Pezo 308 curi ulje

Iskustva sa servisima, cene održavanja, pranje i poliranje
Korisnikov avatar
OMP
Postovi: 8056
Pridružio se: 15 Feb 2013, 11:57
Garaža: GP TJet
Lokacija: Krusevac

Re: Pezo 308 curi ulje

Post od OMP » 21 Jun 2023, 20:48

senzor temperature??

zlatibor33
Postovi: 5
Pridružio se: 12 Jun 2021, 15:20

Re: Pezo 308 curi ulje

Post od zlatibor33 » 21 Jun 2023, 20:56

Izgleda da nije senzor jer ga je skidao i tada mi temperatura ne tabli skoči u crveno i odmah uključi ventilator da radi

ljubitelj
Postovi: 10600
Pridružio se: 10 Sep 2012, 21:16
Lokacija: Beograd

Re: Pezo 308 curi ulje

Post od ljubitelj » 21 Jun 2023, 22:03

To je normalno ponašanje na mom Pugu, a šta je zapravo problem?
Sve je to sasvim korektno odstupanje unutar radne temperature, tj histereza sistema hladjenja.

Korisnikov avatar
OMP
Postovi: 8056
Pridružio se: 15 Feb 2013, 11:57
Garaža: GP TJet
Lokacija: Krusevac

Re: Pezo 308 curi ulje

Post od OMP » 21 Jun 2023, 22:33

vozio sam 2 god sluzbeni 2.0 hdi i kazaljka je uvek bila zakucana, nije variralo nikad sem kad nekad pobrljavi sat (sto je simptomaticno za te pezoe) pa padne ili skroz skoci kazaljka ali se odmah vrati na radnu

ljubitelj
Postovi: 10600
Pridružio se: 10 Sep 2012, 21:16
Lokacija: Beograd

Re: Pezo 308 curi ulje

Post od ljubitelj » 22 Jun 2023, 07:13

Na mom termostat počinje otvaranje na 83C a ventilator za hladnjak se aktivira (prvi stepen) na 92-93C a deaktivira na 78-79C. Vidi se lepo na dijagnostici ceo ciklus na grafikonu (temp u funkciji vremena).
To se poklapa sa podacima na koje nailazim po raznim uputstvima, tabelama, autodata itd....

Ovo sam video i na nekoliko drugih Pežoa da je slično pokazivanje kazaljke temp u nekom opsegu a ne fiksno zakucano na jedno mesto na skali.

Tako da kazaljka stalno varira kod mene, najveći deo vremena oko 85-90C jer se i najveći deo vremena ne aktivira hladjenje (prinudno ventilatorom) usled načina vožnje.

ps. nemaju svi 2,0hdi istu instrument tablu, tj modeli prema karoseriji imaju različitu elektriku a za isti tip motora. Varira i od godišta i od motora koja tabla je stavljena.

lami
Postovi: 3279
Pridružio se: 19 Feb 2017, 15:34
Lokacija: Smederevo

Re: Pezo 308 curi ulje

Post od lami » 22 Jun 2023, 07:26

Mislim da su kod novijih - vec kod 207, uveli da fakticki pokazuje da je na radnoj temp, da ne prikazuje manje oscilacije, zasto, ne znam.

Послато са SM-S918B помоћу Тапатока


Korisnikov avatar
dragvorl
Site Admin
Postovi: 23815
Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
Lokacija: NS
Kontakt:

Re: Pezo 308 curi ulje

Post od dragvorl » 22 Jun 2023, 22:59

Ne znam na kom novijem autu nije zakucana skazaljka kad je na radnoj temperaturi. Naravno kad je ispravan termostat, nije probio dihtung, itd.
SlikaSlika
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money

Korisnikov avatar
cozmo
Postovi: 5042
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:50
Garaža: Peugeot 307 1.6 HDI, Citroen Xsara Picasso 2.0 HDI
Lokacija: Novi Sad

Re: Pezo 308 curi ulje

Post od cozmo » 23 Jun 2023, 11:34

To je normalno ponasanje za 1.6 i 2.0 HDI (ne 66kw i 79kw)

Isto pokazivanje je i u 3008 - 2.0HDI sa 150KS koji sam imao prilike da vozim, kao i kod mene na 1.6 HDI.

Onako kao sto @ljubitelj kaze.

Cuo sam i ja da su kod nekih modela namestili da je kazaljka kao "zakucana" iako je to - laz. Temperatura varira u nekom opsegu zavisno od opterecenja motora (recimo veliki i dugacak uspon na 40c) te je, po meni, dobro da pokazivac pokazuje te manje oscilacije, posle kad samo skoci sa te "zakucane" u crveno vec je kasno.
"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”

Odgovori