Ideja koju imas je jos gore resenje. Ne da nije inovacija vec je opisano u knjigama zasto ne valja.nmaric1993 je napisao:A zasto ne u crveno kad vec se manje haba u pokretu?
I to onako u crveno sve brzine jer tad je pod najvecim opterecenjem pa ce i najbrze da udje u radnu temperaturu a po vasem misljenju i najmanje da se pohaba.
Podmazivanje na leru je dovoljno i potpuno. Pa ne mislite valjda da naa leru ima lose podmazivanje? Pa se motor samounistava na leru?
Ako je tako, ja cu evo da zovnem reno, pezo, fiat, i da im kazem da podignu malo ler gas i problem sa podmazivanjem resen, motori ce da gaze po milion km, a mozda cu i ja da vajdim za tu inovaciju neko milionce..........
Cudna su mi ovolika pitanja, da li ti nisi do sada imao dodira sa literaturom i radom SUS motora uopsteno?
Podmazivanje na leru nije (jedini) razlog zasto je stetan rad hladnog motora na leru. U pogresnom pravcu postavljas svoje dileme.
Efekat glazure kosuljice cilindra je poznata posledica dugotrajnog rada dizela na leru. Na primer, jedan od razloga zasto ne hladan dizel motor ostavljati na leru.
Sledeci razlog je potreban minimalni srednji pritisak u cilindru zbog elasticne prirode materijala karika da bi se obezbedilo zaptivanje.
Zatim problem sto tecno gorivo ne sagoreva, a sto je pojacano niskom temperaturom sagorevanja koja se dostize tokom rada na leru.
Ima jos razloga zasto je habanje na leru hladnog motora oko 10 puta vece od habanja hladnog motora pri srednjem opterecenju tj tokom voznje.