Dobro veče
- grujicd
- Postovi: 8441
- Pridružio se: 16 Jan 2012, 13:32
- Garaža: Honda Jazz 1.4 2007 & CR-V 2.0 2012
- Lokacija: Beograd
Re: Dobro veče
Ovde kod ove E klase nije bio problem glava nego noge. Premali prostor između volana i sedišta. Ne može prvo desna noga pa dupe pa leva noga, mora prvo dupe pa onda da uvučeš noge. Ili da se dosta odalji sedište.
- Blackshadow
- Postovi: 780
- Pridružio se: 22 Dec 2013, 01:41
- Garaža: W 211 2004 E200 NGT 163KS
- Lokacija: Voždovac
Re: Dobro veče
Ako ima opciju za memoriju sedišta, ne bi trebalo da bude problema
Послато са M2101K9G помоћу Тапатока
Послато са M2101K9G помоћу Тапатока
Kanis li pobijediti, ne smijes izgubiti!
- 123456
- Postovi: 2001
- Pridružio se: 30 Nov 2012, 05:14
- Garaža: Nissan X-trail e-power Tekna
- Lokacija: Slovenija
Re: Dobro veče
Easy entry and exit ne olakšava ulaz/izlaz?
Poslano z mojega RMX3241 z uporabo Tapatalk
Poslano z mojega RMX3241 z uporabo Tapatalk
- TheWickerMan
- Postovi: 10493
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 12:46
- Garaža: AR Giluietta TCT
- Lokacija: Stuttgart,DE
Re: Dobro veče
Tako smo pre par godina gosn. @Gaginh0 i ja pokušali da normalno uđemo u A5, isti problem. I onda je kupio Passata
Re: Dobro veče
Ako čovek dodje do toga da mu "Easy entry and exit" zaista olakšava ulazak i izlazak, mislim da treba se zamisli nad svojim zdravljem
Meni je ta funkcija jako iritantna, jer mi na samom početku vožnje nepotrebno oduzima vreme "vozanjem sedišta" ( pri izlasku me nije briga, jer svakako neću sa izlaskom čekati dok struja "otkliže sedište" ).
Sem toga, to "vozanje" vozačkog sedišta unazad nakon gašenja motora može biti neprijatno za onoga ko sedi iza vozača.
I šta god sam sa time vozio, uvek sam gasio tu funkciju.
- Gaginh0
- Postovi: 8859
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 06:16
- Garaža: Nemam garažu :(
- Lokacija: In the middle of nowhere
Re: Dobro veče
*da izađemo iz istogTheWickerMan je napisao: ↑13 Maj 2024, 18:48Tako smo pre par godina gosn. @Gaginh0 i ja pokušali da normalno uđemo u A5, isti problem. I onda je kupio Passata
- kragujevac
- Postovi: 3405
- Pridružio se: 16 Jul 2016, 08:46
- Garaža: Jaguar XF 4.2 V8
- Lokacija: Minhen/BRD
Re: Dobro veče
Ja sa svojih 196cm i 105Kg već sigurno skoro 20ak godina ulazim u auto uvek tako da prvo sednem "popreko" pa se onda zaokrenem 90 stepeni i ubacim obe noge odjednom. Pri tome su kožna sedišta svakako od koristi, pošto pantalone svakako bolje klizaju nego po tekstilnim. Po nekoj mojoj logici, to je način na koji najmanje opterećujem kičmu.
Rodjak vozi Hyundai Tucson, ulaženje (i pre svega izlaženje)sa te visine mi se jaaaako svidelo... .
Rodjak vozi Hyundai Tucson, ulaženje (i pre svega izlaženje)sa te visine mi se jaaaako svidelo... .
Za bolesnike postoji bolnica, za ludake ludnica. Samo za budale nema ništa, zato ih se toliko i nakotilo.
Ljuba Moljac
Ljuba Moljac
- carov2
- Postovi: 4208
- Pridružio se: 23 Apr 2012, 20:24
- Garaža: Audi A4
- Lokacija: Pirot, Kladovo
- Kontakt:
Re: Dobro veče
Ne znam u kom autu si ovo probao, ali ne razumem šta tačno može da te iritira, bukvalno se sistem ne oseti, sedište bude u položaju "spremno", a ti nisi ni ubacio u brzinu.pedalaš je napisao:Ako čovek dodje do toga da mu "Easy entry and exit" zaista olakšava ulazak i izlazak, mislim da treba se zamisli nad svojim zdravljem
Meni je ta funkcija jako iritantna, jer mi na samom početku vožnje nepotrebno oduzima vreme "vozanjem sedišta" ( pri izlasku me nije briga, jer svakako neću sa izlaskom čekati dok struja "otkliže sedište" ).
Sem toga, to "vozanje" vozačkog sedišta unazad nakon gašenja motora može biti neprijatno za onoga ko sedi iza vozača.
I šta god sam sa time vozio, uvek sam gasio tu funkciju.
Čim auto upališ, sedište krene, a ne putuje danima, već samo par centimetara, dovoljno da SVAKOM olakša ulazak i izlazak, a pogotovo znači kada je neki sportski/niži auto.
Sistem koji bih želeo u svakom autu, prosto ne verujem da postoje ljudi kojima ne odgovara.
Možda je probano u nekom velikom SUV autu gde se njegov efekat manje vidi...
Sent from my iPhone using Tapatalk
- 123456
- Postovi: 2001
- Pridružio se: 30 Nov 2012, 05:14
- Garaža: Nissan X-trail e-power Tekna
- Lokacija: Slovenija
Re: Dobro veče
U svakom slučaju ga je dobro imati, a da li će se koristiti, zavisi od tipa auta i od konstitucije vozača.
Poslano z mojega RMX3241 z uporabo Tapatalk
Poslano z mojega RMX3241 z uporabo Tapatalk
Re: Dobro veče
Poslednje u čemu sam sreo to "vozanje" vozačkog sedišta, bila je Honda ZR-V. I vrlo brzo sam to "ugasio" na "tabletu".
Zaista nisam merio koliko cm "otkliže" sedište posle gašenja motora & koliko "pridje" posle starta motora.
Ali, za to vozanje svakako treba "neko vreme", sigurno nije 1-2 sekunda, traje to isto kao i kod BMW-a, Hyundaia ... A sreo sam to kod dosta kola. Sa ili bez i pomeranja volana.
Ja sam navikao (u uslovima gradske vožnje) da kada udjem u kola, da brzo vežem pojas, palim motor i krećem odmah.
A uz taj sistem, ja ulazim, vežem pojas (dok je sedište još otklizano unazad), palim motor i tek tada sedište počinje da kliže ka unapred, I ja čekam, čekam ... Jer, kada se sedište vrati u normalnu poziciju, ja svakako tada opet moram "da se namestim" u sedištu.
Mogu to da prihvatim u vangradskoj vožnji (kad ću da sednem jednom i vozim bar sat-dva), ali, u gradu, kada često stajem, pa nekada ulazim i izlazim često, od tog "vozanja" sedišta dobijam "ospice".
Da imam više kila nego što ih imam (a nemam ih ni 80 kg), da sam manje vitak nego jesam, da mi kičma nije OK ili da sam "stari deda", možda bih na to "pomagalo" zaista gledao blagonaklono
Ovako - zaista mi ne treba to ni najmanje. Jako lako sednem i u MINI, i u bilo šta.
Kao što mislim da to "klizanje" sedišta može čak i da oteža izlazak i ulazak. Posebno izlazak. Jer, ako sedište suviše otkliže unazad (ako je takav sistem ), mislim da će neki teži i krupniji vozač, tako biti više udaljen od volana, pa će još teže da se "katapultira" iz sedišta, pošto će teže naći nešto za šta će da se "uhvati" i na šta će da se osloni. Uostalom, ako ste prosečne visine ili ako inače vozite tako da vam sedište nije gurnuto maksimalno do kraja, probajte da ga gurnete maksimalno unazad, pa tada probajte da ulazite u kola i iz njih izlazite i videćete da nije baš uvek idealno kada ste toliko daleko. Pri čemu taj sistem "sedišta sa komfornim pristupom" nekada sedište otkliže unazad preko svake mere.
Zaista nisam merio koliko cm "otkliže" sedište posle gašenja motora & koliko "pridje" posle starta motora.
Ali, za to vozanje svakako treba "neko vreme", sigurno nije 1-2 sekunda, traje to isto kao i kod BMW-a, Hyundaia ... A sreo sam to kod dosta kola. Sa ili bez i pomeranja volana.
Ja sam navikao (u uslovima gradske vožnje) da kada udjem u kola, da brzo vežem pojas, palim motor i krećem odmah.
A uz taj sistem, ja ulazim, vežem pojas (dok je sedište još otklizano unazad), palim motor i tek tada sedište počinje da kliže ka unapred, I ja čekam, čekam ... Jer, kada se sedište vrati u normalnu poziciju, ja svakako tada opet moram "da se namestim" u sedištu.
Mogu to da prihvatim u vangradskoj vožnji (kad ću da sednem jednom i vozim bar sat-dva), ali, u gradu, kada često stajem, pa nekada ulazim i izlazim često, od tog "vozanja" sedišta dobijam "ospice".
Da imam više kila nego što ih imam (a nemam ih ni 80 kg), da sam manje vitak nego jesam, da mi kičma nije OK ili da sam "stari deda", možda bih na to "pomagalo" zaista gledao blagonaklono
Ovako - zaista mi ne treba to ni najmanje. Jako lako sednem i u MINI, i u bilo šta.
Kao što mislim da to "klizanje" sedišta može čak i da oteža izlazak i ulazak. Posebno izlazak. Jer, ako sedište suviše otkliže unazad (ako je takav sistem ), mislim da će neki teži i krupniji vozač, tako biti više udaljen od volana, pa će još teže da se "katapultira" iz sedišta, pošto će teže naći nešto za šta će da se "uhvati" i na šta će da se osloni. Uostalom, ako ste prosečne visine ili ako inače vozite tako da vam sedište nije gurnuto maksimalno do kraja, probajte da ga gurnete maksimalno unazad, pa tada probajte da ulazite u kola i iz njih izlazite i videćete da nije baš uvek idealno kada ste toliko daleko. Pri čemu taj sistem "sedišta sa komfornim pristupom" nekada sedište otkliže unazad preko svake mere.
- carov2
- Postovi: 4208
- Pridružio se: 23 Apr 2012, 20:24
- Garaža: Audi A4
- Lokacija: Pirot, Kladovo
- Kontakt:
Re: Dobro veče
U pravu si.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: Dobro veče
U bmwu g30 se samo volan podigne gore i izduva bokove u sedistima ako su zategnuti i to je to. Mislim da je u starijim modelima radilo to pomeranje sedista al su posle ukinuli, verovatno su zakljucili da nosi neke rizike.
Re: Dobro veče
VW Sharan izmislio najlaksi ulazak i izlazak. Bukvalno ravno...
- DukeNS
- Pobednik Garaža - Head 2 Head lige
- Postovi: 7098
- Pridružio se: 26 Nov 2012, 17:07
- Lokacija: Ravnica
Re: Dobro veče
carov2 je napisao: ↑13 Maj 2024, 21:14Ne znam u kom autu si ovo probao, ali ne razumem šta tačno može da te iritira, bukvalno se sistem ne oseti, sedište bude u položaju "spremno", a ti nisi ni ubacio u brzinu.pedalaš je napisao:Ako čovek dodje do toga da mu "Easy entry and exit" zaista olakšava ulazak i izlazak, mislim da treba se zamisli nad svojim zdravljem
Meni je ta funkcija jako iritantna, jer mi na samom početku vožnje nepotrebno oduzima vreme "vozanjem sedišta" ( pri izlasku me nije briga, jer svakako neću sa izlaskom čekati dok struja "otkliže sedište" ).
Sem toga, to "vozanje" vozačkog sedišta unazad nakon gašenja motora može biti neprijatno za onoga ko sedi iza vozača.
I šta god sam sa time vozio, uvek sam gasio tu funkciju.
Čim auto upališ, sedište krene, a ne putuje danima, već samo par centimetara, dovoljno da SVAKOM olakša ulazak i izlazak, a pogotovo znači kada je neki sportski/niži auto.
Sistem koji bih želeo u svakom autu, prosto ne verujem da postoje ljudi kojima ne odgovara.
Možda je probano u nekom velikom SUV autu gde se njegov efekat manje vidi...
+1
Ja to imam u SUV vozilu i odlična je stvar.
Re: Dobro veče
Dosta je to individualno, šta kome godi. I baš zato dobro je kada čovek ima mogućnost izbora, kod onih koji taj izbor uopšte i nude (pa i po pitanju „klizećeg sedišta vozača“ kao dela funkcije „komfornog ulaska u vozilo“ i izlaska iz njega).
Nekome to prija. Mene zaista iritira, kako vremenski, tako i time što (kod nekih modela) sedište vozača „radi komfora“ posle gašenja motora ode unazad suviše daleko, pa mi nakon sledećeg ulaska u vozilo, u trenutku paljenja, kada prethodno treba da nogom stisnem kočnicu, moram najpre da sednem malo neprirodno (ka unapred), da bih nogom adekvatno „dohvatio“ papučicu kočnice (pa posle „vraćanja sedišta“ u normalan položaj moram ponovo svoje dupe da nameštam u sedalnom delu, pri čemu sam već vezao pojas).
I sve OK. Pa i to što to može da se deaktivira. Za naopake ljude – kao ja
Nekome to prija. Mene zaista iritira, kako vremenski, tako i time što (kod nekih modela) sedište vozača „radi komfora“ posle gašenja motora ode unazad suviše daleko, pa mi nakon sledećeg ulaska u vozilo, u trenutku paljenja, kada prethodno treba da nogom stisnem kočnicu, moram najpre da sednem malo neprirodno (ka unapred), da bih nogom adekvatno „dohvatio“ papučicu kočnice (pa posle „vraćanja sedišta“ u normalan položaj moram ponovo svoje dupe da nameštam u sedalnom delu, pri čemu sam već vezao pojas).
I sve OK. Pa i to što to može da se deaktivira. Za naopake ljude – kao ja