Stranica 3 od 4

Re: Multitronic vs S tronic

Poslato: 02 Jul 2016, 22:16
od dag81
Scuderia je napisao:Ne bi ni on saltung, ali mu se ne svidja kako izgleda voznja CVTa, to deranje poput skutera ako se brze vozi i nema brzina. Mada dok ne proba svakako ne vredi.
Ma kakvo deranje u obrtajima, internet price. Ja vozim u B8 multitronik 8 brzina i vrh je za voznju. Jeste mozda malo lenji od manuelca u D modu ali zato voznja uzivanje pravo cruziranje.
U D kad puknes gas menja na nesto ispod 3000rpm, u S modu na oko 4000rpm.
Pri normalnoj voznji salta koliko das gasa. Jedino gde je malo cudan je u rikverc treba kao jaci gas ako je blagi nagib, bar kod mene.
Servis je smesan, 6l ulja ide nema filtera za zamenu. Ulje je oko 6000din ukupno +ruke.

P.S. Po gradu je cini mi se manji potrosac nego manuelac, van grada su tu. Mada ja vozim 19ice pa mi sad tesko da budem ispod 6l van grada kad vozim 120 130, tj vise je od 6. Dok sam bio na 16kama isao je oko 5.5 5.7.
Sad se setih jedino sto mi se ne svidja je kad vozim 50 55 tu je neodlucan malo, ne znam kako da se izrazim. Kao da bi mu.prijala visa brzina a on je u nizoj.

DSG je ipak sportskiji, ali je multi komforniji. Kontam da ga zato Audi i forsira toliko.

Послато са LG-D855 уз помоћ Тапатока

Re: Multitronic vs S tronic

Poslato: 02 Jul 2016, 22:52
od dragvorl
Floyd je napisao:To sam pokušao da objasnim drugu koji vozi Lagunu 3 automatik ali ne vredi... na svakom semaforu ga baci u N.
Razvalice mu hidro blok na duze staze.

Re: Multitronic vs S tronic

Poslato: 02 Jul 2016, 22:54
od Scuderia
Otkud u D menja bilo sta na kickdownu? I goblin je napisao da se obrtaji skoce na blizu max i onda drzi to dok god ubrzavas bez ikakve promene.

Re: Multitronic vs S tronic

Poslato: 02 Jul 2016, 22:56
od dag81
Pa drze na nesto ispod 3000rpm i salta "nevidljivo". Ne gledam skoro uopste u obrtomer ali orijentaciono je to oko 3000 u D.
A u S modu glumi i ispisuje kako menja brzine. Sto neko rece kao DSG.

Послато са LG-D855 уз помоћ Тапатока

Re: Multitronic vs S tronic

Poslato: 02 Jul 2016, 23:23
od Ji 4Tze
CVT?

Re: Multitronic vs S tronic

Poslato: 02 Jul 2016, 23:33
od dag81
Tkz.

Послато са LG-D855 уз помоћ Тапатока

Re: Multitronic vs S tronic

Poslato: 02 Jul 2016, 23:46
od Ji 4Tze
Šta tkz? Meni zvuči i to tvoje i goblinovo kao normalan CVT rad.
Odakle ti više i niže brzine?

Re: Multitronic vs S tronic

Poslato: 03 Jul 2016, 00:01
od Delija
CVT sranjce, nego sta :)

Re: Multitronic vs S tronic

Poslato: 03 Jul 2016, 00:04
od dag81
Pa ako procitas pazljivo moj post skontaces odakle mi vise i nize brzine. Ili da napisem kaobojagi salta i prikazuje na bordu u S modu brzine.

Delija, meni je daleko od sranjca bar ovaj sa 8 brzina. Ne kazem da je najbolji, ali sam vise nego zadovoljan njegovim radom.

Послато са LG-D855 уз помоћ Тапатока

Re: Multitronic vs S tronic

Poslato: 03 Jul 2016, 00:07
od Scuderia
Pa u kickdownu u D rece da nema. Tj stoje obrtaji, a auto ubrzava, uglavnom to ljudima kvari utisak. U S menja kao dsg cak i kod kickdowna.

Re: Multitronic vs S tronic

Poslato: 03 Jul 2016, 00:09
od dag81
Kome smeta, onom ko ga nije vozio?
Ja pricam za Audijev 8 brzinski, za ostale stvarno ne znam.

Pa ja sam namerno isao na multitronik, probao kod drugara i video da nema veze sa pricom na netu, pa se odlucio za njega. S tronik bih vrv pre uzeo ali nema ga po.oglasima za ova godista sto sam gledao.

Послато са LG-D855 уз помоћ Тапатока

Re: Multitronic vs S tronic

Poslato: 03 Jul 2016, 00:12
od Delija
Jbg, meni se ne svidja nikako - nikad ga ne bih uzeo pre manuelnog menjaca.

Jeste bolja implementacija u odnosu na vecinu Japanaca koji su kaNtastrofa, ali je i dalje miljama daleko od DCT i ZF8.

Re: Multitronic vs S tronic

Poslato: 03 Jul 2016, 00:12
od Ji 4Tze
Pa ako imaš CVT onda nema 8 brzina jer je - CVT :)
Dva konusa i kanap između.
Mozda ima predefinisan mod da folira 8 brzina ali i kod goblina radi kako treba.

Re: Multitronic vs S tronic

Poslato: 03 Jul 2016, 00:14
od Floyd
dag81 je napisao:DSG je ipak sportskiji, ali je multi komforniji. Kontam da ga zato Audi i forsira toliko.
Kako ga forsira kad ga više ne nudi?
dragvorl je napisao:
Floyd je napisao:To sam pokušao da objasnim drugu koji vozi Lagunu 3 automatik ali ne vredi... na svakom semaforu ga baci u N.
Razvalice mu hidro blok na duze staze.
Ne vredi. On je ubeđen da ga uništava držanjem na kočnici u D. Nisam se ni trudio.

Re: Multitronic vs S tronic

Poslato: 03 Jul 2016, 00:15
od Scuderia
Ma naravno, ja nisam rekao da je sranje jer nisam probao, ali princpi mi deluje bzvz. Tj samo taj deo kod naglog ubrzanja u D. Al jedno je kako deluje, a drugo u praksi.

Bilo je komentara ljudi po forumu koji su probali da im se ne svidja. Laki je cini mi se bio i uzasnut s onim u a4 fl, ali mozda jer hejtuje audi inace :D