Fiat automatski menjači
Fiat automatski menjači
Koji automatici idu u fijata i kakvi su? Mislim na fiat 500 oko 2010 godine. Tako mali auto, a ima i automatski menjač U punta takođe, 2010 pa na ovamo. Baš malo informacija mogu da nađem o njima.
- pedja
- član 001
- Postovi: 14203
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:52
- Garaža: SX4 1,6/120 TNG
- Lokacija: Beograd
Re: Fiat automatski menjači
Ja sam 2014.vozio (skoro nov, prešao nešto malo, u tom momentu) 500L 1.3mjtd AT.
Najgore iskustvo sa automatikom, ikada.
Послато са SM-G980F помоћу Тапатока
Najgore iskustvo sa automatikom, ikada.
Послато са SM-G980F помоћу Тапатока
- pedja
- član 001
- Postovi: 14203
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:52
- Garaža: SX4 1,6/120 TNG
- Lokacija: Beograd
Re: Fiat automatski menjači
Promena brzine se baš oseti.
Послато са SM-G980F помоћу Тапатока
Послато са SM-G980F помоћу Тапатока
Re: Fiat automatski menjači
Automobili nižeg segmenta i nižeg cenovnog ranga ne idu u istu rečenicu sa dobrim automatskim menjačima.
U Fiat 500 ide više verzija AM u zavisnosti od motora i verzije. U svakom slučaju, nisu se baš nešto proslavili.
Mislim da je u tom starijem tzv robotizovani menjač, sporo šalta, cima, nema P, nego pri stajanju mora šalta je u N da se ne pregreju lamele....
U Fiat 500 ide više verzija AM u zavisnosti od motora i verzije. U svakom slučaju, nisu se baš nešto proslavili.
Mislim da je u tom starijem tzv robotizovani menjač, sporo šalta, cima, nema P, nego pri stajanju mora šalta je u N da se ne pregreju lamele....
Re: Fiat automatski menjači
500 mislim da i ima samo robotizovani. Sa korisničke strane je korektan skroz, ima ga drugar u 595. Meni jedno oksimoron želeti to u Abartu, ali bikoz rejs kar.
Re: Fiat automatski menjači
Da, stvarno nema smisla taj menjač u mini formuli. Ono taman se zaneseš i ono tajac dok se menja brzina.
A gruga stvar je da je ovo jedan od najčešćih malih auta na oglasu sa autoamtskim menjačem. Iznenadio sam se koliko ih ima sa AT menjačem.
Fiat prilično dugo i mnogo ugrađuje taj menjač. Nemoguće da je neupotrebljiv. Mora da opslužuje korisnika pristojno. Naravno nije ni bitno u toj klasi da menja kao dsg ili ZF, ali ako šalta sam kakve veze ima dal je za 0.1 ili 1 sekundu
A gruga stvar je da je ovo jedan od najčešćih malih auta na oglasu sa autoamtskim menjačem. Iznenadio sam se koliko ih ima sa AT menjačem.
Fiat prilično dugo i mnogo ugrađuje taj menjač. Nemoguće da je neupotrebljiv. Mora da opslužuje korisnika pristojno. Naravno nije ni bitno u toj klasi da menja kao dsg ili ZF, ali ako šalta sam kakve veze ima dal je za 0.1 ili 1 sekundu
- pedja
- član 001
- Postovi: 14203
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:52
- Garaža: SX4 1,6/120 TNG
- Lokacija: Beograd
Re: Fiat automatski menjači
Nije bitna brzina, bitan je osećaj tokom promene.
Kumova 35god stara Toyota ima 4 brzine, menja sporo, ali nema takav neprijatan osećaj/cim pri promeni.
Sa obzirom da je 500L bio skoro nov, ne verujem da je izakan.
Послато са SM-G980F помоћу Тапатока
Kumova 35god stara Toyota ima 4 brzine, menja sporo, ali nema takav neprijatan osećaj/cim pri promeni.
Sa obzirom da je 500L bio skoro nov, ne verujem da je izakan.
Послато са SM-G980F помоћу Тапатока
Re: Fiat automatski menjači
Robotizovani ili nekadašnji selespeed , koji su malo modifikovani, elem, niko ne zna patnju njihovih kad krenu da brljave.
Re: Fiat automatski menjači
+1
"Fiat" je za manje modele ranije imao CVT za koji sam čuo kako je korektno radio. "Selekta", obično 7 predprogramiranih prenosnih odnosa, ugrađivao se u "Pandu", "Una", "Punta" I i II generacije.... Mehanički slični, ali su vremenom dobijali poprilično različitu elektroniku, a pojedini su imali i elektromagnetnu spojku - zapravo, ova spojnica je na prvi pogled najviše ličila na hidrodinamičku (dakle za prave planetarne automatike), ali sa prenosom momenta zahvaljujući elektromagnetnoj sili umesto kinetičke energije ulja. "Selekta" se sigurno ugrađivala od kraja osamdesetih, možda i ranije, sve do ranih dvehiljaditih.