snork je napisao: ↑07 Okt 2017, 17:28
Motor br. 3 kao da se opasno približava zemlji?. Ne vidi se lepo zbog optičke varke, odnosno odraza motora na vlažnoj površini piste. Srećom pa A380 ima veliki ugao diedra koji čine krila, pa su i unutrašnji motori prilično izdignuti od zemlje. Inače su mi ovakvi avioni, sa izraženim pozitivnim uglom diedra lepši od skroz ravnih krila. Ili ne daj bože onih sa negativnim diedrom, kao što Rusi preferiraju - čak i kada je niskokrilac, a pogotovo ako je visokokrilac kao npr. Il-76. Pa mu onda još zveknu i T rep. Ne zbog motora (nisu nazad, već pod krilima), nego zato što bi visoko krilo zaklanjalo opstrujavanje vazduha oko niskog repa. Ne sumnjam da su letne karakteristike odlične, ali izgled je katastrofa. Mada i Ameri za velike transportne avione preferiraju T rep.
Mene više zanima šta vojni piloti imaju u svom "koferu".
Pištolj, nož, malu radio stanicu... možda signalne baklje... još nešto? Ima li išta od hrane, ili to moraju da ulove sami?
Ovo sta mora da ima u torbi su se nalupetali (ili taj majstor sto mora da blogerise takve gluposti).
Pre neki dan u Moskvi...
Odavno ga nisam video. Lepo mu stoji negativan dijedar, al sto smrdi iza njega.... Kao da ne ide na jet fuel.
Gledao sam snimak Erbasa vise puta. Vetar je sa desne strane, vidi se po uglu ispravke u vetar.
A380 je super tezak avion sto znaci i stabilan u prilazu. Ono sto ljulja npr 737, ne moze da pomeri A380.
Vidi se da nema ni udare vetra, niti mu je velika korekcija vetra.
Takodje se pre sletanja vide veliki otkloni kormila pravca sto znaci da se pilot "nogata" (kormilom se komanduje nogama).
Posle sletanja, vetar bi zbog dejstva na rep okrenuo avion jos vise u desno, a avion je otisao u levo.
Rekao bih da je ovde bilo dosta nekontrolisanog nogatanja.
Kakav su rodeo imali putnici u repu, na ovolike otklone levo - desno, to samo oni znaju.