Problem sa paljenjem motora!!!
Problem sa paljenjem motora!!!
Pomagajte ljudi. Vec 15 dana sam bez auta.
U pitanju je audi 2000 godina 2.5tdi.
Prezubio mi je zubcasti.
Curilo mi je ulje na njega i skroz mu unistilo zube. To mi je zeznulo dva ventila sto i nije puno. Zamijenio sam i bregaste i vecinu hidropodizaca i sve klackalice. Glave su obradjene kako treba. Majstor je sve ufazio ali auto nece da upali.
Zna li neko u cemu je problem. On mi kaze da nece da probije gorivo kroz dizne.
Pomogajte molim Vas.
U pitanju je audi 2000 godina 2.5tdi.
Prezubio mi je zubcasti.
Curilo mi je ulje na njega i skroz mu unistilo zube. To mi je zeznulo dva ventila sto i nije puno. Zamijenio sam i bregaste i vecinu hidropodizaca i sve klackalice. Glave su obradjene kako treba. Majstor je sve ufazio ali auto nece da upali.
Zna li neko u cemu je problem. On mi kaze da nece da probije gorivo kroz dizne.
Pomogajte molim Vas.
Re: Problem sa paljenjem motora!!!
A jel dolazi gorivo do boš pumpe i dizni, da nije pumpa u rezervoaru crkla? Može da bude i zapušen filter ili neko crevo za gorivo...
Re: Problem sa paljenjem motora!!!
Dolazi gorivo. Danas majstor rekao da je bosh pumpa otisla.Ikac je napisao:A jel dolazi gorivo do boš pumpe i dizni, da nije pumpa u rezervoaru crkla? Može da bude i zapušen filter ili neko crevo za gorivo...
Re: Problem sa paljenjem motora!!!
Uzeo sam drugu Bosh pumpu. Sad cu vidjeti sta je. Borbaanikaragva je napisao:Da nije neki od senzora?
Re: Problem sa paljenjem motora!!!
Spartaaaa
Re: Problem sa paljenjem motora!!!
Ako ne bude do bosh pumpe. Objesicu se. Nema mi druge.McGruja je napisao:Spartaaaa
Odem da zamjenim rame I ispadne mi picvajz.
EDIT by mod: Ne citirati poruku neposredno iznad. Za ostala pravila ponašanja pogledati PRAVILNIK Garaža foruma!
Re: Problem sa paljenjem motora!!!
Ja sam uvek pre za opciju "majstor kaže crklo to-i-to" ja to zamenim, i auto radi
Suviše mi je nagađanje da je bosh pumpa crkla, ali ajd proveri
Suviše mi je nagađanje da je bosh pumpa crkla, ali ajd proveri
Re: Problem sa paljenjem motora!!!
Obicno pumpa "crkne" tako da ne moze da nabije dovoljan pritisak, ali mozes da upalis auto.
Da nije onaj elektro ventil na pumpi sto zatvara gorivo?
To npr. mnogo cesce crkava nego pumpa.
Da nije onaj elektro ventil na pumpi sto zatvara gorivo?
To npr. mnogo cesce crkava nego pumpa.
Re: Problem sa paljenjem motora!!!
Bio je bosista kod njega I rekao da obe pumpe nemaju pritiska da probiju dizne. Ni kap nece da ide. Ova druga sto sam uzeo da kontakt I ona pocne da zuji. Vrati kljuc, izvadi ga ona I dalje zuji.nikaragva je napisao:Obicno pumpa "crkne" tako da ne moze da nabije dovoljan pritisak, ali mozes da upalis auto.
Da nije onaj elektro ventil na pumpi sto zatvara gorivo?
To npr. mnogo cesce crkava nego pumpa.
EDIT by mod: Ne citirati poruku neposredno iznad. Za ostala pravila ponašanja pogledati PRAVILNIK Garaža foruma!
Re: Problem sa paljenjem motora!!!
Ovako ljudi. Radi boshpumpa I slatko vergla. Izlazi dim ali nikako da sastavi. Kaze da bi mogao biti senzor radilice.
Re: Problem sa paljenjem motora!!!
Može i cut off ventil, može i Elektronika, može i ključ
Dijagnostika i dobar majstor i svaki auto mora da upali
Dijagnostika i dobar majstor i svaki auto mora da upali
Re: Problem sa paljenjem motora!!!
Nista ne izbacuje na dijagnostici. Vidjecu sta ce biti sutraMcGruja je napisao:Može i cut off ventil, može i Elektronika, može i ključ
Dijagnostika i dobar majstor i svaki auto mora da upali
EDIT by mod: Ne citirati poruku neposredno iznad. Za ostala pravila ponašanja pogledati PRAVILNIK Garaža foruma!
Re: Problem sa paljenjem motora!!!
Onda neko ne zna da koristi dijagnostiku.
Retki su kvarovi gde dijagnostika kaze crklo je to i to, ti zamenis i teras dalje.
Moraju se gledati parametri i suziti potragu na 3, 2, 1 element ispod haube i zameniti ga. Nije sramota zameniti nesto pa ustanoviti da ne radi, to je cesto najbrze. Ali onda to ne naplacujes klijentu, nego ono sto je stvarno crklo
cutoff ti npr. nece prijaviti nikakvu gresku. Cesto ni senzori radilice i bregaste isto nece, zavisi.
Kao sto sam rekao, to vise lici na neki od senzora, nego na pumpu.
Diznama upravlja racunar, on je taj koji odlucuje kada ce i koliko ce goriva da propuste. Pumpa je glupa, ona samo pumpa
Ako on ne dobije event da treba da pusti gorivo na diznu, dizna je mrtva. Treba traziti uzrok ranije. Mozda kompjuter ne vidi da se radilica okrece, da ima potreban broj obrtaja.
Retki su kvarovi gde dijagnostika kaze crklo je to i to, ti zamenis i teras dalje.
Moraju se gledati parametri i suziti potragu na 3, 2, 1 element ispod haube i zameniti ga. Nije sramota zameniti nesto pa ustanoviti da ne radi, to je cesto najbrze. Ali onda to ne naplacujes klijentu, nego ono sto je stvarno crklo
cutoff ti npr. nece prijaviti nikakvu gresku. Cesto ni senzori radilice i bregaste isto nece, zavisi.
Kao sto sam rekao, to vise lici na neki od senzora, nego na pumpu.
Diznama upravlja racunar, on je taj koji odlucuje kada ce i koliko ce goriva da propuste. Pumpa je glupa, ona samo pumpa
Ako on ne dobije event da treba da pusti gorivo na diznu, dizna je mrtva. Treba traziti uzrok ranije. Mozda kompjuter ne vidi da se radilica okrece, da ima potreban broj obrtaja.
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 23799
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Problem sa paljenjem motora!!!
rasosteva, vidim da privatne poruke ne citas pa da te upozorim ovako: nemoj citirati post na koji odgovaras ako je on neposredno iznad! Obrati paznju i procitaj privatne poruke!
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money