Stranica 3 od 5

Re: Motori iste konstrukcije i različite snage

Poslato: 10 Dec 2015, 10:28
od Floyd
Razlika nije bzv tolika. Ja sam lično protiv čipovanja, posebno onog koje obavljaju amateri, ali svako ima pravo na drugačije mišljenje.

Ne vidim razlog zašto se odmah ne ide na jači auto ako je bitna snaga. 4k evra je smešna razlika u odnosu na kompletnu cenu eksploatacije tog auta.

Re: Motori iste konstrukcije i različite snage

Poslato: 10 Dec 2015, 10:45
od Markoni
Slazem se. Ali meni je OK da neko posle nekog vremena odradi chiptuning, bilo da vozi 316d, bilo 320d, bilo 335d, cisto da se malo nesto promeni, uvede neka nova dimenzija voznje. :)

Sent from my SM-N910C using Tapatalk

Re: Motori iste konstrukcije i različite snage

Poslato: 10 Dec 2015, 10:45
od Laki021
Posle onog dragvorlovog posta, tema treba da se zove "Motori razlicite konstrukcije i razlicite snage" :)

Re: Motori iste konstrukcije i različite snage

Poslato: 10 Dec 2015, 10:54
od Velja
... i Nm :mrgreen:

Re: Motori iste konstrukcije i različite snage

Poslato: 10 Dec 2015, 11:57
od stefanan
Markoni je napisao:Pa sto ne bi napravili ako je isti kao 18d koji se mapom podize na snagu 20d.
Slazem se da taj 16d i 20d nece isto izdrzati, ali svakako treba biti spreman bar na taj kompromis ako vec dizes auto sa 116 KS na 190 KS. Koja je razlika u ceni 316d i 320d u istoj opremi? Rekao bih da je sigurno 4.000 EUR.

Edit: Sad nadjoh da je 5000 EUR.
Faktički se diže sa 150 na 190, jer koliko sam ja ukapirao 316d i 318d su isti samo je mapa različita. Tako da je isti rizik čipovati 318d i 316d.

Re: Motori iste konstrukcije i različite snage

Poslato: 10 Dec 2015, 12:17
od Ivan
Sigurno ima jos razlike izmedju 316d i 318d jer vidim da ima nemackih tjunera koji 316d dizu samo na 145-160ks, a sumnjam da ne znaju bolje, vec se trude da sve bude u nekim fabrickim i zakonskim limitima (da i dalje zadovolji euronormu itd.).

Recimo kod jtdm 8v i 16v je turbina ista, ali posto je turbo integrisan sa izduvnom granom, na 16v su siri kanali, znaci bolji protok vazduha, ajde tu je razlika ocigledna 8v i 16v, ali je poenta da i kod delova koji su isti ima razlike u pratecim elementima.

Recimo 2.0tdi 110ks kazu da je isti kao 140ks, a opet se dize na jedno 10ks i 40-50nm manje, a pre svega menjac je drugi i predvidjen je za znatno nizi obrtni.

Послато са GT-N7100

Re: Motori iste konstrukcije i različite snage

Poslato: 10 Dec 2015, 17:15
od dragvorl
Laki021 je napisao:Posle onog dragvorlovog posta, tema treba da se zove "Motori razlicite konstrukcije i razlicite snage" :)
Delimicno jesu isti...

Re: Motori iste konstrukcije i različite snage

Poslato: 10 Dec 2015, 21:16
od dragvorl
Ivan je napisao:Za turbine sam znao, ali sam pretpostavljao da su klipovi isti, a nisu, znaci da ne mogu ni da trpe ista opterecenja na duze staze.

Pogledaj i za dizne i cr pumpe, mora biti razlike takodje.

Послато са GT-N7100
Dizne za prva dva iste, za ostale razlicite, isto i za pumpe.

Re: Motori iste konstrukcije i različite snage

Poslato: 10 Dec 2015, 21:31
od maniaxxx
Ivan je napisao:Sigurno ima jos razlike izmedju 316d i 318d jer vidim da ima nemackih tjunera koji 316d dizu samo na 145-160ks, a sumnjam da ne znaju bolje, vec se trude da sve bude u nekim fabrickim i zakonskim limitima (da i dalje zadovolji euronormu itd.).

Recimo kod jtdm 8v i 16v je turbina ista, ali posto je turbo integrisan sa izduvnom granom, na 16v su siri kanali, znaci bolji protok vazduha, ajde tu je razlika ocigledna 8v i 16v, ali je poenta da i kod delova koji su isti ima razlike u pratecim elementima.

Recimo 2.0tdi 110ks kazu da je isti kao 140ks, a opet se dize na jedno 10ks i 40-50nm manje, a pre svega menjac je drugi i predvidjen je za znatno nizi obrtni.

Послато са GT-N7100

Tu je jedina razlika izmedu 110 i 140, zato se i 110 cipuje na manje ks i Nm

Re: Motori iste konstrukcije i različite snage

Poslato: 10 Dec 2015, 21:59
od Ivan
@dragvorle ako imas pristup pogledaj za tdi 110/140.

Iskreno cisto sumnjam da cipuju na manje iz obzira prema menjacu, jer 1.9jtdm 16v menjac je deklarisan na 320nm i dokazano los pa redovno cipuju na 400nm.

Послато са GT-N7100

Re: Motori iste konstrukcije i različite snage

Poslato: 10 Dec 2015, 22:48
od nidza
Opušteno. Radiš redovan servis menjača na dve zamene ulja. Meni odvrnuli na 430Nm.

Tapatalk

Re: Motori iste konstrukcije i različite snage

Poslato: 10 Dec 2015, 22:58
od Ivan
To je i poenta, da moze ovde odvrnuo bi vec neko.

Послато са GT-N7100

Re: Motori iste konstrukcije i različite snage

Poslato: 10 Dec 2015, 23:01
od maniaxxx
Ja kad sam ga čipovao tako mi je bilo rečeno...ako me lažu, lažem i ja vas :mrgreen:

Re: Motori iste konstrukcije i različite snage

Poslato: 10 Dec 2015, 23:03
od nidza
I tako najviše KS gađaš gde ima malo Nm, tako da menjač ne može da bude problem, samo mapa mora da bude drugačija. Na nižim rpm mora da ima manje torka, a posle bi krive trebale da se spajaju - ako su stvarno motori identični.

Tapatalk

Re: Motori iste konstrukcije i različite snage

Poslato: 11 Dec 2015, 06:25
od Risto
Meni nije realno da se moj 116d čipuje sa 116ks na 180ks, to je 50+% povećanje snage. Čini mi se da neki sklop može biti neadekvatan za toliku snagu/Nm i da to može skratiti trajanje određenih delova. Kada sam razmatrao eventualno čipovanje, ideja mi je bila da auto ide na 150ks (snaga malo veća od 118d), možda paranoišem ali ja ne bi išao preko toga.