Stranica 4 od 5

Re: Motori iste konstrukcije i različite snage

Poslato: 11 Dec 2015, 19:13
od Xepoj87
Naravno da ima razloga, ali ako je nesto normalnije sto ce da ode, svesno onda to radis.
Kao sto ja menjam amortizere na 170, 180k km, a neko fura 300k km i nista. Nacin eksploatacije mora da se plati.
Jbg, ne mogu i jare i pare :)

Sent from my Sony

Re: Motori iste konstrukcije i različite snage

Poslato: 11 Dec 2015, 19:38
od nikaragva
Nidžo šta ti je redovni servis menjača?

Re: Motori iste konstrukcije i različite snage

Poslato: 11 Dec 2015, 19:45
od Ivan
Remont, tj. Zamena lezajeva u istom :)

Послато са GT-N7100

Re: Motori iste konstrukcije i različite snage

Poslato: 11 Dec 2015, 19:47
od dragvorl
BTW, Nm odredjuju koliki ce pritisak biti u komori za sagorevanje, znaci sto vise njutna, to veci pritisak trpe delovi. Naravno kada se porede iste zapremine.

Re: Motori iste konstrukcije i različite snage

Poslato: 11 Dec 2015, 19:47
od nikaragva
Ma ajde molim te, pa ne vozim m od 500 konja pa da se toliko cimam oko auta :)
Kupio sam Astru jer ne želim često da idem kod majstora :)

Re: Motori iste konstrukcije i različite snage

Poslato: 11 Dec 2015, 19:56
od maniaxxx
Risto je napisao:Meni nije realno da se moj 116d čipuje sa 116ks na 180ks, to je 50+% povećanje snage. Čini mi se da neki sklop može biti neadekvatan za toliku snagu/Nm i da to može skratiti trajanje određenih delova. Kada sam razmatrao eventualno čipovanje, ideja mi je bila da auto ide na 150ks (snaga malo veća od 118d), možda paranoišem ali ja ne bi išao preko toga.

Koliko voziš na limitu snage? Obrtni ti više "uništava" avto, pre svega kvačilo i zamajac. Ja znam da sam skratio vek trajanja nekih delova sa čipovanjem od 110 na 177 konja, ali jebiga, treba valjda jedan golf da prođe manje od milijona :rofl:

Re: Motori iste konstrukcije i različite snage

Poslato: 12 Dec 2015, 17:22
od nidza
nikaragva je napisao:Nidžo šta ti je redovni servis menjača?
Zezam se.

Zamena ležajeva, pa zamena ležajeva koji nisu zamenjeni prvi put, jer se majstor pravio pametan.

Bolje deluje menjač sad nego posle prvog sređivanja. Sve vreme je imao neki luft.

Tapatalk

Re: Motori iste konstrukcije i različite snage

Poslato: 12 Dec 2015, 17:23
od Xepoj87
Kako luft, a ovde si pricao kako je ekstra precizan, nema hoda, maltene sam ulazi u brzine :D

Sent from my Sony

Re: Motori iste konstrukcije i različite snage

Poslato: 12 Dec 2015, 17:26
od nidza
Ne u ručici, zvuk se čuo iz samog kućišta u prve dve brzine, kad se pušta kvačilo malo žustrije. To je skoro na svim M32 prisutno, i F40, ali kod mene je toga bilo previše.

Sad je jedva primetno, baš me zanima da li će da se pogorša od 430Nm.

Edit: dekla na koju je naslonjen ležaj je pukla u prvoj brzini.

Tapatalk

Re: Motori iste konstrukcije i različite snage

Poslato: 12 Dec 2015, 17:33
od Kuzmanovic
Off topic
Nidzo znas li koji je menjac u 156 jtd 16v 140ks?

Re: Motori iste konstrukcije i različite snage

Poslato: 12 Dec 2015, 17:41
od nidza
Fiatov bi trebalo da bude.

M32 je valjda samo uz Multijet išao jebo ih GM.

Tapatalk

Re: Motori iste konstrukcije i različite snage

Poslato: 12 Dec 2015, 17:43
od Ivan
Getrag-ov koliko znam.

Послато са GT-N7100

Re: Motori iste konstrukcije i različite snage

Poslato: 12 Dec 2015, 17:47
od Kuzmanovic
Taj znaci nije felerican?

Re: Motori iste konstrukcije i različite snage

Poslato: 12 Dec 2015, 18:36
od dragvorl
Untitled.jpg
Untitled.jpg (55.42 KiB) Pogledano 2282 puta

Re: Motori iste konstrukcije i različite snage

Poslato: 12 Dec 2015, 18:42
od Ivan
U stilu je sigurno getrag sa jtdom, jel moguce da su stavili jeftiniji i losiji menjac u alfu? :o

Послато са GT-N7100