Upotrebna vrednost ABS, ESP i sličnih sistema
Re: Upotrebna vrednost ABS, ESP i sličnih sistema
Ne idu ti te fizike izgleda najbolje
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: Upotrebna vrednost ABS, ESP i sličnih sistema
Ko razmislja i razume, bravo.Rakhil je napisao:Valjda hoce da kaze da neces poginuti istog momenta kad sednes u auto bez ABS-a; da je to toliko opasno, bilo bi zabranjeno voziti sve starije automobile.
Svakako bi bilo maloumno gasiti ABS tamo gde ga vec ima radi ustede na servisu, ali ne verujem da je to i tema ovde. Ja prvi ne bih ni pomisljao na tako nesto, meni se ESP pali jednom dnevno.
Re: Upotrebna vrednost ABS, ESP i sličnih sistema
Najveća G sila.Rakhil je napisao:Citroen je imao varijantu aktivnog vesanja sa siftovanjem tezista, do jaja stvar ali u Citroen realizaciji (citaj: radi pet dana pa eksplodira jer je utorak). Xantia Activa je drzala brdo godina neki rekord prolaska kroz krivinu, al me mrzi da trazim sta bese.
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Re: Upotrebna vrednost ABS, ESP i sličnih sistema
Tek posle sam video Rakhilov post, i smorio sam se.Xepoj87 je napisao:Ne idu ti te fizike izgleda najbolje
Sto se krivina tice, kad ides u levu, auto se naginje na desno. Ti sedis na levoj strani i pravis balans. Sta nije jasno?
Re: Upotrebna vrednost ABS, ESP i sličnih sistema
To je kontrola proklizavanja na polasku, ne ESP. Svakako se lakše pali na prednjoj vuči pri polasku. Ako smotaš volan još lakše se pali kod otvorenog diferencijala, kakav je na 99 posto automobila.
Kod mene se prvo upali lampica, a ako još jače stisneš gas krene i kočnica da klapara simulirajući šper, tj prebacujući moment na spoljni tocak koji prelazi veći put od unutrašnjeg.
Tapatalk
Kod mene se prvo upali lampica, a ako još jače stisneš gas krene i kočnica da klapara simulirajući šper, tj prebacujući moment na spoljni tocak koji prelazi veći put od unutrašnjeg.
Tapatalk
Re: Upotrebna vrednost ABS, ESP i sličnih sistema
ESP, ali baš esp a ne asr je bio meni svakodnevnica kod prošle astre i pola, na istoj relaciji je focus prošao bez ESP ( nije ga ni imao ) isto važi i za mazdu, koja ga je imala...znači nije svaki avto isti, esp bi trebao da je trešnja na šlagu kod dobrog trapa, a ne nešto što prikriva bezvezni trap ( Opel i vw i još neki naravno ).
A da, šta treba da uradiš focusu da se aktivira esp ( ne asr, to se dosta meša jer je ista lampica )
A da, šta treba da uradiš focusu da se aktivira esp ( ne asr, to se dosta meša jer je ista lampica )
Re: Upotrebna vrednost ABS, ESP i sličnih sistema
Next, reci mom sredisnjem delu da ja pravim balans, mozda pocne manje da skripi u krivini kada legnem na njega
Nidzo, ne znam kako da objasnim coveku koji je ubedjen da sve zna, a da su ostali ubogi u mozak, pa ne mogu da skapiraju kako rade najprostije stvari, ali evo, prosto cu ti reci treci put, nije mi se upalio asr, vec esp.
Tapatok za Vindovz
Nidzo, ne znam kako da objasnim coveku koji je ubedjen da sve zna, a da su ostali ubogi u mozak, pa ne mogu da skapiraju kako rade najprostije stvari, ali evo, prosto cu ti reci treci put, nije mi se upalio asr, vec esp.
Tapatok za Vindovz
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: Upotrebna vrednost ABS, ESP i sličnih sistema
https://www.youtube.com/watch?v=dY76N5Ms-ew
Re: Upotrebna vrednost ABS, ESP i sličnih sistema
Hahahaha
Tapatok za Vindovz
Tapatok za Vindovz
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
- Rakhil
- Postovi: 8335
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:01
- Garaža: Ford Focus Mk2 1.6 16V, KTM Leggero Cross
- Lokacija: Beograd
Re: Upotrebna vrednost ABS, ESP i sličnih sistema
Ja se vrlo dobro secam uporednih vezbi na Navaku, sa i bez ESPa. Kad je bez, auto se otima, kad je sa, osetis intervenciju ali nema drame, bar pri nekim svakodnevnim brzinama.
Kad sam kupio Focusa, igrao sam se po svim podlogama da se upoznamo, palio i gasio ESP zimi da vidim razliku itd. Kad mi se aktivira ASR, bas vidno oduzme snagu tockovima i pri tom to radi iritantno sporo, vec sam se zalio na tu zadrsku. Zato ga gasim kad se cupam sa parkinga i kad je sneg/lapavica kombinacija, smeta mi.
U svakom slucaju, mislim da umem da prepoznam kad je kontrola proklizavanja a kad ESP. Ako udjem iz Tosinog Bunara u Nikole Dobrovica uzbrdo desno u levoj traci, tesko da se to da okarakterisati kao proklizavanje na polasku. Jos gore je kad hvatam semafor pa se sjurim niz Nikole Dobrovica u TB nalevo, auto sitno poskakuje u stranu ali drzi.
I pored ovoga se ne bih zakleo na bibliju da sam u pravu, mozda je sve to ASR a ESP nisam aktivirao nijednom u 4 godine, pa mi nije jasno kako je vas par toliko sigurno u to sto prica, na celu sa Nidzom, a bez da ste bili sa mnom u autu nekad?
Kad sam kupio Focusa, igrao sam se po svim podlogama da se upoznamo, palio i gasio ESP zimi da vidim razliku itd. Kad mi se aktivira ASR, bas vidno oduzme snagu tockovima i pri tom to radi iritantno sporo, vec sam se zalio na tu zadrsku. Zato ga gasim kad se cupam sa parkinga i kad je sneg/lapavica kombinacija, smeta mi.
U svakom slucaju, mislim da umem da prepoznam kad je kontrola proklizavanja a kad ESP. Ako udjem iz Tosinog Bunara u Nikole Dobrovica uzbrdo desno u levoj traci, tesko da se to da okarakterisati kao proklizavanje na polasku. Jos gore je kad hvatam semafor pa se sjurim niz Nikole Dobrovica u TB nalevo, auto sitno poskakuje u stranu ali drzi.
I pored ovoga se ne bih zakleo na bibliju da sam u pravu, mozda je sve to ASR a ESP nisam aktivirao nijednom u 4 godine, pa mi nije jasno kako je vas par toliko sigurno u to sto prica, na celu sa Nidzom, a bez da ste bili sa mnom u autu nekad?
Re: Upotrebna vrednost ABS, ESP i sličnih sistema
Ja nisam rekao da nisi aktivirao ESP, samo sam znatiželjan kako ti to uspeva. I meni niko ne veruje da se mi je esp palio bukvalno svakodnevno, mislili da ne znam šta je esp ili da sam manijak . ali je ustvari samo struktura asfalta i kombinacija krivina takva, znači zajebana
Re: Upotrebna vrednost ABS, ESP i sličnih sistema
U stvari si manijak