Bez želje da ulazim u disksiju o razlici između dizela i benzinca, samo se osvrćem na boldovan deo. Nisam vozio taj 1.2TCE ali jesam 0.9 u Sanderu pa još automatik kao i 1.2 turbo u Pežou 3008. Ako hoćeš momentalno ubrzanje dve brzine niže i ima da leti. Moj Civic sa atmo motorom i pišljibih 110 konja vrlo lepo čupa u drugoj, ako treba nekog preteći. Tako da treba samo prilagoditi stil vožnje benzincu i nema problema. Sigurno nije taj TCE u Meganu mrtvo puvalo.Darko je napisao: ↑29 Avg 2017, 15:20Verovatno si u pravu turbo benzinac je mozda bolji na visim obrtajima ali to nije zivot i prakticna svakodnevna situacija.
Vozim drugom na malim obrtajima, ili trecom, i hocu negde naglo da se prestrojim i nista, mrtvo puvalo dok ne digne obrtaje.
Sigurno da tome doprinosi i mala zapremina motora, kakav je turbo, kakav je menjac, itd.
Turbo benzinci vs turbo dizeli
- trojanac
- Editor in Chief
- Postovi: 30082
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
- Garaža: KIA Ceed JD 1.4
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Re: Sniženja i promocije ovlašćenih distributera
Posetite www.garaza.rs !
- Darko
- Postovi: 9077
- Pridružio se: 12 Sep 2012, 16:05
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 Mjet
- Lokacija: Lungomare
Re: Turbo benzinci vs turbo dizeli
Naravno da nije. Kad ga razvuces ide stvarno super.
Samo u odnosu na jtd nema explozivnu reakciju na malim obrtajima. Gde ne moras da gledas u kojoj si brzini.
Ovde se mora saltati. Kao sto si i ti rekao.
Dok ne krene ozbiljnije turbina da puni plus obrtaji on ima samo 1200ccm
Mogu samo da zamislim kako se vozi 1.6 dci biturbo. Verovatno ima pokriven turbo opseg od 1000 do 5000 rpm. To je posao.
Samo u odnosu na jtd nema explozivnu reakciju na malim obrtajima. Gde ne moras da gledas u kojoj si brzini.
Ovde se mora saltati. Kao sto si i ti rekao.
Dok ne krene ozbiljnije turbina da puni plus obrtaji on ima samo 1200ccm
Mogu samo da zamislim kako se vozi 1.6 dci biturbo. Verovatno ima pokriven turbo opseg od 1000 do 5000 rpm. To je posao.
Re: Turbo benzinci vs turbo dizeli
A šaltanje je tako težka radnja jeli. A to da može avto da ide u obrtaje je baš cool, a ne jebeni dizel . Dizel se isplati samo finansijski ( i to zavisi kako kome ), TB se puno lepše vozi.
Re: Turbo benzinci vs turbo dizeli
Samo da dodam, ja i dizela vozim na preko 3,000 rpm da bi išao zadovoljavajuće dobro
Ja ne vidim ni jednu prednost dizela, baš ni jednu, čak mi je i ekonomski jednaka eksploatacija sa benzincem
Ja ne vidim ni jednu prednost dizela, baš ni jednu, čak mi je i ekonomski jednaka eksploatacija sa benzincem
Re: Turbo benzinci vs turbo dizeli
Na ne verujem da u 2017 postoje ljudi koji i dalje veruju da je savremen dizel bolji od savremenog benzinca.
Re: Turbo benzinci vs turbo dizeli
Sve ima svoje prednosti i mane.
Tebi je 535igt trosio 10l, sada ovaj 540i slicno, a meni c200cdi 11.5l.
Probao 4 2.0t, ni jedan nije isao ispod 15l. Novi e350d koji je dosta ekonomicniji od tvog 540i, mi je trosio 13l, a nisam ga silio, samo mao dodavao gas na pravcima.
Takodje bih uvek pre izabrao dizela u bilo kom vecem autu.
Jednostavno sva ta izolacija i penzionerska ususkanost ubijaju 50% osecaja, a dizel ima duplo veci kik od benzinaca.
Pored toga sto su u istoj klasi cesto i brzi.
Jaki 6+ cilindara dizeli su cesto bolji izbor od benzinaca, a imaju i dobar zvuk. Drugaciji od benzinaca, ali to nije ruzan zvuk kao manji dizeli, vec jako dobar.
Sent from the 7th edge of the 3rd World.
Tebi je 535igt trosio 10l, sada ovaj 540i slicno, a meni c200cdi 11.5l.
Probao 4 2.0t, ni jedan nije isao ispod 15l. Novi e350d koji je dosta ekonomicniji od tvog 540i, mi je trosio 13l, a nisam ga silio, samo mao dodavao gas na pravcima.
Takodje bih uvek pre izabrao dizela u bilo kom vecem autu.
Jednostavno sva ta izolacija i penzionerska ususkanost ubijaju 50% osecaja, a dizel ima duplo veci kik od benzinaca.
Pored toga sto su u istoj klasi cesto i brzi.
Jaki 6+ cilindara dizeli su cesto bolji izbor od benzinaca, a imaju i dobar zvuk. Drugaciji od benzinaca, ali to nije ruzan zvuk kao manji dizeli, vec jako dobar.
Sent from the 7th edge of the 3rd World.
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: Turbo benzinci vs turbo dizeli
Ja nigde ne tvrdim da je bolji ali ne prihvatam konstataciju da je mnogo puta lošiji, kako se to ovde provlači ili da troše skoro isto. To ni fabrika ne tvrdi.
- Ivan
- Postovi: 9884
- Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
- Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
- Lokacija: Novi Sad
Re: Turbo benzinci vs turbo dizeli
G7 gti 230ks na 130kmh trosi 8l, kao I x5 4.0d koji je tonu tezi, brzi I ima xdrive
Sent from my KIW-L21 using Tapatalk
Sent from my KIW-L21 using Tapatalk
Re: Turbo benzinci vs turbo dizeli
U proseku ipak x5 troši više, 8,77 vs 10,39. Odakle ti podatak o potrošnji na 130?
https://www.spritmonitor.de/en/overview ... owerunit=2
https://www.spritmonitor.de/de/uebersic ... owerunit=2
https://www.spritmonitor.de/en/overview ... owerunit=2
https://www.spritmonitor.de/de/uebersic ... owerunit=2
Re: Turbo benzinci vs turbo dizeli
Verovatno je mislio na novi. Stari je imao stariji motor i 6-brzina menjač.
Tačan je podatak za 130.
Tačan je podatak za 130.
Re: Turbo benzinci vs turbo dizeli
Nije bas dobar primer, ali ja npr kod mog auta primecujem ogromnu razliku u potrosnji preko 150km/h izmeddju BMW f30 2.0 dizel i G7 1,4GTE-a do tih brzina je razlika prihvatljiva, ispod isto tako zbog hibrida, a preko razlika u potrosnji raste eksponencijalno. Na 200km/h BMW mi je trosio oko 7,4 l / 100km a GTE oko 12 l / 100km, mada je to i zbog male zapremine golfovog benzinca deklarisanog na 150ks i golf ima malo losiju aerodinamiku i vecu napadnu povrsinu...
Poslednja izmena od ljuba u 30 Avg 2017, 11:28, izmenjeno 1 put ukupno.
- Ivan
- Postovi: 9884
- Pridružio se: 03 Jan 2013, 09:22
- Garaža: bmw 3 f31, bmw 5 f10,
- Lokacija: Novi Sad
Re: Turbo benzinci vs turbo dizeli
Nerelevantan je spiritmonitor jer je sa jedne strane luksuzno vozilo visoke klase, a sa druge strane budzet hh nize klase gde je verovatnije da se vise vodi racuna o svakoj kapi.
Evo ga klip gde se moze videti potrosnja golf 7 230ks gde je merio neko imparcijalan ko je izmerio desetine automobila u slicnim uslovima.
Na 160 vec prelazi 10l sto je I ocekivano.
http://youtu.be/lnM1AvwvIN0
https://youtu.be/lnM1AvwvIN0
Mada se ne bih iznenadio da je u tvojoj skodi bolji motor I da manje trosi od golfa, mozda I gasis klimu da manje trosi .
Svakako zanimljiv podatak za one manje srecne koji ne izvuku uber motor.
Sent from my KIW-L21 using Tapatalk
Evo ga klip gde se moze videti potrosnja golf 7 230ks gde je merio neko imparcijalan ko je izmerio desetine automobila u slicnim uslovima.
Na 160 vec prelazi 10l sto je I ocekivano.
http://youtu.be/lnM1AvwvIN0
https://youtu.be/lnM1AvwvIN0
Mada se ne bih iznenadio da je u tvojoj skodi bolji motor I da manje trosi od golfa, mozda I gasis klimu da manje trosi .
Svakako zanimljiv podatak za one manje srecne koji ne izvuku uber motor.
Sent from my KIW-L21 using Tapatalk
Poslednja izmena od Ivan u 30 Avg 2017, 11:27, izmenjeno 1 put ukupno.
Re: Turbo benzinci vs turbo dizeli
Standardno, sprintmonitor je nerelevantan a patkometrija je aksiom...
Re: Turbo benzinci vs turbo dizeli
Jeste i tu je velika razlika izmedju dizela i benzinca, u stilu voznje. Dizelas je vise tolerantan na oscilacije u stilu voznje, a kod benzinca se to vise rezultuje u povecanju potrosnje...
PS: Slazem se cvrste cifre su uvek najrelevantnije za svaku diskusiju... A ne izolovana merenja...
PS: Slazem se cvrste cifre su uvek najrelevantnije za svaku diskusiju... A ne izolovana merenja...
Poslednja izmena od ljuba u 30 Avg 2017, 11:30, izmenjeno 1 put ukupno.
- Delija
- Postovi: 18945
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:48
- Garaža: BMW M340i | Honda CR-V
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Turbo benzinci vs turbo dizeli
@Laki021
Nije spriNtmonitor, vec spritmonitor
Nije spriNtmonitor, vec spritmonitor
Life is not measured by the number of breaths you take but by the moments that take your breath away...