Formula 1 - Sezona 2012
- profesorPROST
- Postovi: 3282
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 14:50
- Lokacija: Beograd
Formula 1 - Sezona 2012
Kalendar takmičenja Formule 1 za 2012. godinu:
Australija (Melburn) - 18. mart
Malezija (Sepang) - 25. mart
Kina (Šangaj) - 15. april
Bahrein (Sakhir) - 22. april
Španija (Barselona) - 13. maj
Monako - 27. maj
Kanada (Montreal) - 10. jun
Evropa (Valensija) - 24. jun
Velika Britanija (Silverston) - 8. jul
Nemačka (Hokenhajm) - 22.jul
Mađarska (Budimpešta) - 29. jul
Belgija (Spa-Frankoršam) - 2 septembar
Italija (Monca) - 9. septembar
Singapur - 23. septembar
Japan (Suzuka) - 7. oktobar
Južna Koreja (Jeongam) - 14. oktobar
Indija (Nju Delhi) - 28. oktobar
Abu Dabi - 4. novembar
SAD (Ostin) - 18. novembar
Brazil (Sao Paulo) - 25. novembar
Australija (Melburn) - 18. mart
Malezija (Sepang) - 25. mart
Kina (Šangaj) - 15. april
Bahrein (Sakhir) - 22. april
Španija (Barselona) - 13. maj
Monako - 27. maj
Kanada (Montreal) - 10. jun
Evropa (Valensija) - 24. jun
Velika Britanija (Silverston) - 8. jul
Nemačka (Hokenhajm) - 22.jul
Mađarska (Budimpešta) - 29. jul
Belgija (Spa-Frankoršam) - 2 septembar
Italija (Monca) - 9. septembar
Singapur - 23. septembar
Japan (Suzuka) - 7. oktobar
Južna Koreja (Jeongam) - 14. oktobar
Indija (Nju Delhi) - 28. oktobar
Abu Dabi - 4. novembar
SAD (Ostin) - 18. novembar
Brazil (Sao Paulo) - 25. novembar
Never Say Never Again
- dragvorl
- Site Admin
- Postovi: 23804
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 13:03
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 MJ
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Formula 1 - Sezona 2012
Mauro Forghieri:"Power comes from speed, torque without speed is nothing"
Life is funny, skies are sunny, Bees make honey, who needs money
Re: Formula 1 - Sezona 2012
Bem ti sreću.
Re: Formula 1 - Sezona 2012
Izgled pneumatika za ovu sezonu.
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Re: Formula 1 - Sezona 2012
Caterham CT01
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Re: Formula 1 - Sezona 2012
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Re: Formula 1 - Sezona 2012
ajde da se malo vise aktivira ovaj deo foruma, s obzirom da stize sezona...
za pocetak ove nekih novosti iz ferarija-
Nove informacije italijanske štampe o novom Ferrariju
Inovacije bi trebalo da budu dodatna krila na strani bolida i novo prednje vešanje.
Kako se špekuliše, ove sezone po pisanju štampe, Ferrari čini sve kako bi bio inovativniji i što bolje spremniji za novu sezonu. Projekat pod nazivom 663 je pod dirigentskom palicom Pat Frya, a koji se dosta konsutuje sa Roryom Byrneom oko novih tehničkih informacija. Byrne je dugo vreme proučavao ovaj projekat u potrazim za novim rešenjima, pa se zato veruje da je Ferrariju trebalo više vremena da prođe FIA crash test.
Izgleda da se na novom bolidu radilo veoma dugo. Pre svega primećiju se krila sa obe strane vozačeve kabine, koja se spajaju sa bočnim deflektorima vazduha, pa bi bolid na taj način dobio veći aeropotisak. Sa druge strane, veruje se da je baš to rešenje izazvalo problem sa prolaskom na crash testovima, jer se moralo naći rešenje koja ne bi uticala na sigurnosnu strukturu vozača.
Očekuje se da će tim na ovom bolidu prometiti bolnu ranu od prošle sezonu. Naravno u pitanju je vešanje bolida, pa se Ferrari posle 11 godina vraća poll-rod sistemu, zbog čega će promenu morati da prerpi i menjač. To bi Ferrariju donelo dodatni aeropostisak u donjem delu točkova, što bi pritom obezbedilo i bolje strujanje vazduha kroz sam pod bolida i prema difozoru.
Slike: omnicorse.it
za pocetak ove nekih novosti iz ferarija-
Nove informacije italijanske štampe o novom Ferrariju
Inovacije bi trebalo da budu dodatna krila na strani bolida i novo prednje vešanje.
Kako se špekuliše, ove sezone po pisanju štampe, Ferrari čini sve kako bi bio inovativniji i što bolje spremniji za novu sezonu. Projekat pod nazivom 663 je pod dirigentskom palicom Pat Frya, a koji se dosta konsutuje sa Roryom Byrneom oko novih tehničkih informacija. Byrne je dugo vreme proučavao ovaj projekat u potrazim za novim rešenjima, pa se zato veruje da je Ferrariju trebalo više vremena da prođe FIA crash test.
Izgleda da se na novom bolidu radilo veoma dugo. Pre svega primećiju se krila sa obe strane vozačeve kabine, koja se spajaju sa bočnim deflektorima vazduha, pa bi bolid na taj način dobio veći aeropotisak. Sa druge strane, veruje se da je baš to rešenje izazvalo problem sa prolaskom na crash testovima, jer se moralo naći rešenje koja ne bi uticala na sigurnosnu strukturu vozača.
Očekuje se da će tim na ovom bolidu prometiti bolnu ranu od prošle sezonu. Naravno u pitanju je vešanje bolida, pa se Ferrari posle 11 godina vraća poll-rod sistemu, zbog čega će promenu morati da prerpi i menjač. To bi Ferrariju donelo dodatni aeropostisak u donjem delu točkova, što bi pritom obezbedilo i bolje strujanje vazduha kroz sam pod bolida i prema difozoru.
Slike: omnicorse.it
Re: Formula 1 - Sezona 2012
MP4-27 technical specification
Chassis
Monocoque
McLaren-moulded carbonfibre composite incorporating front and side impact structures
Front suspension
Inboard torsion bar/damper system operated by pushrod and bell crank with a
double wishbone arrangement
Rear suspension
Inboard torsion bar/damper system operated by pullrod and bell crank with a
double wishbone arrangement
Electronics
McLaren Electronic Systems. Including chassis control, engine control,
data acquisition, dashboard, alternator, sensors, data analysis and telemetry.
Bodywork
Carbon-fibre composite. Separate engine cover, sidepods and floor. Structural
nose with integral front wing
Driver-operated drag reduction system
Tyres Pirelli P Zero
Radio Kenwood
Race wheels Enkei
Brake callipers Akebono
Master cylinders Akebono
Batteries GS Yuasa Corporation
Steering McLaren power-assisted
Instruments McLaren Electronic Systems
Paint solutions AkzoNobel Car Refinishes using Sikkens products
Engine
Type Mercedes-Benz FO 108Z
Capacity 2.4 litres
Cylinders 8
Maximum rpm 18,000
Bank angle 90°
Piston bore maximum 98mm
Number of valves 32
Fuel ExxonMobil High Performance Unleaded (5.75% bio fuel)
Spark plugs NGK racing spark plugs specially designed for Formula 1
Lubricants Mobil 1 – combining greater performance, protection and cooling
with increased economy and lower emissions
Weight 95kg (minimum FIA regulation weight)
KERS Hybrid
Type Mercedes-Benz
e-Motor Engine-mounted electrical motor/generator
ESS Integrated energy storage cells and power electronics
Power 60 kW
Transmission
Gearbox McLaren-moulded carbon-fibre composite
Integral rear impact structure
Gears Seven forward and one reverse
Gear selection McLaren seamless shift, hand-operated
7
Clutch Carbon/carbon, hand-operated
Lubricants Mobil
Chassis
Monocoque
McLaren-moulded carbonfibre composite incorporating front and side impact structures
Front suspension
Inboard torsion bar/damper system operated by pushrod and bell crank with a
double wishbone arrangement
Rear suspension
Inboard torsion bar/damper system operated by pullrod and bell crank with a
double wishbone arrangement
Electronics
McLaren Electronic Systems. Including chassis control, engine control,
data acquisition, dashboard, alternator, sensors, data analysis and telemetry.
Bodywork
Carbon-fibre composite. Separate engine cover, sidepods and floor. Structural
nose with integral front wing
Driver-operated drag reduction system
Tyres Pirelli P Zero
Radio Kenwood
Race wheels Enkei
Brake callipers Akebono
Master cylinders Akebono
Batteries GS Yuasa Corporation
Steering McLaren power-assisted
Instruments McLaren Electronic Systems
Paint solutions AkzoNobel Car Refinishes using Sikkens products
Engine
Type Mercedes-Benz FO 108Z
Capacity 2.4 litres
Cylinders 8
Maximum rpm 18,000
Bank angle 90°
Piston bore maximum 98mm
Number of valves 32
Fuel ExxonMobil High Performance Unleaded (5.75% bio fuel)
Spark plugs NGK racing spark plugs specially designed for Formula 1
Lubricants Mobil 1 – combining greater performance, protection and cooling
with increased economy and lower emissions
Weight 95kg (minimum FIA regulation weight)
KERS Hybrid
Type Mercedes-Benz
e-Motor Engine-mounted electrical motor/generator
ESS Integrated energy storage cells and power electronics
Power 60 kW
Transmission
Gearbox McLaren-moulded carbon-fibre composite
Integral rear impact structure
Gears Seven forward and one reverse
Gear selection McLaren seamless shift, hand-operated
7
Clutch Carbon/carbon, hand-operated
Lubricants Mobil
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Re: Formula 1 - Sezona 2012
Ferrari malo kasni sa promocijom bolida za ovu sezonu. Ali zato promoviše nova vozila za svoje vozače.
Jeep Grand Cherokee SRT8 u Ferrari crvenoj boji, pogon čini 6.4-litarski Hemi V8 sa 465 KS i 630 Nm. Ubrzanje do 60mph (96km/h) za 4.8 s i maksimalna brzina od 257 km/h.
Jeep Grand Cherokee SRT8 u Ferrari crvenoj boji, pogon čini 6.4-litarski Hemi V8 sa 465 KS i 630 Nm. Ubrzanje do 60mph (96km/h) za 4.8 s i maksimalna brzina od 257 km/h.
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Re: Formula 1 - Sezona 2012
Ferrari F2012.
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Re: Formula 1 - Sezona 2012
Lotus E20
Force India VJM05
Nikako da se naviknem na novi nos
Force India VJM05
Nikako da se naviknem na novi nos
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Re: Formula 1 - Sezona 2012
Sauber C31
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Re: Formula 1 - Sezona 2012
Red Bull RB8
STR7
STR7
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Re: Formula 1 - Sezona 2012
Williams FW34
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...