Kod ključevi
Re: Grčka
Da, znam kako se zove, kako tacno radi i imao sam prilike da vidim sa par metara rastojanja uzivo.igor_harris je napisao:Nisam ni mislio da se prenosi putem zice. Ja koliko znam, prilikom kopiranja koda je potrebno da se na daljinskom sa kog se uzima kod drze oba dugmeta istovremeno nekoliko sekundi ili odredjena kombinacija dugmica. Pricam samo ono sto znam. Da je bas toliko jednostavno u Beogradu bi se kralo na stotine automobila dnevno.
Jel znas kako se zove taj uredjaj i kako tacno radi ili si to video u filmu o James Bondu?
Ne treba nikakav pristup daljinskom, dovoljno je da vlasnik auta pritisne dugme da zakljuca i otkljuca. Kod se prenosi radio putem na isti nacin kao sto se prenosi do prijemnika koda u automobilu.
U Beogradu se i kradu interesantni automobili na dnevnom nivou, najmanji problem je ukrasti auto. Veci problem je unovciti tj legalizovatni papiroloski i izvesti iz zemlje a to se radi samo kada je dovoljno krupan zalogaj.
- Delija
- Postovi: 18945
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:48
- Garaža: BMW M340i | Honda CR-V
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Grčka
Promasio si poentu. Signal se wireless "prenosi" na veca rastojanja. Ne (de)kodira se.
Procitaj malo link-ove koje sam post-ovao.
Procitaj malo link-ove koje sam post-ovao.
Life is not measured by the number of breaths you take but by the moments that take your breath away...
- Saša
- Postovi: 13043
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Grčka
Odgovorio sam Ljubitelju za njegovo kopiranje kodova. Ovo što si ti linkovao je nešto sasvim drugo, keyless sistemi i produžavanje signala od ključa do auta tako da on "misli" da je gazda stigao i otključa se. Veze nemaju jedno sa drugim a i mogu da ga u mom slučaju produžavaju koliko hoće kad nemam taj sistem (niti većina nas).
Re: Grčka
Ljubitelj skroz u pravu, velika većina daljinskih sistema otključavanja i zaključavanja se dekne prosto ko pasulj. Nažalost.
Ne mogu trajno da zeznu sistem, ali mogu za to jedno sledeće otključavanje, što im je sasvim dovoljno da pročeprkaju po autu.
Ne mogu trajno da zeznu sistem, ali mogu za to jedno sledeće otključavanje, što im je sasvim dovoljno da pročeprkaju po autu.
Re: Grčka
Mom kolegi opljačkali auto na tasosu, i to 15-ak metara od mesta gde su bili, bugari. Naravno nisu ih uhvatili, sve se desilo poslednji dan posle izlaska iz apartmana kada su im sve stvari bile u kolima. Ispraznili su sve.Heinz je napisao:Niko nije spominjao Tasos i pljačke.
- Gruja1595
- Postovi: 919
- Pridružio se: 26 Maj 2015, 07:22
- Garaža: BMW F30 320eD
- Lokacija: Kragujevac
- Kontakt:
Re: Kod ključevi
A sta se desava ako auto zakljucam kljucem?
Ne daljinski?
Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Ne daljinski?
Sent from my SM-G935F using Tapatalk
https://www.bademantili.rs - prodaja bade mantila
Re: Grčka
Sasa, pricamo upravo o sadasnjim sistemima. To je ono sto je linkovano.
To sto ti pominjes sa plivajucim kodovima i naknadno ugradjenim alarmima je tehnologija iz druge polovine 90tih koja nije vise bitna za danasnji nacin rada fabrickih sistema preko magistrale.
Preporuka je da se koristi mehanicki kljuc i zaklljuca rucno, naravno tamo gde jos postoje takve brave na autima.
To sto ti pominjes sa plivajucim kodovima i naknadno ugradjenim alarmima je tehnologija iz druge polovine 90tih koja nije vise bitna za danasnji nacin rada fabrickih sistema preko magistrale.
Preporuka je da se koristi mehanicki kljuc i zaklljuca rucno, naravno tamo gde jos postoje takve brave na autima.
Re: Grčka
Ne bih prebrojavao ali ima dosta onih sa euro3 i novijim modelima gde je verovatno neki od takvih sistema primenjen.
CAN BUS je startovao 1998. sa takvim resenjima. Uglavnom kola mladja od 10godina su gotovo sigurno vise izlozena ovom specificnom riziku.
CAN BUS je startovao 1998. sa takvim resenjima. Uglavnom kola mladja od 10godina su gotovo sigurno vise izlozena ovom specificnom riziku.
- Saša
- Postovi: 13043
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Grčka
Ljubitelju, imam utisak da pričamo o različitim stvarima, tj. počeo si o jednoj pa se prebacio na drugu. Da bi bili u takvoj opasnosti (produžavanje signala ključa) auto treba da je opremljen tzv. "keyless" sistemom koji otključava vrata auta čim se vlasnik približi autu, dakle ne mora da vadi ključ uopšte iz džepa niti da pritiska bilo kakve tastere na njemu. Takve sisteme ima možda 5% najnovijih i to još mahom skupljih modela. Evo garantujem da to ovde imaju možda dva ili tri čoveka na celom formu (ako i toliko). Koji crni EURO 3 to ima, pa moj Punto je EURO 4 pa nema tako nešto (i kakve veze sada uopšte EURO standardizacija ima sa time, što je uopšte i pominješ?). A prvo si pomenuo kopiranje koda daljinca i na to sam ti udario repliku. Moj alarm ima taj plivajući kod i malo sutra ćeš uspeti da ga iskopiraš tako kako si prvo pomenuo. Veća opasnost od toga je ovo blokiranje signala daljinca (ako je zaista moguće) tako da ne zaključaš auto - a misliš da si ga zaključao. No ja uvek proverim da li je zaključan, odnosno gledam i slušam - em dvaput blinknu žmigavci, em se čuje centralna brava kako zaključava sva vrata, tako da nema šanse da bih otišao sa nezaključanim autom. U mom slučaju to mogu da okače mački o rep.