Stranica 1 od 5

Motori iste konstrukcije i različite snage

Poslato: 22 Feb 2013, 12:56
od sebekkg
BobRock je napisao:Interesuje me novi Tiguan.
Ono što mi je najveća nepoznanica je ovaj uštrojeni 2,0 TDI CR sa 110 ks, kako se pokazao i jel može to da nosi ovu karoseriju.
Da li je ovaj Blue motion ustvari samo elektonski ustrojen 2.0TDI od 140ks (druga mapa) ili ima i nekih drugih razlika, tj da li se cipom moze ustvari "otkljucati" fabrickih 140 ks?
Sigurno samo mapa. Jer je to veci auto i vw nije skoda ili seat pa da menaju meh sklopove.
Proveri sa ovima iz boljih chiptuning kuca jer su npr ovi iz revo radili par tiguana 2.0tdi. Verujem da znaju.
Послато са GT-N7000 користећи Тапаток 2

Re: TIGUAN 2.0 TDI Blue Motion 110ks

Poslato: 22 Feb 2013, 13:06
od mr.Big
Mislim da ipak ima razlike i u mehanici -pogledaj rezultate u prva dva remapa...

Re: TIGUAN 2.0 TDI Blue Motion 110ks

Poslato: 22 Feb 2013, 13:21
od Uroš S.
sebekkg je napisao:Sigurno samo mapa.
Ima razlike jer je kompresioni odnos u ta dva motora 81 i 103kW drugačiji, kod slabijeg je 16.5:1 a kod jačeg 18:1.
sebekkg je napisao:Sigurno samo mapa. Jer je to veci auto i vw nije skoda ili seat pa da menaju meh sklopove.
Šta ovo znači?

Re: TIGUAN 2.0 TDI Blue Motion 110ks

Poslato: 22 Feb 2013, 15:59
od sebekkg
pa nije za samu vag grupaciju isti tretman vw, audi, skoda i seat. iako ti ne mozes to da prihvatis skoda i seat im nisu prioriteti kod konstrukcije i klasifikacije delova. vec audi, vw, skoda/seat.

Re: TIGUAN 2.0 TDI Blue Motion 110ks

Poslato: 22 Feb 2013, 17:47
od sebekkg
pogledaj na dosta chiptuning sajtova kada vidis ili 140ks ili 110ks dobijas nakon chipovanja isti broj ks. mozda se javi razlika u Nm... sve zavisi od faktora koliko ja auto presao, stanje motora, nacin voznje.. ali dobijaju se slicni rezultati u 99% slucajeva.

Re: TIGUAN 2.0 TDI Blue Motion 110ks

Poslato: 22 Feb 2013, 18:23
od Grujic
Generalno je VW bluemotion serije zamislio kao ekonomičnije, i za njih je generalno pisalo da imaju drugačiji menjač koji je podesniji za ekonomičnu vožnju... Tako da osim motora razlika može postojati i u prenosnim odnosima.

Re: TIGUAN 2.0 TDI Blue Motion 110ks

Poslato: 22 Feb 2013, 18:34
od sebekkg
u prenosnim odnosima je sigurno, ali ima lufta da se pojaca mapa da menjac ne oseti.

Re: TIGUAN 2.0 TDI Blue Motion 110ks

Poslato: 22 Feb 2013, 18:48
od Scuderia
sebekkg je napisao:pogledaj na dosta chiptuning sajtova kada vidis ili 140ks ili 110ks dobijas nakon chipovanja isti broj ks. mozda se javi razlika u Nm... sve zavisi od faktora koliko ja auto presao, stanje motora, nacin voznje.. ali dobijaju se slicni rezultati u 99% slucajeva.
Izgleda da su isti. Domaci revo dize i ovaj slabiji na 185ks, isti slucaj kao sa G6 1.6TDI 75, 90 i 105ks, svi idu na 130+ ks.

Re: TIGUAN 2.0 TDI Blue Motion 110ks

Poslato: 22 Feb 2013, 18:51
od Paja
Vođen istom logikom ja sam mislio da su dci motori Clia 4 mehanički isti, ali su mi objasnili da ipak nisu. Ili su me lagali. :kezo:

Re: TIGUAN 2.0 TDI Blue Motion 110ks

Poslato: 22 Feb 2013, 19:20
od Uroš S.
Scuderia je napisao: Izgleda da su isti. Domaci revo dize i ovaj slabiji na 185ks, isti slucaj kao sa G6 1.6TDI 75, 90 i 105ks, svi idu na 130+ ks.

Različita kompresija, koliko su različita dva motora koji imaju to drugačije?

Re: TIGUAN 2.0 TDI Blue Motion 110ks

Poslato: 22 Feb 2013, 19:27
od Scuderia
Rekao sam 'izgleda' da su isti. Znaci nisu, ako imas takav info :doubleup: 1.6TDI razlicitih konjaza su potpuno isti, kacio je i dragvorl detalje.

Re: Одг: TIGUAN 2.0 TDI Blue Motion 110ks

Poslato: 22 Feb 2013, 19:35
od sebekkg
:plusone:

Послато са GT-N7000 користећи Тапаток 2

Re: TIGUAN 2.0 TDI Blue Motion 110ks

Poslato: 22 Feb 2013, 19:49
od perfiko
Uroš S. je napisao: Ima razlike jer je kompresioni odnos u ta dva motora 81 i 103kW drugačiji, kod slabijeg je 16.5:1 a kod jačeg 18:1.
Jel ovo sigurno, ja sam na više mesta nalazio da su kompresioni odnosi ova dva motora identični, odnosno da i ovaj jači ima 16,5:1.
http://www.cars-data.com/srb/volkswagen ... 7mJy7.dpbs
http://www.auto-types.com/volkswagen-ti ... 59186.html
http://www.sportauto.de/technische-date ... 19174.html

Re: TIGUAN 2.0 TDI Blue Motion 110ks

Poslato: 22 Feb 2013, 20:05
od dragvorl
:think:
Untitled.jpg

Kada smo vec kod TDI motora i razlika u snazi, evo nasao sam fabricki dokument, doduse motori su za T5, ali jasno pise da je razlika u snazi postignuta iskljucivo podesavanjem ECU. Stepen kompresije kao sto vidite identican.
Untitled.jpg

Re: TIGUAN 2.0 TDI Blue Motion 110ks

Poslato: 22 Feb 2013, 20:27
od Uroš S.
Na Wikipediji sam našao da su različiti, baš piše u zagradi odvojeno za jači i slabiji.

http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Vo ... el_engines
2.0 R4 16v TDI CR 81-132kW
identification
parts code prefix: 03L, ID codes: CAGA, CAGC, CAHA, CBEA, CBAB, CFFB, CBBB, CBDB, CBDC, CEGA, CFCA, CJAA
engine configuration & engine displacement
inline four-cylinder (R4/I4) Turbocharged Direct Injection (TDI) turbodiesel; 1,968 cubic centimetres (120.1 cu in); bore x stroke: 81.0 by 95.5 millimetres (3.19 in × 3.76 in), stroke ratio: 0.85:1 - undersquare/long-stroke, 492.1 cc per cylinder, compression ratio: 18:1 (103 kW), 16.5:1 (125 kW)
Inače po Wikiju, od 110ks jedini TDI motor je sa oznakom CAGA, ovaj što je dragvorl okačio ide u Exeo, Q5, i A4 B8.
Ovi ostali: CAGC, CAHA, CBEA, CBAB, CFFB, CBBB, CBDB, CBDC, CEGA, CFCA, CJAA, u od 120 do 180ks.