori za izbegavanje
Tebra ako hoces dacu ti ja kontakt od 2 majstora pa ako ti se svide pitaj da li zele da ti odrzavaju auto( ukoliko zele novog klijenta) . Ja isto vozim stila i imao sam problem godinu dana da nadjem majstora.
Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Sent from my SM-G935F using Tapatalk
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 23800
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Majstori za izbegavanje
Mislis gde se ne menjaju?trojanac je napisao:Danas je teško naći majstora od poverenja, a kamoli servis gde se menjaju majstori, radnici na prijemu, loša komunikacija, sve to dovodi do propusta.
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
- GJSenna
- Postovi: 512
- Pridružio se: 18 Nov 2013, 19:20
- Garaža: Volvo S60 II, Audi A3 1.8T, bicikl...
- Lokacija: Sweden
Re: Majstori za izbegavanje
Ja mogu da napisem kog mogu da preporucim u Nisu.
A da NE preporucim to su ovlasceni servisi. Imao sam losa iskustva i nisu ispostovali rok od 8sati. Lagali su da imaju rezervni deo na lageru, ali nisu. Dva dana auto tamo, hotel i na kraju auto opet nije napravljen. Vraceni stari delovi. NIKAD vise Volvo u Skoplju. Imaju mehanicara Nikolu koji je decko mozak za auta ali dzaba kad ovi u kancelariji ne znaju da naruce delove. Toliko.
A da NE preporucim to su ovlasceni servisi. Imao sam losa iskustva i nisu ispostovali rok od 8sati. Lagali su da imaju rezervni deo na lageru, ali nisu. Dva dana auto tamo, hotel i na kraju auto opet nije napravljen. Vraceni stari delovi. NIKAD vise Volvo u Skoplju. Imaju mehanicara Nikolu koji je decko mozak za auta ali dzaba kad ovi u kancelariji ne znaju da naruce delove. Toliko.
Re: Majstori za izbegavanje
Oćeš ti da voziš Volvo...
Re: Majstori za izbegavanje
U Skoplju znam jedino za Mi-Da, bio sam jednom po potrebi naravno bez uspeha, ali to nije pravi Volvov servis. Samo su ovlasceni, kao sto je i ovde u Srbiji lokalno.
Najblizi funkcionalni Volvo servis ima koliko znam u Becu,Mariboru i Bolonji, ne znam ni ko te uputio u Skoplje.
Ne racunam ono zamena ulja, filtera, guma, citanje kodova i slicno iz opsega redovnog odrzavanja vec stvarne popravke.
Delove ne drze na lageru, skoro sam hteo da uradim u ovlascenom zamenu zupcastog kaisa.
Kais oni nemaju i ne znaju gde, posto i kada ima, a sa mojim kaisem nece da rade jer nije nabavljen bas kod njih u ovlasecnom. Kao sto sam i ocekivao, neupotrebljivi su ovlasceni kada zaista treba pomoc.
Naravno, za 2 sata je obican majstor zavrsio kompletan posao sa mojim delovima.
Najblizi funkcionalni Volvo servis ima koliko znam u Becu,Mariboru i Bolonji, ne znam ni ko te uputio u Skoplje.
Ne racunam ono zamena ulja, filtera, guma, citanje kodova i slicno iz opsega redovnog odrzavanja vec stvarne popravke.
Delove ne drze na lageru, skoro sam hteo da uradim u ovlascenom zamenu zupcastog kaisa.
Kais oni nemaju i ne znaju gde, posto i kada ima, a sa mojim kaisem nece da rade jer nije nabavljen bas kod njih u ovlasecnom. Kao sto sam i ocekivao, neupotrebljivi su ovlasceni kada zaista treba pomoc.
Naravno, za 2 sata je obican majstor zavrsio kompletan posao sa mojim delovima.