Stranica 2 od 6

Re: Plivajući zamajac

Poslato: 27 Maj 2013, 10:51
od nidza
Slično je i za JTDm, oko 600e sa rukama, ceo set kvačila, potisni cilindar sa druk ležajem (jedan deo), plivajući zamajac. Nije malo, ali nije ni strašno. Na gorivu se najmanje toliko uštedi u nekoj normalnoj eksploataciji.

Za JTD bi trebalo da je oko 150e manje cela igranka.

Ne vidim paniku, jer je to najcrnji scenario. Stilo je kod mene 6g i još je zamajac fabrički.

Tapatalk HD

Re: Plivajući zamajac

Poslato: 27 Maj 2013, 11:07
od nikaragva
S obzirom da pl. zamajac pri nekoj normalnoj vožnji traje barem 200.000km, a recimo da košta 800 evra, primera radi, to dođe 0,004 evra po kilometru.

Istom računicom gorivo košta 0,087e po kilometru.

Ispada da je gorivo skuplje 21 put od zamajca :D

Re: Plivajući zamajac

Poslato: 27 Maj 2013, 11:16
od dragvorl
Pa da, samo retko ko to gleda tako jer gorivo placas na rate, a zamajac odjednom 400+ eura.

Re: Одг: Plivajući zamajac

Poslato: 27 Maj 2013, 11:24
od sasa lbg
Uglavnom cena je podnošljiva..jbg od decembra prošle god.do sada kupio sam 4 zimske i 2 letnje gume - 550 e a toliko je i gore pomenuti set sa zamajcem stim da je fabrički još u upotrebi.

HTC

Re: Plivajući zamajac

Poslato: 27 Maj 2013, 11:35
od nikaragva
Preporuka, po pređenom kilometru uvek odvajati od momenta kupovine automobila, recimo 12-13e ili koliko već izračunaš da te košta 100km. Plaćaš gorivo i resto što ti ostaje za redovne servise, počev od ulja, pa do zamajca i guma :)

Re: Plivajući zamajac

Poslato: 27 Maj 2013, 11:48
od ADrei
ja sam napisao koliko kosta origilni set za audi... naravno da postoji i zamenski koji je oko 800-900eura
@ftj... nije iz uvoza on je prvi vlasnik :)

Sent from my GT-N7100 using Tapatalk 2

Re: Plivajući zamajac

Poslato: 27 Maj 2013, 11:52
od NexT
Gledate cenu u HR i prebacujete na dinare? Nece da moze, skuplje je kod njih.
Mene je izasao 350e zamenski set sa rukama. Sledeca zamena kvacila ce kostati isto kao na benzincu, tj oko 200 e.

2000e u ovlascenom je sasvim normalna cifra posto je kod njih verovatno i kvacilo za benzinca oko 1000e sa rukama.
Uostalom, sad i svi benzinci dobijaju plivajuci, tako da to nece biti samo problem dizela.

Re: Plivajući zamajac

Poslato: 27 Maj 2013, 12:04
od Saša
Šta!? Prebacujem se onda na elektro pogon, nema druge... :kezo:

Slika

Re: Plivajući zamajac

Poslato: 27 Maj 2013, 12:26
od Laki021
NexT je napisao:Gledate cenu u HR i prebacujete na dinare? Nece da moze, skuplje je kod njih.
Mene je izasao 350e zamenski set sa rukama. Sledeca zamena kvacila ce kostati isto kao na benzincu, tj oko 200 e.

2000e u ovlascenom je sasvim normalna cifra posto je kod njih verovatno i kvacilo za benzinca oko 1000e sa rukama.
Uostalom, sad i svi benzinci dobijaju plivajuci, tako da to nece biti samo problem dizela.

Mislim da benzinci nece imati problema sa plivajucim, znatno su manja naprezanja plivajuceg kod benzinca.

Re: Plivajući zamajac

Poslato: 27 Maj 2013, 12:30
od vlajko
Pa pri konstruisanju će uzeti u obzir manja naprezanja pa će opet isto da traje. :kezo:

Re: Plivajući zamajac

Poslato: 27 Maj 2013, 12:42
od dragvorl
Laki021 je napisao:
NexT je napisao:Gledate cenu u HR i prebacujete na dinare? Nece da moze, skuplje je kod njih.
Mene je izasao 350e zamenski set sa rukama. Sledeca zamena kvacila ce kostati isto kao na benzincu, tj oko 200 e.

2000e u ovlascenom je sasvim normalna cifra posto je kod njih verovatno i kvacilo za benzinca oko 1000e sa rukama.
Uostalom, sad i svi benzinci dobijaju plivajuci, tako da to nece biti samo problem dizela.

Mislim da benzinci nece imati problema sa plivajucim, znatno su manja naprezanja plivajuceg kod benzinca.
Kod ovih novih turbaka sa 3 cilindra ce biti zestoko i kod benzinaca.

Re: Plivajući zamajac

Poslato: 27 Maj 2013, 15:50
od nidza
Ja ne znam šta se digla frka oko tih zamajaca. Do juče nismo imali kamionski obrtni moment na 1500rpm, sada ga imamo na svakom drugom automobilu i veliki je problem jednom u 200.000km dati od 300 do 2000e za zamajac.

Svako treba da se otvori za auto koji ima para da održava. Nema kukanja. Bolje da ne crkne, naravno, ali i ako crkne nije kraj sveta. Mene je jedan auto baš usrećio cehom za održavanje, drugi malo manje, ali posle nekoliko godina se to svede na isto - pričam o kolima koja se voze. Kola koja se slabo voze naizgled imaju dobru statistiku u održavanju, ali su zapravo ta kola najskuplja svojim vlasnicima.

Re: Plivajući zamajac

Poslato: 27 Maj 2013, 15:57
od Laki021
Pa problem je kad kupis auto sa 200 000km a zamajac zvekne na 220 000km.

Onom ko kupuje nov auto za 30 000e taj izdatak bi bio sasvim prihvatljiv. Al onom ko kupuje povoljan polovnjak za 8 000e, pa ga pored sve te zelje za ustedom ubrzo sastavi plivajuci to nikako nije simpaticno...

Re: Plivajući zamajac

Poslato: 27 Maj 2013, 15:59
od ftj
Šta je tu problem kad je većina polovnjaka iz uvoza od 100 do 120 hiljada km ?

Re: Plivajući zamajac

Poslato: 27 Maj 2013, 16:02
od ADrei
:kezo:
pa za nekog ko je kupio nov auto i dao 40-50k,placa redovni servis 400-500e naravno da je prihvatljivo da plivajuci kosta 2000eura... samo je problem za ove iz uvoza sa 123k na satu... jel za 80k moze da im crkne :mrgreen:

Sent from my GT-N7100 using Tapatalk 2