Tigar Winter1

Sve vezano za gume i felne
Odgovori
Korisnikov avatar
kapor
Postovi: 1613
Pridružio se: 24 Jan 2013, 20:15
Garaža: renault clio rs 172
Lokacija: beograd

Re: Tigar Winter1

Post od kapor » 09 Feb 2014, 20:56

Jel bio auto put jer u suprotnom ce mi biti za ne poverovati.

Korisnikov avatar
YUgisa
Postovi: 717
Pridružio se: 29 Jan 2014, 18:52
Garaža: Yugo 1.1EFI
Lokacija: Subotica
Kontakt:

Re: Tigar Winter1

Post od YUgisa » 09 Feb 2014, 21:02

Koji to autoput ima dozvoljeno maksimalno 80km/h i kakve veze ima da li je autoput ili ne, nisu ovi drugi putevi manje klizavi :D Bilo je koju stotinu metara ispred sela Lipar.
Being second is to be the first of the ones who loose...

Korisnikov avatar
nidza
Postovi: 21081
Pridružio se: 26 Feb 2012, 22:23
Garaža: Oktavije dvije
Lokacija: N.B.G.

Re: Tigar Winter1

Post od nidza » 09 Feb 2014, 22:28

Druže, ako si ti pregrejao tu gumu na Jugu, a ja ne mogu na 2x težem autu kad se naljutim na sile trenja i kinetičku energiju, onda stvarno kapa dole.

Tapatalk 4

Korisnikov avatar
YUgisa
Postovi: 717
Pridružio se: 29 Jan 2014, 18:52
Garaža: Yugo 1.1EFI
Lokacija: Subotica
Kontakt:

Re: Tigar Winter1

Post od YUgisa » 09 Feb 2014, 22:48

Nije na Yugu, na Yugu bi se razletela :dobarvic: Na Yugu za 10 krugova u Kuli na karting stazi pregrejem moje letnje Michelin 175/55 R15 da izgube skoro totalno trakciju i da krenu da otpadaju delovi :D Ali te gume su na granici svojih mogucnosti u odnosu na mogucnosti auta pa se sprema unapredjivanje na 195/45 ili 205/45 gume plus je krajnje vreme da se menjaju jer su u 7oj godini zivota... Ovo je najobicniji Renol 11 na kojem su Wintere...

Ovako su zavrsile Continental M+S kod mene :D
Slika

Ali ove su terane i leti jer su bile namontirane kad sam kupio auto, to je posle godinu dana voznje. Potrosilo se 3mm sare i krenula da se raspada :D Nikad nisam "palio" gume, potroseno je samo od ganjanja kroz krivine i pri lansiranjima iz mesta... Mada je ova i na toplom bolja od Sigure. Inace fabricki dolazila na zadnjim tockovima Smarta...
Being second is to be the first of the ones who loose...

Korisnikov avatar
kapor
Postovi: 1613
Pridružio se: 24 Jan 2013, 20:15
Garaža: renault clio rs 172
Lokacija: beograd

Re: Tigar Winter1

Post od kapor » 09 Feb 2014, 22:53

Da sam znao da jugo tako lako jede gume nikad nebi kupio Resoa u RS izdanju. :kezo:

Korisnikov avatar
YUgisa
Postovi: 717
Pridružio se: 29 Jan 2014, 18:52
Garaža: Yugo 1.1EFI
Lokacija: Subotica
Kontakt:

Re: Tigar Winter1

Post od YUgisa » 09 Feb 2014, 22:56

Pa ne bi se potrosilo da se ne vozi tako agresivno ;)
Being second is to be the first of the ones who loose...

Korisnikov avatar
kapor
Postovi: 1613
Pridružio se: 24 Jan 2013, 20:15
Garaža: renault clio rs 172
Lokacija: beograd

Re: Tigar Winter1

Post od kapor » 09 Feb 2014, 22:59

Ma hoce to da za deset kilometara ostre voznje po karting stazi spalis gume da delovi otpadaju.

Korisnikov avatar
YUgisa
Postovi: 717
Pridružio se: 29 Jan 2014, 18:52
Garaža: Yugo 1.1EFI
Lokacija: Subotica
Kontakt:

Re: Tigar Winter1

Post od YUgisa » 09 Feb 2014, 23:02

Nije 10km, 10 krugova sto je 622m po krugu ili 6.2km ukupno... Pa ti ako neverujes, dodji da se uveris sam, idem krajem jula najverovatnije. Mozes i da probas Resol protiv Yuga da vidimo ko je brzi :isplazijezik:

PS: Nije bas tacno 10, moze krug dva gore dole ;)
Being second is to be the first of the ones who loose...

Korisnikov avatar
kapor
Postovi: 1613
Pridružio se: 24 Jan 2013, 20:15
Garaža: renault clio rs 172
Lokacija: beograd

Re: Tigar Winter1

Post od kapor » 09 Feb 2014, 23:08

Sa yugom koji jede gume na karting sazi ja sam u startu osudjen na poraz. A u ostalom ja volim malo vece staze.

Korisnikov avatar
YUgisa
Postovi: 717
Pridružio se: 29 Jan 2014, 18:52
Garaža: Yugo 1.1EFI
Lokacija: Subotica
Kontakt:

Re: Tigar Winter1

Post od YUgisa » 09 Feb 2014, 23:08

Vazno je ucestvovati :loool:
Being second is to be the first of the ones who loose...

Korisnikov avatar
schonenk
Postovi: 1868
Pridružio se: 17 Jan 2014, 15:56
Garaža: honda civic ep3, honda civic ek3
Lokacija: beograd

Re: Tigar Winter1

Post od schonenk » 10 Feb 2014, 10:24

Plus od mene za Winteru, solidna guma. Vozio je u dimenziji 175/60 r14 tri sezone, saxo vts. Nikada nijedan incident nisam imao, ni po kisi, ni pri visokim temperaturama. Na snegu odlicna. Prelazio oko 7 hiljada po sezoni. Nisam pravilno rotirao pa su prednje prodate sa 5,5 mm sare, a zadnje sa 7 i kusur.

Prodao automobil mesec dana nakon sto sam namontirao conti ts850 185/60 r14 pa mogu da ih poredim samo u toplijim uslovima, mesec oktobar. Conti je naravno bolji, ali guma i dalje pati od istih problema u uslovima za koje nije namenjena. Kliza, ne moze prenese snagu, ALI u uslovima normalne voznje nema razlike.

ljubitelj
Postovi: 10566
Pridružio se: 10 Sep 2012, 21:16
Lokacija: Beograd

Re: Tigar Winter1

Post od ljubitelj » 10 Feb 2014, 23:14

YUgisa je napisao: a situacija kada sam izgubio kontrolu sa njom je van grada nakon 75-90minuta neprekidne voznje u krajnje penzionerskim uslovima voznje uz postovanje ogranicenja maksimalno dopustene brzine (80km/h).
Ovo, ako je bas potpuno tacno opisano, nije nastalo zbog osobina gume i nije moguce da se dogodi niti sa jednom gumom nijednog proizvodjaca jer su tu sile smesno male i za to zadovoljava cak i tzv copavac koji je pomocna guma.

Neki drugi razlog je verovatniji uzrok, kao na primer mastan kolovoz ili prosuto ulje/ dizel ili tako nesto slicno koje onemogucava bilo kakvu gumu da vrsi funkciju prenosa sila izmedju vozila i podloge.

Inace, Wintera spada u bolje zimske gume u uslovima snega po osobinama i vazi za gumu koja se prilicno sporo trosi (tvrdja je mesavina, nema prakticno nimalo silike).

Mislim da debelo preterujes sa opisom dozivljaja, nije Wintera u vrhu ali nije ni losa, tek oko 10tak % losijih osobina u odnosu na najbolje "premijum" gume.

Za normalnu voznju normalnog vozaca to je neosetno i ne predstavlja problem, za trkanje na granici sposobnosti podloge i narocito zavisno od podesenosti osobina vozila Wintera nije pogodna za odabir.

Uostalom da je Wintera toliko losa koliko se vestacki pripisuje ne bi se prodavala uspesno godinama na trzistu Evrope, i posebno ne bi bila dobro primllja u Britaniji.
Cena jeste vazan faktor ali ako guma ne valja ne bi se kupovala i da je mnogo jeftinija. A nije, neznatno je jeftinija od proseka.

Imao sam 3 seta Wintera 195/65-15 na 2 razlicita auta i nikada problema, ali nije ni korisceno za trkacke ambicije. Tipicno izdrzi oko 45.000km dok se ne potrosi na oko 3mm. Takva su moja iskustva, i najbolja od svih je bila WinterA iz prve serije koja je imala H indeks brzine. (kada se tek pojavila)

Korisnikov avatar
YUgisa
Postovi: 717
Pridružio se: 29 Jan 2014, 18:52
Garaža: Yugo 1.1EFI
Lokacija: Subotica
Kontakt:

Re: Tigar Winter1

Post od YUgisa » 10 Feb 2014, 23:33

Drago mi je da niko nije skontao poentu onoga sto sam ja rekao i da su svi skontali naopako :doubleup:
Being second is to be the first of the ones who loose...

Korisnikov avatar
aleksa
Postovi: 3484
Pridružio se: 23 Apr 2012, 13:33

Re: Tigar Winter1

Post od aleksa » 13 Feb 2014, 20:28

aleksa je napisao:
profesorPROST je napisao:Danas sam video najveće iznenađenje na Winterama :o :o :o BMW 530i E60, dimenzija 225/55-16.
Pre neki dan i novog Civica, ali tu se nisam toliko iznenadio.
Moj komsija na Mercedes w211 restajling stavio Wintere, a auto odrzavan u fullu, uvek cist, garaziran, po gradu ga i ne voza, zadnjih mesec dana ga nije ni isterao po ovom losem vremenu... al ipak stavio Wintere!? :pardon:
Cisto da potvrdim da nije u pitanju usteda ili nekakav finansijski momenat, jer je komsa upravo kupio W212 restajling! :klanjamse:

A ja se jos cudim sto ne vidjam staru Mecku... :mrgreen:

Korisnikov avatar
superboss
Postovi: 3771
Pridružio se: 13 Jan 2012, 02:09
Lokacija: Speck in the Sea

Re: Tigar Winter1

Post od superboss » 13 Feb 2014, 23:38

kapor je napisao:Ma hoce to da za deset kilometara ostre voznje po karting stazi spalis gume da delovi otpadaju.
Ne znam kakvo je stanje sad, ali secam se da nam je nastavnik fizike u VG pricao kada su isli u posetu nekoj fabrici guma u tadasnjoj SFRJ(cini mi se SAVA)

Naime gledali su uzivo test guma, kada stojadin neprekidno pravi sto manje osmice. Nesto bruka malo vremena je trebalo da se gume zapale.

Da ne lupam, ali cini mi se da je rekao osam minuta.

Doduse to jeste bilo pre najmanje 30g, i tehnologija se promenila mnogo...
What i do for the livin'? I live for the livin'.

Odgovori