Korisnikov avatar
nikaragva
Pridružio se: 13 Jan 2012, 09:03
Garaža: Zafir

Re: Dobro veče

Post od nikaragva » 13 Jan 2019, 17:38

Ji 4Tze je napisao:
13 Jan 2019, 17:02
Ne smeš po zakonu da kočiš saobraćaj iza sebe tako da nema tu ljudski ili ne :)
A sta ako je guzva? To je tesko dokazivo. Mrzi me sad da trazim neki validan primer, ali da li je iko ikad kaznjen zbog toga?

Korisnikov avatar
HKS
Pridružio se: 14 Jan 2013, 17:31

Post od HKS » 13 Jan 2019, 19:30

Scuderia je napisao:
nikaragva je napisao:
13 Jan 2019, 16:49
Scuderia je napisao:
13 Jan 2019, 13:36
Upravo u SATu saobracajac objasnio i zakljucio da u kruznom toku moze da se kruzi spoljasnjom trakom :D
Može da se kruži po zakonu koliko hoćeš spoljnom trakom, ali nije ljudski :)
Zamisli da se nas dva dogovorimo i vozimo od ž stanice do Mišeluka 20km/h jedan pored drugog. Sve po zakonu jbg :)
Pa znam, ali ako se desi sudar bila je prica na forumu da je kriv taj sto kruzi spoljasnom, medjutim nece biti.
Ako mjenjas traku i zakacis nekoga iz druge, ko je kriv?

Послато са Redmi Note 4 уз помоћ Тапатока

Korisnikov avatar
superboss
Pridružio se: 13 Jan 2012, 02:09

Post od superboss » 13 Jan 2019, 21:22

blaugrana je napisao:
13 Jan 2019, 17:04
Da li neko moze da mi pojasni ova desavanja oko Brexita?
Znam da su izglasali da hoce iz EU. Da je pokrenut taj postupak islaska u EU.
Vidim odbrojavaju do "necega", cega nemam pojma :)
Jel oni hoce ponovo na referendum da odlucuju oko izlaska?

Sent from my Redmi Note 5 using Tapatalk
Problem je što ih je neko na to potpalio(USA najverovatnije), vlast potpalila narod, naobećavala im svašta, narod glasao i sad prc.

Možda grešim, ali mislim da su skoro svi koji su i pokrenuli priču oko brexita-dali ostavke.

Od obećanja narodu naravno da nema ništa.
What i do for the livin'? I live for the livin'.

Korisnikov avatar
blaugrana
Pridružio se: 26 Jan 2012, 17:08

Post od blaugrana » 13 Jan 2019, 21:33

Ok, to mi je jasno.
Jel to konacna odluka? Vidim da imaju neko glasanje i countdown

Korisnikov avatar
Risto
Pridružio se: 24 Dec 2012, 23:51
Garaža: BMW 316d Sport Line, OEBB Desiro

Post od Risto » 13 Jan 2019, 21:47

Koliko sam ja skontao, Britanci više nisu sigurni ni kako mogu izaći a da nemaju baš ozbiljne posledice (a na mnoge od njih nisu računali). Očigledno su tek sada skapirali da je to skupa igranka za njih i da bi možda bilo bolje/lakše da zaborave na to. Sa druge strane, mnogi u EU sad baš žele da im vide leđa jer su odigrali tako kako jesu.

Korisnikov avatar
Geza
Pridružio se: 06 Jan 2012, 11:49

Post od Geza » 13 Jan 2019, 22:01

Brexit i autoindustrija.

Hard Brexiters are ill-informed about Britain's car industry
https://europe.autonews.com/blogs/hard- ... ca-ciferri

Could the UK auto industry be hading for the scrapyard outside of the EU, its main market?

Since the UK voted to leave European Union, automakers with industrial footprints in Britain such as Jaguar Land Rover, BMW, Nissan, Honda and Toyota have been warning about the danger to their operations of the country leaving the trading bloc without a deal. They have urged the British government to negotiate with the EU to keep as many advantages as possible, such as tariff-free access between the UK and EU and staying in the customs union to ensure the quick flow of essential components to their just-in-time UK plants.

As the UK’s ruling Conservative party struggles to agree on what sort of deal that should be ahead of the March 29 leave date, automakers' fears of a hard Brexit are growing.

The hard-Brexit wing of the Conservative party is trying to convince the UK public that the country will be fine economically without a trade deal with the EU. In making their case, they have demonstrated they either have little idea how the modern car industry works or are prepared to sacrifice it altogether to achieve their aim. Here are five of the worst examples.
1. Boris Johnson’s vanishing car industry.

Former foreign secretary Boris Johnson is one of the most prominent hard Brexit figures and he at least seems to realize that leaving is damaging to the car industry once you remove the benefit of frictionless borders. In September last year, in a Facebook post entitled 'My Brexit Vision' he brushed away those concerns by saying the industry probably would not survive anyway. "In the next 20 years I believe traditional car companies will vanish as we switch to automated vehicles," he wrote.
2. No tariffs, no border friction!

The hard-Brexit faction in the Conservative party is called the ERG (European Research Group) and its members frequently display a shocking lack of knowledge when it comes to cross-border trading. This month it was former minister John Redwood’s turn. When interviewed on the BBC about how a no-deal Brexit would work for just-in-time manufacturing, he said a future Conservative government would simply remove WTO (World Trade Organization) tariffs on auto parts. "So instead of there being more friction at the border there will be less restriction because we can take the tariff off of the EU components coming in," Redwood said. Aston Martin CEO Andy Palmer said on Twitter that his comment showed "bewildering ignorance of the complexity of automotive supply-chains."
3. Forgetting the EU already has free-trade agreements

As an EU member, the UK takes advantage of free-trade agreements negotiated by the EU. Conservative ERG member Jacob Rees-Mogg, a highly vocal Brexiter, forgot this during a television interview in February outside the Prime Minister's office, where a delegation of Japanese industrialists were pressing for continued free access to EU markets for their UK-built products, including cars. Rees-Mogg said Japan would be happier once the UK was out, citing the ability to strike new free-trade deals. "If you buy a Toyota made in Japan you have pay 12 percent more than you would for a Peugeot that probably won't work, he said, including a jibe about the reliability of French-made cars. Except that the EU had already signed, and has now ratified, a trade agreement with Japan, meaning that in time, Japanese cars could be imported tariff free if the UK stayed in the single market.
4. 'Run down the UK car industry'

Hard Brexiters push for a highly liberalized global trading relationship that removes tariffs altogether. Their argument is that removing the protections for local industries might harm local manufacturing, but that's a price worth paying for cheaper goods. Their economic guru is Patrick Minford, a professor at the University of Cardiff and a member of the Economists for Brexit group. In 2012 he told a committee of MPs: "If you remove the protection of the sort that has been given to car industry, you're going to have a change in the situation facing that industry, and you are going to have to run it down. It'll be your interest to do it, just in the same way we ran down the coal industry, or the steel industry. These things happen."
5. Parts will be cheaper in a hard Brexit

Reacting to warnings from Jaguar Land Rover that a bad Brexit deal would threaten 80 billion pounds worth of future investment Conservative MP and ERG member Owen Paterson said in a BBC radio interview in July that JLR CEO Ralf Speth was wrong. Paterson claimed in fact that JLR will be better off once the UK leaves the customs union. "It's really important this, Jaguar Land Rover will have access to cheaper parts and components all around the world," he said. In his theory, the UK's liberal attitude to tariffs will mean EU suppliers will have compete harder for UK business. A spokesperson for one unidentified UK trade association told the Guardian newspaper: "We are not going to dignify those comments with a response because they're not worth anything."
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Slika Slika

Korisnikov avatar
igor_harris
Pridružio se: 12 Jan 2017, 13:47
Garaža: 2004 Mazda 3 (1.6CD)

Post od igor_harris » 13 Jan 2019, 22:51

Meni ce zauvek ostati u secanju momenat nakon referenduma kada je najtrazeniji pojam na guglu postao "sta je to EU?".
To najbolje opisuje celu tu situaciju i koliko je politicarima lako da manipulisu, cak i u ovo moderno doba kada su informacije lako proverljive.

Sent from my Mi A2 Lite using Tapatalk

Korisnikov avatar
superboss
Pridružio se: 13 Jan 2012, 02:09

Post od superboss » 14 Jan 2019, 05:39

blaugrana je napisao:
13 Jan 2019, 21:33
Ok, to mi je jasno.
Jel to konacna odluka? Vidim da imaju neko glasanje i countdown

Jedino ako raspišu referendum za ostanak. Ovako je konačno.
What i do for the livin'? I live for the livin'.

Korisnikov avatar
srdjanyo
Pridružio se: 12 Okt 2014, 11:44
Garaža: Škoda Fabia Combi 1.9 TDI
Kontakt:

Post od srdjanyo » 14 Jan 2019, 07:40

Bilo kako bilo UK neće propasti niti će im EU uvesti sankcije ili tako nešto. Zapadnjaci su to, drže se uvek zajedno.

Ilustracija - Od ukupnog broja specijalnih edicija vozila EU (čitaj Nemačka) proizvodnje 75-85 % primeraka prodato je u UK.

Послато са SM-A605FN уз помоћ Тапатока

Korisnikov avatar
ljuba
Pridružio se: 19 Sep 2013, 19:52
Garaža: X-trail

Post od ljuba » 14 Jan 2019, 09:20

Ma svaki razvod je tezak. I bolan i komplikovan... Zele da ponovo probaju bez EU-a ali taj potez je bas komplikovan. Nije da se nije znalo i unapred, samo se vise razmisljalo emotivno, a manje sa glavom :) kao i u svakom razvodu...

Korisnikov avatar
starac vujadin
Pridružio se: 13 Jan 2012, 20:58

Post od starac vujadin » 14 Jan 2019, 09:32

Baš ste se primili na pro-EU medije i poruke koje šalju da Englezi kukumavče što odlaze. Ne kukumavče, odlaze i biće im bolje na duži rok. Jedino što nisu baš najbolje ispregovarali odlazak što je osokolilo EU da pojačaju priču kako Englezi ne znaju šta će kada izađu. Englezi znaju kada treba da se ode sa žurke, a mi ćemo da stignemo kada sve ribe odu i sva klopa i piće budu pojedeni i popijeni...i još ćemo da najebemo jer će nas da krive ako nestane neka jakna.

Korisnikov avatar
aviator
Banned
Pridružio se: 24 Nov 2014, 10:41
Garaža: Peugeot 308 1.6 HDI

Post od aviator » 14 Jan 2019, 09:50

... Moraćemo svoju jaknu da damo. :)

Korisnikov avatar
ljuba
Pridružio se: 19 Sep 2013, 19:52
Garaža: X-trail

Post od ljuba » 14 Jan 2019, 09:56

Ko prica o kukumavčenju? Samo je proces jako komplikovan, sto je i logicno, da se ne bi sistem iskoriscavao kako kome dune. Cist brak. Neko iz ljubavi, a neko iz racunice, a neko zbunjen :) A neko je u drugoj ligi i potajno sanja o tom istom braku u nadi da ce njega usreciti :) A onda je svako osvescivanje tesko.... I ko prica da im je lako (Englezima) taj ne zna sta prica :) posebno uz takvu povezanost sa Evropom. E sada da su pametni, u to ne sumnjam :)
Poslednja izmena od ljuba u 14 Jan 2019, 10:00, izmenjeno 1 put ukupno.

Korisnikov avatar
grujicd
Pridružio se: 16 Jan 2012, 13:32
Garaža: Honda Jazz 1.4 2007 & CR-V 2.0 2012

Post od grujicd » 14 Jan 2019, 10:00

Bogami ovi englezi koje pratim online, programeri, malo prosvećeniji ljudi koji su proputovali, radili po celoj EU, svi redom kukaju na Brexit.

Korisnikov avatar
starac vujadin
Pridružio se: 13 Jan 2012, 20:58

Post od starac vujadin » 14 Jan 2019, 10:02

Pa, napisah ko priča/piše da kukumavče. A ko priča da je Englezima lako? Ni najveći zagovornici brexita ne pričaju da je lako.

Odgovori