Alternativni pogoni, sistemi i komponente
Re: Alternativni pogoni, sistemi i komponente
O ovome sam bas razmisljao pre nekog vremena koliko bi se energije moglo dobiti, ali sam procenio da tesko da moze biti na bilo koji nacin opravdana investicija (i novcano i energetski). Jos uvek sam i posle ove vesti vrlo skeptican...
Re: Alternativni pogoni, sistemi i komponente
Teoretski svaki pokretan deo stvara energiju. Kako bi se ona iskoristila je za mnoge
Mada mi se najviše sviđa ideja da točak ili glavčina samim rotiranjem stvara energiju, kao kod turbina na hidrocentralama.
Mada mi se najviše sviđa ideja da točak ili glavčina samim rotiranjem stvara energiju, kao kod turbina na hidrocentralama.
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Re: Alternativni pogoni, sistemi i komponente
Aj molim te pojasni zadnji deo, nije mi jasan.
A za prvi deo samo mala opaska Energija se ne moze ni stvoriti ni unistiti, ona samo prelazi iz jednog oblika u drugi, te pokretni delovi ne stvaraju energiju
A za prvi deo samo mala opaska Energija se ne moze ni stvoriti ni unistiti, ona samo prelazi iz jednog oblika u drugi, te pokretni delovi ne stvaraju energiju
Re: Alternativni pogoni, sistemi i komponente
Varijacija na ovu temu.
http://www.michelin.com/corporate/conte ... to2008.pdf
Samo što bi u mojoj varijanti poluosovina služila kao prenosnik energije. Recimo rotiranje zadnjih točkova proizvodi energiju, koja se preko preko baterija prenosi na prenje točkove koji pokreću vozilo.
http://www.michelin.com/corporate/conte ... to2008.pdf
Samo što bi u mojoj varijanti poluosovina služila kao prenosnik energije. Recimo rotiranje zadnjih točkova proizvodi energiju, koja se preko preko baterija prenosi na prenje točkove koji pokreću vozilo.
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Re: Alternativni pogoni, sistemi i komponente
Koliko se meni cini tvoja varijanta je ni manje ni vise nego perpetuum mobile
Re: Alternativni pogoni, sistemi i komponente
Pa to. Sve važnije tehničke detalje čuvam za sebe, a čim dobijem sedmicu na Lotou krećem u razvoj sistema.
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 23800
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Alternativni pogoni, sistemi i komponente
Ako na zadnjim otezava kretanje tu se vec gubi energija.
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Re: Alternativni pogoni, sistemi i komponente
Dobro, bićeš jedan od tehničkih direktora, pa ćeš mi sugerisati šta da radim i kako da popravim projekat.
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Re: Alternativni pogoni, sistemi i komponente
To su sad sve finese, bitno je da volja postoji, necemo valjda dopustiti da nam fizika stane put
Re: Alternativni pogoni, sistemi i komponente
Tako je, kuglični ležajevi za sve.
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Re: Alternativni pogoni, sistemi i komponente
Prvi vek električnog automobila.
http://en.wikipedia.org/wiki/Detroit_Electric
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... -PPcDATITE
http://en.wikipedia.org/wiki/Detroit_Electric
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... -PPcDATITE
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Re: Alternativni pogoni, sistemi i komponente
AMSS napravio prvi srpski elektromobil sa dometom od 150 km
http://www.blic.rs/Vesti/Drustvo/480848 ... -od-150-km
Auto moto savez Srbije (AMSS) najavio je da će u petak, 18. jula, predstaviti prvi srpski električni automobil, koji su za šest meseci uspeli da naprave inženjeri Centra za motorna vozila (CMV) AMSS uz ulaganje oko 20.000 evra, pre svega dokažu da mogu da stvore ovakav auto.
Električni automobil predstavlja revoluciju u oblasti proizvodnje automobila, ne zahteva skupe popravke i servis, moderan je ekološki proizvod, ekonomičan i umesto tečnih i gasovitih goriva koristi struju.
Lakši je, jednostavniji i jeftiniji za održavanje. Jednim punjenjem, srpski električni automobil, za sada, pređe najviše 150 kilometara.
Srpski prototip još nije moguće pustiti zvanično u saobraćaj, ali je sertifikovan, što znači da može dalje da se ispituje, legalizuje i da dobije konačnu dozvolu od Agencije za bezbednost saobraćaja.
Nakon toga, električni automobil će moći da se registruje i pusti u javni saobraćaj.
Da je električni automobil budućnosti postao i srpska stvarnost, pokazaće u petak stručnjaci CVS AMSS na konferenciji za medije, gde će zaineresovani moći da ga isprobaju na poligonu uz asistenciju inženjera direktora CMV AMSS, Milana Božića.
CMV je bio motivisan i željom da prve električne automobile AMSS stvori i koristi upravo kao svoja eksperimentalna vozila za pomoć na putu. Tako će članstvo u AMSS podrazumevati još pristupačniju i bolju uslugu, svim vozačima u Srbiji, navedeno je u saopštenju AMSS.
http://www.blic.rs/Vesti/Drustvo/480848 ... -od-150-km
Auto moto savez Srbije (AMSS) najavio je da će u petak, 18. jula, predstaviti prvi srpski električni automobil, koji su za šest meseci uspeli da naprave inženjeri Centra za motorna vozila (CMV) AMSS uz ulaganje oko 20.000 evra, pre svega dokažu da mogu da stvore ovakav auto.
Električni automobil predstavlja revoluciju u oblasti proizvodnje automobila, ne zahteva skupe popravke i servis, moderan je ekološki proizvod, ekonomičan i umesto tečnih i gasovitih goriva koristi struju.
Lakši je, jednostavniji i jeftiniji za održavanje. Jednim punjenjem, srpski električni automobil, za sada, pređe najviše 150 kilometara.
Srpski prototip još nije moguće pustiti zvanično u saobraćaj, ali je sertifikovan, što znači da može dalje da se ispituje, legalizuje i da dobije konačnu dozvolu od Agencije za bezbednost saobraćaja.
Nakon toga, električni automobil će moći da se registruje i pusti u javni saobraćaj.
Da je električni automobil budućnosti postao i srpska stvarnost, pokazaće u petak stručnjaci CVS AMSS na konferenciji za medije, gde će zaineresovani moći da ga isprobaju na poligonu uz asistenciju inženjera direktora CMV AMSS, Milana Božića.
CMV je bio motivisan i željom da prve električne automobile AMSS stvori i koristi upravo kao svoja eksperimentalna vozila za pomoć na putu. Tako će članstvo u AMSS podrazumevati još pristupačniju i bolju uslugu, svim vozačima u Srbiji, navedeno je u saopštenju AMSS.
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Re: Alternativni pogoni, sistemi i komponente
Nastavak priče o srpskom električnom automobilu.
http://www.telegraf.rs/vesti/1158570-ov ... mobil-foto
http://www.telegraf.rs/vesti/1158570-ov ... mobil-foto
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Re: Alternativni pogoni, sistemi i komponente
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...