Hill holder/Auto hold
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 23808
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140
Evo cekam na granici, bas sam obracao paznju, jako lepo otpusta, nema cimanja. Sa parkinga pod rucnom jeste cimao.
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
- carov2
- Postovi: 4176
- Pridružio se: 23 Apr 2012, 20:24
- Garaža: Audi A4
- Lokacija: Pirot, Kladovo
- Kontakt:
Re: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140
Isti/slični su to sistemi, ukoliko se ne varam, ne možeš na jednom istom autu da biraš, ovo ili ono.dragvorl je napisao:Ne, to je hill holder. Ovo drzi kocinicu npr na semaforu sve dok ne otpustis kvacilo pri kretanju.
Rade istu stvar, sprečavaju da auto sam neželjeno krene nazad/napred.
Kod manuelnog menjača je super i must have, dok kod automatskog, zavisi.
Ja kod sebe nemam i ne nedostaje mi nešto preterano.
Pasat B8 TDI DSG zna da cimne kada se koristi auto hold, tako da ga ne koristim često.
Sent from my LE2120 using Tapatalk
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 23808
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140
Nisu bas isti. Hill holder se koristi samo na uzbrdici i to pri kretanju. Ovo se koristi kad god auto stoji a pritisnuta je pa otpustena kocnica. Skida sa vrata razmisljanje da li ce malo da krene napre ili nazad na semaforu, u kolonii slicno.
Kod automatskog menjaca nije bas pametno da se menjacem auto drzi u mestu na uzbrdici. Narocito kod DSG, kvacilo strada.
Kod automatskog menjaca nije bas pametno da se menjacem auto drzi u mestu na uzbrdici. Narocito kod DSG, kvacilo strada.
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Re: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140
Kako sad jednom cimne a drugom ne, na istom automobilu. Bice da ipak imamo razlicite predstave o tome sta je cimanje, isto i moj burazer nije to primetio.
Re: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140
Realno, ovo je baš retka situacija da se na semaforima ili blažim usponima ljudima vraćaju auta unazad. Nisam to odavno video ni na većim usponima. I pre pojave auta sa tim.
O tome možda razmišlja neko ko tek počinje da vozi.
Ali hajde, da ne skrećem sa teme. Kapiram da se ljudi naviknu na hill holder pa im znači.
Re: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140
dragvorl je napisao:Nisu bas isti. Hill holder se koristi samo na uzbrdici i to pri kretanju.
Bogami ovaj moj Hill Holder drži i na uzbrdici i na nizbrdici. U oba slučaja nakon puštanja kočnice drži auto sekund-dva.
Re: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140
Hill holder je za početnike
Auto hold je za boeme
Auto hold je mnogo bitnija opcija, koju nažalost ja nemam
Auto hold je za boeme
Auto hold je mnogo bitnija opcija, koju nažalost ja nemam
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 23808
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140
Zato sto se porede babe i zabe. Vozim vec 3 godine i oko 200kkm Golf derivate sa istim motorom, sve nova kola pa sam imao uzorak rekao bih, i to i stare i nove modele, Golf, Leon i Octavia pa o tome i pricam. Kad je rucna povucena tacno je da cima, treba mnogo jaca sila da bi se "otkocio", medjutim auto hold ne, pricam konkretno o Leonu 1.5tsi DSG.
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Re: Hill holder/Auto hold
Naravno, kad nisu isti sistemi. AH je nadogradnja HH, tj. pritiska voznu kočnicu, dok ručna ima drugu funkciju. Ima sasvim drugi zvuk kad se povuče električna ručna, zazuji dok je povlači, dok je AH neprimetan, kao i HH.
Skoro sva kola imaju HH danas, a AH je potpuno isto samo ne popusti pritisak posle 2-3s. Ništa ne sprečava proizvođače da to implementiraju na bilo koji auto danas. Mi imamo na jednom autu, na drugom ne, pa bih je ipak svrstao u zgodne stvarčice, ali ne i neophodne. HH mnogo više doprinosi u vožnji nego AH, ali samo poređenje je besmisleno jer ne postoji auto koji ima AH, a da nema HH.
Skoro sva kola imaju HH danas, a AH je potpuno isto samo ne popusti pritisak posle 2-3s. Ništa ne sprečava proizvođače da to implementiraju na bilo koji auto danas. Mi imamo na jednom autu, na drugom ne, pa bih je ipak svrstao u zgodne stvarčice, ali ne i neophodne. HH mnogo više doprinosi u vožnji nego AH, ali samo poređenje je besmisleno jer ne postoji auto koji ima AH, a da nema HH.
- Saša
- Postovi: 13045
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Hill holder/Auto hold
Zašto VW ima poseban taster da se to aktivira, to mi nije jasno. Ako HH radi sam po sebi bez ikakvih tastera, onda bi za AH trebalo da bude isto - sem ako se to ne radi preko parkirne kočnice... Što mi opet nema smisla...
Re: Hill holder/Auto hold
AH je mnogo zaj*ban kada se navikneš na isti, za ljude koji menjaju vozila... Ode na semafor u rikverc
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 23808
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Hill holder/Auto hold
Ide u rikverc samo kad menjas vozila.
Zato sto u nekim situacijama kada moras da manevrises na jako malom prostoru zaustavi vozilo pre nego sto bi hteo. Kada parkiras i razdaljine su minimalne onda mora da se iskljuci, ali to se meni jako retko desi. Recimo i to su ispravili u odnosu na proslu gen, tamo je mnogo ranije stao sa auto holdom i bilo je tesko manevrisati.
Sve se to softverom koriguje, eto i 1.5 tsi je cimao kao lud u pocetku pre 3 godine kad sam ga vozio, cimao pri otpustanju kvacila, evo sad su ispravili ne cima uopste. Tako i za autohold, pre je cimao, sad vise ne.
Zato sto u nekim situacijama kada moras da manevrises na jako malom prostoru zaustavi vozilo pre nego sto bi hteo. Kada parkiras i razdaljine su minimalne onda mora da se iskljuci, ali to se meni jako retko desi. Recimo i to su ispravili u odnosu na proslu gen, tamo je mnogo ranije stao sa auto holdom i bilo je tesko manevrisati.
Sve se to softverom koriguje, eto i 1.5 tsi je cimao kao lud u pocetku pre 3 godine kad sam ga vozio, cimao pri otpustanju kvacila, evo sad su ispravili ne cima uopste. Tako i za autohold, pre je cimao, sad vise ne.
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Re: Hill holder/Auto hold
Ili si mozda s godinama naucio da moduliras gas tako da ne cima. Evo ni meni sad ne cima uopste a siguran sam da je u pocetku znao da cimne kad dam gas.
imamo primer gde dva vozaca istog automobila prijavljuju razlicito ponasanje.Zato sto se porede babe i zabe
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 23808
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Hill holder/Auto hold
Ima o tome puno na internetu pa je vremenom i to reseno. Naravno da nije do subjektivnog utiska jer sam imao jedan od tih auta gde nije mogao ni "moduliranjem" da se otkloni taj kangarooing. Na Golfu je bilo dosta bolje vec to, a na novom Leonu nije ga bilo uopste, kvacilo se otpusta kao na svim ostalim kolima i ne cima nista.
Sto se tice razlika na "istim" kolima, prvo bih proverio koliko su ista. Koja modelna godina, motor, softver, sve dok se sve ne poklapa nema tu mesta poredjenju.
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money