Povremeni problem sa paljenjem kad je hladno

Iskustva sa servisima, cene održavanja, pranje i poliranje
Korisnikov avatar
H4wkeye
Postovi: 8760
Pridružio se: 12 Feb 2013, 02:48
Garaža: Citroen C5 X7 Exclusive 2.0 HDI
Lokacija: PO

Povremeni problem sa paljenjem kad je hladno

Post od H4wkeye » 18 Dec 2016, 17:02

Malo cudan problem. Naime ponekad kada auto prenoci i sutradan odem da ga upalim, nekad se desi da zavergla 2 puta samo i stane(kljuc i dalje drzim okrenut). Kontrolna tabla svetli, sve je ok itd. ali vise ne vergla. Nista se ne cuje, jednostavno stane. Onda vratim kljuc, dam kontakt opet i upali odmah. Posle toga ceo taj dan pali bez problema, koliko god da je hladno itd, znaci ovo se desva samo kad prenoci i kad je bas hladno. (vlaga, mraz).

Akumulator je stavljen nov pre dve nedelje, 12.5 volti izmereno kad stoji. Kad se upali auto i popalim svetla, radio, grejace, 14.1-2 volta. Tako da ne verujem da je to.

Neko mi je spomenuo da je mozda problem sa pumpom za gorivo, da nema dovoljno pritiska da inicajno gurne dovoljno goriva, pa tek kad ti zaverglas i on nabije malo pritisak onda sve ok.

Ima li neko ideju? :D

Korisnikov avatar
Saša
Postovi: 13015
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
Lokacija: Novi Sad

Re: Povremeni problem sa paljenjem kad je hladno

Post od Saša » 18 Dec 2016, 17:06

Nema pumpa goriva veze sa tim što tebi neće da vergla dalje anlaser. Ja bih najpre proverio masu na šasiji i plus kabal na anlaseru. A moguće i da ti kontakt brava pravi problem. :)

Korisnikov avatar
H4wkeye
Postovi: 8760
Pridružio se: 12 Feb 2013, 02:48
Garaža: Citroen C5 X7 Exclusive 2.0 HDI
Lokacija: PO

Re: Povremeni problem sa paljenjem kad je hladno

Post od H4wkeye » 18 Dec 2016, 17:07

A sto se to desava samo kad je hladno? :D Leti i u prolece nista. I zasto samo kad prenoci a ovako je ok? :think:

Znaci treba da idem kod nekog auto elektricara?

Korisnikov avatar
Saša
Postovi: 13015
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
Lokacija: Novi Sad

Re: Povremeni problem sa paljenjem kad je hladno

Post od Saša » 18 Dec 2016, 17:17

Kad je hladno vlaga i kondenz su svuda i ta vlaga negde na nešto utiče i pravi problem. Verovatno kontakt brava... Špricni u nju malo WD-40, on vezuje vlagu za sebe, možda to reši problem.

Korisnikov avatar
H4wkeye
Postovi: 8760
Pridružio se: 12 Feb 2013, 02:48
Garaža: Citroen C5 X7 Exclusive 2.0 HDI
Lokacija: PO

Re: Povremeni problem sa paljenjem kad je hladno

Post od H4wkeye » 18 Dec 2016, 17:23

Ok, znaci samo da isprskam u onu rupu gde ulazi kljuc ili da skinem sve pa onda? Nece da sjebe nesto? :kezo: Hvala na savetima, ovo je prvi savet da ima smisla, do sad su mi par ljudi rekli sve nesto levo :D

Korisnikov avatar
Saša
Postovi: 13015
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
Lokacija: Novi Sad

Re: Povremeni problem sa paljenjem kad je hladno

Post od Saša » 18 Dec 2016, 17:28

Ne moraš ništa da skidaš, možeš čak samo i ključ naprskati pa gurnuti i izvaditi desetak puta iz brave (ako baš nećeš da prskanjem umastiš sve okolo - ako nemaš onu cevčicu na spreju. Ako imaš onda je lako). Inače štrcni slobodno u nju, neće joj biti ništa od WD-40. :)

Korisnikov avatar
H4wkeye
Postovi: 8760
Pridružio se: 12 Feb 2013, 02:48
Garaža: Citroen C5 X7 Exclusive 2.0 HDI
Lokacija: PO

Re: Povremeni problem sa paljenjem kad je hladno

Post od H4wkeye » 18 Dec 2016, 17:55

Vazi, hvala. :) Ima cevcicu. Probacu to pa javljam rezultate. :D :thumbup:

Korisnikov avatar
dag81
Postovi: 7255
Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:09
Garaža: BMW1 118d i Doblo JTD radna makina :)
Lokacija: Novi Sad
Kontakt:

Re: Povremeni problem sa paljenjem kad je hladno

Post od dag81 » 18 Dec 2016, 17:59

Slicno imam na Caddy-u. Ali kao da se to desi kad ne sacekam da se pogase lampice. Nisam 100%siguran, ali tako mi deluje. Nisam ostao na parkingu zbog toga, drugi put npr vergla normalno, a prvi put kao sa je aku na izdahu.
Moguce da treba remont ili podmazivanje anlasera.

Послато са LG-D855 уз помоћ Тапатока

Korisnikov avatar
H4wkeye
Postovi: 8760
Pridružio se: 12 Feb 2013, 02:48
Garaža: Citroen C5 X7 Exclusive 2.0 HDI
Lokacija: PO

Re: Povremeni problem sa paljenjem kad je hladno

Post od H4wkeye » 18 Dec 2016, 18:05

Ja probao i jedno i drugo sto se tice lampica. Probacu prvo ovo sa WD 40, pa ako nista onda da proverim anlaser. Cudan problem, jer se desi samo u specificnim uslovima pa je malo teze reprodukovati. :P

Korisnikov avatar
elMaestro
Postovi: 3235
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:07
Garaža: C2

Re: Povremeni problem sa paljenjem kad je hladno

Post od elMaestro » 18 Dec 2016, 18:30

dag81 je napisao:Slicno imam na Caddy-u. Ali kao da se to desi kad ne sacekam da se pogase lampice. Nisam 100%siguran, ali tako mi deluje. Nisam ostao na parkingu zbog toga, drugi put npr vergla normalno, a prvi put kao sa je aku na izdahu.
Moguce da treba remont ili podmazivanje anlasera.

Послато са LG-D855 уз помоћ Тапатока
Ista situacija i meni na C2, nije se promenila ni nakon novog akumulatora. Menjao sam grejace, nije radio ni jedan i dva smo uspeli da izvadimo i zamenimo, tako da sad vozim sa dva ispravna, dva mi stoje nikako da odvojim vremena za to. Takodje se to verglanje nije promenilo posle toga i to uglavnom, kao sto Dag rece, kad ne sacekam da pogasi lampice.
Имам једно потпитање...

Korisnikov avatar
nidza
Postovi: 21081
Pridružio se: 26 Feb 2012, 22:23
Garaža: Oktavije dvije
Lokacija: N.B.G.

Re: Povremeni problem sa paljenjem kad je hladno

Post od nidza » 18 Dec 2016, 19:19

Svima su vam to simptomi anlasera za remont. Doduše čekanje da se pogase lampice je skroz u redu.

Tapatalk

ljubitelj
Postovi: 10567
Pridružio se: 10 Sep 2012, 21:16
Lokacija: Beograd

Re: Povremeni problem sa paljenjem kad je hladno

Post od ljubitelj » 18 Dec 2016, 20:29

WD 40 ili bilo sta ne prskati u bravu gde ide kljuc. Ona se drugacije podmazuje.
Elektro kontakti brave mogu da se naprskaju wd40 ili jos bolje kontakt sprej ali se to radi sa zadnje strane, skroz iza gde se kontakti zapravo nalaze.
Ako je uopste dostupno, znam aute gde se ne moze prici kontaktima jer su zasticeni oklopom (od kradje) vec se celi kontaktni sklop skida (i to dosta lako za 30tak sekundi) u tacno odredjenom polozaju kljuca u bravi.

Sto se anlasera tice, simptomi ukazuju da je korodirao kontakt (buksna) na tankom kablu anlasera a koji se nalazi sa prednje strane automata anlasera. Tipicno se tako desava.

Druga varijanta je proveriti automat anlasera ali se to vec mora rasklopiti i nije tako lako prici obicno.

Treba podmazati automat jer ako se ne pomeri do kraja hoda nece napraviti spoj na plocicama glavnih kontakata anlasera i opet je isti efekat.

Trik ako je automat pri kraju zivotnog veka ili tako blokira je odsecan, jedan ili dva, udarac tezim predmetom tj cekicem i slicno. To vazi u recimo 90% slucajeva kada inace anlaser "cuti".
Udari se bocno po automatu.

Korisnikov avatar
masaivan
Postovi: 1209
Pridružio se: 16 Jan 2012, 14:32
Garaža: Citröen C4 1.6 BlueHDi 120

Re: Povremeni problem sa paljenjem kad je hladno

Post od masaivan » 18 Dec 2016, 21:03

Cuknuti drvenom drskom za svaki slučaj, ne metalom.

TT

Korisnikov avatar
H4wkeye
Postovi: 8760
Pridružio se: 12 Feb 2013, 02:48
Garaža: Citroen C5 X7 Exclusive 2.0 HDI
Lokacija: PO

Re: Povremeni problem sa paljenjem kad je hladno

Post od H4wkeye » 19 Dec 2016, 03:03

ljubitelj je napisao:WD 40 ili bilo sta ne prskati u bravu gde ide kljuc. Ona se drugacije podmazuje.
Elektro kontakti brave mogu da se naprskaju wd40 ili jos bolje kontakt sprej ali se to radi sa zadnje strane, skroz iza gde se kontakti zapravo nalaze.
Ako je uopste dostupno, znam aute gde se ne moze prici kontaktima jer su zasticeni oklopom (od kradje) vec se celi kontaktni sklop skida (i to dosta lako za 30tak sekundi) u tacno odredjenom polozaju kljuca u bravi.

Sto se anlasera tice, simptomi ukazuju da je korodirao kontakt (buksna) na tankom kablu anlasera a koji se nalazi sa prednje strane automata anlasera. Tipicno se tako desava.

Druga varijanta je proveriti automat anlasera ali se to vec mora rasklopiti i nije tako lako prici obicno.

Treba podmazati automat jer ako se ne pomeri do kraja hoda nece napraviti spoj na plocicama glavnih kontakata anlasera i opet je isti efekat.

Trik ako je automat pri kraju zivotnog veka ili tako blokira je odsecan, jedan ili dva, udarac tezim predmetom tj cekicem i slicno. To vazi u recimo 90% slucajeva kada inace anlaser "cuti".
Udari se bocno po automatu.
Hvala na informacijama, dosta detaljan post :D Anlaser nisam proveravao uopste, tako da cu videti da odem kod nekog autoelektricara da proveri i to. Sve ostalo na autu radi ok, samo to zeza povremeno i ide na zivce kad je hladno :D

Nego, zna li neko gde se nalazi anlaser na Ford Fiesti? Ja ga nisam nikad primetio kad sam gledao ispod haube, iskreno nemam pojma ni gde je :think:

Korisnikov avatar
masaivan
Postovi: 1209
Pridružio se: 16 Jan 2012, 14:32
Garaža: Citröen C4 1.6 BlueHDi 120

Re: Povremeni problem sa paljenjem kad je hladno

Post od masaivan » 19 Dec 2016, 07:40

Da nije ovo problem
https://youtu.be/Y78GTNBytSQ

TT

Odgovori