Stranica 5 od 5

Re: Motori iste konstrukcije i različite snage

Poslato: 12 Dec 2015, 18:48
od Kuzmanovic
Ja ne razumem ovu tablicu gde su motori popisani. Prvo sto mi je cudno je ovaj 1.9 jtd 16V od 93kw (M26 menjac) jer nikad cuo da ima neki 16v sa toliko kilovata, a drugo da li je M27 ili M29 u Alfi za koju sam pitao. :D

Re: Motori iste konstrukcije i različite snage

Poslato: 12 Dec 2015, 18:51
od Ivan
Verovatno bi mogao po eperu videti, ali mislim da nije problematican.

Послато са GT-N7100

Re: Motori iste konstrukcije i različite snage

Poslato: 12 Dec 2015, 18:58
od dragvorl
Ovo ti je iz epera za 156 tabela.

Re: Motori iste konstrukcije i različite snage

Poslato: 12 Dec 2015, 19:02
od Ivan
Kada si vec potkovan, da li si uspeo naci neki podatak za 2.0 110/140?

Послато са GT-N7100

Re: Motori iste konstrukcije i različite snage

Poslato: 12 Dec 2015, 19:04
od Kuzmanovic
Bacicu kasnije pogled na eper po vin broju. :pivo:

Re: Motori iste konstrukcije i različite snage

Poslato: 12 Dec 2015, 19:21
od dragvorl
Ivan je napisao:Kada si vec potkovan, da li si uspeo naci neki podatak za 2.0 110/140?

Послато са GT-N7100
Nemam VW program.

Re: Motori iste konstrukcije i različite snage

Poslato: 12 Dec 2015, 22:08
od nidza
Ivan je napisao:U stilu je sigurno getrag sa jtdom, jel moguce da su stavili jeftiniji i losiji menjac u alfu? :o

Послато са GT-N7100
Na papiru je bolji. Nije njegov problem loš dizajn nego kvalitet ležajeva. Kad se jednom dobro utegne nikad vise ne bi trebalo da crkne.

Tapatalk

Re: Motori iste konstrukcije i različite snage

Poslato: 07 Jan 2016, 17:50
od ljuba
Sada videh temu. Slazem se da je uvek riskantno menjati ono sto je proizvodjac zacrtao, ali ako ne divljas i prihvatis u odredjenom procentu da se sranje moze desiti onda je to prihvatljivo :). Inace gledam trenurne cene rezevnih polovnih delova za bas f30 su smesne, posto se ne traze. Ima da se kupi motor 320d od 1500eur-a sa 30.000km (ima i sa garancijom) pa to je na nivou felni, a turbo za isto 320d je od 250 do remontovanog 350eur (sa garancijom) moze da se nadju i drugi motori i menjaci za bas sitne pare, treba samo imati zivaca i to odraditi...

Re: Motori iste konstrukcije i različite snage

Poslato: 20 Feb 2016, 17:31
od dragvorl
Jos jedan primer Fiat JTD 1.9

M40-80 KS, M45 100KS I M50 115 KS
M60 140KS,M61 126KS,M62 136KS
M92 150 KS

Dizne-na svim razlicite
Zamajci-na druga dva tipa ista
Karike-iste na druga dva tipa
Klipovi-na svim razliciti
Lezaji radilice-isti na sva 3
Radilica-ista na druga dva tipa
Leteci lezaji-na svim isti
Osovinica, osigurac, vijak, caura-isti na svim sem M40
Klipnjaca-ista na druga dva tipa

Na Lancia biturbo motoru je jos vise razlicitih delova.
Necu da kazem da je 100% jer je na osnovu kat. brojeva, ali evidentno je da je dosta razlicitih delova u odnosu na novije recimo BMW modele.

Re: Motori iste konstrukcije i različite snage

Poslato: 20 Feb 2016, 17:58
od stefanan
Sad ce Ivan ovo da protumači i napravi savršen JTD :D

Re: Motori iste konstrukcije i različite snage

Poslato: 20 Feb 2016, 18:31
od Ivan
A gde je M88 i M89? :D

Послато са GT-N7100

Re: Motori iste konstrukcije i različite snage

Poslato: 20 Feb 2016, 18:33
od dragvorl
To prepustam tebi. :doubleup:

Re: Motori iste konstrukcije i različite snage

Poslato: 20 Feb 2016, 18:37
od Ivan
Ova druga dva tipa gde je vecina stvari isto su mjet, dok je prva jtd, makar bih tako rekao po snazi motora.

Послато са GT-N7100

Re: Motori iste konstrukcije i različite snage

Poslato: 20 Feb 2016, 18:48
od dragvorl
Prva 3 su 8v a drugi su 16v koliko sam video u katalogu.

Re: Motori iste konstrukcije i različite snage

Poslato: 10 Jul 2016, 21:45
od dragvorl
Idemo dalje, ovog puta Mercedes W204, 180CDI, 200CDI, 220CDI i 250CDI, motor OM651.

Klipovi, klipnjace, brizgaljke i turbine, sve isto, po katalogu.