Za taj model Superba održavanje kvačila u garanciji nije planirano, suvo kvačilo.
Interval zamene filtera i ulja, preporuke i iskustva
Re: Škoda Kodiaq L&K 2.0 TDI 4x4
Re: Škoda Kodiaq L&K 2.0 TDI 4x4
Nije "suvo" kvačilo na Superbu, samo je dobio 7stepeni "mokri". "Suvi" ide na 1.6 TDI i slabije benzince.
Sent from my SM-G930F using Tapatalk
Sent from my SM-G930F using Tapatalk
Re: Škoda Kodiaq L&K 2.0 TDI 4x4
Superb B6 je u pitanju, 1.8 TSI, 160 KS.
Re: Škoda Kodiaq L&K 2.0 TDI 4x4
Novi 1.5 TSI imaju mokro kvacilo od sredine 2019,bar je tako pisalo moslim u AutoBildu.
Ali redovan servis sa zamenom ulja automatskog za VW je ovde vise od 900 evra.
Gesendet von meinem CLT-L29 mit Tapatalk
Ali redovan servis sa zamenom ulja automatskog za VW je ovde vise od 900 evra.
Gesendet von meinem CLT-L29 mit Tapatalk
Re: Škoda Kodiaq L&K 2.0 TDI 4x4
Kakav je filter goriva na TSI? Otkud to da se menja?
Re: Škoda Kodiaq L&K 2.0 TDI 4x4
Kolega ima g7 1.4 tsi 150ks 2014, kontaktirao je porshe i dobio odgovor da nije predviđeno servisiranje menjača. Negov je dsg7,mislim da je dq250.
Re: Škoda Kodiaq L&K 2.0 TDI 4x4
Aha, ne znam zašto sam utripovao da je reč o aktuelnom dizel modelu. Možda zato što smo kod Vlade u temi.Woodoo je napisao:Superb B6 je u pitanju, 1.8 TSI, 160 KS.
Sent from my SM-N910C using Tapatalk
- trojanac
- Editor in Chief
- Postovi: 30025
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
- Garaža: KIA Ceed JD 1.4
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Re: Interval zamene filtera i ulja, preporuke i iskustva
Više niste, možete nastaviti ovde.
Posetite www.garaza.rs !
Re: Domaće auto emisije
Toliki servisni interval za filter vazduha je debilizam. Da je napravljen od zlata ne bi toliko izdržao.
Sent from my motorola edge 30 ultra using Tapatalk
Sent from my motorola edge 30 ultra using Tapatalk
Re: Domaće auto emisije
Slazem se ali sa druge strane ako je auto u garanciji zar bi se zezali da stave toliki interval zamene i da se nesto desi motoru? pod uslovom da je ovo tacno sto je taj napisao, meni ne zvuci realno.
- carov2
- Postovi: 4177
- Pridružio se: 23 Apr 2012, 20:24
- Garaža: Audi A4
- Lokacija: Pirot, Kladovo
- Kontakt:
Re: Domaće auto emisije
Evo iz prve ruke za 3.0 TDI.OMP je napisao:Ja sam to jos na pocetku rekao da malo preteruje kao i sa pljuvanjem od neodrzavanju kola a on ih uvozi takva i prodaje, to mi malo kontradiktorno, nije ga on sad zamenom ulja napravio novim, ako neki auto nije odrzavan taj motor se vec pohabao a to sto mu on sad izmenjao sva ulja i filtere ne znaci mnogo.
Negde u komentarima ovog videa procitah da je neko napisao da je imao audi A8 sa valjda tim istim motorom i da prema fabrickom uputstvu nije predvidjena zamena filtera vazduha pre recimo 80k ili koliko vec mrzi me sad da trazim komentar.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: Domaće auto emisije
60,000km je odavno uobičajen, takoreći kod svih, definisan interval za filter vazduha.
I to je sa priličnom dozom sigurnosne margine, često može i dosta duže da predje a da ne dodje do zaprljenja.
Ja sad menjao na Pugu 307 filtere vazduha i goriva nakon kod mene predjenih 52,000km/ 6 godina. To je prva zamena otkad je auto kod mene, filteri su original PSA tj iz ovlašćenog servisa u Nemačkoj ugradjeni.
Za oba je predvidela fabrika 60,000km.
Vazdušni filter ko nov, samo malo prljav onaj zaštitni filc ispod. Izduvao kompresorom baš da vidim koliko će da ispadne sakupljenog, vrlo malo.
Filter goriva slično na oko ali sam dodatno uzeo bonsek i rasekao da izvadim papir i pregledam, da nema slučajno metalnih opiljaka s obzirom na ukupnu kilometražu.
Sve čisto, filter je komotno mogao još barem 20-30,000km.
Naravno zamenjeno i stavljena oba Hengst koji su sada postali Mahle. Neka srednja cenovna klasa u ponudi, niti najjefiniji niti najskuplji. Koštala oba oko 1,800 dinara zajedno.
Naravno jako zavisi da li se vozi pretežno po asfaltnim putevima u normalnim uslovima ili blizu nekakavih gradilišta, van puteva, i tako nekim specifičnim situacijama poput samo gradske kreni stani vožnje u kolonama sa puno izduvnih gasova i čestica otpadaka (kočnica, guma itd).
Shodno načinu upotrebe vozila kao i za sve treba intervale prilagodjavati.
I to je sa priličnom dozom sigurnosne margine, često može i dosta duže da predje a da ne dodje do zaprljenja.
Ja sad menjao na Pugu 307 filtere vazduha i goriva nakon kod mene predjenih 52,000km/ 6 godina. To je prva zamena otkad je auto kod mene, filteri su original PSA tj iz ovlašćenog servisa u Nemačkoj ugradjeni.
Za oba je predvidela fabrika 60,000km.
Vazdušni filter ko nov, samo malo prljav onaj zaštitni filc ispod. Izduvao kompresorom baš da vidim koliko će da ispadne sakupljenog, vrlo malo.
Filter goriva slično na oko ali sam dodatno uzeo bonsek i rasekao da izvadim papir i pregledam, da nema slučajno metalnih opiljaka s obzirom na ukupnu kilometražu.
Sve čisto, filter je komotno mogao još barem 20-30,000km.
Naravno zamenjeno i stavljena oba Hengst koji su sada postali Mahle. Neka srednja cenovna klasa u ponudi, niti najjefiniji niti najskuplji. Koštala oba oko 1,800 dinara zajedno.
Naravno jako zavisi da li se vozi pretežno po asfaltnim putevima u normalnim uslovima ili blizu nekakavih gradilišta, van puteva, i tako nekim specifičnim situacijama poput samo gradske kreni stani vožnje u kolonama sa puno izduvnih gasova i čestica otpadaka (kočnica, guma itd).
Shodno načinu upotrebe vozila kao i za sve treba intervale prilagodjavati.
Poslednja izmena od ljubitelj u 26 Mar 2024, 22:09, izmenjeno 1 put ukupno.
- carov2
- Postovi: 4177
- Pridružio se: 23 Apr 2012, 20:24
- Garaža: Audi A4
- Lokacija: Pirot, Kladovo
- Kontakt:
Re: Domaće auto emisije
Kada ti lično menjaš filter vazduha na tvom autu?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
- starac vujadin
- Postovi: 11396
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 20:58
- Lokacija: Beograd
Re: Domaće auto emisije
Tačno se vidi da je Kvarcov filter kao nov posle 50k km. Kao i elementi prednjeg oslanjanja. I naravno zadnjeg. Tip top. Tako je već decenijama na vozilima sa 50k km.