Duke Engines - drugačiji motor sa unutrašnjim sagorevanjem

Tehnička pitanja i objašnjenja
Odgovori
Korisnikov avatar
maxer
Postovi: 6672
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:36
Garaža: Ford Focus II Mk2 1.6 16V
Lokacija: Zaječar

Duke Engines - drugačiji motor sa unutrašnjim sagorevanjem

Post od maxer » 25 Jun 2016, 00:14

Ja ne nađoh da je o ovomo bilo reči na forumu:
https://www.youtube.com/watch?v=ihXV9mOncvs

zex
Postovi: 575
Pridružio se: 23 Feb 2013, 17:52
Garaža: Audi A3 Sportback
Lokacija: Darmstadt, Deutschland

Re: Duke Engines - drugačiji motor sa unutrašnjim sagorevanj

Post od zex » 27 Jun 2016, 08:27

Nesto mi ova kinematika cudna...Ne mogu sad da razmisljam, nemam nesto vremena...

Korisnikov avatar
superboss
Postovi: 3771
Pridružio se: 13 Jan 2012, 02:09
Lokacija: Speck in the Sea

Re: Duke Engines - drugačiji motor sa unutrašnjim sagorevanj

Post od superboss » 27 Jun 2016, 09:41

maxer je napisao:Ja ne nađoh da je o ovomo bilo reči na forumu:
https://www.youtube.com/watch?v=ihXV9mOncvs

Interesantno rešenje...mada gledajući video, u kom kažu: motori sa unutrašnjim sagorevanjem se suštiniski nisu menjali 100g nego je samo unapredjeno sagorevanje, snabdevanje gorivom i paljenje....

U suštini, i oni su uradili isto: unapredili dizajn motora SUS.
What i do for the livin'? I live for the livin'.

Korisnikov avatar
maxer
Postovi: 6672
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:36
Garaža: Ford Focus II Mk2 1.6 16V
Lokacija: Zaječar

Re: Duke Engines - drugačiji motor sa unutrašnjim sagorevanj

Post od maxer » 27 Jun 2016, 09:51

Da, ali na vrlo nebičan način tj. genijalan način i dobili su nešto što je daleko naprednije od danas korišćenih dizajna.

Korisnikov avatar
kvcali
Postovi: 3008
Pridružio se: 13 Jan 2012, 10:02
Garaža: Omega B2 2.0
Lokacija: Kraljevo
Kontakt:

Re: Duke Engines - drugačiji motor sa unutrašnjim sagorevanj

Post od kvcali » 27 Jun 2016, 10:42

kolko je pouzdana ova radilica, kolko vidim ovo je bez odrzavanja, servisa, koliko moze da predje pre totalnog habanja ?
Slika

GS, GS/E, GSE, GTE, GSI, OPC # Irmscher, Mantzel, Steinmetz, Zender, Lexmaul, Mattig, Rieger, Kissling

http://www.opelteamserbia.com/forum

Korisnikov avatar
maxer
Postovi: 6672
Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:36
Garaža: Ford Focus II Mk2 1.6 16V
Lokacija: Zaječar

Re: Duke Engines - drugačiji motor sa unutrašnjim sagorevanj

Post od maxer » 27 Jun 2016, 10:55

Pošto sam ja započeo temu, da kažem da ne znam ništa više od ovoga što sam video u postavljenom klipu a ni mehanika mi nije bliska, pa ne mogu ni otprilike da procenjujem.

Korisnikov avatar
superboss
Postovi: 3771
Pridružio se: 13 Jan 2012, 02:09
Lokacija: Speck in the Sea

Re: Duke Engines - drugačiji motor sa unutrašnjim sagorevanj

Post od superboss » 27 Jun 2016, 11:02

Kontam da je ideja u povoju sto se kaze, ali bih voleo da vidim video sa motorom u nekom vozilu. Ideja je dobra, pitanje je samo da li je prica realna.
What i do for the livin'? I live for the livin'.

Korisnikov avatar
aviator
Banned
Postovi: 4112
Pridružio se: 24 Nov 2014, 10:41
Garaža: Peugeot 308 1.6 HDI

Re: Duke Engines - drugačiji motor sa unutrašnjim sagorevanj

Post od aviator » 27 Jun 2016, 11:29

Ovako nešto Rusi koriste u stacionarnim mašinama, jer je motor kabast. Kod njih ovi motori imaju promenljivu radnu zapreminu.

Korisnikov avatar
nmaric1993
Postovi: 516
Pridružio se: 15 Maj 2015, 15:13
Garaža: Volvo v40 1.9 TD

Re: Duke Engines - drugačiji motor sa unutrašnjim sagorevanj

Post od nmaric1993 » 27 Jun 2016, 15:04

Pa dobro postoji i standardni klipni motori sa promenljivom radnom zapreminom.
Pa i nije nesto revolucionarno, jer ovaj radi nesto slicno kao aksijalna klipna pumpa, tacnijje kao aksijalno klipni hidromotor sa nagnutom plocom.
Ali meni se ne svidja ovo klizanje ovog nosaca klipnjaci po onom onoj ploci radilice. :nonono: Tu habanje je enormno.
Laicki po meni je bolje postojece resenje gde klipnjace nalezu na plocu tj aksijalni lezaj, pa se samo haba lezaj. A kuciste tj blok rotira a on je uzubljen sa radilicom pa i on vrsi pokretanje radilice.
Ili gde klipnjace nalezu preko klicazaca na stacionarnu plocu, ali opet su klizaci izdvojeni pa i ako se pohaba menja se samo klizac na toj klipnjaci a ne cela ploca kao ovde.... :nonono:

zex
Postovi: 575
Pridružio se: 23 Feb 2013, 17:52
Garaža: Audi A3 Sportback
Lokacija: Darmstadt, Deutschland

Re: Duke Engines - drugačiji motor sa unutrašnjim sagorevanj

Post od zex » 27 Jun 2016, 16:02

Bas tako, maric...Ovako rade hidro pumpe-motori sa kosom plocom. Koriste se u gradjevinskoj mehanizaciji. Ono sto se meni ovde ne svidja su velika udarna opterecenja od sagorevanja na zglob klipnjace, ali...treba tetirati u svakom sllucaju....

Odgovori