Motori iste konstrukcije i različite snage

Tehnička pitanja i objašnjenja
Korisnikov avatar
sebekkg
Postovi: 10350
Pridružio se: 13 Jan 2012, 02:18

Motori iste konstrukcije i različite snage

Post od sebekkg » 22 Feb 2013, 12:56

BobRock je napisao:Interesuje me novi Tiguan.
Ono što mi je najveća nepoznanica je ovaj uštrojeni 2,0 TDI CR sa 110 ks, kako se pokazao i jel može to da nosi ovu karoseriju.
Da li je ovaj Blue motion ustvari samo elektonski ustrojen 2.0TDI od 140ks (druga mapa) ili ima i nekih drugih razlika, tj da li se cipom moze ustvari "otkljucati" fabrickih 140 ks?
Sigurno samo mapa. Jer je to veci auto i vw nije skoda ili seat pa da menaju meh sklopove.
Proveri sa ovima iz boljih chiptuning kuca jer su npr ovi iz revo radili par tiguana 2.0tdi. Verujem da znaju.
Послато са GT-N7000 користећи Тапаток 2
Slika

Korisnikov avatar
mr.Big
Postovi: 2355
Pridružio se: 13 Jan 2012, 21:02
Lokacija: Bgd

Re: TIGUAN 2.0 TDI Blue Motion 110ks

Post od mr.Big » 22 Feb 2013, 13:06

Mislim da ipak ima razlike i u mehanici -pogledaj rezultate u prva dva remapa...

Korisnikov avatar
Uroš S.
Postovi: 10885
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:17
Garaža: Fabia 1.0 TSI DSG | Yamaha X-Max 300 TechMax 2023. | Polar Forester
Lokacija: Blokovi

Re: TIGUAN 2.0 TDI Blue Motion 110ks

Post od Uroš S. » 22 Feb 2013, 13:21

sebekkg je napisao:Sigurno samo mapa.
Ima razlike jer je kompresioni odnos u ta dva motora 81 i 103kW drugačiji, kod slabijeg je 16.5:1 a kod jačeg 18:1.
sebekkg je napisao:Sigurno samo mapa. Jer je to veci auto i vw nije skoda ili seat pa da menaju meh sklopove.
Šta ovo znači?

Korisnikov avatar
sebekkg
Postovi: 10350
Pridružio se: 13 Jan 2012, 02:18

Re: TIGUAN 2.0 TDI Blue Motion 110ks

Post od sebekkg » 22 Feb 2013, 15:59

pa nije za samu vag grupaciju isti tretman vw, audi, skoda i seat. iako ti ne mozes to da prihvatis skoda i seat im nisu prioriteti kod konstrukcije i klasifikacije delova. vec audi, vw, skoda/seat.
Slika

Korisnikov avatar
sebekkg
Postovi: 10350
Pridružio se: 13 Jan 2012, 02:18

Re: TIGUAN 2.0 TDI Blue Motion 110ks

Post od sebekkg » 22 Feb 2013, 17:47

pogledaj na dosta chiptuning sajtova kada vidis ili 140ks ili 110ks dobijas nakon chipovanja isti broj ks. mozda se javi razlika u Nm... sve zavisi od faktora koliko ja auto presao, stanje motora, nacin voznje.. ali dobijaju se slicni rezultati u 99% slucajeva.
Slika

Korisnikov avatar
Grujic
Moderator
Postovi: 13155
Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:39
Garaža: Bmw 320d e90 & 316i E36 Kupe
Lokacija: Beograd

Re: TIGUAN 2.0 TDI Blue Motion 110ks

Post od Grujic » 22 Feb 2013, 18:23

Generalno je VW bluemotion serije zamislio kao ekonomičnije, i za njih je generalno pisalo da imaju drugačiji menjač koji je podesniji za ekonomičnu vožnju... Tako da osim motora razlika može postojati i u prenosnim odnosima.

Korisnikov avatar
sebekkg
Postovi: 10350
Pridružio se: 13 Jan 2012, 02:18

Re: TIGUAN 2.0 TDI Blue Motion 110ks

Post od sebekkg » 22 Feb 2013, 18:34

u prenosnim odnosima je sigurno, ali ima lufta da se pojaca mapa da menjac ne oseti.
Slika

Scuderia
Postovi: 13495
Pridružio se: 22 Jan 2012, 20:20

Re: TIGUAN 2.0 TDI Blue Motion 110ks

Post od Scuderia » 22 Feb 2013, 18:48

sebekkg je napisao:pogledaj na dosta chiptuning sajtova kada vidis ili 140ks ili 110ks dobijas nakon chipovanja isti broj ks. mozda se javi razlika u Nm... sve zavisi od faktora koliko ja auto presao, stanje motora, nacin voznje.. ali dobijaju se slicni rezultati u 99% slucajeva.
Izgleda da su isti. Domaci revo dize i ovaj slabiji na 185ks, isti slucaj kao sa G6 1.6TDI 75, 90 i 105ks, svi idu na 130+ ks.

Korisnikov avatar
Paja
Postovi: 14751
Pridružio se: 08 Jan 2012, 11:36
Garaža: Superb
Lokacija: Beograd, Zvezdara

Re: TIGUAN 2.0 TDI Blue Motion 110ks

Post od Paja » 22 Feb 2013, 18:51

Vođen istom logikom ja sam mislio da su dci motori Clia 4 mehanički isti, ali su mi objasnili da ipak nisu. Ili su me lagali. :kezo:

Korisnikov avatar
Uroš S.
Postovi: 10885
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:17
Garaža: Fabia 1.0 TSI DSG | Yamaha X-Max 300 TechMax 2023. | Polar Forester
Lokacija: Blokovi

Re: TIGUAN 2.0 TDI Blue Motion 110ks

Post od Uroš S. » 22 Feb 2013, 19:20

Scuderia je napisao: Izgleda da su isti. Domaci revo dize i ovaj slabiji na 185ks, isti slucaj kao sa G6 1.6TDI 75, 90 i 105ks, svi idu na 130+ ks.

Različita kompresija, koliko su različita dva motora koji imaju to drugačije?

Scuderia
Postovi: 13495
Pridružio se: 22 Jan 2012, 20:20

Re: TIGUAN 2.0 TDI Blue Motion 110ks

Post od Scuderia » 22 Feb 2013, 19:27

Rekao sam 'izgleda' da su isti. Znaci nisu, ako imas takav info :doubleup: 1.6TDI razlicitih konjaza su potpuno isti, kacio je i dragvorl detalje.

Korisnikov avatar
sebekkg
Postovi: 10350
Pridružio se: 13 Jan 2012, 02:18

Re: Одг: TIGUAN 2.0 TDI Blue Motion 110ks

Post od sebekkg » 22 Feb 2013, 19:35

:plusone:

Послато са GT-N7000 користећи Тапаток 2
Slika

Korisnikov avatar
perfiko
Postovi: 2213
Pridružio se: 16 Jan 2012, 07:53
Garaža: Fiat Croma
Lokacija: BG

Re: TIGUAN 2.0 TDI Blue Motion 110ks

Post od perfiko » 22 Feb 2013, 19:49

Uroš S. je napisao: Ima razlike jer je kompresioni odnos u ta dva motora 81 i 103kW drugačiji, kod slabijeg je 16.5:1 a kod jačeg 18:1.
Jel ovo sigurno, ja sam na više mesta nalazio da su kompresioni odnosi ova dva motora identični, odnosno da i ovaj jači ima 16,5:1.
http://www.cars-data.com/srb/volkswagen ... 7mJy7.dpbs
http://www.auto-types.com/volkswagen-ti ... 59186.html
http://www.sportauto.de/technische-date ... 19174.html
Biti zaljubljen, to je isto kao kad se usereš u gaće...Svi vide, ali samo ti imaš onaj poseban osećaj topline.
Iskustvo je predivna stvar. Omogućava vam da prepoznate grešku kada je ponovite.
Mogu ja to tebi objasniti, ali ti to ne možeš shvatiti!

Korisnikov avatar
dragvorl
Site Admin
Postovi: 23743
Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
Lokacija: NS
Kontakt:

Re: TIGUAN 2.0 TDI Blue Motion 110ks

Post od dragvorl » 22 Feb 2013, 20:05

:think:
Untitled.jpg

Kada smo vec kod TDI motora i razlika u snazi, evo nasao sam fabricki dokument, doduse motori su za T5, ali jasno pise da je razlika u snazi postignuta iskljucivo podesavanjem ECU. Stepen kompresije kao sto vidite identican.
Untitled.jpg
SlikaSlika
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money

Korisnikov avatar
Uroš S.
Postovi: 10885
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:17
Garaža: Fabia 1.0 TSI DSG | Yamaha X-Max 300 TechMax 2023. | Polar Forester
Lokacija: Blokovi

Re: TIGUAN 2.0 TDI Blue Motion 110ks

Post od Uroš S. » 22 Feb 2013, 20:27

Na Wikipediji sam našao da su različiti, baš piše u zagradi odvojeno za jači i slabiji.

http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Vo ... el_engines
2.0 R4 16v TDI CR 81-132kW
identification
parts code prefix: 03L, ID codes: CAGA, CAGC, CAHA, CBEA, CBAB, CFFB, CBBB, CBDB, CBDC, CEGA, CFCA, CJAA
engine configuration & engine displacement
inline four-cylinder (R4/I4) Turbocharged Direct Injection (TDI) turbodiesel; 1,968 cubic centimetres (120.1 cu in); bore x stroke: 81.0 by 95.5 millimetres (3.19 in × 3.76 in), stroke ratio: 0.85:1 - undersquare/long-stroke, 492.1 cc per cylinder, compression ratio: 18:1 (103 kW), 16.5:1 (125 kW)
Inače po Wikiju, od 110ks jedini TDI motor je sa oznakom CAGA, ovaj što je dragvorl okačio ide u Exeo, Q5, i A4 B8.
Ovi ostali: CAGC, CAHA, CBEA, CBAB, CFFB, CBBB, CBDB, CBDC, CEGA, CFCA, CJAA, u od 120 do 180ks.
Poslednja izmena od Uroš S. u 22 Feb 2013, 20:30, izmenjeno 1 put ukupno.

Odgovori