Posao i zaposlenje
- passenger
- Postovi: 14231
- Pridružio se: 07 Maj 2016, 10:20
- Garaža: KIA Cee'd sw 1.6 crdi Opel Corsa C GSI
Re: Posao i zaposlenje
Misliš li legalno ili na crno?
Legalno je problem viza naravno, a na crno moraš znati nekoga. Prošle nedelje došao kum mog rodjaka, našao mu u AT da radi na crno sa jednim što ugradjuje rigipse. Ima 15e na sat, radi kao konj, ali mu se isplati. Tako nešto bi ti bilo super
Legalno je problem viza naravno, a na crno moraš znati nekoga. Prošle nedelje došao kum mog rodjaka, našao mu u AT da radi na crno sa jednim što ugradjuje rigipse. Ima 15e na sat, radi kao konj, ali mu se isplati. Tako nešto bi ti bilo super
''...and into the forest I go to lose my mind and find my soul''
Re: Posao i zaposlenje
Hvala na informaciji, taman sestra od mamine drugarice zivi i radi u Luganu,pa cu pokusati to da realizujem.ikac2000 je napisao:Ako znas nekog da te ubaci, ima na gradjevini u italijanskom delu na 3 meseca. Idu momci sa sela cesto.
Re: Posao i zaposlenje
Ja sam cuo da je viza cista formalnost ako prethodno dobijes posao. Znaci ako se dogovoris sa poslodavcem pre dolaska u zemlju i dobijes od njega dokaz o privremenom radu koji predajes u ambasadi, da je onda cista formalnost dobiti vizu, jer imas opravdan razlog i realno nemaju nekih preteranih razloga da ti prave probleme. U oba slucaja moras znati nekoga, jer iz mog, a i iz iskustva drugih koji su mi pricali pronaci ovakvu vrstu posla koja meni treba preko interneta je jako jako tesko. U svakom slucaju ne predstavlja meni neki veliki problem da radim na crno, iako bi naravno mnogo bolje bilo raditi legalno, nego je glavni i jedini problem ta veza, odnosno pronaci posao ili neke ljude koji znaju za neke poslove tamo. Upravo zato sam pitao ovde na forumu, jer znam da ima dosta ljudi koji su u inostranstvu. Naravno ovaj posao koji si spomenuo je odlican u mom slucaju, jer ja apsolutno ne biram posao, to bi bilo previse bahato sa moje strane kad bih jos bio izbirljiv prilikom trazenja posla, znaci bilo koja vrsta fizickog posla dolazi u obzir. Ova gradjevina sto je Ikac spomenuo bi mi bila bas vrh to je cak i jedna od boljih opcija.passenger je napisao:Misliš li legalno ili na crno?
Legalno je problem viza naravno, a na crno moraš znati nekoga. Prošle nedelje došao kum mog rodjaka, našao mu u AT da radi na crno sa jednim što ugradjuje rigipse. Ima 15e na sat, radi kao konj, ali mu se isplati. Tako nešto bi ti bilo super
EDIT by mod: Slanje više uzastopnih poruka nije dozvoljeno. Postoji dugme ako je nešto izostavljeno u prvobitnoj poruci (izmena je moguća 30 minuta od prvobitnog slanja poruke). Slanjem više odgovora zaredom tema se razvodnjava i smanjuje se preglednost. Za ostala pravila ponašanja pogledati PRAVILNIK Garaža foruma!
Re: Posao i zaposlenje
Nisam siguran da je bas tako za drzave van EU. U teoriji je tako. Ali u praxi je jako tesko da ti on posalje taj ugovor. Pravice mu problema jer bi morao da prvo potrazi radnike na trzistu rada u CH pa ako nema prijave iz EU i tek onda iz non EU zemlje. To znaci da mu je to jako cimanjr i ti momci sto udu da rade rade najverovatnije na crno. Neka me neko ispravi ako gresim?
- milospinkfloyd
- Postovi: 2014
- Pridružio se: 25 Maj 2015, 22:32
- Garaža: Mini Cooper S F56 - Brera V6 Q4
- Lokacija: subotica
Re: Posao i zaposlenje
Zna li neko da mi kaze koliko prosecno ciste zarade donosi jedan kamion transportnim firmama?
Re: Posao i zaposlenje
Zavisi od mnogo faktora: vrste kamiona, kolicine robe, vrste robe,carine itd.. Prihod i profit jako variraju u odnosu na ove navedene faktore. Probaj da budes malo precizniji.
Re: Posao i zaposlenje
Zavisi baš od dosta faktora... Nama se npr. ne isplati da ide tura u jednom pravcu, uvek gledamo da vozimo duple ture jer ti jedna pokrije troškove i ostane neka sića, a druga ti je čista zarada. Zavisi i kako vodiš računa o troškovima (gume, servisi, popravke, itd.. - odnosno da li imaš dobre i korektne majstore i dobavljače za delove), onda zavisi koliko često imaš ture, da li je to dva-tri puta nedeljno ili svaki dan...milospinkfloyd je napisao:Zna li neko da mi kaze koliko prosecno ciste zarade donosi jedan kamion transportnim firmama?
- milospinkfloyd
- Postovi: 2014
- Pridružio se: 25 Maj 2015, 22:32
- Garaža: Mini Cooper S F56 - Brera V6 Q4
- Lokacija: subotica
Re: Posao i zaposlenje
I mislio sam da zavisi od mnogo faktora. Pitao sam vise iz radoznalosti nego iz neke koristi jer sutra krecem da radim u toj bransi pa cu i sam znati vise. Pa me eto zanimalo ako bih imao ja svoj kamion da li bi mogao sam lizing da otplati
Posao i zaposlenje
Uf mnogo je zajebano. U domaćem saobraćaju teško, opet međunarodni verovatno može ali isto zavisi od obima posla. Uglavnom je cena za međunarodni od 1.2 do 1.4 evra po pređenom km.
Re: Posao i zaposlenje
Pozdrav, malo izasao iz cele price, ali cini mi se za medjunarodni trebaju jos da se izvade i CEMT dozvole, pa ukoliko ima vise robe na kamionu nije retkost da neka inspekcija blokira jednu posiljku i samim tim ceo kamion, a tebe klijenti zovu nonstop sto im roba stoji
Послато са SM-N920I уз помоћ Тапатока
Послато са SM-N920I уз помоћ Тапатока
- milospinkfloyd
- Postovi: 2014
- Pridružio se: 25 Maj 2015, 22:32
- Garaža: Mini Cooper S F56 - Brera V6 Q4
- Lokacija: subotica
Re: Posao i zaposlenje
Firma za koju radim prosecno zaradjuje 300-400e po kamionu kad otplati lizing ratu. Znaci 100k kamion kosta, da se ucesce, 5god lizing (300e zarade) pa jos dve godine pune zarade i onda ide u ucesce za novi kamion. Iskreno i nije neki obrt novca
Re: Posao i zaposlenje
Pričao sam skoro sa vlasnikom jedne trans. firme, i pored ovoga što Rotor kaže, još jedna mana je i što naše firme u dosta slučajeva kasne sa plaćanjem, a i valuta plaćanja je u većini slučajeva 45-60 dana. Tako da to zna da bude veliko cimanje, moraš da zoveš, da moliš, da pretiš i šta sve ne da ti plate. Naravno i tužba je opcija i to se rešava po hitnom postupku, ali tužbom ti zatvaraš vrata od te firme zauvek. Pitao sam ga i šta se najviše isplati tj. šta se najviše plaća i rekao mi je cisterne i to one što mogu da nose preh. proizvode (ulje, vino, sokove i sl.) i hladnjače.
- srdjanyo
- Postovi: 3259
- Pridružio se: 12 Okt 2014, 11:44
- Garaža: Škoda Fabia Combi 1.9 TDI
- Lokacija: Novi Sad
- Kontakt:
Re: Posao i zaposlenje
Kolega dao otkaz i ode u drugu firmu koja prevozi špecije za hleb i kifle. Nije se puno ni kod nas zadržavao, radio je skoro 2 meseca. Inače ovo mu je jubilarna 10. firma od početka ove godine.
Trend potražnje za vozačima teretnih vozila zahvatio i Srbiju. Nema više :"Ako nećeš ti,ima ko hoće!"
Послато са D6603 уз помоћ Тапатока
Trend potražnje za vozačima teretnih vozila zahvatio i Srbiju. Nema više :"Ako nećeš ti,ima ko hoće!"
Послато са D6603 уз помоћ Тапатока
Re: Posao i zaposlenje
Progres:)srdjanyo je napisao:Kolega dao otkaz i ode u drugu firmu koja prevozi špecije za hleb i kifle. Nije se puno ni kod nas zadržavao, radio je skoro 2 meseca. Inače ovo mu je jubilarna 10. firma od početka ove godine.
Trend potražnje za vozačima teretnih vozila zahvatio i Srbiju. Nema više :"Ako nećeš ti,ima ko hoće!"
Послато са D6603 уз помоћ Тапатока
Sent from mTalk
Re: Posao i zaposlenje
Velika vecina je na granici opstanka, zato se desava. Nije zdrava privreda i to je problem.Ikac je napisao:Pričao sam skoro sa vlasnikom jedne trans. firme, i pored ovoga što Rotor kaže, još jedna mana je i što naše firme u dosta slučajeva kasne sa plaćanjem, a i valuta plaćanja je u većini slučajeva 45-60 dana. Tako da to zna da bude veliko cimanje, moraš da zoveš, da moliš, da pretiš i šta sve ne da ti plate. Naravno i tužba je opcija i to se rešava po hitnom postupku, ali tužbom ti zatvaraš vrata od te firme zauvek. Pitao sam ga i šta se najviše isplati tj. šta se najviše plaća i rekao mi je cisterne i to one što mogu da nose preh. proizvode (ulje, vino, sokove i sl.) i hladnjače.
Sent from mTalk