Vazduhoplovi
Re: Vazduhoplovi
Strava i užas... S Turcima treba da imamo odnose kao Jermeni. Ne da ih puštamo da nas ponovo okupiraju, kao što radi naš premudri premijer.
Ђенерал Јанковић
Re: Vazduhoplovi
snork je napisao:Strava i užas... S Turcima treba da imamo odnose kao Jermeni. Ne da ih puštamo da nas ponovo okupiraju, kao što radi naš premudri premijer.
Zasto @snork?
Vise puta sam pisao kako je hronoloski islo smanjenje broja letova za IST od strane nacionalne kompanije.
Etihad radi po principu "hub and spokes", a svako dovozenje putnika iz BEG u IST je voda na tudju vodenicu (ne Etihadovu).
Prema tome, kao sto rekoh ranije, mi smo Turcima prepustili trziste i to dobro. Nista oni nisu uzeli a da im mi nismo dali.
Za cije babe zdravlje?
Letovi za iz IST i za IST su puni. Nama je punjenje 90%, a sem nas ide i THY dva puta dnevno, a sada i Atlas. Bilo je tu mesta za svakoga, samo Etihadu ne odgovara.
Nije valjao JAT?
Trazili ste - gledajte.
Re: Vazduhoplovi
I Turska i Nemačka
I Rusija i Amerika
...
ko u promo klipu Tome NIkolića
I Rusija i Amerika
...
ko u promo klipu Tome NIkolića
Boringly average, but also perfect for school run mums
Re: Vazduhoplovi
Meni je valjao. Ali ko mene pita...zuzazu je napisao:Nije valjao JAT?
Trazili ste - gledajte.
Želim da Beograd bude hub i da se odavde leti i za Ameriku i za Kanadu i za Australiju. Dok nije obnovljen let za NY, godinama ništa širokotrupno nije poletalo/sletalo na Surčin. Ne računam poneki transportni let, ili kada je El Al -ova 747-ica dolazila u određene političke posete. Ni to ne umemo da iskoristimo, prijatelje (tj. one koji imaju iste interese kao mi) odbijamo, a šurujemo sa Arapima i Turcima. Ponekad poželim da je Dodik predsednik Srbije.
A da, dolazio je i kineski predsednik 747-icom. Njemu svaka čast, došao je u posetu vrlo brzo posle poziva i ukazao nam pažnju koja je izuzetno velika u odnosu na razliku u veličini, značaju i ekonomskoj moći između Srbije i Kine.
Ђенерал Јанковић
Re: Vazduhoplovi
Dodik
Pa taj je car
Pa taj je car
- cozmo
- Postovi: 5030
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:50
- Garaža: Peugeot 307 1.6 HDI, Citroen Xsara Picasso 2.0 HDI
- Lokacija: Novi Sad
Re: Vazduhoplovi
Da nam je on predsednik sletali bi nam samo F-16 i B-2
"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”
- cozmo
- Postovi: 5030
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:50
- Garaža: Peugeot 307 1.6 HDI, Citroen Xsara Picasso 2.0 HDI
- Lokacija: Novi Sad
Re: Vazduhoplovi
http://www.b92.net/info/vesti/index.php ... id=1241979
Drama u avionu "Er Srbije" na putu iz Beograda za London
Četvoro putnika aviona "Er Srbije" koji je iz Beograda poleteo ka Londonu privedeni su po sletanju na londonski aerodrom "Hitrou".
Drama u avionu "Er Srbije" na putu iz Beograda za London
Četvoro putnika aviona "Er Srbije" koji je iz Beograda poleteo ka Londonu privedeni su po sletanju na londonski aerodrom "Hitrou".
"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”
Re: Vazduhoplovi
Drama je mogla da bude zbog neadekvatnog postupanja kabinske, i letacke posade.
Nema sta stjuardesa da otima upaljac (ili bilo sta drugo putniku). Mogla je dobiti batine.
Ona obavestava kapetana o dogadjajima u kabini, a ovaj izdaje upozorenje putniku preko PA sistema ili mu se salje u napred spremljena poruka gde ce se kapetan podpisati. Tipa: "Krsite bezbednosne procedure. Odmah ugasite cigaretu i postupajte po uputstvima posade. Ovo je poslednje upozorenje"
Let se ne nastavlja do destinacije, nego se trazi sletanje na jedan od usputnih, pogodnih aerodroma, kontroli deklarise situacija i trazi asistencija policije odmah po sletanju.
Svaki manji sukob u avionu, moze biti okidac za izazivanje veceg i to svi u posadi treba da znaju.
Totalni amaterizam posade Er Srbije.
Komentare ne bih komentarisao. Govore koliko ne znamo o avijaciji.
Nema sta stjuardesa da otima upaljac (ili bilo sta drugo putniku). Mogla je dobiti batine.
Ona obavestava kapetana o dogadjajima u kabini, a ovaj izdaje upozorenje putniku preko PA sistema ili mu se salje u napred spremljena poruka gde ce se kapetan podpisati. Tipa: "Krsite bezbednosne procedure. Odmah ugasite cigaretu i postupajte po uputstvima posade. Ovo je poslednje upozorenje"
Let se ne nastavlja do destinacije, nego se trazi sletanje na jedan od usputnih, pogodnih aerodroma, kontroli deklarise situacija i trazi asistencija policije odmah po sletanju.
Svaki manji sukob u avionu, moze biti okidac za izazivanje veceg i to svi u posadi treba da znaju.
Totalni amaterizam posade Er Srbije.
Komentare ne bih komentarisao. Govore koliko ne znamo o avijaciji.
- maxer
- Postovi: 6672
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:36
- Garaža: Ford Focus II Mk2 1.6 16V
- Lokacija: Zaječar
Re: Vazduhoplovi
zuzazu,
Lepe fotke
Lepe fotke
Re: Vazduhoplovi
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
- cozmo
- Postovi: 5030
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:50
- Garaža: Peugeot 307 1.6 HDI, Citroen Xsara Picasso 2.0 HDI
- Lokacija: Novi Sad
Re: Vazduhoplovi
Zaglavljene elvatorske površine na poletanju. Obustavljeno poletanje (iako je bila prevelika brzina za to).
Post-accident examination revealed movement of the control column in the cockpit appeared normal; the control columns were free to move, and the elevator control tabs moved as commanded. However, when investigators tried to move the elevator surfaces by hand, the left elevator moved normally, but the right elevator was jammed in a trailing edge-down position (airplane nose down). Upon further inspection, the right elevator geared tab inboard pushrod linkage was found damaged which restricted movement of the right elevator surface but allowed movement of the control tab. After the damaged components were removed, the elevator could be moved by hand.
Examination of the flight data recorder data indicates that during the taxi and take-off roll, the left elevator moved normally, but the right elevator did not move. During takeoff roll, the left elevator began a large airplane nose-up movement (consistent with rotation) at an airspeed of about 152 knots and continued for five seconds to about 166 knots. There was no change in the airplane pitch attitude during this time. The airplane data then are consistent with the takeoff being rejected. The maximum recorded airspeed was about 173 knots.
Post-accident examination revealed movement of the control column in the cockpit appeared normal; the control columns were free to move, and the elevator control tabs moved as commanded. However, when investigators tried to move the elevator surfaces by hand, the left elevator moved normally, but the right elevator was jammed in a trailing edge-down position (airplane nose down). Upon further inspection, the right elevator geared tab inboard pushrod linkage was found damaged which restricted movement of the right elevator surface but allowed movement of the control tab. After the damaged components were removed, the elevator could be moved by hand.
Examination of the flight data recorder data indicates that during the taxi and take-off roll, the left elevator moved normally, but the right elevator did not move. During takeoff roll, the left elevator began a large airplane nose-up movement (consistent with rotation) at an airspeed of about 152 knots and continued for five seconds to about 166 knots. There was no change in the airplane pitch attitude during this time. The airplane data then are consistent with the takeoff being rejected. The maximum recorded airspeed was about 173 knots.
"This is Chief Inspector Clouseau’s residence. This is Chief Inspector Clouseau speaking on the pheun.”