Vazduhoplovi
Re: Vazduhoplovi
Zašto održavaju avione ako im ne plaćaju?
- passenger
- Postovi: 14231
- Pridružio se: 07 Maj 2016, 10:20
- Garaža: KIA Cee'd sw 1.6 crdi Opel Corsa C GSI
Re: Vazduhoplovi
I mene zanima. Kakav ugovor je to potpisan?
''...and into the forest I go to lose my mind and find my soul''
Vazduhoplovi
Vidis koliko su informacije razlicite. Meni je covek iz Tehnike pricao da su 737 uzasni za odrzavanje, popravke traju dugo a mehanicari koji znaju da ih rade su jako trazeni jer su deficitarna roba (i on je tada isao u Poljsku, ne jer je morao nego sto nude dobre pare). Svako vrti neku svoju pricu.cozmo je napisao:@Laki
Moj kum, kao i ostatak JAT Tehnike ne vole Buseve. Nema to veze sa Boeingom, da kazes da su vezani. Njima treba lova pa makar popravljali i Antonove. Ali da je naporan za rad, jeste, cesti su kvarovi. AS ne placa JAT Tehnici, JAT je placao. Boeing je jednostavniji, kao sto rekoh, brze se vrati u saobracaj. Za ATR ga nisam pitao. Njima je bre 737 izvuko carter sezonu, a u JATu su ispadali jer je premalo aviona radilo previse posla. Sad ima dovoljno aviona pa ispadaju isto - dakle vise kvarova. 737 isto oce da zeza sa presurizacijom, ali razlika u otklanjanju kvara tu i na Busu je nebo i zemlja. Boingov sistem zamisli kao jednu cevku gde kad krenes da popravis kvar, sve sredis odma. Airbusov sistem zamisli kao cevku savijenu 20 puta... pa ti popravi to brzo i efikasno kad nesto rikne. Tako je i sa ostalim sistemima.
Sent from my WAS-LX1 using Tapatalk
Ja cenim da je istina tu negde, slicni su, prosto ih trziste tera da bude tako.
Re: Vazduhoplovi
Ja se sećam da sam negde pročitao da ni aerodromu ne plaćaju tj. naprave dug i onda im posle nekog vremena aerodrom taj dug otpiše i tako u krug...
- cozmo
- Postovi: 5036
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:50
- Garaža: Peugeot 307 1.6 HDI, Citroen Xsara Picasso 2.0 HDI
- Lokacija: Novi Sad
Re: Vazduhoplovi
Vidi, meni kum tamo radi skoro 20 godina, znaci covek zna posao. Otac moga kuma je bio sef odrzavanja u AGX, kao i flajter. Dakle, znaju Boinga kao svoj dzep. Elem, detekcija kvara na Busu je jedino sto je lakse jer ima samodijagnostiku. Medjutim, Boeing ima odlicne patentirane sisteme koje Airbus ne sme kopira. E onda prave svoj sistem koji je kao kad kinez iskopira ajfon ali ga prezakomplikuje. Taj fazon.Laki021 je napisao:
Vidis koliko su informacije razlicite. Meni je covek iz Tehnike pricao da su 737 uzasni za odrzavanje, popravke traju dugo a mehanicari koji znaju da ih rade su jako trazeni jer su deficitarna roba (i on je tada isao u Poljsku, ne jer je morao nego sto nude dobre pare). Svako vrti neku svoju pricu.
Ja cenim da je istina tu negde, slicni su, prosto ih trziste tera da bude tako.
Sent from my WAS-LX1 using Tapatalk
"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”
- cozmo
- Postovi: 5036
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:50
- Garaža: Peugeot 307 1.6 HDI, Citroen Xsara Picasso 2.0 HDI
- Lokacija: Novi Sad
Re: Vazduhoplovi
Ne plaćaju kao što ne plaćaju aerodromu Nikola Tesla. Dakle, reagovanje na "višem nivou". Pa onda JAT tehnika ima trošak nabavke delova a ne plati im se. Zato se raspada firma i svi beže. Da nema drugih poslova ne bi ni ovako opstali. Inače, zamisli da u 3 ujutru te dignu da ideš da sređuješ Busa a cela služba ne radi, a mora sve da se zavede ko je šta trebovao od delova, nema onoga da potpiše odobrenje, a let MORA da se realizuje.Floyd je napisao:Zašto održavaju avione ako im ne plaćaju?
Sent from my WAS-LX1 using Tapatalk
"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”
Re: Vazduhoplovi
Zato je dobro da sve pa i aerodrom ode u privatne ruke.
Re: Vazduhoplovi
Dok je bila ova moja mala pauza u javljanju, gledao sam kako prevlace Avioletov 737 na C pozicije.
Svi piloti u Avioletu su STALNO DEZURNI u slucaju da ATR ili BUS iskoce iz saobracaja.
Inace je apsolutno netacno da je Boing komplikovan za odrzavanje. U Africi su znali da rasture motor, urade boroskopiju i sloze ga za jedan dan.
Gledao sam sta rade. Iskusnim mehanicarima je bio igra.
Svi piloti u Avioletu su STALNO DEZURNI u slucaju da ATR ili BUS iskoce iz saobracaja.
Inace je apsolutno netacno da je Boing komplikovan za odrzavanje. U Africi su znali da rasture motor, urade boroskopiju i sloze ga za jedan dan.
Gledao sam sta rade. Iskusnim mehanicarima je bio igra.
- BAJKER
- Postovi: 6087
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 15:34
- Garaža: Suzuki SX4 1.5 MTB Cannondale bike
- Lokacija: Zemun,Beograd,SRBIJA.
Re: Vazduhoplovi
Danas je takvih mehanicara sve manje. Danas se mahom spe ijaliziraju za jednu oblast. Npr lik radi samo motore, drugi samo stajni trap itd.
Re: Vazduhoplovi
Pa motore ne prave ni Boeing ni AB.
Re: Vazduhoplovi
Mogli su da iznajme Airbuse sa CFM56 motorima (istim ovim koje već imaju B737), ali Arapi, tj. verovatno Hogan su namerno uzeli sa V2500, samo da ne bi mogli da rade postojeći mehaničari.
Ђенерал Јанковић
Re: Vazduhoplovi
Ko ih pravi?Laki021 je napisao:Pa motore ne prave ni Boeing ni AB.
Totalno sam neupucen u ovu oblast, pa pitam.
Sent from mTalk
Re: Vazduhoplovi
Ova dva navedena modela motora prave: američko-francuski konzorcijum CFM: https://en.wikipedia.org/wiki/CFM_International i američko-nemačko-japanski konorcijum registrovan u Švajcarskoj International Aero Engines: https://en.wikipedia.org/wiki/Internati ... ro_Engines
Od ostalih proizvođača, tu su: američki Pratt & Whitney samostalno, američki General Electric samostalno, britanski Rolls Royce. Francuska SNECMA ne znam da li danas pravi nešto samostalno za putničke avione. Tu je i nekoliko ruskih proizvođača, ali njihovi motori se ne ugrađuju u Boeing i Airbus.
Od ostalih proizvođača, tu su: američki Pratt & Whitney samostalno, američki General Electric samostalno, britanski Rolls Royce. Francuska SNECMA ne znam da li danas pravi nešto samostalno za putničke avione. Tu je i nekoliko ruskih proizvođača, ali njihovi motori se ne ugrađuju u Boeing i Airbus.
Poslednja izmena od snork u 12 Nov 2017, 23:59, izmenjeno 1 put ukupno.
Ђенерал Јанковић
- Delija
- Postovi: 18945
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:48
- Garaža: BMW M340i | Honda CR-V
- Lokacija: NS
- Kontakt:
Re: Vazduhoplovi
Wiki sve zna
https://en.wikipedia.org/wiki/Boeing_737#Engines
https://en.wikipedia.org/wiki/Boeing_737#Engines
Life is not measured by the number of breaths you take but by the moments that take your breath away...
- H4wkeye
- Postovi: 8760
- Pridružio se: 12 Feb 2013, 02:48
- Garaža: Citroen C5 X7 Exclusive 2.0 HDI
- Lokacija: PO
Re: Vazduhoplovi
Zu, koji thrust rating imaju motori na tvom 738?