Turbo benzinci vs turbo dizeli
- dag81
- Postovi: 7256
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:09
- Garaža: BMW1 118d i Doblo JTD radna makina :)
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Turbo benzinci vs turbo dizeli
Meni je najjace kad se poredi amerika, Rusija, Emirati..gdebje cena goriva smesna sa evropom gde kosta 3-5x vise.
Pa sta me briga sta voze u Americi kad sam ovde.
Послато са LG-D855 уз помоћ Тапатока
Pa sta me briga sta voze u Americi kad sam ovde.
Послато са LG-D855 уз помоћ Тапатока
Re: Turbo benzinci vs turbo dizeli
U komšiluku.
http://hrcak.srce.hr/file/182458
http://www.24sata.hr/auto/kakve-aute-vo ... bil-329372Danas je situacija u Hrvatskoj ovakva - benzin 51,4 posto, dizel 48,6 posto.
http://hrcak.srce.hr/file/182458
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Re: Turbo benzinci vs turbo dizeli
Nije jednostavno izvlaciti statistiku.
Benzinaca ima mnogo u kategoriji malih gradskih automobila ili manjih kubikaza, gde ih ljudi kupuju iz nekoliko karakteristicnih razloga:
- Prelaze manje relacije pa njihova kilometraza nema ekonomsku opravdanost da izdvoje vise novca za dizelasa
- Opcija naknadne ugradnje plina (bas bi bilo interesantno izvuci podatak koji je procenat benzinaca ali bez TNG-a)
Medjutim, sta mislite koji je procenat benzinaca medju "ozbiljnijim" porodicnim limuzinama sa adekvatnim motorizacijama (minimum 2.000ccm) koje se prosecno voze barem oko 20-25.000km godisnje, a da nemaju TNG?
Procenti bi se brzo istopili.
Sto pokazuje da ko uzima auto za ozbiljnije potrebe (prelazi preko 20-25.000km, odlazi porodicno na letovanja i zimovanja, ide na dalje puteve...) u vrlo marom procentu se odlucuje da uzima cistog benzinca bez ugradnje plina.
Benzinaca ima mnogo u kategoriji malih gradskih automobila ili manjih kubikaza, gde ih ljudi kupuju iz nekoliko karakteristicnih razloga:
- Prelaze manje relacije pa njihova kilometraza nema ekonomsku opravdanost da izdvoje vise novca za dizelasa
- Opcija naknadne ugradnje plina (bas bi bilo interesantno izvuci podatak koji je procenat benzinaca ali bez TNG-a)
Medjutim, sta mislite koji je procenat benzinaca medju "ozbiljnijim" porodicnim limuzinama sa adekvatnim motorizacijama (minimum 2.000ccm) koje se prosecno voze barem oko 20-25.000km godisnje, a da nemaju TNG?
Procenti bi se brzo istopili.
Sto pokazuje da ko uzima auto za ozbiljnije potrebe (prelazi preko 20-25.000km, odlazi porodicno na letovanja i zimovanja, ide na dalje puteve...) u vrlo marom procentu se odlucuje da uzima cistog benzinca bez ugradnje plina.
Re: Turbo benzinci vs turbo dizeli
Tema su turbo benzinci.
Re: Turbo benzinci vs turbo dizeli
Nece, ja sam presao vec 170.000km, od toga sigurno 140.000km grada i nema nikakvih problema.Difermo je napisao:@ perfiko
1. pa gledao sam za polovne. Bas zbog toga sam i pitao oko veka delova i njihove cene. Al ako kazete da je vek 250.000km i preko onda novi dizelas se isplati itekako. To bi znacilo da neko ko godisnje predje 25 000km tek posle deset godina moze da ocekuje problem. A za deset godina moze da ustedi....
2. naravno da citam. samo pokupio sam izgleda sve kontra (pa i sa ovog foruma)
A koliko je to dobro za DPF filter. Hoce sta da se zapusi kod dizela? Ili je dovoljno jednom mesecno otici na autoput ili neku magistralu i procititi.Xepoj87 je napisao:Za grad( to sto ti kazes, kreni, stani) je dizel kao stvoren, jer recimo moj dizel trosi 9l tu u proseku, a identican benzinac 13l.
Opet, to je centar grada, guzve, bas retko preko 25 km/h prosek brzine, a bas cesto ispod 20 km/h.
Ima on i sistem prinudnog ciscenja, gde sagoreva vise goriva da bi nagurao temperaturu za ciscenje dpfa, kada dpfu treba ciscenje. U najgorem slucaju ce da ti izbaci lampicu da treba da izadjes na otvoreno da se ocisti ili da odes u servis da ga oni preko dijagnostike ociste/regenerisu.
Sent from my Sony
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
- Uroš S.
- Postovi: 10886
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:17
- Garaža: Fabia 1.0 TSI DSG | Yamaha X-Max 300 TechMax 2023. | Polar Forester
- Lokacija: Blokovi
Re: Turbo benzinci vs turbo dizeli
Meni je, npr, odlazak u servis radi toga nedopustivo cimanje.
P8 Lite TT
P8 Lite TT
Re: Turbo benzinci vs turbo dizeli
Urose, moraju i servisi od necega ziveti u garanciji
Re: Turbo benzinci vs turbo dizeli
Verovatno zavisi od implementacije proizvođača. Škoda se ne vadi iz grada, relacije su 2 x dnevno po 6km, i ponekad što se otputuje negde. Jednostavno nisi svestan da ima DPF, nema ni lampice, ništa, normalno se vozi auto. Nikad nije primećeno da radi regeneraciju ili tako nešto. Ima sad već 26.000km na satu, primetili bi do sad nešto.
Touran ima još malo 300.000km, ista priča.
Touran ima još malo 300.000km, ista priča.
- Uroš S.
- Postovi: 10886
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:17
- Garaža: Fabia 1.0 TSI DSG | Yamaha X-Max 300 TechMax 2023. | Polar Forester
- Lokacija: Blokovi
Re: Turbo benzinci vs turbo dizeli
Zato što ne radi, zagađuje 58x više od dozvoljenog
Znam nikaragva, ali ono, ja sam u proteklih mesec i po bio dva puta do majstora, redovan servis jednom, i zamena diskova/pločica drugi put, izgubio sam oko 4h efektivno, ukupno oko 6h, i to bi mi baš smetalo.
Znam nikaragva, ali ono, ja sam u proteklih mesec i po bio dva puta do majstora, redovan servis jednom, i zamena diskova/pločica drugi put, izgubio sam oko 4h efektivno, ukupno oko 6h, i to bi mi baš smetalo.
Re: Turbo benzinci vs turbo dizeli
Uze mi rec iz usta
Ta Skoda ima bajpasovan DPF
Direkt ima izlaz na dole, pre zadnjeg lonca
A i jbt pa sta bi za 26000km? Meni da se zapusi DPF za 26000, izlupao bi ga kao onaj kinez, sekirom
Ta Skoda ima bajpasovan DPF
Direkt ima izlaz na dole, pre zadnjeg lonca
A i jbt pa sta bi za 26000km? Meni da se zapusi DPF za 26000, izlupao bi ga kao onaj kinez, sekirom
Re: Turbo benzinci vs turbo dizeli
Ni ja nikada nisam nista primetio da radi za 170.000km.
Urose, kao sto sam rekao, to je najgori scenario.
Ja vozim maltene samo po gradu i nikada nisam ni primetio da imam dpf.
Previse se dize buka ni oko cega.
Dpf se zapusi daleko ispod 26000km, mislim da je njemu do sada par puta auto radio ciscenje/regeneraciju dpfa.
Mislim da zapusavanje pogresno tumacite.
To je kada se dpf napuni, pa mora da sagori sranja(regeneracija) na visokoj temperaturi i za to ima vise nacina.
Jedan je otvoren put na visim obrtajima(2500 recimo), jedan je da ako ne vozite na otvorenom, pojaca potrosnju, to jest ubrizga gorivo da bi postigao vecu temperaturu u filteru.
Naravno, treci je u servisu preko dijagnostike, gde radi isto to, samo ga rucno serviser pokrene, najcesce ako dugo vremena ne uradi auto sam regeneraciju, ali ja ne znam jos nikoga da je imao potrebe to da radi.
Sent from my Sony
Urose, kao sto sam rekao, to je najgori scenario.
Ja vozim maltene samo po gradu i nikada nisam ni primetio da imam dpf.
Previse se dize buka ni oko cega.
Dpf se zapusi daleko ispod 26000km, mislim da je njemu do sada par puta auto radio ciscenje/regeneraciju dpfa.
Mislim da zapusavanje pogresno tumacite.
To je kada se dpf napuni, pa mora da sagori sranja(regeneracija) na visokoj temperaturi i za to ima vise nacina.
Jedan je otvoren put na visim obrtajima(2500 recimo), jedan je da ako ne vozite na otvorenom, pojaca potrosnju, to jest ubrizga gorivo da bi postigao vecu temperaturu u filteru.
Naravno, treci je u servisu preko dijagnostike, gde radi isto to, samo ga rucno serviser pokrene, najcesce ako dugo vremena ne uradi auto sam regeneraciju, ali ja ne znam jos nikoga da je imao potrebe to da radi.
Sent from my Sony
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: Turbo benzinci vs turbo dizeli
Ja sam samo isao logikom. Ako su to zemlje koje imaju para i jeftino gorivo, logicki da ce izabrati najkvalitetnije.dag81 je napisao:Meni je najjace kad se poredi amerika, Rusija, Emirati..gdebje cena goriva smesna sa evropom gde kosta 3-5x vise.
Pa sta me briga sta voze u Americi kad sam ovde.
@Xepoj87
Pa onda taj DPF filter i nije neki problem. A ako je neko bas skeptican.. jednom mesecno na magistralni put pa da procisti.
Isplati se onda uzeti dizelasa u svakom slucaju
Re: Turbo benzinci vs turbo dizeli
US i Japan su dizel odbacili davno zbog navodne povezanosti sa kanceroznim oboljenjima.
Poslednje generacije motora su im promenili mišljenje, ali ova dešavanja oko NOx ne pomažu.
Poslednje generacije motora su im promenili mišljenje, ali ova dešavanja oko NOx ne pomažu.
Boringly average, but also perfect for school run mums
Re: Turbo benzinci vs turbo dizeli
Jedno pitanjce vezano za turbo-dizelasa
Vidim da skoda ima motor TDI common-rail. Jesu svi turbo-dizelasi sa common-rail sistemom?
Vidim da kia ima CRDI.
Ili je skoda stavila oznaku TDI CR jer nesme CRDI (mozda pravo oznake )
Vidim da skoda ima motor TDI common-rail. Jesu svi turbo-dizelasi sa common-rail sistemom?
Vidim da kia ima CRDI.
Ili je skoda stavila oznaku TDI CR jer nesme CRDI (mozda pravo oznake )
Re: Turbo benzinci vs turbo dizeli
Nisu naravno. Noviji jesu. Konkretno TDI je dosta kasnije prešao na CR, pre 7 8 godina.
Fiat je na CR od 1997.
Tapatalk
Fiat je na CR od 1997.
Tapatalk