Post
od ljubitelj » 20 Apr 2017, 10:46
Kupljen sa 127.400km, na to dodaj plinskih 110.000km.
U 100.000km radovi su 2 filtera gasne faze, 1 filter tecne faze (on se ne menja po pravilu,samo cisti), 1 ciscenje detaljno reduktora tacnije izmenjiavaca toplote u njemu, 1 zamena plinskih dizni jer se pohabali gumeni dihtunzi klipova (4 eura je dizna x 4kom, ukupno 16 eura), 1 zamena seta reduktora (2 membrane, 1 regulacioni ventil, 1 sigurnosni ventil, ukupno oko 20eura set).
I softversko podesavanje mapa (metod probe pa pracenja efekata pa ponovne probe nove itd), oko 40tak isprobano.
Na plinskom sistemu se brzo dogodio kvar MAP senzora, fabricki losa izrada, koji je zamenjen novim upgrade delom, cena oko 40eura.
Trosak materijala za odrzavanje plina je ukupno oko 100 evra/ 100.000km , rad nisam placao.
Na samom motoru je na oko 170.000km izvrsena prva provera zazora ventila od fabrike pri cemu je ustanovljeno da je ok. Sledeca kontrola i eventualno podesavanje planirano je na 250.000km.
Tada je planirano i ciscenje benzinskih dizni.
To je ono od uticaja sto bi eventualno plin mogao imati na motor.
U Nemackoj je prosecna godisnja kilometraza putnickog auta oko 14.000km kod privatnih vlasnika. Drugo su sluzbena vozila, tu su znatno vece brojke i ti auti se drugacije i voze i odrzavaju (uglavnom redovnije i bolje).