Stranica 6 od 6

Re: Plivajući zamajac

Poslato: 20 Maj 2015, 12:06
od Laki021
To ti sve zavisi od konkretnog kvara.
Npr kvarovi koji ne zahtevaju skupe delove ali traze dosta vremena su daleko skuplji na zapadu. Npr ja sam jednom platio neku popravku 1000chf od cega su delovi bili samo 20chf (dihtung kucista filtera ulja, pisao sam pre par godina o tome). U Srbiji bi ovo bilo oko 100e pa po cemu god da racunas jeftinije je u Srb.

Sa druge strane ako imas kvar gde je zamenski deo jako skup, onda je prica obrnuta. Zato kazem, u proseku je to sve slicno.

Re: Plivajući zamajac

Poslato: 20 Maj 2015, 12:20
od nidza
Očigledno ne izađe na slično, inače ne bi polovna kola završavala ovde.

Re: Plivajući zamajac

Poslato: 20 Maj 2015, 13:02
od Laki021
Pa izadje u odnosu na platu, tj rekoh da je to koliko te popravka boli slicno (dok je cena u odnosu na nov auto skroz drugacija, sto je bitno za odredjivanje trenutka kad se resiti auta i uzeti novi) .

Nova kola su sa druge strane naravno daleko manje opterecenje nego u Srb pa lepo zamenis kola umesto da popravljas stara (skup sport).

Re: Plivajući zamajac

Poslato: 20 Maj 2015, 13:15
od nikaragva
Pa s obzirom da servisi i tamo postoje i rade i traju, znači da neko ipak popravlja i tamo automobile, a ne samo kupuje nove :)

Re: Plivajući zamajac

Poslato: 20 Maj 2015, 16:55
od dragvorl
Kako ne, ima i tamo starih vozila, cak i preko 20 god, samo se ti ljudi snalaze kako vec znaju za odrzavanje. Ali dobro ce se preracunati, ako mu se vise isplati uzece nesto novije na lizing/kredu ako moze da nosi na plati, nego da krpenjari i druzi se sa majstorima.

Slika

Re: Plivajući zamajac

Poslato: 11 Mar 2020, 23:48
od Geza

Re: Plivajući zamajac

Poslato: 01 Apr 2020, 14:54
od Geza

Re: Plivajući zamajac

Poslato: 05 Jul 2023, 07:38
od Gigamg
Geknuo i meni plivajuci. Trese, bruji, krcka, trza na menjanju brzina i na otpustanju i stiskanju kvacila. Varijante koje su u opticaju a ne mogu da odlucim jer para bas nemam i u teskoj sam krizi a vec sam kreditno opterecen:
1. Novi komplet valeo set?
2. Samo zamajac nov valeo + polovna korpa+nova lamela+nov hidro druk lezaj?
3. Ista kao pod 3 ali Luk zamajac nov
4. Sve polovno (postoji opcija da nadjem sachs polovan)
5. Sve novo Luk
6. Remont postojeceg neispravnog
7. Da gurnem auto u jarak negde

Bonus pitanje: Ima li neka posebna procesura jer je u pitanju hidraulicni druk lezaj? Menjao sam sa klasicnim
Auto picasso 1.6hdi 82kw