Problem sa servisom...

Iskustva sa servisima, cene održavanja, pranje i poliranje
Ralee
Postovi: 3480
Pridružio se: 13 Jan 2015, 22:09

Re: Problem sa servisom...

Post od Ralee » 09 Avg 2017, 23:56

Savin je dobar ovlasceni servis mozda da odes kod njih.

boske87
Postovi: 14
Pridružio se: 04 Jul 2017, 09:07
Lokacija: Mladenovac

Re: Problem sa servisom...

Post od boske87 » 10 Avg 2017, 09:08

Kabe je napisao:Drugar, nategni ti to do kraja. Zatrzi kompletan izvestaj sta i kako je radjeno. Ako ga dobijes (ili ne dobijes), onda lepo skockas uredan email sa kompletnim timeline sta se sve dogadjalo i prosledi ga centrali Peugeota (na vise adresa). Podigni ih preko drustvenih mreza takodje ako ne odgovore na email u nekom razumnom roku, a te likove iz servisa naguraj u CC maila cisto pro forme.

Samo jako i bez pardona.

Srecno...

Trazio sam izvestaj tj zapisnik sta je sve radjeno na autu. Oni odbijaju da mi to daju, jer kao ne mogu ja njima da naredjujem. Kao imas racun, a na racunu nema da je menjan i keder i spisak svih radova.
Trazio sam od valjda "direktora" Boban spisak sta je sve radjeno sa njegovim potpisom i pecatom receno mi je da oni to ne mogu da daju. Ne znam kome da se obratim da bi dobio kompletan izvestaj.
Centrala Peugeota - tu mislis kod nas ili....

ljubitelj
Postovi: 10587
Pridružio se: 10 Sep 2012, 21:16
Lokacija: Beograd

Re: Problem sa servisom...

Post od ljubitelj » 10 Avg 2017, 09:39

Sumnjam da daju takav spisak radova, kao stranka u maloprodaji dobijes racun za materijal i izvrsene usluge i to je njihova obaveza.

Izvestaje tog tipa mozda im trazi generalni uvoznik odnosno centrala proizvodjaca kroz interne procedure.

Ali ne razumem zasto se 2 puta kupuje novo staklo a isto tako 2 puta stavlja stari dihtung/keder.

Zasto se ne stavi novi komplet, znaci i nove sve gumene delove, zabice, nosace, drzave ogledala, dihutnge i sta vec eventualno ima?

boske87
Postovi: 14
Pridružio se: 04 Jul 2017, 09:07
Lokacija: Mladenovac

Re: Problem sa servisom...

Post od boske87 » 10 Avg 2017, 09:57

ljubitelj je napisao:Sumnjam da daju takav spisak radova, kao stranka u maloprodaji dobijes racun za materijal i izvrsene usluge i to je njihova obaveza.

Izvestaje tog tipa mozda im trazi generalni uvoznik odnosno centrala proizvodjaca kroz interne procedure.

Ali ne razumem zasto se 2 puta kupuje novo staklo a isto tako 2 puta stavlja stari dihtung/keder.

Zasto se ne stavi novi komplet, znaci i nove sve gumene delove, zabice, nosace, drzave ogledala, dihutnge i sta vec eventualno ima?
Prvi put kad sam ostavljeno auto trebalo je da se zameni samo leptir staklo. I po preuzimanju auta ja vidim da je keder ostecen, tj oni ga ostetili kad su radili. I u toku test voznje pocne da mu se cuje to strujanje vazduha. Na moju reklamaciju oni kazu kao ok zamenicemo i keder a to sto cujem je kao mozda do leptir stakla kao reklamiracemo to novo od uvoznika i dobicemo drugo.
Onda menjaju opet leptir staklo i keder. Keder opet stavljaju neki polovan. I ja opet reklamiram oni 3x put kenjaju keder i opet stavljaju u dobrom stanju ali opet polovan (na moje pitanje zasto stavljaju polovan, kao pa i vas stari je bio polovan. I kao ovo vam cinimo uslugu jer nije sigurno da smo mi ostetili keder, mozda je tako i bilo :-D).

Nadam se da sam pojasnio situaciju...

ljubitelj
Postovi: 10587
Pridružio se: 10 Sep 2012, 21:16
Lokacija: Beograd

Re: Problem sa servisom...

Post od ljubitelj » 10 Avg 2017, 10:46

Jasno.

Gumeni delovi/ dihtunzi su obicno za jednokratnu upotrebu.

Staklo kao staklo sasvim sigurno ne propusta vazduh i nije problem, meni je besmisleno da se novo staklo menja ponovo za novo staklo.

Pricam napamet na osnovu sturog opisa, ocito negde nije ispostovana servisna procedura proizvodjaca bilo u radnim operacijama bilo u zameni svih potrebnih predvidjenih delova.

Mozda konstultovati drugi servis za misljenje,pregled ?

Korisnikov avatar
Geza
Moderator
Postovi: 45801
Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:49
Lokacija: Apsurdistan

Re: Problem sa servisom...

Post od Geza » 10 Avg 2017, 12:17

boske87 je napisao:na moje pitanje zasto stavljaju polovan, kao pa i vas stari je bio polovan.
Odeš da odradiš veliki servis i oni ti stave polovne kaiševe. Zato što si i došao sa starim polovnim...
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Slika Slika

Korisnikov avatar
Velja
Banned
Postovi: 12135
Pridružio se: 06 Avg 2013, 18:43

Re: Problem sa servisom...

Post od Velja » 10 Avg 2017, 12:28

Dugogodišnje održavanje policajskih vozila ostavilo traga...

Korisnikov avatar
nikaragva
Postovi: 14754
Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:03
Garaža: Zafir
Lokacija: Vulinjak

Re: Problem sa servisom...

Post od nikaragva » 10 Avg 2017, 12:50

Izgleda. Kurcobolja za klijenta level milion.

Korisnikov avatar
Kabe
Postovi: 993
Pridružio se: 13 Jan 2012, 05:47
Garaža: Japanska vozila
Lokacija: https:://localhost/Novi_Sad/

Re: Problem sa servisom...

Post od Kabe » 10 Avg 2017, 14:54

Kabe je napisao:
boske87 je napisao:
Kabe je napisao:Drugar, nategni ti to do kraja. Zatrzi kompletan izvestaj sta i kako je radjeno. Ako ga dobijes (ili ne dobijes), onda lepo skockas uredan email sa kompletnim timeline sta se sve dogadjalo i prosledi ga centrali Peugeota (na vise adresa). Podigni ih preko drustvenih mreza takodje ako ne odgovore na email u nekom razumnom roku, a te likove iz servisa naguraj u CC maila cisto pro forme.

Samo jako i bez pardona.

Srecno...

Trazio sam izvestaj tj zapisnik sta je sve radjeno na autu. Oni odbijaju da mi to daju, jer kao ne mogu ja njima da naredjujem. Kao imas racun, a na racunu nema da je menjan i keder i spisak svih radova.
Trazio sam od valjda "direktora" Boban spisak sta je sve radjeno sa njegovim potpisom i pecatom receno mi je da oni to ne mogu da daju. Ne znam kome da se obratim da bi dobio kompletan izvestaj.
Centrala Peugeota - tu mislis kod nas ili....
Nema sta da se natezes u Srbiji. Sklopi email za preko, napravi kompletan timeline sa kompletnim postupkom sta je sve radjeno, koliko dana, koliko puta si se vracao i na kraju dodaj da odbijaju da ti to dokumentuju. Takodje, kazi da ces biti spreman da angazujes i pravnu zastitu.

Ako ti je mrsko da sve to radis (meni ne bi bilo jer ne volim da kupujem bolest za svoje pare), skoknes do Glass servisa da ti ispitaju sve to (naravno o tvom trosku).
ОПРЕМ ДОБРО! Posetite blog - Kabe.Space

Odgovori