Vazduhoplovi
- passenger
- Postovi: 14231
- Pridružio se: 07 Maj 2016, 10:20
- Garaža: KIA Cee'd sw 1.6 crdi Opel Corsa C GSI
Re: Vazduhoplovi
Koji fazon na NT aerodromu sa 2,3, pa čak I 4 osobe u jednoj kucici za pregled pasosa?
''...and into the forest I go to lose my mind and find my soul''
Re: Vazduhoplovi
''Nasi'' 738, uzeti od Boinga imaju 26K, Iznajmljeni od Indusa i Ryana imaju 27K.
Inace, motor nije samo motor, vec i neki uredjaji koji ga kontrolisu. Opcije koje ce biti ugradjene su stvar proizvodjaca aviona i proizvodjaca motora.
- H4wkeye
- Postovi: 8761
- Pridružio se: 12 Feb 2013, 02:48
- Garaža: Citroen C5 X7 Exclusive 2.0 HDI
- Lokacija: PO
Re: Vazduhoplovi
Hvala. 27k je najjaci thrust rating?
- BAJKER
- Postovi: 6087
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 15:34
- Garaža: Suzuki SX4 1.5 MTB Cannondale bike
- Lokacija: Zemun,Beograd,SRBIJA.
Re: Vazduhoplovi
Poceo Dubai Airshow
Za još fotografija sa ovogodišnjeg Dubaija pogledajte blog poznate ruske fotografkinje Marine Lisceve.
https://fotografersha.livejournal.com/942912.html
Za još fotografija sa ovogodišnjeg Dubaija pogledajte blog poznate ruske fotografkinje Marine Lisceve.
https://fotografersha.livejournal.com/942912.html
Re: Vazduhoplovi
Poželjno koristiti Google translate.
http://www.rbc.ru/society/13/11/2017/5a ... 768772759a
"Tupolev" told about the desire of the rich to make a Tu-160 business jet
According to the deputy director of Tupolev, requests to make a personal aircraft from the strategic bomber come to the company from Arab sheikhs and rich people from other countries.
http://www.rbc.ru/society/13/11/2017/5a ... 768772759a
"Tupolev" told about the desire of the rich to make a Tu-160 business jet
According to the deputy director of Tupolev, requests to make a personal aircraft from the strategic bomber come to the company from Arab sheikhs and rich people from other countries.
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
Re: Vazduhoplovi
I stvarno mislis da su prekidaci u polozaju "on" na gore u Busu da bi udarili kontru Boingu?zuzazu je napisao: ↑12 Nov 2017, 14:39Erbas je avion koji je izveden iz svog praoca - Boinga. Konstruktori su se izuzetno potrudili da posto poto stvore drugaciji avion. Islo se dotle da su kod Boinga svi prekidaci u polozaju "on" na dole a kod Erbasa na gore. Strahovit udarac za bezbednost. Mnoge radnje se izvrsavaju po automatizmu i kada nekome ko dolazi sa Busa kazes da ukljuci nesto, on to nesto zqpravo iskljuci.
U Mirazima koji su pravljeni pre nego je Erbas stvoren prekidaci idu na gore, u Konkordu takodje, pa cak i F/A-18E nosi takve prekidace, a pravi ga Boing.
Re: Vazduhoplovi
Nisam bas razgovarao sa konstruktorom, ali je tako kako sam napisao. Svičevi su u kontra polozaju i ljudi greskom gase sisteme, i to je masovna pojava.
Tema je bila Boing vs. Bus, i o tome i pisem.
Tema je bila Boing vs. Bus, i o tome i pisem.
Re: Vazduhoplovi
Nece biti da su u busu kopirali boing...
Cuo neko za Dassault Mercure?
Sent from my HTC Desire 825 using Tapatalk
Cuo neko za Dassault Mercure?
Sent from my HTC Desire 825 using Tapatalk
Re: Vazduhoplovi
https://youtu.be/ibqncXGMa4E
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
- H4wkeye
- Postovi: 8761
- Pridružio se: 12 Feb 2013, 02:48
- Garaža: Citroen C5 X7 Exclusive 2.0 HDI
- Lokacija: PO
Re: Vazduhoplovi
Au. A cena? Verovatno ko nov Mercedes.
Re: Vazduhoplovi
Subvencije Er Srbiji 40 puta veće od "profita"
Ono što Er Srbija nije objavila je da je u toku 2016. godine primila subvencije od države vredne 4,95 milijardi dinara (oko 40 miliona evra). Subvencije (koje se knjiže kao poslovni prihod) su činile 14 odsto ukupnih prihoda iz poslovanja ove kompanije od oko 320 miliona evra koji su bili veći za pet odsto u odnosu na one iz 2015. godine.
Uprkos rastu prihoda iz poslovanja i subvencija (koje su bila milijardu dinara manje nego u 2015) Er Srbija je zabeležila gubitak iz poslovanja od 309 miliona dinara, naspram dobiti iz poslovanja od 487,7 miliona u 2015. godini. Dobit je ostvarena pre svega zahvaljujući stavci “ostali prihodi” od milijardu dinara u kojima su prihodi od naplaćenih penala i naplaćena potraživanja koja su ranije otpisana....
"Naši predstavnici su u Nadzornom odboru, oni to nije trebalo da dozvole, a opet Nadzorni odbor odobrava odluke o zaduživanju”, napominje Kovačević. Slično razmišlja i ekonomista Danilo Šuković koji smatra da je Etihad “našao zlatnu koku koju čerupa”. “Članovi Nadzornog odbora su verovatno pod političkim uticajem donose odluke koje odgovaraju Etihadu i to je verovatno vezano i zadruge projekte sa Ujedinjenim arapskim emiratima”, ocenjuje on.....
http://www.danas.rs/ekonomija.4.html?news_id=353372
„Etihad“ i „Air Serbia“: Kako je centrala iz Abu Dabija dovela do propasti više avio kompanija
Iskustva su pokazala da „Etihad“ uvek, nakon što jednog avio-prevoznika dovede do stečaja, pobegne ostavljajući državi da spašava svoju avio-kompaniju da otplaćuje dugove preduzećima koja su povezana sa njim.
Identično je „Etihad“ postupao i u „Air Serbiji“, gde je ne samo pokupio državne subvencije, već je nagomilao gubitke koje će morati da plaća Srbija. U slučaju da se „Etihad“ povuče iz domaćeg avio-prevoznika on preuzima davno uplaćeni avans JAT-a za kupovinu „Erbasovih“ aviona, vredan 23,5 miliona dolara, kako je to precizirano poslednjim ugovorom sa ovim proizvođačem aviona. Osim toga, „Air Serbiji“ ostaje da i dalje plaća lizing za dugoročno iznajmljene letilice od kojih neke pripadaju firmama koje su povezane sa „Etihadom“!
Konstanta u poslovanju „Etihada“ je da su propale sve avio-kompanije u kojima je menadžment postavljala centrala iz Abu Dabija.
https://www.bastabalkana.com/2017/10/et ... kompanija/
^nema veze sa tekstom, ali malo fotki od juce:
Istanbul, Kopenhagen, Tel Aviv.....
Ono što Er Srbija nije objavila je da je u toku 2016. godine primila subvencije od države vredne 4,95 milijardi dinara (oko 40 miliona evra). Subvencije (koje se knjiže kao poslovni prihod) su činile 14 odsto ukupnih prihoda iz poslovanja ove kompanije od oko 320 miliona evra koji su bili veći za pet odsto u odnosu na one iz 2015. godine.
Uprkos rastu prihoda iz poslovanja i subvencija (koje su bila milijardu dinara manje nego u 2015) Er Srbija je zabeležila gubitak iz poslovanja od 309 miliona dinara, naspram dobiti iz poslovanja od 487,7 miliona u 2015. godini. Dobit je ostvarena pre svega zahvaljujući stavci “ostali prihodi” od milijardu dinara u kojima su prihodi od naplaćenih penala i naplaćena potraživanja koja su ranije otpisana....
"Naši predstavnici su u Nadzornom odboru, oni to nije trebalo da dozvole, a opet Nadzorni odbor odobrava odluke o zaduživanju”, napominje Kovačević. Slično razmišlja i ekonomista Danilo Šuković koji smatra da je Etihad “našao zlatnu koku koju čerupa”. “Članovi Nadzornog odbora su verovatno pod političkim uticajem donose odluke koje odgovaraju Etihadu i to je verovatno vezano i zadruge projekte sa Ujedinjenim arapskim emiratima”, ocenjuje on.....
http://www.danas.rs/ekonomija.4.html?news_id=353372
„Etihad“ i „Air Serbia“: Kako je centrala iz Abu Dabija dovela do propasti više avio kompanija
Iskustva su pokazala da „Etihad“ uvek, nakon što jednog avio-prevoznika dovede do stečaja, pobegne ostavljajući državi da spašava svoju avio-kompaniju da otplaćuje dugove preduzećima koja su povezana sa njim.
Identično je „Etihad“ postupao i u „Air Serbiji“, gde je ne samo pokupio državne subvencije, već je nagomilao gubitke koje će morati da plaća Srbija. U slučaju da se „Etihad“ povuče iz domaćeg avio-prevoznika on preuzima davno uplaćeni avans JAT-a za kupovinu „Erbasovih“ aviona, vredan 23,5 miliona dolara, kako je to precizirano poslednjim ugovorom sa ovim proizvođačem aviona. Osim toga, „Air Serbiji“ ostaje da i dalje plaća lizing za dugoročno iznajmljene letilice od kojih neke pripadaju firmama koje su povezane sa „Etihadom“!
Konstanta u poslovanju „Etihada“ je da su propale sve avio-kompanije u kojima je menadžment postavljala centrala iz Abu Dabija.
https://www.bastabalkana.com/2017/10/et ... kompanija/
^nema veze sa tekstom, ali malo fotki od juce:
Istanbul, Kopenhagen, Tel Aviv.....
- H4wkeye
- Postovi: 8761
- Pridružio se: 12 Feb 2013, 02:48
- Garaža: Citroen C5 X7 Exclusive 2.0 HDI
- Lokacija: PO
Re: Vazduhoplovi
Prelepo Obisao si pola Evrope za dan
Sto se tice teksta, znaci Etihad fino cerupa AS, mi placamo, a Vucic i ostali pricaju kako je to dil veka i kako sad sve cveta i super.
Sto se tice teksta, znaci Etihad fino cerupa AS, mi placamo, a Vucic i ostali pricaju kako je to dil veka i kako sad sve cveta i super.
- igor_harris
- Postovi: 2210
- Pridružio se: 12 Jan 2017, 13:47
- Garaža: 2004 Mazda 3 (1.6CD)
- Lokacija: Beograd
Re: Vazduhoplovi
Sad ce "Glas Svajcarske" da ti objasni kako je to dobro za nas, samo smo mi glupi i nezahvalni.
Re: Vazduhoplovi
Igore, glas Svajcarske nikada nema nista protiv ako se iznose osnovane tvrdnje i ako se ocigledno ne izvrce istina. Glas Svacarske samo ne voli kada se ocigledno iznose dezinformacije u bilo koju svrhu.
Povodom ovog teksta, pojma nemam sta je istina a sta nije, mozda je sve istina mozda nista nije, te ga ne bih ni komentarisao (sve je ovo rekla kazala, sto opet ne znaci da nije istina).
Povodom ovog teksta, pojma nemam sta je istina a sta nije, mozda je sve istina mozda nista nije, te ga ne bih ni komentarisao (sve je ovo rekla kazala, sto opet ne znaci da nije istina).