Dobro veče
- pedja
- član 001
- Postovi: 14264
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:52
- Garaža: SX4 1,6/120 TNG
- Lokacija: Beograd
Re: Dobro veče
Možete pratiti grmljavinu
https://www.blitzortung.org/en/live_dynamic_maps3.php
Belo je trenutno
TapaT
https://www.blitzortung.org/en/live_dynamic_maps3.php
Belo je trenutno
TapaT
Re: Dobro veče
to je Uniqa slala pre 10 godina, ne znam što su prestali...
Boringly average, but also perfect for school run mums
Re: Dobro veče
Ja sam bio u Zagrebu pre 3 dana kad je bila ona prva oluja i čekali smo da oluja prodje pa da krenemo za NS. Išli smo nekih 2h iza oluje dok još ništa nije sklonjeno s puteva. Na AP kroz HR je bio lom. Gomile drveća, znakova, porazbacani po AP na sve strane. Negde se nije moglo voziti brže od 60kmh. Turci naravno pun gas pa kad polome auto, onda završe u zaustavnoj traci. Na pumpama u Hrvatskoj nije bilo struje, nema točenja goriva, pa je puno automobila bilo u problemu.
Utisak mi je da ljudi i dalje se ponašaju ko ovce, bezobrazni su u vožnji čak i kada su kritične situacije, i jednostavno čačkaju djavola.
Utisak mi je da ljudi i dalje se ponašaju ko ovce, bezobrazni su u vožnji čak i kada su kritične situacije, i jednostavno čačkaju djavola.
- trojanac
- Editor in Chief
- Postovi: 30191
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
- Garaža: KIA Ceed JD 1.4
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Re: Dobro veče
Kreće opet. Ajd srećno nam bilo.
Sent from my 2201116SG using Tapatalk
Sent from my 2201116SG using Tapatalk
Posetite www.garaza.rs !
- trojanac
- Editor in Chief
- Postovi: 30191
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:39
- Garaža: KIA Ceed JD 1.4
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Re: Dobro veče
Otišlo na drugu stranu.
Sent from my 2201116SG using Tapatalk
Sent from my 2201116SG using Tapatalk
Posetite www.garaza.rs !
- shandu90
- Postovi: 12382
- Pridružio se: 22 Jan 2016, 23:13
- Garaža: Opel Astra J 1.4 Turbo
- Lokacija: Novi Sad
Re: Dobro veče
Jesu ispaljivali raketle mozda, nesto je pucalo?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: Dobro veče
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
- Saša
- Postovi: 13145
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Dobro veče
Preuzeo sam na sebe popravku krova garaže pa ćemo to kompenzovati kroz kiriju sa vlasnicima. Međutim, ispostavilo se da je garaža prekrivena starim salonit krovnim pločama u kojima verovatno ima azbesta. Koliko je opasno raditi sa tim? Treba zameniti neke 4 ploče. Vidim da ima nekih takvih ploča da se kupe i dalje. Pitanje je i da li promeniti ceo krov zbog toga (azbesta)i staviti neki drugi materijal, lim ili tako nešto? Postoje i slične ploče sa manjim “talasima” ali su više neka plastika, ugibaju se.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: Dobro veče
Možeš slobodno raditi u rukavicama. Može lim da se stavi, samo treba pojačati obode, da vetar ne podigne celu konstrukciju.
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Re: Dobro veče
Nema nikakve opasnosti u radu sa tim pločama, azbest je opasan kada je u česticama, kada se sečče, turpija i slično.
Moje predlog na osnovu isksustva 6x3metra krova garaže.
Uzmi Onduline ploće (bitumenske), slične su i izdržaće 10tak godina.
ALi potkonstrukcija, letve na 0,40metara razmaka i obavezno da se ušrafe.
Letve 3x5cm, štafne 5x8cm i noseće grede 10x12cm.
Osnovnu konstrukciju povezati sa LKV sistemom metalnih ugaonika (LKV- laki krvoni vezaći) ušrafljenih sa 5x80mm šrafovima za drvo. Obavenzo da postoji ram, tako da su sve grede medjusobno povezane- kao okvir za sliku.
Sa bokova obavezno prepustiti Onduline ili zaštita od vetra (limena opšivka), oko 15cm je dovoljno preklopa.
Ja sam tako napravio pre 15tak godina i izdržava vetar 100km/h i sneg 60cm (provereno).
Sam sam uradio od nacrta do krajnje realizacije, ako ti je lakše nadji neki nacrt pa po njemu se ravnaj kao smernici.
Sve isto možeš napraviti i od metala, tj konstrukciju od bravarskih "cevi" a pokrov od čeličnog palsificiranog lima. Zavisi šta imaš od alata na raspolaganju i da li si veštiji u radu sa drvetom ili čelikom.
Moje predlog na osnovu isksustva 6x3metra krova garaže.
Uzmi Onduline ploće (bitumenske), slične su i izdržaće 10tak godina.
ALi potkonstrukcija, letve na 0,40metara razmaka i obavezno da se ušrafe.
Letve 3x5cm, štafne 5x8cm i noseće grede 10x12cm.
Osnovnu konstrukciju povezati sa LKV sistemom metalnih ugaonika (LKV- laki krvoni vezaći) ušrafljenih sa 5x80mm šrafovima za drvo. Obavenzo da postoji ram, tako da su sve grede medjusobno povezane- kao okvir za sliku.
Sa bokova obavezno prepustiti Onduline ili zaštita od vetra (limena opšivka), oko 15cm je dovoljno preklopa.
Ja sam tako napravio pre 15tak godina i izdržava vetar 100km/h i sneg 60cm (provereno).
Sam sam uradio od nacrta do krajnje realizacije, ako ti je lakše nadji neki nacrt pa po njemu se ravnaj kao smernici.
Sve isto možeš napraviti i od metala, tj konstrukciju od bravarskih "cevi" a pokrov od čeličnog palsificiranog lima. Zavisi šta imaš od alata na raspolaganju i da li si veštiji u radu sa drvetom ili čelikom.
Re: Dobro veče
Te bitumenske table ništa ne valjaju. Svuda gde sam video bile su iskrivljene. Kao da se tope od vrućine. Pošto je već tuđa garaža, zameni samo polomljene table istim takvim. Ušrafi gusto i to je to. Viđao sam da neko stavi i cigle ili blokove po obodima kako bi vetar teže digao krov kasnije.
- Gazu
- Postovi: 2138
- Pridružio se: 08 Feb 2022, 00:31
- Garaža: Opel Astra G 1.6i-16V
- Lokacija: Novi Sad
Re: Dobro veče
Al bi te cigle dodale na ubitačnosti ako bi ih vetar ipak podigao.
Sent from my Mi A2 Lite using Tapatalk
Sent from my Mi A2 Lite using Tapatalk
- srdjanyo
- Postovi: 3276
- Pridružio se: 12 Okt 2014, 11:44
- Garaža: Škoda Fabia Combi 1.9 TDI
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Dobro veče
Prošao danas Bulevarom Evrope, Futoškim putem, Bulevarom Slobodana Jovanovića i na kraju Radomira Raše Radujkova... Dosta deprimirajuće. Kao Vukovar krajem novembra 1991.
Послато са SM-A528B помоћу Тапатока
Послато са SM-A528B помоћу Тапатока