All-Terrain gume
- mironiko
- Postovi: 619
- Pridružio se: 05 Jan 2017, 10:46
- Garaža: Suzuki SX4 S-Cross 1.4 Premium 2019.
- Lokacija: Petrovaradin
- Kontakt:
All-Terrain gume
Raspitujuci se kod druga koji ima Forestera (a u iscekivanju svog primerka), videh da on poslednjih par godina koristi All-Terrain AS gume (konkretno, Cooper Discoverer AT3 4S). Kako o njima nisam znao mnogo, zainteresovao sam se i saznao dosta, rekao bih, pa kad sam hteo nesto da procitam i na forumu, zacudih se da nemamo takvu temu. Stoga, evo jednog takvog "mesta", gde planiram da pocnem sa nekim osnovnim podelama, testovima i informacijama, pa se nadam da ce se dalje tema razvijati.
Pre svega, rekao bih da je upotreba AT guma ZNATNO cesca na severnoamerickom, azijskom i australijskom kontinentu, nego u Evropi. Stoga, vecina oznaka i ostalog potice sa najveceg njihovog trzista - US, naravno, gde su posebno popularne za (Light) Truck i SUV vozila. Glavne kategorije su HT, AT, MT i XT (ovo nisu nikakve zakonski uvedene oznake, nego izrazi koji su se "primili" vremenom), i to su skraceni izrazi za sledece pojmove:
HT je Highway-Terrain: gume koje su prevashodno zamisljene za kretanje po asfaltiranom putu, ali kao gume za teska vozila ipak imaju blaza ojacanja po gazecem sloju i sa strana (u odnosu na standardne automobilske gume), te omogucuju blaze oblike voznje van puta (light off-road);
AT je All-Terrain: gume koje imaju vrlo solidne putne katakteristike (naravno, uglavnom kaskaju za standardnim gumama, posebno u performansama na mokrom, potrosnji i buci koju proizvode), ali mogu i prilicno ozbiljno da se koriste van puta, osim za bas ekstremni off-road;
MT je Mud-Terrain: u pitanju su gume koje su pretezno zamisljene za koriscenje u ozbiljnijim off-road scenarijima, sa posebno vidnim unapredjenjima pri upotrebi u blatu (gde su AT gume najcesce najtanje od svih off-road situacija);
XT je Extreme-Terrain: pa, rekao bih da ovde posebna objasnjenja i nisu neophodna...
Na sve ovo, nijedna od ovih kategorija ne govori mnogo o tome da li je guma letnja, zimska ili All-Season. Opet, postoji razlika u oznakama u Evropi i u Americi: oni recimo pod pojmom All-Season podrazumevaju 3-season gume, tj. gume za sva god. doba osim ozbiljnije zime (rekao bih da su nama to prosto letnje gume), dok su gume za sve uslove kod njih poznatije kao All-Weather gume. Imajuci to u vidu, vecina AT guma su americki All-Season, dakle pogodne za upotrebu u wet&dry uslovima i, kako to oni najcesce navode, mild-snow uslovima. No, poslednjih godina je sve vise AT guma koje na sve to imaju i 3PMSF oznaku (pored M+S oznake), kod kojih i sami testovi potvrdjuju solidnu upotrebljivost po snegu, otprilike u rangu njihovih All-Weather, tj. evropskih AS guma.
Svima je jasno koliko je broj SUV vozila izdivljao poslednjih godina, i iako su vecina njih gotovo iskljucivo na asfaltu, verujem da se ipak bar malo povecao i broj ljudi koji ponekad sidju s puta, posebno ako njihov auto ima i pogon na sve tockove. Imajuci sve receno u vidu, za one kojima se upotreba svodi velikom vecinom na voznju po putu, ali sa povremenim off-road avanturama, AT gume mogu biti cak i celogodisnje resenje, ili bar letnje u kombinaciji sa (pravim) zimskim gumama. I sam sam negde u ovoj prvopomenutoj grupi: povremeno se nadjem van puta, a na gadnom snegu zimi bas retko, pa cu verovatno nabaviti upravo AT AS gume (mozda bas gorepomenute Cooper Discoverer AT3 4S).
Govoreci o modelima koji se isticu, za moj ukus je (kao i uvek kad su gume u pitanju) sajt tyrereviews.com polazna tacka. Naravno, njihovi YT videi su sjajni i sjajna dopuna clancima i testovima. Ne bave se preterano cesto AT gumama, ali bude ponekad nesto, poput:
https://www.tyrereviews.com/Article/202 ... e-Test.htm
I tu u samom testu se moze videti (testirana je voznja po suvom, mokrom, snegu i po makadamu) da su neke gume sa 3PMSF simbolom, a neke ne - mada to ne odrazava uvek idealno njihove performanse po snegu! Takodje, vecina modela se ne nude u Evropi - pa i sam pobednik, Firestone Destination AT2, kao ni drugoplasirana Conti TerrainContact AT guma, iako za nju postoji pandan u Evropi (CrossContact familija proizvoda ima nesto slicno). Na kraju, razlike u ponasanju guma su povelike: neke su summer-based, a neke odlicne po snegu, ali zato gotovo pa opasne u suvim i mokrim uslovima voznje (kao BFGoodrich Trail Terrain).
Sajt tirerack.com je jos jedno mesto gde se moze naci dosta testova AT guma, ali opet - za americko trziste. Ipak, pojedini modeli postoje i sa ove strane bare, ili se samo ovde drugacije zovu, pa ima smisla gledati i ove testove.
Najzad, postoji mnostvo informacija o AT gumama na forumima pojedinacnih vozila (tipa, subaruforester.org, f150forum.com i slicno - prakticno, svaki SUV ili "kamionet" ima svoj forum, lako se izgugla), kao i na YT kanalima, poput youtube.com/@DaciaDusterTrails, koji je posebno temeljan sa testovima (nazalost, ne bas velikog broja guma).
Naravno, ono sto bih najvise voleo je da ljudi ovde iznesu svoja direktna iskustva, sto cu nadam se i ja mocu u dogledno vreme. Za pocetak, imamo li ikoga ko koristi neku AT gumu na svom vozilu?
Pre svega, rekao bih da je upotreba AT guma ZNATNO cesca na severnoamerickom, azijskom i australijskom kontinentu, nego u Evropi. Stoga, vecina oznaka i ostalog potice sa najveceg njihovog trzista - US, naravno, gde su posebno popularne za (Light) Truck i SUV vozila. Glavne kategorije su HT, AT, MT i XT (ovo nisu nikakve zakonski uvedene oznake, nego izrazi koji su se "primili" vremenom), i to su skraceni izrazi za sledece pojmove:
HT je Highway-Terrain: gume koje su prevashodno zamisljene za kretanje po asfaltiranom putu, ali kao gume za teska vozila ipak imaju blaza ojacanja po gazecem sloju i sa strana (u odnosu na standardne automobilske gume), te omogucuju blaze oblike voznje van puta (light off-road);
AT je All-Terrain: gume koje imaju vrlo solidne putne katakteristike (naravno, uglavnom kaskaju za standardnim gumama, posebno u performansama na mokrom, potrosnji i buci koju proizvode), ali mogu i prilicno ozbiljno da se koriste van puta, osim za bas ekstremni off-road;
MT je Mud-Terrain: u pitanju su gume koje su pretezno zamisljene za koriscenje u ozbiljnijim off-road scenarijima, sa posebno vidnim unapredjenjima pri upotrebi u blatu (gde su AT gume najcesce najtanje od svih off-road situacija);
XT je Extreme-Terrain: pa, rekao bih da ovde posebna objasnjenja i nisu neophodna...
Na sve ovo, nijedna od ovih kategorija ne govori mnogo o tome da li je guma letnja, zimska ili All-Season. Opet, postoji razlika u oznakama u Evropi i u Americi: oni recimo pod pojmom All-Season podrazumevaju 3-season gume, tj. gume za sva god. doba osim ozbiljnije zime (rekao bih da su nama to prosto letnje gume), dok su gume za sve uslove kod njih poznatije kao All-Weather gume. Imajuci to u vidu, vecina AT guma su americki All-Season, dakle pogodne za upotrebu u wet&dry uslovima i, kako to oni najcesce navode, mild-snow uslovima. No, poslednjih godina je sve vise AT guma koje na sve to imaju i 3PMSF oznaku (pored M+S oznake), kod kojih i sami testovi potvrdjuju solidnu upotrebljivost po snegu, otprilike u rangu njihovih All-Weather, tj. evropskih AS guma.
Svima je jasno koliko je broj SUV vozila izdivljao poslednjih godina, i iako su vecina njih gotovo iskljucivo na asfaltu, verujem da se ipak bar malo povecao i broj ljudi koji ponekad sidju s puta, posebno ako njihov auto ima i pogon na sve tockove. Imajuci sve receno u vidu, za one kojima se upotreba svodi velikom vecinom na voznju po putu, ali sa povremenim off-road avanturama, AT gume mogu biti cak i celogodisnje resenje, ili bar letnje u kombinaciji sa (pravim) zimskim gumama. I sam sam negde u ovoj prvopomenutoj grupi: povremeno se nadjem van puta, a na gadnom snegu zimi bas retko, pa cu verovatno nabaviti upravo AT AS gume (mozda bas gorepomenute Cooper Discoverer AT3 4S).
Govoreci o modelima koji se isticu, za moj ukus je (kao i uvek kad su gume u pitanju) sajt tyrereviews.com polazna tacka. Naravno, njihovi YT videi su sjajni i sjajna dopuna clancima i testovima. Ne bave se preterano cesto AT gumama, ali bude ponekad nesto, poput:
https://www.tyrereviews.com/Article/202 ... e-Test.htm
I tu u samom testu se moze videti (testirana je voznja po suvom, mokrom, snegu i po makadamu) da su neke gume sa 3PMSF simbolom, a neke ne - mada to ne odrazava uvek idealno njihove performanse po snegu! Takodje, vecina modela se ne nude u Evropi - pa i sam pobednik, Firestone Destination AT2, kao ni drugoplasirana Conti TerrainContact AT guma, iako za nju postoji pandan u Evropi (CrossContact familija proizvoda ima nesto slicno). Na kraju, razlike u ponasanju guma su povelike: neke su summer-based, a neke odlicne po snegu, ali zato gotovo pa opasne u suvim i mokrim uslovima voznje (kao BFGoodrich Trail Terrain).
Sajt tirerack.com je jos jedno mesto gde se moze naci dosta testova AT guma, ali opet - za americko trziste. Ipak, pojedini modeli postoje i sa ove strane bare, ili se samo ovde drugacije zovu, pa ima smisla gledati i ove testove.
Najzad, postoji mnostvo informacija o AT gumama na forumima pojedinacnih vozila (tipa, subaruforester.org, f150forum.com i slicno - prakticno, svaki SUV ili "kamionet" ima svoj forum, lako se izgugla), kao i na YT kanalima, poput youtube.com/@DaciaDusterTrails, koji je posebno temeljan sa testovima (nazalost, ne bas velikog broja guma).
Naravno, ono sto bih najvise voleo je da ljudi ovde iznesu svoja direktna iskustva, sto cu nadam se i ja mocu u dogledno vreme. Za pocetak, imamo li ikoga ko koristi neku AT gumu na svom vozilu?
Astra >> Lambo
- grujicd
- Postovi: 8365
- Pridružio se: 16 Jan 2012, 13:32
- Garaža: Honda Jazz 1.4 2007 & CR-V 2.0 2012
- Lokacija: Beograd
Re: All-Terrain gume
Mene bi najviše brinulo koliko su bučne te all terain gume na autoputu. Pitanje je i gde ti to misliš da ideš gde bi se ove All Terain pokazale boljim od uobićajenih All Season. Računam da su one u prednosti kad je blato, za dublji pesak, eventualno neko kamenje gde taj krampon može pre da uhvati grbu na kamenu, ali i to mora da bude uspon da bi uopšte bilo bitno. U prevodu da imaš vikendicu do koje ne postoji regularan put, i da hoćeš tamo da stigneš i po blatu, a ima i uzbdro nizbrdo, ili nešto kroz njivu da prođeš... Mogu da shvatim da se te gume troše u USA ako imaš ranč.
Ja sam sa Hondom CR-V i AS gumama nikad nisam pomislio da bi mi u nekom trenutku značile AT gume. Aj možda jednom, kad sam uleteo u mekši pesak na Adi Bojani, ali i tad sam u panici zaboravio da ugasim VSA (tj. setio sam se, ali se nisam setio da treba dugme da se drži 5 sekundi). Nisam išao u pravi pravi offroad, ali sam se vozio x puta po šumskim putevima, po deliblatskoj peščari, po nekim krš putevima sa kamenjem u CG, itd. Tamo gde idu i obična 2WD kola, samo sa SUV-om imaš prednost klirensa i neke situacije možda prođeš lagano a sa 2WD vozilom moraš na zalet.
Znači pitanje br. 1 je gde ti to ludače misliš da ideš sa novim kolima da bi ti trebale AT gume
Ja sam sa Hondom CR-V i AS gumama nikad nisam pomislio da bi mi u nekom trenutku značile AT gume. Aj možda jednom, kad sam uleteo u mekši pesak na Adi Bojani, ali i tad sam u panici zaboravio da ugasim VSA (tj. setio sam se, ali se nisam setio da treba dugme da se drži 5 sekundi). Nisam išao u pravi pravi offroad, ali sam se vozio x puta po šumskim putevima, po deliblatskoj peščari, po nekim krš putevima sa kamenjem u CG, itd. Tamo gde idu i obična 2WD kola, samo sa SUV-om imaš prednost klirensa i neke situacije možda prođeš lagano a sa 2WD vozilom moraš na zalet.
Znači pitanje br. 1 je gde ti to ludače misliš da ideš sa novim kolima da bi ti trebale AT gume
Re: All-Terrain gume
Ja sam video uživo Duster telekoma sa nekim all terrain gumama. Izgleda daleko moćnije nego sa normalnim. Ali mislim da za ozbiljan teren gde su te gume važne treba imati i neki lift kit od bar 5-6 cm, a onda i gume mogu biti većeg profila i to je već nešto.
I mene bi brinula buka tih guma ali s druge strane one imaju ojačane bokove, a neke čak i krampone malo sa strane tako da ne može baš lako da ih iseče oštar kamen.
Lično smatram da u slučaju mog Tucsona ne bi mnogo bile korisne jer sam auto je suviše krut za neravan teren, trucka mnogo, nema reduktor, za čas digne zadnji točak jer je vešanje kratkog hoda, pogon nije nešto baš inteligentan iako ima sav hardver koji mu treba, prilazni uglovi su mali itd. Hoću da kažem, najpre treba sagledati mogućnosti auta pa videti ima li smisla spremati ga za neki offroad.
I mene bi brinula buka tih guma ali s druge strane one imaju ojačane bokove, a neke čak i krampone malo sa strane tako da ne može baš lako da ih iseče oštar kamen.
Lično smatram da u slučaju mog Tucsona ne bi mnogo bile korisne jer sam auto je suviše krut za neravan teren, trucka mnogo, nema reduktor, za čas digne zadnji točak jer je vešanje kratkog hoda, pogon nije nešto baš inteligentan iako ima sav hardver koji mu treba, prilazni uglovi su mali itd. Hoću da kažem, najpre treba sagledati mogućnosti auta pa videti ima li smisla spremati ga za neki offroad.
Re: All-Terrain gume
Nekad baš veoma davno sam imao Ladu Nivu (sa kojom sam inicijalno na asfaltu ludeo od buke njenih ruskih guma, pa posle najpre kupio Michelin, a onda Pirelli, ne sećeam se više naziva modela guma, ali, Michelin je bio znatno tiši ), posle imao Vitaru mk1, za koju sam posle fabričkih Bridgestone najpre kupio Good Year Wrangler HP, a onda se "zajebao" i kupio Good Year Wrangler AT. Prodao sam je sa tim gumama.
Pre nego čovek kupi AT gume treba da bude siguran koliko će to vozilo da vozi po asfaltu, a koliko van njega i da li će moći da ("godinama") živi sa nešto većom bukom koju one prave na asfaltu.
Ja ne bih više "mogao", za porodično vozilo. Ne bih hteo. Odavno sam postao veoma "osetljiv" na uvećanu buku pneumatika. Pri čemu je jedno voziti bučniju gumu na nekom premijumu (koji ima fantastičnu zvučnu izolaciju) i na nepremijumu. Pa još na Japancu
Pre nego čovek kupi AT gume treba da bude siguran koliko će to vozilo da vozi po asfaltu, a koliko van njega i da li će moći da ("godinama") živi sa nešto većom bukom koju one prave na asfaltu.
Ja ne bih više "mogao", za porodično vozilo. Ne bih hteo. Odavno sam postao veoma "osetljiv" na uvećanu buku pneumatika. Pri čemu je jedno voziti bučniju gumu na nekom premijumu (koji ima fantastičnu zvučnu izolaciju) i na nepremijumu. Pa još na Japancu
- mironiko
- Postovi: 619
- Pridružio se: 05 Jan 2017, 10:46
- Garaža: Suzuki SX4 S-Cross 1.4 Premium 2019.
- Lokacija: Petrovaradin
- Kontakt:
Re: All-Terrain gume
@grujicd
Evo, iz glave, put Borike - Han Pijesak, zatim Čemerno - Kalinovik preko Zelengore, takođe do Vilova na Zlatar, kao i po ćaletovom selu (Brana-Baćići, u bratunačkoj opštini). Sve su to makadami solidnoj do srednjeg stanja i vrlo verovatno može da se prođe i sa "običnom" gumom. Ipak, ako je probušim, eto svinjarije, što je sa AT gumama znatno teže.
A propo buke: pomenuti drug ima te Cooper Discoverer AT3 4S gume, vozio sam njegov auto od Graca do NS, naravno autoputem. Nisam imao odmah pored drugi auto da uporedim, ali rekao bih da su nijanse u pitanju. Uostalom, u tom njegovom autu vozili smo se i pored toga više puta, nikad nisam bio iznenađen bukom. Uostalom, čak su i deklarisane na 71 dB, što je slično većini AS guma (a čak i guma koju sad imam na autu, Pilot Sport 4, je deklarisana na istu vrednost).
Mislim da su danas AT gume dosta uznapredovale na tim poljima (i verovatno na uštrb off-road mogućnosti, što mene ne pogađa mnogo), jedino gde i sam Jonathan Benson sa tyrereviews sajta kaže da još kaskaju je u pogledu performansi na mokrom. Tu idu od korektnih do užasnih, ali nijedna ne blista (kao što među standardnim AS gumama GY Vector 3 4S blista, na primer).
Poznajem osobu koja ima BFGoodrich AT KO2 gume, čuvene, i to na Isuzu pikapu. Zamoliću ga da izađemo na AP jednom: one su deklarisane na 74 dB, ako mi to ne bude strašno, onda nema zime.
Sent from my Pixel 6a using Tapatalk
Evo, iz glave, put Borike - Han Pijesak, zatim Čemerno - Kalinovik preko Zelengore, takođe do Vilova na Zlatar, kao i po ćaletovom selu (Brana-Baćići, u bratunačkoj opštini). Sve su to makadami solidnoj do srednjeg stanja i vrlo verovatno može da se prođe i sa "običnom" gumom. Ipak, ako je probušim, eto svinjarije, što je sa AT gumama znatno teže.
A propo buke: pomenuti drug ima te Cooper Discoverer AT3 4S gume, vozio sam njegov auto od Graca do NS, naravno autoputem. Nisam imao odmah pored drugi auto da uporedim, ali rekao bih da su nijanse u pitanju. Uostalom, u tom njegovom autu vozili smo se i pored toga više puta, nikad nisam bio iznenađen bukom. Uostalom, čak su i deklarisane na 71 dB, što je slično većini AS guma (a čak i guma koju sad imam na autu, Pilot Sport 4, je deklarisana na istu vrednost).
Mislim da su danas AT gume dosta uznapredovale na tim poljima (i verovatno na uštrb off-road mogućnosti, što mene ne pogađa mnogo), jedino gde i sam Jonathan Benson sa tyrereviews sajta kaže da još kaskaju je u pogledu performansi na mokrom. Tu idu od korektnih do užasnih, ali nijedna ne blista (kao što među standardnim AS gumama GY Vector 3 4S blista, na primer).
Poznajem osobu koja ima BFGoodrich AT KO2 gume, čuvene, i to na Isuzu pikapu. Zamoliću ga da izađemo na AP jednom: one su deklarisane na 74 dB, ako mi to ne bude strašno, onda nema zime.
Sent from my Pixel 6a using Tapatalk
Astra >> Lambo
Re: All-Terrain gume
Imao sam prilike da provozam ovu AT gumu.
Dosta je to meni (subjektivno) bučno pri 130 km/h.
Dosta je to meni (subjektivno) bučno pri 130 km/h.
Re: All-Terrain gume
Kolega @dgajic vozi AT gume na svom defenderu pa ima najsvežija Iskustva.
Sent from my motorola edge 30 ultra using Tapatalk
Sent from my motorola edge 30 ultra using Tapatalk
Re: All-Terrain gume
at gume su namenjene za vozila koja su namenjena za cescu voznju van asfalta a to su najcesce pikapovi(hilux npr) i u dosta manjem procentu terenci. Stavljati at gume na putnicke povisene automobile po meni nema puno smisla jer samim tim ako cesto ides van asfalta onda je glupo uopste terati putnicki auto tuda a at gume ga nece spasiti.
- mironiko
- Postovi: 619
- Pridružio se: 05 Jan 2017, 10:46
- Garaža: Suzuki SX4 S-Cross 1.4 Premium 2019.
- Lokacija: Petrovaradin
- Kontakt:
Re: All-Terrain gume
Dobro, to je BFGoodrich AT KO2, koja se vodi kao 50/50 on-road/off-road. Mislim da su pomenute Discoverer AT3 4S tipa 80/20, i razlika se jako vidi u bučnosti (navodno).pedalaš je napisao:Imao sam prilike da provozam ovu AT gumu.
Dosta je to meni (subjektivno) bučno pri 130 km/h.
Sent from my Pixel 6a using Tapatalk
Astra >> Lambo
Re: All-Terrain gume
Mislim da bi poludeo od tih guma u svakodnevnoj vožnji... Čuju se i neke regularne, a kamoli te.
Za neki vikend off-road auto, to da.
Za neki vikend off-road auto, to da.
- dag81
- Postovi: 7256
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:09
- Garaža: BMW1 118d i Doblo JTD radna makina :)
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: All-Terrain gume
Uzmi Matador Izzarda A/T 2 i bices prezadovoljan.
Tiha, stabilna, dobra na terenu.
Provereno, mnogo poznanika me je poslusalo i svi su prezadovoljni.
Sent from my SM-S918B using Tapatalk
Tiha, stabilna, dobra na terenu.
Provereno, mnogo poznanika me je poslusalo i svi su prezadovoljni.
Sent from my SM-S918B using Tapatalk
- mironiko
- Postovi: 619
- Pridružio se: 05 Jan 2017, 10:46
- Garaža: Suzuki SX4 S-Cross 1.4 Premium 2019.
- Lokacija: Petrovaradin
- Kontakt:
Re: All-Terrain gume
Video sam je nekad ranije i nisam se mnogo obazirao, iskreno. Pogledah sad opet, i deluje mi da je čak više off-road orijentisana od nekih modela koje sam do sad gledao, poput Bridgestone Dueler All Terrain AT2, Cooper Discoverer AT3 4S ili Yokohama Geolandar A/T G015.
Matador je mid-range brend Continental-a, tako beše? Čudi me da nude ovu gumu u srednjoj klasi, a sam Conti nema AT gumu sa 3PMSF u Evropi...
Nevezano za to: koliko se može osloniti na one oznake za potrošnju, trakciju na mokrom i zvuk, sa EU label-a za gume?
Znam da sam viđao situacije gde guma koja je ABB na nezavisnom testu prodje gore od gume BBC recimo, i to baš u oblastima gde je kao bolja. Ili, guma bez 3PMSF bude bolja na snegu od neke koja je ima...
Dakle, jesu to baš retki izuzeci, ili te oznake ne znače mnogo, više su orijentacione?
Sent from my Pixel 6a using Tapatalk
Matador je mid-range brend Continental-a, tako beše? Čudi me da nude ovu gumu u srednjoj klasi, a sam Conti nema AT gumu sa 3PMSF u Evropi...
Nevezano za to: koliko se može osloniti na one oznake za potrošnju, trakciju na mokrom i zvuk, sa EU label-a za gume?
Znam da sam viđao situacije gde guma koja je ABB na nezavisnom testu prodje gore od gume BBC recimo, i to baš u oblastima gde je kao bolja. Ili, guma bez 3PMSF bude bolja na snegu od neke koja je ima...
Dakle, jesu to baš retki izuzeci, ili te oznake ne znače mnogo, više su orijentacione?
Sent from my Pixel 6a using Tapatalk
Astra >> Lambo
Re: All-Terrain gume
Videh i neki Nankang. Prošnjufao ćaletu za Nivu, ima dimenzija, deluje kao moderna A/T guma. Poprilično zahteva ta guma treba ta pomiri na 1 mestu, zeznut izbor.
Re: All-Terrain gume
Za Nivu postoji i neki model Toyo, ne znam baš kako se zove. Potraži.
Daj link do te gume koju si našao.
Daj link do te gume koju si našao.
Re: All-Terrain gume
https://www.autogume.rs/gume/Nankang-br ... 7-R-384594
Ja sam slikove vozio Nankang na TD. Nisu nešto lepljivi i brzi, ali guma je urađena baš kvalitetno i izdržljivo. Drugar je uzeo neke letnje i prvo sam ga kritikovao, onda našao neki test kočenja gde je guma zapravo skroz ok, za razliku od mnogih poznatijih imena koja na tim testovima padaju.
Ja sam slikove vozio Nankang na TD. Nisu nešto lepljivi i brzi, ali guma je urađena baš kvalitetno i izdržljivo. Drugar je uzeo neke letnje i prvo sam ga kritikovao, onda našao neki test kočenja gde je guma zapravo skroz ok, za razliku od mnogih poznatijih imena koja na tim testovima padaju.