Pravilan pritisak u gumama
- dag81
- Postovi: 7284
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:09
- Garaža: BMW1 118d i Doblo JTD radna makina :)
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Pravilan pritisak u gumama
Ne pise bez razloga taj pritisak.
Koji bmw vozis, cidno mi da nema vise tabela.
Mozda je neko nalepio zbog tehnickog tu nalepnicu sa tim dim zbog cene guma
Послато са SM-G973F помоћу Тапатока
Koji bmw vozis, cidno mi da nema vise tabela.
Mozda je neko nalepio zbog tehnickog tu nalepnicu sa tim dim zbog cene guma
Послато са SM-G973F помоћу Тапатока
- OtacMakarije
- Postovi: 67
- Pridružio se: 02 Apr 2020, 12:36
- Garaža: BMW E91
- Lokacija: Beograd
Re: Pravilan pritisak u gumama
Е91, 320д, 2011.
- OtacMakarije
- Postovi: 67
- Pridružio se: 02 Apr 2020, 12:36
- Garaža: BMW E91
- Lokacija: Beograd
- Ivan
- Postovi: 9884
- Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
- Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
- Lokacija: Novi Sad
Re: Pravilan pritisak u gumama
Imao sam neki osecaj da jeste
U tom slucaju mozes opusteno izduvati za 0.2b pritisak u odnosu na fabriku, da dobijes na udobnosti, izgubis malo na potrosnji.
Efficient dynamics zbog nize potrosnje i emisije gasova nosi uze, a naduvanije gume, mislim i da je oslanjanj spusteno za 10ak milimetara zbog bolje aerodinamike, drugacija osetljivost pedale na gas i jos neke sitnice.
Послато са Mi MIX 2 помоћу Тапатока
U tom slucaju mozes opusteno izduvati za 0.2b pritisak u odnosu na fabriku, da dobijes na udobnosti, izgubis malo na potrosnji.
Efficient dynamics zbog nize potrosnje i emisije gasova nosi uze, a naduvanije gume, mislim i da je oslanjanj spusteno za 10ak milimetara zbog bolje aerodinamike, drugacija osetljivost pedale na gas i jos neke sitnice.
Послато са Mi MIX 2 помоћу Тапатока
- OtacMakarije
- Postovi: 67
- Pridružio se: 02 Apr 2020, 12:36
- Garaža: BMW E91
- Lokacija: Beograd
Re: Pravilan pritisak u gumama
У праву си и за ослањање.
- dag81
- Postovi: 7284
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:09
- Garaža: BMW1 118d i Doblo JTD radna makina :)
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Pravilan pritisak u gumama
Ova tvoja kao da nije fabricka nalepnica, nema bmw zigove.
Послато са SM-G973F помоћу Тапатока
Послато са SM-G973F помоћу Тапатока
- OtacMakarije
- Postovi: 67
- Pridružio se: 02 Apr 2020, 12:36
- Garaža: BMW E91
- Lokacija: Beograd
Re: Pravilan pritisak u gumama
Сад сам погледао, нема жигове. Мада, не видим логику да неко фалсификује наљепницу, на којој ће бити гума, која је свакако фабричка.
Иначе, ауто је увезен из Холандије (оригинално холандски ауто), ја сам први власник у Србији.
Итекако ми има смисла ово што је Иван написао.
Иначе, ауто је увезен из Холандије (оригинално холандски ауто), ја сам први власник у Србији.
Итекако ми има смисла ово што је Иван написао.
- meidling
- Postovi: 1067
- Pridružio se: 02 Feb 2017, 19:16
- Garaža: Volvo XC90 II D4
- Lokacija: Wien_Leskovac
Re: Pravilan pritisak u gumama
Možda je radjena limarija pa su zalepili novu etiketu?
Gesendet von meinem SM-A750FN mit Tapatalk
Gesendet von meinem SM-A750FN mit Tapatalk
- OtacMakarije
- Postovi: 67
- Pridružio se: 02 Apr 2020, 12:36
- Garaža: BMW E91
- Lokacija: Beograd
Re: Pravilan pritisak u gumama
Не могу да тврдим, али, колико је мени познато, након неколико провјера таблица и броја шасије (прије куповине), ауто нема забиљежених штета код лизинг кућа, осигуравајућих друштава и овлашћених сервиса.
Купљен од ауто куће, која је, између осталог, одговорна за написано у огласу.
Опет кажем, не могу да тврдим. Ја, нити остали, који су гледали ауто, нисмо нашли знакове озбиљнијег лупања.
Са друге стране, гуглао сам наљепнице. Гомила њих на нету нема жигове.
И не контам шта би неко добио овом наљепницом, под условом да је копија, ако се зна да су за њега фабричке гуме 205/55 R16.
Купљен од ауто куће, која је, између осталог, одговорна за написано у огласу.
Опет кажем, не могу да тврдим. Ја, нити остали, који су гледали ауто, нисмо нашли знакове озбиљнијег лупања.
Са друге стране, гуглао сам наљепнице. Гомила њих на нету нема жигове.
И не контам шта би неко добио овом наљепницом, под условом да је копија, ако се зна да су за њега фабричке гуме 205/55 R16.
Re: Pravilan pritisak u gumama
I ja bih se kladio da je malo drugacija nalepnica zbog efficient dynamics verzije. U toj verziji je to bila verovatno jedina dimenzija gume a rezervnu nema jer je RFT a pritisak je malo viši jer tako trosi manje. S obzirom da ne vozis RFT i realno boli te uvo za nekih 0.1L potrosnje na 100 kmh, stavi kolko je inace preporuceno(2.2 napred i eventualno 2.3 nazad).
Re: Pravilan pritisak u gumama
Ako može pomoć, u pitanju je Passat B8 1,6tdi, limuzina. Nemam uputstvo za auto. Gume su 215 60 R16.
Na vratima ima nalepnica (slika ispod), ali me bune dve stvari:
1) da li ovo R18 koje sam na slici obeležio znači da su na autu fabrički bile gume 18ice i da pritisci koji su prikazani odgovaraju tom profilu?
2) na slici su za isto opterećenje vozila (dva putnika + kofer) dati dva različita pritiska (2,1 i 2,4 bara). U čemu je razlika?
Ako neko može da mi odgovori koji je odgovarajući pritisak za dato vozilo i gume. Hvala
Na vratima ima nalepnica (slika ispod), ali me bune dve stvari:
1) da li ovo R18 koje sam na slici obeležio znači da su na autu fabrički bile gume 18ice i da pritisci koji su prikazani odgovaraju tom profilu?
2) na slici su za isto opterećenje vozila (dva putnika + kofer) dati dva različita pritiska (2,1 i 2,4 bara). U čemu je razlika?
Ako neko može da mi odgovori koji je odgovarajući pritisak za dato vozilo i gume. Hvala
- Prikačeni fajlovi
-
- IMG_20200927_153049.jpg (139.12 KiB) Pogledano 5842 puta
Re: Pravilan pritisak u gumama
1. Ne, lepo piše da se radi o rezervnoj gumi. I da, koristi se navedeni pritisak.
2. Piše u uputstvu, Svakako ga treba pročitati.
Kako je moguće da ti nije dostupno uputstvo?
Pitao u VW servisu, potražio na sajtu kroz podršku prozivodjača i nema uputstva?
Neki specijalni model Pasata koji je budžen pa nije fabrički profil felni i guma?
Uglavnom, tih 2,1-2,4 bara na polupraznom autu je uobičajeno za tu klasu težine auta.
Pritisak je dat na hladno (kalt) i tako se uvek meri. Za autoput ide +0,2-0,3 bara uobičajeno.
Za pun auto ide +0,5bara uobičajeno.
ALI, ČITATI UPUTSTVO i držati se tamo napisanog.
2. Piše u uputstvu, Svakako ga treba pročitati.
Kako je moguće da ti nije dostupno uputstvo?
Pitao u VW servisu, potražio na sajtu kroz podršku prozivodjača i nema uputstva?
Neki specijalni model Pasata koji je budžen pa nije fabrički profil felni i guma?
Uglavnom, tih 2,1-2,4 bara na polupraznom autu je uobičajeno za tu klasu težine auta.
Pritisak je dat na hladno (kalt) i tako se uvek meri. Za autoput ide +0,2-0,3 bara uobičajeno.
Za pun auto ide +0,5bara uobičajeno.
ALI, ČITATI UPUTSTVO i držati se tamo napisanog.
- Vladapetr
- Postovi: 9821
- Pridružio se: 26 Jan 2013, 10:50
- Garaža: Skoda Kodiaq 2.0 TDI L&K / Jeep Compass 1.3 DDCT
- Lokacija: Beograd
Re: Pravilan pritisak u gumama
Leva brojka je pritisak u prednjim gumama, desna je za zadnje gume. Napumpaj na neku izmedju vrednost, ne pravi to veliku razliku. Pusti ljubiteljeve komplikacije, nisi izgoreo po glavi da butaš uputstvo za ovako jednostavne stvari.
There are 10 kinds of people in the world:
those who understand binary and others who don't.
those who understand binary and others who don't.
Re: Pravilan pritisak u gumama
To je default dimenzija za 1.6 tdi tako da treba ili 2.1 ili 2.4, doduše jeste glupo što su stavili 'pročitaj uputstvo za ovo kad se stavlja 2.1'.