Kontam da je mnogo manje opasno(ako je) uleteti u uragan sa turbo-elisnim, nego sa turbo-mlaznim motorima?
Ili to više ima veze sa finemom krila itd (da ne kažem celokupnom aerodinamikom aviona)
Kontam da je mnogo manje opasno(ako je) uleteti u uragan sa turbo-elisnim, nego sa turbo-mlaznim motorima?
Bojim se da ne samo što se sprdaju, nego neko sistematski radi na uništavanju letačkog, tehničkog i svakog drugog znanja Srba. Izgubljena radna mesta su najmanji problem. Pogledaj fabrike kao što su Elektronska industrija Niš, ili aktuelni primeri Goša - Smederevska Palanka i Fabrika vagona Kraljevo sa kojima će biti slično ako se nastavi trenutna politika. Da npr. Elektronskoj industriji sada daš beskonačna sredstva, pitanje je da li bi mogli išta da počnu da proizvode. Ljudi koji su imali znanje - ili su rasejani po belom svetu, ili više nisu živi, ili su u penziji. Kad se jednom prekine taj ciklus prenošenja i akumulacije znanja, posle praktično mora od nule. Naše vlasti od "petog oktobra" pa do ovih sadašnjih imaju "viziju" da sve mora da bude privatno, da je potrebno uništiti svaki oblik državnog vlasništva. Privatno vlasništvo jeste po mnogo čemu zdravije, i to tako može da funkcioniše u zemljama koje imaju 200-godišnju tradiciju neprekinutog kapitalizma. Ali ko bi kod nas danas mogao da od nule razvije privatne firme kao što su Elektronska industrija, Zastava, Ikar(b)us ili Galenika? Umesto dovlačenja stranih "investitora" koji otvaraju "fabrike" za ručno provlačenje kablova (i pri tome im mi dajemo novac i za plate i za sve ostalo), potrebna je ozbiljna reindustrijalizacija zemlje. Privatni kapital i privatno-državno partnerstvo su dobrodošli, ali reindustrijalizaciju mora pokrenuti i sprovesti država. Jer niko drugi nema ni snage, ni interesa za to.Umesto dovlačenja sumnjivih investitora iz stranih zemalja, trebalo bi uspostaviti kontakt sa Srbima u svetu. Među njima ima i vrlo bogatih i vrlo zainteresovanih za ozbiljno investiranje u Srbiju.
Upravo tako, i to mi najvise smeta kod nove kompanije. Zatiru sve staro pod izgovorom da nije valjalo, a izmisljaju toplu vodu navodeci da vazduhoplovstvo pocinje upravo od Njih (u ovom slucaju Arapa i srpskih satrapa).snork je napisao: ↑18 Sep 2017, 13:42Znam da je verovatno optička varka, ali deluje da su nebezbedno blizu po visini. S druge strane, pošto su sličnih dimenzija, možda i nije optička varka?
Bojim se da ne samo što se sprdaju, nego neko sistematski radi na uništavanju letačkog, tehničkog i svakog drugog znanja Srba. Izgubljena radna mesta su najmanji problem. Ljudi koji su imali znanje - ili su rasejani po belom svetu, ili više nisu živi, ili su u penziji. Kad se jednom prekine taj ciklus prenošenja i akumulacije znanja, posle praktično mora od nule.
Strašno je koliko vrednih, talentovanih i sposobnih stručnjaka beži iz javnog sektora i zemlje samo da bi se napravilo mesta strancima ili novoj domaćoj eliti.snork je napisao: Bojim se da ne samo što se sprdaju, nego neko sistematski radi na uništavanju letačkog, tehničkog i svakog drugog znanja Srba. Izgubljena radna mesta su najmanji problem. Pogledaj fabrike kao što su Elektronska industrija Niš, ili aktuelni primeri Goša - Smederevska Palanka i Fabrika vagona Kraljevo sa kojima će biti slično ako se nastavi trenutna politika. Da npr. Elektronskoj industriji sada daš beskonačna sredstva, pitanje je da li bi mogli išta da počnu da proizvode. Ljudi koji su imali znanje - ili su rasejani po belom svetu, ili više nisu živi, ili su u penziji. Kad se jednom prekine taj ciklus prenošenja i akumulacije znanja, posle praktično mora od nule. Naše vlasti od "petog oktobra" pa do ovih sadašnjih imaju "viziju" da sve mora da bude privatno, da je potrebno uništiti svaki oblik državnog vlasništva. Privatno vlasništvo jeste po mnogo čemu zdravije, i to tako može da funkcioniše u zemljama koje imaju 200-godišnju tradiciju neprekinutog kapitalizma. Ali ko bi kod nas danas mogao da od nule razvije privatne firme kao što su Elektronska industrija, Zastava, Ikar(b)us ili Galenika? Umesto dovlačenja stranih "investitora" koji otvaraju "fabrike" za ručno provlačenje kablova (i pri tome im mi dajemo novac i za plate i za sve ostalo), potrebna je ozbiljna reindustrijalizacija zemlje.
Otkazuju 80 letova dnevno.ikac2000 je napisao: ↑18 Sep 2017, 19:33Citam da Ryanair otkazuje letove zbog masovnog prelaska pilota u Norwegian.
U Ryanairu su radili po ugovoru, kao samozaposleni, dok u Norwegianu dobijaju stalni ugovor.
Guardian pise da sada Ryan nudi pilotima 10k EUR da potpisu za njih.
Imam dva leta uskoro, i nije mi sve jedno da li ce ih otkazati.