Beograd
Re: Beograd
Super ako ce da vrate kamen, tako i treba.
Veče u kome se svi slazu je protraceno.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Prvi znak gluposti je potpuno odsustvo stida.
Re: Beograd
Pa ono, fora je sto je skadarlija vec bila rekonstruisana i krpljena kroz istoriju pa ni sama kaldrma nije toliko stara i autenticna kolko se misli pa je onda diskutabilno da li su mogli da je zamene za neku koja je prijatnija za hodanje. Al nema sumnje da ce biti bolja nego sad, pogotovo sa asfaltnom podlogom koja se inace stavlja kad se stavljaju granitne ploce kao u knezu i okolini.
Npr. na kosancicevom vencu se menja komplet kolko sam shvatio i ono sto sam video sa slika deluje ekstra.
Npr. na kosancicevom vencu se menja komplet kolko sam shvatio i ono sto sam video sa slika deluje ekstra.
Re: Beograd
B92: Umesto fabrike IMT na NBG -naselje za 10.000 ljudi http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php ... id=1324240
Bilo je pitanje vremena.
Bilo je pitanje vremena.
Re: Beograd
Nije bilo pitanje vremena nego jacine veza
Re: Beograd
Svakako nisam očekivao da će na najatraktivnijoj lokaciji na NBG ostati napuštene fabričke hale
- Darko
- Postovi: 9036
- Pridružio se: 12 Sep 2012, 16:05
- Garaža: Fiat Stilo 1.9 Mjet
- Lokacija: Lungomare
Re: Beograd
Dve stvari koje me najvise izludjuju u okolini beograda su auto put zemun pancevo. 6 traka punog profila projektovanih za 130 a maksimalna brzina 50. I moze se lako desiti da vozis 90 i da popijes ozbiljnu kaznu. Naravno pederi uvek stoje na pola puta posle nadvožnjaka kad se najmanje nadas. Na tom putu kad vozis 50 kao da stojis. Kontam da fali ona ograda na sredini puta ali mogli su je vec sto puta odraditi. Očigledno da se neko izivljava nad narodom.
Druga stvar je auto put kroz zemun pored galenike. Zasto tu nije 80 umesto 60?
Zbog toga mi ns-pancevo traje duplo duze nego sto bi moglo.
Druga stvar je auto put kroz zemun pored galenike. Zasto tu nije 80 umesto 60?
Zbog toga mi ns-pancevo traje duplo duze nego sto bi moglo.
Re: Beograd
DO 1966. je ta ulica bila otvorena za saobraćaj, a 1968. je postavljena kaldrma.ftj je napisao: ↑10 Nov 2017, 21:03Pa ono, fora je sto je skadarlija vec bila rekonstruisana i krpljena kroz istoriju pa ni sama kaldrma nije toliko stara i autenticna kolko se misli pa je onda diskutabilno da li su mogli da je zamene za neku koja je prijatnija za hodanje. Al nema sumnje da ce biti bolja nego sad, pogotovo sa asfaltnom podlogom koja se inace stavlja kad se stavljaju granitne ploce kao u knezu i okolini.
Npr. na kosancicevom vencu se menja komplet kolko sam shvatio i ono sto sam video sa slika deluje ekstra.
Re: Beograd
Skadarlija postoji mnogo pre dolaska asfalta u bg, tako da ako je 68. ponovo stavljena kaldrma onda je to upravo potvrda da ova kaldrma koju obnavljaju nije originalna i da je diskutabilno da li je trebalo zadrzati ili zameniti za neku lepsu i stariju
Re: Beograd
Neko je napisao negde da je kaldrma prebačena sa Pašinog brda (iz neke dve ulice). Ne poznajem toliko istoriju BG ali nije nemoguće.
EDIT: i pre toga je bilo kaldrme:
http://politikin-zabavnik.co.rs/pz/teks ... h-siromaha
EDIT: i pre toga je bilo kaldrme:
http://politikin-zabavnik.co.rs/pz/teks ... h-siromaha
Re: Beograd
Verovatno zato što na raskrsnicama postoje semafori i pešački prelazi. Tako da u stvari taj početni deo nema status auto-puta.
Ђенерал Јанковић
Re: Beograd
Autoput ne sme da ima ukrštanja u nivou (a ima kroz BG recimo ovaj pravi autoput), i mora između ostalog da ima zaustavnu traku (a nema je na Gazeli jel).
Tako da tamo gde su semafori nema govora o autoputu.
Tako da tamo gde su semafori nema govora o autoputu.
Re: Beograd
Najgore je svađati se sa budalom. Prvo te spusti na svoj nivo, a onda te dotuče iskustvom...
-
- Banned
- Postovi: 11255
- Pridružio se: 14 Jan 2012, 23:20
- Garaža: Seat Leon 1.2 TSI 2017
- Lokacija: Beograd
Re: Beograd
I, sta kao to je neka metropola ? Pogledaj Nemanjinu I levo na slici, kao favele.
- Kabe
- Postovi: 993
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 05:47
- Garaža: Japanska vozila
- Lokacija: https:://localhost/Novi_Sad/
Re: Beograd
Mnogo ce saobracaja proteci Slavijom dok PROFESIONALNI vozaci GSP-a shvate da zuta traka postoji SAMO ZA NJIH.