Onda pitas, predju ali naravno sa problemima. Kao sto predju autobusi GSPa par miliona isto sa dimljenjem sve u sesnaest.igor_harris je napisao:Ne znam samo kako JTD motori onda predju po 500k bez problema sa sve garavim branicima.
Nije upitno da to treba proveriti, ali kao sto je on vec napisao, treba mu neki majstor koji nece da uzme pare cisto da bi uzeo, a ja do sada nisam upoznao takvog.
To sto dizel moze jako dugo poluispravan da izdrzi ne menja sustinu da li ima i gde bi mogao biti problem.
Dizne su normalno habajuci delovi i predvidjeni su za zamenu, tj njihovi ulosci.
Nema govora da traju stotine hiljada kilimetara bez habanja, prosto to je mehanika i to je tako.
A lose dizne prave mnogo problema koji se doduse ne vide spolja gledanjem u motor, i ne nastaje havarija odmah.
Vec je neko pomenuo ispiranje ulja sa zidova cilindra kao posledicu tzv "pisanja" dizne. Jasno je da motor bez dobrog podmazivanja krace traje od moguceg sa normalnim podmazivanjem.
Naravno nece odmah za nedelju dana ili mesec ili godinu dve da se primeti posledica rada sa losim podmazivanjem.
Inace, majstora ima svakakvih pa i postenih. Kao i u svim drugim strukama. Nadam se da ces upoznati takve ako jos nisi.